ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 44 / 89 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34 42 43 44 45 46 54 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.291 - 1.320 / 2654

Aihe: XXL

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Samaa mieltä. Vartin aikana kolme myyjää tuli kysymään tarvitsenko apua.
    Itse olen vähän sitä laatua, että menen kauppaan ostamaan jotain ja silloin myyjän helppo saavutettavuus auttaa nopeammin oikean tavaran löytämisessä ja säästää mun kallista aikaa. Joten mun puolesta ihan hyvä systeemi, että palvelu pelaa. Enempi mua nyppisi, jos pitäisi juosta ympäri kauppaa palvelun saamiseksi.

Mun mielestä jättävät niin helpolla rauhaan, että ei siinä äänihuulet liikaan kulu, kun toteaa, että kunhan katselen vaan, jos tosiaan on vaan katselemassa. Ei isossa likkeessa voi tietää mitä toisella puolella on kysytty.

Pyöräosastolle (Skanssissa) pääsee muuten myös vastapäivään kassojen läpi, niin ei ehdi myyjät väliin. Tämä tuli harjoiteltua 3. päivän avajaistarjouksissa. Hyvin ehti napata ekan palvelevan myyjän avustuksella kokeiltavaksi sen kaupassa olevan ainoan sopivakokoisen ennekuin muut ehti kiertää osastolle. No niiden muiden onneksi ne muut oli heille sopivankokoisia, mutta tuolla taktiikalla sai fillarin ajokuntoon ja ulos ennekuin kassoille tuli ruuhkaa.

Asiasta kolmanteen. Miten xxl.ssä onnistuu esim juuri fattien koeajot. Pääseekö ihan kunnon testilenkkiä ajamaan? ..Eräässä Nokialaisessa alan liikkeessä katsottiin ensin ulos että sataakohan siellä..tässä vaiheessa olin jo poistua liikkeestä..no poluille en silti saanut mennä vaan asfalttipiha katsottiin riittäväksi testiradaksi. Ehkä mulla oli väärät ostohousut jalassa. Ja hyvä kun oli.

noniinno Guest
    Voi ristus jotta voi olla vaikiaa. Menkää rautakauppaan, jos haluatte olla ostamatta mitään rauhassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Eikö sitä voi avata suutaan sen verran, että sanoo ettei tarvitse nyt apua?
    Kyllä voi, kuten teinkin, kaikille kolmelle samalla pyöräosastolla.

lehtijussi Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti lehtijussi Katso viesti
    Tota halvinta fatbikeä käyny kuolaamassa sivuilla vähän väliä. Ny aattelin että kun oikein super viikonloppu ja 20% alennusta, niin taidanpa viimein... Eikös se hinta ole ollu 800 euron pintaan tähän asti? Nyt kun tarjotaan 20 pojoo alennusta niin hintalapussa 999€
    Vitut mää osta mitään.
    Tuli sitten hieman avauduttua superviikonlopun "tarjouksista" asiakaspalveluun. Lauantai iltana... MYÖHÄÄN lauantai iltana.
    Kaikkea muista, mutta hyvällä hengellä ja varmaan taas on runosuonikin sykkinyt.

Pirteän hyväntuulinen vastaus tuli heti aamusta.
    Se, että asiakaspalvelu ylipäätään vaivautuu vastaamaan tuollaiseen "kieli poskella" kirjoitettuun, osin aiheen ulkopuolellakin seikkailevaan kirjoitukseen, ja vastaus vielä pidemmän kaavan mukaan, kertoo asiakaspalvelun tasosta.
    Jemmin pelisilmä oli siinä määrin kohdillaan, että haen sen läskipyörän XXL.än liikkeestä, oli sitten tarjoushintainen tai ei.

Itse kyllä enemmän ärsyttää jos ei saa asiakaspalvelu kuin se että sitä tarjotaan ahkerasti. Kivaa odottaa vaikka vartti että saa sen takin jostain ylähyllyltä... XXL:n reaktiivinen asiakaspalvelu on ihan jees, ja usein myyjien kansa pystyy järkeilemään tarjouksista. Kalevassa ainakin tarjosivat hyvään hintaan korvaaavaa ajotakkia kun tarjoustuote oli jo loppunut.
    Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.

Onhan se vähän rasittavaa kun jokaisen on pakko kysyä, nimenomaan ilmeisesti pakko. Suomalaisilla tuntuu vaan olevan ongelmana kysyä jos jotain kysyttävää on niin ilmeisesti näin kuitenkin parempi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antti Kuitto Katso viesti
    Mikäs toi "poisto" Wilma oikein on ollut, se X7 vai mikä? Minkähän kokoisella akulla se on toimitettu?
    Ainakin Tampereella myynnissä olleet Wilmat oli sekä Lielahdessa ja Kalevassa X7 -mallia 6.6 Ah smartcoreakulla, pääpidikepannalla, Wiesel laiturilla ja 120cm jatkojohdolla.

Perjantai illalla tuli tilattua tytölle talvivaatetta XXL:stä. Otin maksutavaksi maksa heti. Nyt tuli tänään Klarnalta lasku. Pistin vihaista viestiä perään, että yritättekö huijata!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Poy Katso viesti
    Perjantai illalla tuli tilattua tytölle talvivaatetta XXL:stä. Otin maksutavaksi maksa heti. Nyt tuli tänään Klarnalta lasku. Pistin vihaista viestiä perään, että yritättekö huijata!
    Tarkoitako nyt oikeasti sitä, että XXL/Klarna yrittää veloittaa sinua samasta ostoksesta kahteen kertaan, vai sitä, että jätit maksutavaksi laskun vaikka olisit halunnut maksaa verkkopankilla/luottokortilla?

Jos lukee ne tilausvaiheen ohjetekstit ajatuksella, niin ei pitäisi olla epäselvyyttä missä kohtaa kuuluu klikata maksuvälineen kuvaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuH Katso viesti
    Tarkoitako nyt oikeasti sitä, että XXL/Klarna yrittää veloittaa sinua samasta ostoksesta kahteen kertaan, vai sitä, että jätit maksutavaksi laskun vaikka olisit halunnut maksaa verkkopankilla/luottokortilla?

Jos lukee ne tilausvaiheen ohjetekstit ajatuksella, niin ei pitäisi olla epäselvyyttä missä kohtaa kuuluu klikata maksuvälineen kuvaa.
    Ihan oikeassa kohdassa painoin ja ihan oikeasti maksoin. Tosite löytyy verkkopankista.

Klarna on niin epämääräinen maksutapa, että sitä tulee välttää viimeiseen asti. Jos satut tietämään jonkun postinumeron ja sähköpostin, niin voit tilata hänen piikkiinsä laskulla (nm. kokemusta on kun tulee lasku tavaroista joita en ole tilannut).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Poy Katso viesti
    Eikö se nyt kuitenkin ollut kuitti eikä lasku. Katoppa tarkemmin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Pyöräosastolle (Skanssissa) pääsee muuten myös vastapäivään kassojen läpi, niin ei ehdi myyjät väliin.
    Onkohan myymälän leiska tuolta osin samanlainen kaikissa toimipisteissä? Myös Tampereen kahdessa XXL:ssä pyöräosasto on heti siinä kassojen takana, joten asioinnin sinne suuntautuessa ryysin kohteeseen suoraan kiertämättä labyrintin kautta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jphelminen Katso viesti
    Ainakin Tampereella myynnissä olleet Wilmat oli sekä Lielahdessa ja Kalevassa X7 -mallia 6.6 Ah smartcoreakulla, pääpidikepannalla, Wiesel laiturilla ja 120cm jatkojohdolla.
    Muuten saman paketin sain Kalevan myymälästä paitsi että minulla oli lisäksi mukana Lupinen Micro Charger ja auton tupakansytyttimeen sopiva piuha. Tämä paketti siis lopulta hintaan 240 €.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jpf Katso viesti
    Muuten saman paketin sain Kalevan myymälästä paitsi että minulla oli lisäksi mukana Lupinen Micro Charger ja auton tupakansytyttimeen sopiva piuha. Tämä paketti siis lopulta hintaan 240 €.
    No nyt kun tarkemmin katsoin niin oli toi Micro Charger ja tupakansytyttimeen sopiva piuha minullakin paketissa. Ja sama 240€.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Eikö se nyt kuitenkin ollut kuitti eikä lasku. Katoppa tarkemmin.
    Tämä. Vaikka viestin lähettäjä on Klarna, se ei tee siitä vielä laskua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuH Katso viesti
    Tämä. Vaikka viestin lähettäjä on Klarna, se ei tee siitä vielä laskua.
    Ja vaikka otsikkokentässä lukisi lasku, niin se ei tee siitä sellaista laskua, jossa on maksettavaa. Jostain (Ei XXL:stä) mulle on tullut joskus laskuerittely, jossa on maksuerät ja maksettavaa rivillä 0€.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Ja vaikka otsikkokentässä lukisi lasku, niin se ei tee siitä sellaista laskua, jossa on maksettavaa. Jostain (Ei XXL:stä) mulle on tullut joskus laskuerittely, jossa on maksuerät ja maksettavaa rivillä 0€.
    Minulle tuli elokuussa lasku, jossa oli maksettavaa-rivillä ostoksen hinta, vaikka olin jo maksanut koko tilauksen. Ei taida systeemit ihan aina toimia 100% varmuudella.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lansive Katso viesti
    Minulle tuli elokuussa lasku, jossa oli maksettavaa-rivillä ostoksen hinta, vaikka olin jo maksanut koko tilauksen. Ei taida systeemit ihan aina toimia 100% varmuudella.
    Konteksti merkkaa aika paljon. Jos se lippulappu muuten sanoo, että ostoksesi on maksettu, niin kyse ei ole muusta kuin maksuerittelystä.

En silti haluaa liikaa puolustella Klarnan e-kuitteja. Sanavalinnat ovat sen verran kökköjä ja väärille tulkinnoille avoimia, että koko paska haiskahtaa jonkun käännöskoneen läpi ajetulta.

Raisiossa olisi huomenna (4.11. ke) klo 0700 15 kpl niitä tonnin fatbikejä (White) -30% avajaistarjouksessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti nokku Katso viesti
    Raisiossa olisi huomenna (4.11. ke) klo 0700 15 kpl niitä tonnin fatbikejä (White) -30% avajaistarjouksessa.
    Ei taida maksaa vaivaa kun 800eurolla sai viikonlopulla ja tonnilla sai pro mallin, 1600 euroon sen täyskuitutykin.

Muutenkin huonoimmat avajaistarjoukset mitä XXL:ssä on nähty. Ainakin näin pyöräilijän näkökulmasta. Suksia näytti saavan edullisesti mutta tuskimpa niille käyttöä löytyy kun marraskuu ja +13C...
    Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.

699, ei enää paha hinta litestä.

Ja on myös netin kautta tilattavissa tällä hetkellä M- ja L-kokoisina.

https://www.xxl.fi/white-3-fat-lite-...112003_1_style

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vesipossu Katso viesti
    Ja on myös netin kautta tilattavissa tällä hetkellä M- ja L-kokoisina.

https://www.xxl.fi/white-3-fat-lite-...112003_1_style
    Ainakin tällä hetkellä tilaa-nappulan tilalla on teksti "Ei myynnissä verkkokaupassa".

Nyt kaikki Liten kuukauden sisään tilanneet kipin kapin lähettämään hintalupaus-viestiä asiakaspalveluun.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuupo Katso viesti
    Ainakin tällä hetkellä tilaa-nappulan tilalla on teksti "Ei myynnissä verkkokaupassa".

Nyt kaikki Liten kuukauden sisään tilanneet kipin kapin lähettämään hintalupaus-viestiä asiakaspalveluun.
    Hintalupaus ei koske avajaistarjouksia.

Muuten jäänyt XXLstä positiivinen kuva, mutta kyllä nyppii toi alennustuotteiden "loppuminen", kuten Dillinger 5, joka "loppui" varastosta sunnuntaina 20% alennuksen ollessa voimassa, mutta tiistaina sitä taas oli saatavilla. Tuoksahtaa vähän epäreilulta meiningiltä.

Jahas, taas meni 150€. Ihan ok kauppa kaikesta huolimatta. Lundhags retkiluistimet kun saisivat vielä superhypertarjoukseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti On the road Katso viesti
    Hintalupaus ei koske avajaistarjouksia.
    Joo, käsittämätöntä. Tilasin su 70 euron rengasparin mikä tänään 60 euroa. Eivät suostu hyvittämään joten tilasin halvemmatkin ja palautan vanhat. Ei tule kuluja itselle, kaupalle kylläkin. Silkkaa tyhmyyttä, mutta jokainen tekee itse omat ratkaisunsa. Säästinpä sen kympinkin ja olen tyytyväinen.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Tammiston myymälän pyöräosaston kassan viereisessä löytölaarissa oli vielä yksi Lupine Wilma X7 hintaan 300 euroa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •