Itse olen vähän sitä laatua, että menen kauppaan ostamaan jotain ja silloin myyjän helppo saavutettavuus auttaa nopeammin oikean tavaran löytämisessä ja säästää mun kallista aikaa. Joten mun puolesta ihan hyvä systeemi, että palvelu pelaa. Enempi mua nyppisi, jos pitäisi juosta ympäri kauppaa palvelun saamiseksi.
Mun mielestä jättävät niin helpolla rauhaan, että ei siinä äänihuulet liikaan kulu, kun toteaa, että kunhan katselen vaan, jos tosiaan on vaan katselemassa. Ei isossa likkeessa voi tietää mitä toisella puolella on kysytty.
Pyöräosastolle (Skanssissa) pääsee muuten myös vastapäivään kassojen läpi, niin ei ehdi myyjät väliin. Tämä tuli harjoiteltua 3. päivän avajaistarjouksissa. Hyvin ehti napata ekan palvelevan myyjän avustuksella kokeiltavaksi sen kaupassa olevan ainoan sopivakokoisen ennekuin muut ehti kiertää osastolle. No niiden muiden onneksi ne muut oli heille sopivankokoisia, mutta tuolla taktiikalla sai fillarin ajokuntoon ja ulos ennekuin kassoille tuli ruuhkaa.
Kirjanmerkit