FillariHephaGiantElectrobike
Sivu 18 / 86 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 16 17 18 19 20 28 68 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 511 - 540 / 2574

Aihe: TREK Fatbikes Farley, Farley 6, Farley 8 and the rest :)

Kiveniskuteippiä lykätty moneen fillariin, jos vielä kuumailma puhaltimella pikkasen lämmittää ni taipuu hyvin ja kiinni pysyy.

Lähetetty minun E2333 laitteesta Tapatalkilla
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Löytyykö kiveniskuteippiä ihan normi sekatavarakaupasta vai joku erikoisliike?

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Han$a Katso viesti
    Löytyykö kiveniskuteippiä ihan normi sekatavarakaupasta vai joku erikoisliike?
    Itse oon hakenut 3M kiveniskuteippiä automaaliliikkeestä. On sitä varmaan muuallakin.

Kai Farleyhinkin käy chainstayhin ihan normaali chainstay protector joita on joka pyöräliikkeessä.

Läpinäkyvä Gorilla teippi (ei pakkausteippi) toimii erinomaisesti: http://www.motonet.fi/fi/tuote/60631...i-48-mm-x-82-m

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ealex Katso viesti
    Läpinäkyvä Gorilla teippi (ei pakkausteippi) toimii erinomaisesti: http://www.motonet.fi/fi/tuote/60631...i-48-mm-x-82-m
    Kuinka hyvin liimat lähtee irti, jos/kun joutuu vaihtamaan teippauksia?

Eipä ollut tarvetta vaihtaa läpinäkyvää Gorillaa, mutta luulisin, että liima lähtee helpommin, kuin tavallisen mustan Gorillan liima. Ja sekin lähtee ihan hyvin alkoholilla ja hankaamalla.

Tosiaan hain tuon gorillan ja vaikuttaa erittäin hyvälle suojateipille.
    Kiitos vinkistä.

No nyt on ensikilometrit uudella farley 9.6 sella otettu. Ensifiilikset on kyllä nii-iiin positiiviset kun muuan vuosi taaksepäin meinasin etten kyllä ikinä osta tuommosta rumaaläskiä... Vaan eihän se oo ees ruma, komia ku porsas pienenä. Ja koskaan ei pidä sanoa ei!
    Ajo-ominaisuuksia löytyy kyllä huimasti, juuret nielee pehmeästi ja kivikot menee kun syöttää kaasujalkaa. Vertaa kapiampaan 29"maasturiin niin ei tarvitse ajolinjoja enään niin tarkkaan katsoa, senku vain murjoo menemään. Hiilikuiturunko joustaa mukavasti ja keula antaa myöten mukavasti pahimmassakin kivikossa. Toki vielä vois nuita paineita pudottaa reilustikin.
    Vähän jo kävi mielessä että tartteeko sitä joustosatulatolppaakaan sittenkään laittaa! Thudbusteria st-mallia miettinyt!
    Mutta ennenkaikkea ihan mahtava pöörä 10+
    Toivottavasti satelis pian jo lumen, niin pääsis pyörän oikean tarkoituksen kokemaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Han$a Katso viesti
    No nyt on ensikilometrit uudella farley 9.6 sella otettu. Ensifiilikset on kyllä nii-iiin positiiviset kun muuan vuosi taaksepäin meinasin etten kyllä ikinä osta tuommosta rumaaläskiä... Vaan eihän se oo ees ruma, komia ku porsas pienenä. Ja koskaan ei pidä sanoa ei!
    Ajo-ominaisuuksia löytyy kyllä huimasti, juuret nielee pehmeästi ja kivikot menee kun syöttää kaasujalkaa. Vertaa kapiampaan 29"maasturiin niin ei tarvitse ajolinjoja enään niin tarkkaan katsoa, senku vain murjoo menemään. Hiilikuiturunko joustaa mukavasti ja keula antaa myöten mukavasti pahimmassakin kivikossa. Toki vielä vois nuita paineita pudottaa reilustikin.
    Vähän jo kävi mielessä että tartteeko sitä joustosatulatolppaakaan sittenkään laittaa! Thudbusteria st-mallia miettinyt!
    Mutta ennenkaikkea ihan mahtava pöörä 10+
    Toivottavasti satelis pian jo lumen, niin pääsis pyörän oikean tarkoituksen kokemaan.

Onnea uutukaiselle! Rouva kertoikin, että iltalenkillä oli näkyny uututtaan kiiltävä kuituläski!

Sulla pitää pakata pyörä autoon ja ajaa lumen luokse, jos ei lumi tule Ouluun
    a-o muokkasi tätä : 28.10.2015 at 21.16

Samankaltaiset fiilikset on 9.8:kin, kun tänään pääsin neitsytlenkin sipoonkorpeen sillä ajamaan. Onhan se nyt tietysti kovempi alla kuin täysjousto, mutta erittäin ketterä ja kevyt käsitellä. Juurakot menee hienosti kuten myös kallionousut sun muut. Mielenkiinnolla odotan paljonko rengastuksen vaihtaminen B&L tai vastaavaan vaikuttaa.
    Rannevammasta johtuen menee kyllä jalka maahan aina jos alkaa olemaan paikkaa missä on selkeä kaatumisriski, niin ei tota nyt silleen tuu hirveesti vielä pahoissa paikoissa testattua. Mutta hienoa oli ajella, ja nyt tuntuu ettei tarvi läskiperheen muutoksista vähään aikaan haaveilla

Mitenkäs tuo 27.5 läski sitten vertautuu perus 26 läskiin ajo-ominaisuuksiltaan? Kyydin ainakin voisi ajatella olevan hiukan kovempaa renkaitten pienemmästä tilavuudesta johtuen. Renkaan varsinainen halkaisija taitaa edelleen kuitenkin olla sama kuin 26-läskillä mikäli olen oikein ymmärtänyt.

Toi on mun ensimmäinen täysjäykkä, niin silleen aika vaikea sanoa kun ainoat omat vertailukohdat on etu/täysjoustollisia läskejä. Saattaa olla joo aavistuksen kovempaa kyyti, mutta mielestäni tommonen juurakoitten ym. yli ajaminen meni vähintään yhtä helposti kuin normiläskirenkailla. Tilaahan tossa olis tehdä isompaa kumesta noillekin vanteille, joten ehkä niitä joskus tulee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti a-o Katso viesti
    Onnea uutukaiselle! Rouva kertoikin, että iltalenkillä oli näkyny uututtaan kiiltävä kuituläski!

Kiitti a-o , niin minä katoinki pimeässä että se tais ollakkin sinun rouva iltalenkillä, kun ajettiin vastaan iinatin lenkillä junaradan vierustaa.

Sulla pitää pakata pyörä autoon ja ajaa lumen luokse, jos ei lumi tule Ouluun
    Syötteellä taitaa olla jo muutama milli lunta.
    Tosin taitaa sulaa vielä tulevana viikonloppuna. Tarkoitus olisikin käydä se 60 km lenkki vielä ajamassa tässä piakkoin. Uutukaiselle just passelit polut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bensakeuhko Katso viesti
    Mitenkäs tuo 27.5 läski sitten vertautuu perus 26 läskiin ajo-ominaisuuksiltaan? Kyydin ainakin voisi ajatella olevan hiukan kovempaa renkaitten pienemmästä tilavuudesta johtuen. Renkaan varsinainen halkaisija taitaa edelleen kuitenkin olla sama kuin 26-läskillä mikäli olen oikein ymmärtänyt.
    Mielestäni erot on varsin mitättömät, jos haetaan pehmeyttä vs kovuutta varsinkin renkaan ilmatilan takia.

27,5 rullaa sen hippusen verran paremmin esteiden yli ja kompensoi sillä pehmeyttä.

Taas kuitenkin loppujen lopuksi tullaan siihen miten haluaa ajaa, millä lastauksella, millä tavoitteella ja mitä nopeutta hakee.

On selvää että 5 tuumanen 0,5 bar paineella kantaa himpun verran paremmin kuin 3,8 tuumanen 0,5 bar paineella.

Minkä osan matkastasi tarvitset löllyvää maastoa mukailevaa pehmeyttä ja kuinka kauan?
    Vai haluatko loistavaa rullausta, keveyttä ja ketteryyttä?

Johonkin pyörään saa kaikki melkein hyvin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bensakeuhko Katso viesti
    Itselläni on kokemuksia sekä 27.5" Hodageista että 26" Flowbeist/Dunderbeist-yhdistelmästä: edellinen rullaa luonnollisesti paremmin ja on neulaspolulla nopeampi. Hodagit pohjaavat helpommin ja oikeiden paineiden kanssa pitää olla tarkempi. Juurakossa ja kivikossa 26-tuumaisen isompi ilmatila helpottaa elämää, mutta ei tee etenemisestä välttämättä nopeampaa. Upottavassa maastossa leveämpi 26-tuumainen kantaa paremmin, mutta ero on kuitenkin pieni.

Huonoa Hodageissa on reunanappuloiden pieni koko ja kivikossa ne eivät juurikaan suojaa renkaan kylkeä. Oman Farleyn takarengas alkaakin jo olla vaihtokunnossa.

Uusi rakas

fillari10.blogspot.fi
    Itse yrittäjä

^ Mahtava meno, tiukka etukeno...

Onko jollain jo 27,5 x3,8 kumeksia ylimääräisenä... Ostan kaks...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Grandi66 Katso viesti
    Uusi rakas

WAU !!! Onnea hui !

Neitsytmatka ajettu, hauskaa oli. Pitänee hankkia paremmat valot prkl. Yks hajos, yks hyyty, kaks toimi hyvin

fillari10.blogspot.fi
    Itse yrittäjä

"Ensipuraisu"... ja kyllä maistui
    fättärix muokkasi tätä : 31.10.2015 at 14.57

Mihinköhän häipyi kuva jonka lisäsin tuohon edelliseen viestiini....? :O

Ei sitä näkynyt eilenkään.

Viestin jättämisen jälkeen näkyi, mutta jonkin ajan kuluttua häipyi.

[IMG][/IMG]

Ei näy

Sent from my iPhone using Tapatalk

On se vaan vieläkin mainio peli, muutama satanen takana ja ei oikein mistään moitteen sijaa. Ehkä seat stayt saisi olla vähän kapeammat, välillä kantapäät ja pohkeet osuu niihin metsässä neppaillessa. Voisi kokeilla 190mm perälle tarkoitettua akselia kampiin joskus.
    Kuva vielä tämän päiväiseltä lenkiltä:

Mullaki reilu viissataa ajettu 9.6:lla ja aina se yllättää ku lähtee polulle. Kevyt ketterä ja rullaa loistavasti! Tänäänki reilu 3h. hymy huulilla vaikka vettä tuli😁 yritin Yks päivä säätää takaa droppeja lähemmäs mutta tuntu olevan niin tiukassa ettei uskaltanu vääntää, ootteko säädelly noita ja liikkuuko nätisti?
    Kuva tänpäivän ajoista:

Omasta vitosesta säädin, eikä ollu kovin tiukassa ja liikku todella nätisti.

Lähetetty minun LG-D855 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jahvetti Katso viesti
    On se vaan vieläkin mainio peli, muutama satanen takana ja ei oikein mistään moitteen sijaa. Ehkä seat stayt saisi olla vähän kapeammat, välillä kantapäät ja pohkeet osuu niihin metsässä neppaillessa. Voisi kokeilla 190mm perälle tarkoitettua akselia kampiin joskus.
    Kuva vielä tämän päiväiseltä lenkiltä:
    Mikäs satula?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •