GarminGiantElectrobikeHepha
Sivu 12 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 10 11 12 13 14 22 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 331 - 360 / 1031

Aihe: Garmin Connect

Lainaus Alkujaan tämän lähetti -jamo- Katso viesti
    Minulla on ollut samaa. Tavattoman ärsyttävää. Vissiin hakee kartasta jonkin lähimmän kohteen ja nimeää sitten harjoituksen sen mukaisesti. Ehkä smartpostit on merkitty karttaan joksikin maamerkiksi tms, minkä Connect sitten poimii harjoituksen nimeksi.
    Näinhän se tekee ja tuo nimikin tuntuu vaihtuvan, mulla on ollut smartpostia ja yrityspostia... Connectissa on display references jossa sen voi vaihtaa myös siihen vanhaan "untitled" versioon.

näin sanoo connect itse:
    "Activity Names:
    New activities can be untitled, or named automatically with location and type (if available). Names based on location may not be accurate for all areas."

Ei todellakaan ole tarkkoja nuo veikatut paikannimet, täällä Kymenlaaksossa sinne nousee välillä melko huvittaviakin "maamerkkejä".
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

Smartpostissa on ajeltu viimeiset lenkit täälläkin

Sent from my iPad using Tapatalk

Jos Garmin tehnyt diilin postin kanssa pakettiautomaattien markkinoimiseksi? Yksi "Accountor" on sentään mahtunut tuonne omien smartpost-ajojen sekaan.

Connectin mukaan olen muuttanut n.50km pohjoiseen, aikasemman Oulun sijasta nimiin tulee paikaksi Yli-Ii.
    --
    Hiljaa hyvä tulee.

Itse muutan jokatapauksessa nimen, on se sitten raumalenkki tai nykyinen noutopostilenkki.

Yli-Ii kuuluu kuitenkin Ouluun :-)

Vaimon 810:n synkkauksen kanssa on ongelmia: 810 harjoitukset kyllä Connectin mukaan siirtyvät pilveen, mutta viimeisen parin viikon harjoituksia ei näy kalenterinäkymässä. Oman 800:n kanssa ei ole vastaavaa ongelmaa.
    Peikkomainen flaksi

Pitäisikö harjoitus alueiden (sykerajat ja FTP) muutokset mennä myös langattomalla synkronoinnilla laitteisiin esim. Fenix 3 ja Edge 520?

Pitäs mennä

Lähetetty minun E2333 laitteesta Tapatalkilla
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Ok. Kokeilin muuttaa connectissa harjoitusalueita mutta ei mennyt läpi kun synkronoin Fenix 3 bt yli ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mobiilisovellukseen on näköjään tehty 3.0 -perushuononnus. Visuaalinen ilme meni kieltämättä fiksumpaan suuntaan, mutta voisivat taas vaihteeksi laittaa jakoon jotain sisällöltään valmista eikä mitään betaa. Pyöräilypikanäkymään olisi kiva saada kuukausikilsojen tilalle vaikka kuukausitunnit. Paino voisi olla omana pikanäkymänään (ainoa tietomuoto jota tulee päivitettyä "pikana") ja painoon olisi ihan kiva asettaa myös desimaaleja, eikä pelkkiä tasakiloja. Tsiisus!

noniinno Guest
    ^ Kas, luulin ettei sitä enää pysty huonontamaan.

Voisko johtua myös uudesta päivityksestä että tämän päivän lenkki ei siirtynyt connectista stravaan?

Garmin Connectin sijaan kannattaa käyttää ConnectStats appsia, jos haluaa treenihistoriasta monipuolista yhteenvetoa. Yhteenvedoista löytyy mm. vko, kuukausi, vuosi ym. Tunnit, kilometrit, keskinopeudet jne.

Garmin Connectilla itse siirrän vain treenit, ConnectStats ei sitä osaa.

https://itunes.apple.com/us/app/conn...581697248?mt=8

https://ro-z.net/blog/connectstats/

Oon nyt käyttänyt edge 510 ja garmin connectia pari kuukautta. Itse laite on hyvä mutta voi tsiisus tätä garminin softaa. Pyörätieto ei siirry automaattisesti mukana enkä ole löytänyt mistään mistä voisi katsoa mm paljonko milläkin pyörällä on ajettu. Muutenkin tilastonikkarointi alkeellisella tasolla vaikka laite kerää kaikkea mahdollista tietoa.

Aavistuksen olen pettynyt. Onneksi itse laite toimii paremmin kuin hyvin.

Eikä näytä androidille löytyvän tuota connectstat appsia.

Juu ja tuo smartpostin tunkeminen vähintäänkin koomista. Vois luulla että joku paikkakuntakin löytyä.

Garmin Connect

Eikö muka 510:ssä ja 810:ssä ole edelleen sitä ominaisuutta että pyörät on eritelty laitteessa ja niiden matkamittarit löytyy sieltä laitteen pyöräprofiileista? Siis toimintoprofiilit ja pyöräprofiilit elävät rinnakkain, kun uudemmissa vehkeissä on enää toimintoprofiilit. Nykyisellään sama pitäisi hoitaa Garmin Connectissa naksuttelemalla niitä varusteita suorituksiin manuaalisesti. Muistaakseni nykyään varusteen (esim. pyörän) asetuksista sen voi asettaa lisättäväksi automaattisesti esim. pyöräilysuoritukseen, mutta se tietysti lämmittää aika vähän jos sama ajotietokone kiertää vaikka neljän eri pyörän välillä ja kaikilla pyöräillään.

Hämmentävän paljon koko tämä Connect-ekosysteemi tuntuu luottavan siihen, että 96,5% käyttäjistä on triatlonisteja jotka runnoo monilajiharjoitusta Forerunnerillaan. Pyöräilyä huomioidaan aika kapeasti yhtenä alalajina ja joku suunnistaja värjöttelee ulkona kylmässä, vaikka tällainen GPS-pohjainen data voisi olla hyvinkin kiinnostavaa.

Edelleenkään et pysty muodostamaan raporttia josta esim. selviäisi miten sykkeet on jakautunut eri alueille jollain aikavälillä. Sama koskee tehoja. Ei luulisi olevan kovin vaikea toteuttaa!

Mun juttu on GC -> Strava. Sitten muu analyysi Strava -> Strava Annual Summary (by jonathanokeeffe.com).

Noi Stravan API:t on avoimia joten ei kun vaan tekemään sitä omaa täydellistä tsydeemiä.

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
    -Mika :: http://goo.gl/7OtRW

Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
    Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010

Käytän rinnalla training peaksia jolla saa tarvittavat raportit. Ihmettelen vaan miksei noita saa ulos Connectista? Siellä on kuitenkin jos vaikka mitä huuhaata tarjolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti leecher Katso viesti
    Ihmettelen vaan miksei noita saa ulos Connectista? Siellä on kuitenkin jos vaikka mitä huuhaata tarjolla.
    Jotenkin tuntuu ettei Garminilla täysin ymmärretä asiakkaiden tarpeita. Tai sitten me olemme kollektiivisesti vähemmistössä siellä asiakaskunnassa, kun melkein jokaisella on jotain sanomista ihan perustason ominaisuuksista ohjelmistopuolella.

Olin juuri viikon tekemisissä erään toisen yhdysvaltalaisen laitetoimittajan kanssa työni puolesta. Saimme valmistajan koulutuksen heidän valmistamilleen laitteille ja ohjelmistoille, testasimme niitä meidän käyttöympäristössämme ja laadimme kehitysehdotukset siihen lopulliseen versioon jonka saamme myöhemmin. On melko hämmentävää keskustella mistään asiasta, kun pöydän toisella puolella on koodaaja joka ei oikeastaan ymmärrä mitä me tarkalleen haluamme tehdä niillä vehkeillä, miksi me haluamme niin tehdä ja mitkä ominaisuudet ovat silloin keskeisen tärkeitä.

Ikäänkuin Garminillakin olisi töissä porukkaa joista valtaosa ei ole ikinä käyttänyt edes sykemittaria, ovat vaan töissä siellä ja tekevät vähän sitä sun tätä. Jos jotain ominaisuutta ei voida perustella suoraan markkinaosuuden tai katteen kasvulla, sen valmistumisajankohta on aina "sitten 6kk päästä".

Tai sitten niillä on sama suunnitelma kuin Sports Trackerilla. Tehdään ilmainen versio ja sitten parempi jolla rahastetaan.
    ST tapauksessa se yli ymmärrettävä kun hinta oli ilmainen.
    Garmin voisi kyllä tehdä käyttökelpoisen softan muutenkin kalliiden laitteiden tueksi. GC on kyllä ala-arvoinen tekele.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti milan1 Katso viesti
    Voisko johtua myös uudesta päivityksestä että tämän päivän lenkki ei siirtynyt connectista stravaan?

Onko muilla ollut nyt samaa ongelmaa vai mikä nyt mättää kun ei saa eilistä lenkkiä stravaan?

Täällä on toiminut niinkuin ennenkin eli samantien stravassa...

No mikähän tässä nyt sitten mättää ku ennen on myös minulla aina siirtynyt välittömästi stravaan...

Onkos sulla se tiedosto vielä siellä lenkinjälkeisessä paikassa? Jos olet siirtänyt sen toiseen kansioon,
    niin ei strava sieltä löydä. Mä useasti siirrän sen heti arkistoon ja unohdan, että kestää hetken
    ennen kuin se stravassa näkyy......
    Tapani cycling > Quest - Catrike - Van Nicholas audio > Hegel H160 - B&W CM10

Ihan normaaliin tapaan tallensin laitteella lenkin jälkeen ja siirtyi heti connectiin vaan eipä menny stravaan.
    Niin ja laitteena edge 810.

Näkyykö stravan asetuksissa kuitenki että garmin connect on yhdistetty?

Joo kyllä näkyy että on yhdistetty.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Eikö muka 510:ssä ja 810:ssä ole edelleen sitä ominaisuutta että pyörät on eritelty laitteessa ja niiden matkamittarit löytyy sieltä laitteen pyöräprofiileista? Siis toimintoprofiilit ja pyöräprofiilit elävät rinnakkain, kun uudemmissa vehkeissä on enää toimintoprofiilit. Nykyisellään sama pitäisi hoitaa Garmin Connectissa naksuttelemalla niitä varusteita suorituksiin manuaalisesti. Muistaakseni nykyään varusteen (esim. pyörän) asetuksista sen voi asettaa lisättäväksi automaattisesti esim. pyöräilysuoritukseen, mutta se tietysti lämmittää aika vähän jos sama ajotietokone kiertää vaikka neljän eri pyörän välillä ja kaikilla pyöräillään.
    .
    Mulla on juurikin 4 pyörää laitettuna edge 510 profiiliin, lisäksi juoksu, patikointi ja kuntosali (käytän laitetta kännykän käsivarsikotelolla "multisport" laitteena). Lisäksi on omat näyttötilat maantieajolle, maastoajolle, juoksulle ja punttisalille.

On tosi naurettava valita millä pyörällä ajat kin se tieto ei kuitenkaan siirry carmin connectin kautta tietokantaan, tai ei ainakaan näy.

Tyhmää minusta tehdä hienoja laitteita ja sitten jättää se viimeiset 5 prosenttia duunista tekemättä joka antaisi viimeistellyn lopputuloksen.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •