Täälläkin ollaan päivityksen jälkeen kuntotestin mukaan n. 12-15 pykälän verran laskukunnossa. Mikään muu ei vaikuttanut asetuksissa muuttuneen.
Täälläkin ollaan päivityksen jälkeen kuntotestin mukaan n. 12-15 pykälän verran laskukunnossa. Mikään muu ei vaikuttanut asetuksissa muuttuneen.
http://maltaidenmaailma.blogspot.fi/
Huh, luulin jo kunnon romahtaneen, piti tehdä testi kahteen otteeseen ja toinen laski 12 ja toinen siitä vielä 2. Kauan kestää Polarin korjata tollaisiakin vikoja. Laitoin sinne jotain palautettakin, mutta eivät vielä ole vastanneet.
Huonosti toimii notificationitkin edelleen.
No jo minäkin ihmettelin kun melkein parikymmentä pinnaa kuntotestissä alaspäin![]()
On se kerpele kun 300 euron digilelukompuutteri ei osaa vaihtaa talviaikaan automaattisesti.
Mulla päivittyi synkronoinnin yhteydessä.
-Juha
Eihän tuossa Polarissa voi edes aikavyöhykettä asettaa ainakaan minun tietääkseni. Kellonajan muuttaminen manuaalisesti vaikka edes tunnilla sai ainakin vanhemmalla firmisversiolla aktiivisuuslukemat aivan sekaisin.
Eikä nuo kuntotestitkään kovin vakuuta, kun treenaamalla lukema muuttuu pisteen tai pari, mutta training background -asetusta muuttamalla se hyppää heti 20 pykälää suuntaan tai toiseen. Miksi tuo asetus edes vaikuttaa testin tulokseen enää, kun Flow'ssa on jo yli vuoden ajalta treenitietoja?
No nyt olis näköjään päivitystä tarjolla joka korjaa tuon kontotestin: http://updates.polar.com/2015/10/pol...update-1-6-23/
Flow-päivityksen myötä automaattisen keskeytyksen mahdollisuus on näemmä poistunut kokonaan lajiprofiileista. Veikkaanpa, että liittyy huhuttuun automaattiseen Strava-synkronointiin. Toisin kuin monet muut laitteet, V800 ei ilmeisesti tallenna tauon pituudesta mitään tietoa, joten samalla lenkillä eri mittareilla tallennetut GPS-jäljet eivät ole enää tauon jälkeen synkassa.
Edit: No nythän se Polar ilmoitti, että Strava-integrointi myöhästyy. Olipas ...yllättävää.
LoneWolf76 muokkasi tätä : 27.10.2015 at 15.16
Mitämitämitä, automaattipaussi poistunut? No tuohan on ihan suolesta, ainakin koiran kanssa juoksevalle.
Saa sen sentään vielä V800:sta itsestään päälle, mutta Flow'sta ei löydy koko optiota enää. Ellei sitten kyseessä ole jokin tilapäinen häiriö.
On kyllä melko surullista mutta samalla huvittavaa tuo Polarin touhu tuon Strava integraation kanssa. Noin yksinkertainen ominaisuus ja tarvitsevat vielä pari kuukautta lisäaikaa.
Saako syketiedon näkymään yhtäaikaa kahdessa laitteessa...kahdenlaista tietoa liikkuu.
Asetuksissahan on lajiprofiileissa jotakin aiheeseen liittyvää...
H7 sykevyössähän on kaksi kommunikointotapaa...bluetooth ja joku...
Olen rassaillut heikolla menestyksellä tavoitteena saada syke trainerroadiin ipadille. Jos ipadiin pistää bluetoothin päälle, v800 ei löydä sykettä...
Ei onnistu kahteen Bluetooth laitteeseen. Esim. V800 ja V650 onnistuu H7:sta kun toinen käyttää 5GHz taajuutta, toisen omiessa Bluetoothin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tuossahan on joku sykkeen jako kolmannelle laitteelle, eikö sillä onnistu?
H7:lla pitäisi kyllä onnistua iPad+V800. Ensin bluetooth paritus iPadiin siten että syke näkyy TrainerRoadissa, sen jälkeen vasta v800:lla treeni päälle niin ottaa yhteyden sillä 5ghz signaalilla.
HR rebroadcast tms ominaisuus löytyy juu, mutta ilmeisesti tukee pelkästään Polarin omia tiimijuttuja.
Kiitokset vinkeistä...nyt toimii koko setti.
Kalusto: H7, V800, polarin nopeus, polarin kadenssi, wahoon nopeus-kadenssi.
Padista bluetooth päälle...trainerroad käyntiin...polarin nopeus ja kadenssi pois trainerroadista.
Näin padi näyttää trainerroadissa sykkeen ja wahoon datat.
V800 start...polarin nopeus ja kadenssi kytkeytyvät...sykettä ei näy vielä tässä tilassa.
Toinen start eli varsinainen harjoituksen start...syke näkyy harmaana...
Nyt siis sykkeet, nopeudet ja kadenssit sekä trainerroadissa että V800:ssa...JIHAAA...
Itsellä on just noi V800 ja V650. Kun lähdet lenkille käynnistä eka normisti V650 ja anna etsiä sykevyösignaali. Kun löysi, niin laita V800 etsimään. Se EI LÖYDÄ SITÄ, mutta kun laitat tallennukset päälle, eka V650 niin TADAA...kummasti kumpikin näyttää sykkeen ta tallentaa sen. Toisin päin ei toimi.![]()
No niin tänään sit pimeni sykevyö h7 , töihin mennessä pelas takas tullessa ei. Ei auttanut pariston vaihdot buuttaukset jne. No vein sykevyön giganttiin takuuseen toimitettavaksi.
Nyt vanha h6 vyö ja v800 käytössä, juoksulenkillä jäi fiilis että nyt näyttää sykkeet alakanttiin.
Onko muilla android käyttäjillä alkanut kello hukkaamaan yhteyttä puhelimeen viimeisimmän flow-päivityksen jälkeen? Mulla pätkii useamman kerran päivässä jolloin myös back-napin synkkaus lakkaa toimimasta.
Sent from my Xperia Z1 Compact
Minä olen liittynyt joitain viikkoja sitten niihin, jotka laittoivat notificaatiot pois päältä, kun selvisi ettei ne toimi harjoituksen aikana. Aika turha ilman ainakin minun käytössäni. Siinä mielessä tuota yhteyden katkeilua ei ole tullut seurailtua.
Mulla alkoi toimia nyt viimeisemmän Flow päivityksen jälkeen kunnolla, tai no, toista päivää tässä nyt vasta mennään. Ei ole tarvinnut kertaakaan yhdistellä uudelleen, eikä antaa oikeuksiakaan viestien lukuun.
Jep, sama! Mulla kanssa toiminut viimisen päivityksen jälkeen kuin junan vessa. Ei tunnu millään pätkivän homma vaikka esim. menee kellon kanssa bt:n kantaman ulkopuolelle pariksi tunniksi niin silti notificaatiot toimii taas kun kello on puhelimen bt:n kantopiirissä. Lisäksi puhelimen (LG G3) ilmoitusvalikkossa on nykyään ilmoitus asiasta kun notificaatiot on käytössä
Ameriikanmies kun tykkää laatia kaikenlaisia tilastoja, niin jostain kuulin että Havaijin Ironman kisassa Polarin osuus olisi tippunut aika kovasti. Eikös tri-piireissä Polar ole perinteisesti ollut hyvinkin suosittu laite?
XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.
Kiitos vastauksista! Päättelin että vian täytyy sitten olla omassa luurissa, joten poistin eilen BT-parituksen ja asensin flown uudelleen. Sen jälkeen on tuntunut toimivan moitteetta. Kello vaan ei näy enää bt-laitteissa, joten sitä ei pysty käyttämään smart lockin kanssa, mutta tuo ei maailmaa kaada.
Sent from my Xperia Z1 Compact
Tervehdys.
Onko vika vai ominaisuus. Lähetin pitää kuuluvaa sirinää, ihan kuin olisi heinäsirkka sisällä. Kuulee ihan selkeästi, jos ympäristössä on hiljaista. Ääni kuuluu vaikka ei olisi sykemittaus päällä tai edes rinnalla. Aiemmin en ole ainakaan kyseiseen kiinnittänyt huomiota. Aloin kiinnittämään asiaan huomiota, kun tytär oli valitti sirinästä ja nyt siihen kiinnittää itsekkin huomiota. Toimii toistaiseksi kuitenkin ihan normaalisti.
Polarin huolto toimii erinomaisesti, soita vaikka niille ja kysy! Valitettavasti en osa vastata itse kysymykseen, mutta kyllä kellon mielestäni pitäisi olla oletusarvona täysin hiljainen, varsinkin elektronisen
Kirjanmerkit