Tässä nyt vähän esimerkkikuvaa Hans Dampfista. Nyt alkaa näkyä vähän selvempää kulumista muutamassa sivunappulassa, mutta muut ovat hyvässä kunnossa. Näillä on ajeltu aika paljon kalliota, kivikkoa yms. Pidossa ei yhäkään huomaa mitään eroa, sillä valtaosa nappuloista on hyvässä kunnossa ja niistä on vielä paljon jäljellä. Rehellisyyden
nimissä on sanottava, että kivikossa kanttailun jälkeen nuo sivunappulat usein näyttävät pahemmilta kuin ovat, sillä johtuen pehmeämmästä seoksesta ne kuluvat vähän kumimaisemmin, niihin tulee reunoille tommoista "röpöä", mutta kun sen pyyhkäisee pois ne näyttävät paljon siistimmiltä, hieman kuluneemmilta vain.
Nää on kyllä ehdottomasti yhdet mun lempparirenkaista. Olen ajellut näillä ekoilla HDillä tarkoituksella vähän varomattomammin, en minä normaalisti ajele esim työmaakivikoissa, mutta ajelen paljon portaita ja jonkinverran myös kivikkomäkiä yms. riippumatta rengastuksestani ja halusin vähän testailla miten paljon ne tuontyyppistä käyttöä minulla kestävät. Olen oikein tyytyväinen siihen miten noi ovat toistaiseksi kestäneet, todennäköisesti normikäytössä (portaita, polkuja) minulla kestävät ihan hyvin ainakin edessä.

Nana muokkasi tätä : 08.10.2015 at 00.47
Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
-team Söpöshox
Kirjanmerkit