ElectrobikeGarminGiantHepha
Sivu 4 / 5 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2 3 4 5 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 91 - 120 / 127

Aihe: Allroad, Enduroad, Adventure bike, ehkä myös GG

  1. #91
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.530
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Takamisakari Katso viesti
    Mitkäs noi lokarit muuten on?
    https://www.sks-germany.com/en/produ...emels-matt-45/

  2. #92
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    5.696
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti

    Kauppaa tehtiin Hi5Bikesissa ja vielä ennen kuin tavara vaihtoi omistajaa, arvioitiin pitkään taipuuko SRAM Rival One -sarjan medium-häkkinen takavaihtaja 10-42 tai 11-40 -maastopakalle. Lopputulema oli että 95% varmuudella toimii vaikka SRAM lupailee yhteensopivuutta vain 11-36 pakalle, pitkähäkkisen ulottuvuus on sitten siitä eteenpäin. No illan tullen palikoita asentaessa selvisi että toimii se medium-häkkikin 10-42 pakan kanssa, ketjun pituus on vaan aika kriittisen tarkka koska takavaihtajan häkki liikkuu käytännössä koko liikealueensa läpi isoimman ja pienimmän rattaan välillä. B-ruuviin jäi vielä varaa, eli rakenteellisesti asennus on ihan järkevällä pohjalla.

    Mitenhän mahtaa olla short-häkkinen vaihtaja 11-36 pakalla ton kokeilun pohjalta? Meinaan shortille luvataan 11-32, mutta jotenkin arvelisin että myös tuo 11-36 saattaisi toimia, joskin tuolla samalla varauksella?
    https://www.instagram.com/xtranza/

  3. #93
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antti Kuitto Katso viesti
    Mitenhän mahtaa olla short-häkkinen vaihtaja 11-36 pakalla ton kokeilun pohjalta? Meinaan shortille luvataan 11-32, mutta jotenkin arvelisin että myös tuo 11-36 saattaisi toimia, joskin tuolla samalla varauksella?
    Jäykkäperämaasturissa jonka tämä cyclo korvasi käytin 1x10-voimansiirrossa 38T-ratasta edessä, 11-36 pakkaa takana ja SRAM X9 Type2-takavaihtajaa lyhyellä häkillä. Toimi oikein hyvin.

    Tarkistaisin suunnitellun takavaihtajan spekseistä maksimaalisen hammaseron jolle sen pitäisi taipua. Kun voi hyvin olla, että tuollaiseen "for up to 11-32 cassette" määritelmään voi olla sisällytetty myös esim. CC:n 46-34-eturatastus tai jotain muuta ekstraa.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  4. #94
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    5.696
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Jäykkäperämaasturissa jonka tämä cyclo korvasi käytin 1x10-voimansiirrossa 38T-ratasta edessä, 11-36 pakkaa takana ja SRAM X9 Type2-takavaihtajaa lyhyellä häkillä. Toimi oikein hyvin.

    Tarkistaisin suunnitellun takavaihtajan spekseistä maksimaalisen hammaseron jolle sen pitäisi taipua. Kun voi hyvin olla, että tuollaiseen "for up to 11-32 cassette" määritelmään voi olla sisällytetty myös esim. CC:n 46-34-eturatastus tai jotain muuta ekstraa.

    Hhmjoo, Forcen x1 vaihtajasta kyse, eli olettaisin että ne on speksattu aina vain yhdelle eturattaalle. Lähinnä mietinnässä oli riittävän ketjun kiristävyyden lisäksi se onko vaihtajassa jotain rakenteellista eroa, jonka vuoksi se ei oikein nousisi kunnolla 36 piikkiselle rattaalle.
    https://www.instagram.com/xtranza/

  5. #95
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Jep, kun on tottunut nimellisesti 42cm tankoon joka on oikeasti yläotteelta noin 41,5cm ja alaotteelta 42,5cm, tuollainen 44cm tuntuu todella leveältä. Ja sehän liittyy suoraan hartioiden leveyteen sekä jonkin verran myös ranteiden/kyynärpäiden kulmiin. Tuossa Konan tangossa kulmat on sivusuunnassa suorat ja käyttämissäni tangoissa käyrät osuudet on taitettu hieman ulospäin, joka saa tangon tuntumaan vielä hieman kapeammalta.
    Mua kanssa alkuun ihmetetty toi 44cm leveä tanko, kun oon tottunu maantiefillareiden ja sinkuloiden kanssa 41-42cm tankoihin. Reilun tonnin ajon jälkeen tohon on tosin tottunut ja kapeampi tanko tuntuu taas oudolta. Heitin tohon jopa Brooksin nahan päälle, kun orkkis teippi oli jotenkin nihkeen olonen. Erityisen mukava toi on just Gravel-ajossa, kun voi ottaa vähän leveemmän kevyen otteen tangon suoralta osalta ja tuutata meemään mutkiin aja alamänkiin kovaa "muna-asennossa", ilman että ajo tuntuu huteralta. Myös talvella toi voi olla ihan kiva, kun koittaa komentaa eturengasta meneään suoraan. Stemmin kun slämmäsin tossa niin alaotekkin rupes tuntuun hyvältä, mutta tottumiksiahan nää on.

    Laitoin itsekkin SKS Bluemelssit alle 45mm leveenä, kun niitä sai sopivasti mattamustana. Asensin noi siten että "käänsin" takalokaria jonkun verran myötäpäivään, jotta se ohjaa vesisuihkun pois ketjulta. Näyttää dorkalta, mutta tuntuu toimivan hyvin. Tässä vielä sotamies jake retkikuosissa.

    Kalle H muokkasi tätä : 14.10.2015 at 16.18 Syy: säädetty kuvaa
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  6. #96
    Liittynyt
    06/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.053
    Lievästi OT, mutta myös vm. 2014 Bianchi Zurigossa oli jo 55cm koossa 44cm tanko. Ehkä tässä on takana ajatus että leveämmällä tangolla hallittavuus on parempi kun ajellaan vähän epätasaisemmassa maastossa kuin perinteisellä maantiepyörällä.

  7. #97
    Liittynyt
    01/2014
    Viestit
    972
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kalle H Katso viesti
    Mua kanssa alkuun ihmetetty toi 44cm leveä tanko, kun oon tottunu maantiefillareiden ja sinkuloiden kanssa 41-42cm tankoihin. Reilun tonnin ajon jälkeen tohon on tosin tottunut ja kapeampi tanko tuntuu taas oudolta.
    Mitataanko leveys keskeltä keskelle vai reunasta reunaan? Oma on yläosassa k/k n. 44 cm ja reunasta reunaan n. 46 cm ja se on mukava nimenomaan siksi, että huonoilla teillä ja poluilla ajaminen on vakaata. Tuskin pykälää tai kahta kapeampi nopeuteen merkittävästi vaikuttaisi, kun puhutaan teillä n. 25 km/h keskinopeuksista, poluilla tietty vähän hitaammista vauhdeista.

    Runko on tosin kokoa 56, siinä voi olla muutenkin pykälää leveämpi tanko.

  8. #98
    Liittynyt
    04/2015
    Paikkakunta
    Oulainen
    Viestit
    2.187
    Ei se varmasti nopeuteen juuri vaikuta, mutta ajo asentoon.
    Hybridistä jouduin ottamaan 15mm tangon päistä pois että se alkoi tuntumaan "oikealta" ja kädet pysymään oikeassa kohdassa.

    Z3/Tapatalk

  9. #99
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsingin maalaiskunta
    Viestit
    1.478
    Kuten GT Grade ketjussa kerroin, päädyin pitkällisen harkinnan jälkeen kyseiseen pyörään etenkin kun sellainen löytyi sopivassa koossa sopuhintaan Saksanmaalta. Nyt se on tullut seurannan mukana Suomeen ja olo on kuin pikkupoikana joulunaaton aattona. Huomenna olisi ollut niin mukava lähteä lenkille uudella pyörällä.

    Kävin hakemassa Spessun Trigger Prot (33 mm), jotka ajattelin litkuttaa ja pistää alle ilman sisärenkaita. Lieneekö alustalaisilla kokemusta litkuttamisesta tässä kokoluokassa? Omaa on mutta järeämmällä osastolla eli mm. 4.8" luokassa.

  10. #100
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Onnea, varmasti mainio fillaria toikin. Tuskin siinä litkutuksessa mitään ihmeellistä on, toki toimivuus riippuu aina rengas-vanne kombinaatiosta. Itse ajelin noilla vakio kumeilla (WTB Cross Boss 35mm - TCS) sisärenkaiden kanssa vissiin päivän tai kaksi, kun mulla ei ollut heti käsillä pidempiä venttiileitä, jotka nuo mun vanteet vaati. Tubelessitus meni seuraavasti: toinen kylki irti, sisuri pois, venttiili paikalleen ilman sielua, kumin toinen kylki takaisin keskiuraan, lattiapumpulla ilmaan n. 3bar asti, *poks* rengas paikallaan, paineet pois venttiilin kautta, jotain 50ml stanin litkua venttiilistä ruutalla sisään, sielu takas paikalleen, paineet takas n. 3barin, hetki pyörittelyä ja arpomista -> AJOA!

    Jatkossa sitten paineet aina vähän maaston ja kantamusten mukaan, jossain 2-3bar välissä, takana usein 0,2bar enemmän kuin edessä.
    Kalle H muokkasi tätä : 26.10.2015 at 21.46
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  11. #101
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsingin maalaiskunta
    Viestit
    1.478
    Jep. Kiitos. Huomenna haen värkit. Toisella palstalla jo kyselin että löytyyköhän sieltä sisurin alta Stanin teipit. Taidan ostaa joka tapauksessa.

    Mutta. Joulu tuli tänään. Puhelin soi ja lähetti kysyi, että voiko tuoda pyörän vartin päästä. Totta Mooseksessa. Teinhän sen vuoksi tänään töitä kotona. Kasasin Graden ja kävin hakemassa sillä pojun koulusta. Ei ihan heti istunut ja takavaihtajaa piti säätää. Liikoja ilmoja otin pois gummeista. Ajoasento oli, hmm, hieman merkillinen. Ja Swissun vapaarattaan nakutus ei ollut kovin kaunista herkille korvilleni.

    Sitten lähdin illalla lenkille valojen kanssa. Meni vähän aikaa, kun tajusin että j-a ja p-e: tämä vehje menee eikä meinaa. Annoin asfalttia, annoin hiekkatietä ja vielä single trackia. Yksikään pyöristäni ei ole tähän mennessä vakuuttanut minua näin paljon. Löysin tänään pyöräilyn uudestaan. Ja olen pitänyt siitä muutenkin. Ja minä kun epäilin, että ne ylistyspuheet ovat olleet liioiteltuja.

    Vielä kun vaihdan alle tarkoituksiini paremmat kumit niin...voi kun tulis jo aamu, että vois lähteä töihin.


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

  12. #102
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Hel
    Viestit
    1.527
    Onnittelut uudelle pyörälle. Kuva ois kiva..

    Litkuttelusta melko lailla yhteneviä kokemuksia Kalle H:n vastaavien kanssa. Kehinä Pacentin CL 25. Kesäaikaan kumina Vittorian 36 mm Voyager Hyper, talvella Schwalben 35 mm Marathon Winter. Jäykkäkylkinen Mara vaati hieman enemmän työtä noustakseen vanteelle mutta tornipumpulla homma silti hoitui. Hieman alle kolmen barin paineilla olen ajellut, takana tosiaan n. 0,2 bar enemmän kuin edessä.
    Memento mori

  13. #103
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsingin maalaiskunta
    Viestit
    1.478
    Kiitos kiitos. Sen lisäksi, että olen surkea valokuvauskoneen kuljettaja, olen myös huono kuvien siirtäjä. "Kuvaavaa" onkin, että mielestäni ainoa onnistunut kuva pyörästä oli se, jossa se seisoo laatikossaan olohuoneessani. Mutta katsotaan onnistuuko...





    Kuvasta huomasin, että heijastimet lähtevät seuraavaksi h-n, samoin että stongan asentoa täytyy vähän säätää. Nämä toimet olivatkin sitten jo tehtyinä ennen mullistavaa neitsytmatkaa.
    Isä nitro muokkasi tätä : 27.10.2015 at 12.50

  14. #104
    Liittynyt
    10/2013
    Viestit
    1.429
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kalle H Katso viesti
    Tässä vielä sotamies jake retkikuosissa.
    Milläs virityksellä nuo pussit on haarukassa kiinni? Ihan Salsan Anything cageilla? Mietin tässä vastaavaa systeemiä, jonka saisi toimimaan Rovessa (haarukassa yhdet kiinnikkeet) sekä joskus mahdollisesti tulevassa läskissä.

    Edit: Ja pyörä on komea, samoin retkisetuppi.
    velib muokkasi tätä : 27.10.2015 at 12.58 Syy: Onhan tuollaista kehuttava :)

  15. #105
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    1.293
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti velib Katso viesti
    Milläs virityksellä nuo pussit on haarukassa kiinni? Ihan Salsan Anything cageilla? Mietin tässä vastaavaa systeemiä, jonka saisi toimimaan Rovessa (haarukassa yhdet kiinnikkeet) sekä joskus mahdollisesti tulevassa läskissä.

    Edit: Ja pyörä on komea, samoin retkisetuppi.
    Mullakin Konan hiilikuitu haarukassa on tosiaan vain yksi kiinnike, joka on alunperin tarkoitettu lokaria varten. Itse ratkaisin homman siten, että asensin lokarin aisan ensiksi Anything Cagen taakse kiinni (kuva) ja sitten laitoin Cagen kiinni haarukkaan seuraavasti.
    • Etuhaarukan ulko ja sisäpintojen suojaus kokomatkalta kirkkaalla Gorilla teipillä
    • Cagen kiinnikekohtien suojaus vielä mustalla Gorilla teipillä
    • Cage kiinni keskikiinnekkeestä pultilla
    • Cagen ylimmän ja alimman reikien kohdalta cage kiinni haarukkaan vielä tukevilla nippusiteillä (4x per puoli)
      • Nippusiteet saa vedettyä todella tiukalle pihtien/sivuleikkurien avulla

    • Anything Bagien mukana tulleiden remmien avulla kiinnityksiä tulee vielä remmeillä (2x per puoli)


    Teräshaarukkaanhan nämä vois laittaa varmaan kiinni myös putkiklemmareilla, mutta mielestäni kireelle vedettyt kunnolliset nippusiteet ajavat ihan saman asian, eikä niiden pitäisi ainakaan vahingoittaa tuota Konan hiilarihaarukkaa.

    Itse olen tällä systeemillä onnistuneesti kuskannut pari kiloa romua per puoli n. 300km matkalla GG-ajossa, ihan hirveesti enempää on tuohon tosin lastaisi, kun pultteja on kuitenkin vain 1kpl per puoli. Pulttejahan tuossa ei ole ole riittävästi (Cagessa paikat kolmelle) joten ihan tuota Cagen speksattua maksimia (4,5kg) en laittaisi per puoli. Toisaalta kyllä noi on erittäin tukevasti tossa, eikä pussit heilu kyllä yhtään, edes kovassa rynkytyksessä (kuulostaa hieman pervolta?). Kiinnikkeitä on kuitenkin kaikkiaan 7kpl per puoli (2x remmit, 4x nipparit + 1x pultti). Ajettavuus pysyy erittäin hyvänä, kun tavarat ovat alhaalla ja keskellä. Alla surkea kuva jossa pussit ei ole paikallaan, lisäsin kuvanoton jälkeen vielä nippusiteitä 2x per puoli.
    Kalle H muokkasi tätä : 27.10.2015 at 16.33 Syy: pari täsmennystä
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

  16. #106
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsingin maalaiskunta
    Viestit
    1.478
    Minulla ovat Salsan Anything caget retkipyöräni teräksisessä haarukassa kiinni juuri noilla putkiklemmareilla. Filossa ei ollut ensimmäistäkään kiinnikettä. Työnsin ensin etuhaarukan "jalkoihin" sisäkumista katkaistut (ei halkaistut) kumiset suojukset.

  17. #107



    Hollantilaisen Santos-pyörämerkin näkemys, Cross Lite: hihnaveto, Rohloff-napa jonka vaihteet tottelevat normaalikahvoja uuden Rohbox-systeemin ansiosta, tilaa jopa 60-millisille renkaille, "licht, snel en super stabiel".

    http://santosbikes.com/fietsen/lite-serie/cross-lite
    http://www.rohloff.de/en/news/news_i...box/index.html
    http://www.rohloff.de/en/news/news_i...hub/index.html
    http://www.bikeandtrekking.nl/nieuws...test-2015.html

  18. #108
    Liittynyt
    01/2008
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    972
    Onpas hieno! Mä olin jo päättänyt ostaa jotain muuta (keväälle) mutta aina sitä voi kai muuttaa mieltänsä. Hintalappua olis kiva nähdä, en löytänyt ainakaan nopealla vilkaisulla dealer-listalta mitään mistä näkisi hintaa

  19. #109
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.182
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Takamisakari Katso viesti
    ...Hintalappua olis kiva nähdä, en löytänyt ainakaan nopealla vilkaisulla dealer-listalta mitään mistä näkisi hintaa
    Tossa valmistajan sivuilla oli linkki jonkin lehden testiin, jossa hinnaksi mainittiin 4549€.


  20. #110
    Liittynyt
    01/2008
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    972
    Okei, eli ei tarvitse kutenkaan muuttaa omia suunnitelmia. Ottamatta siis kantaa onko tuo "tuon" arvoinen. Edelleen hieno ja asioita on mietitty kyllä.

  21. #111
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti

    Tuo kuva inspiroi kummasti katselemaan lyhytreachisia maasturinrunkoja. Pykälää liian pienestä Cuben reactionista voisi saada hauskan supersorapyörän ns. halvalla...

  22. #112
    Minähän en näistä mitään ymmärrä, mutta Bike & Trekkingin arvostelussa pidettiin (jos ymmärsin oikein) pyörää jopa turhan superstabiilina ja ajoasentoa pitkänä. L-koossa geometria ja mitat ovat:

    Gewicht 11,6 kg
    Zitbuishoek 73,5°
    Balhoofdhoek 70,5°
    Zitbuis 510 mm
    Bovenbuis 615 mm
    Balhoofdbuis 120 mm
    Stuur 440 mm
    Stuurpen 110 mm
    Achterwork 472 mm
    Bracket-drop 66 mm
    Wielbasis 1.138 mm

    (Termit lienevät asioita ymmärtäville kääntämättä selviä.)


    PS Jännännäköinen ohjaustanko on muuten "beach race stuur" eli sikäläisessä hiekkarantadyyniajossa hyväksi havaittu muotoilu.

  23. #113
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    72
    Pyörälaukuistaan ja muista retkeilyvarusteista tunnettu Alpkit lanseeraa oman pyörämallistonsa: https://www.alpkit.com/develop/sonde...-arriving-soon
    ja yksi niistä on GG-pyörä, Sonder Camino.




    Custom-titaanirungon ja haarukan hinnat 1100 punnasta alkaen. Kuvan perusteella rungossa ei ole (vakiona) kiinnityspaikkoja lokareille ja/tai tarakalle, mutta firma myykin laukkuja satulaputkeen ja runkoon kiinnitettäväksi.

  24. #114
    Liittynyt
    05/2011
    Paikkakunta
    Turun saaristo
    Viestit
    662
    Pysähdy välillä katsomaan maisemia... voit oppia jotain.

  25. #115
    Hienoltahan ne näyttävät kaikki, mutta linkkaamistasi pyöräistä vain viimeistä voidaan pitää otsikon alle kuuluvana - ja sekin on jo esitelty täällä - sillä SLR on lyhenne sanoista Super Light Road eli Endurance tarkoittanee tässä lähinnä sitä että ne eivät ole aivan kisakireitä malleja. Rohkenisin veikata ettei niihin välttämättä mahdu sopuisasti 28-millistä leveämpää ja sitähän eivät ainakaan kaikki pidä otsikonmukaiseen käyttöön riittävänä.

  26. #116
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Helsingin maalaiskunta
    Viestit
    1.478
    Juu, endurance on hiukka eri juttu, vaikka osa tämän palstan lukijoista saattaa löytää tuosta ryhmästä itselleen sopivan kulkimen.

    Otsikon mukaiseen toimintaan viittaa sen sijaan teutonien Tour international-lehden nro 11, jossa mennään maantieltä soralle. Tilasin numeron netistä alle 3 euron ja se on siis englanninkielinen. Britit ovat lehtiensä mukaan jo oivaltaneet tämän pyörätyypin saksalaisten vielä pohtiessa. Näin siis Tourin mukaan. Niin tai näin, testissä ei kovin tavanomainen kattaus kun mukana ovat Cannondalen Slate, Openin U.P. ja Surlyn Warbird. Itse olin ennen päätöstäni kiinnostunut jälkimmäisestä aina siihen asti kun kuulin hinta-arvioita. Kalliiksi ovat muutkin todenneet.

  27. #117
    Liittynyt
    01/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2
    Ajatuksissa alkaa kasata vastaavan henkistä pyörää ja joku tuolla mainitsikin Genesis Datum rungon, joka alkoi erityisesti kiinnostaa hinnan ja mittojen puolesta. Itsellä aiempaa kokemusta ainoastaan teräsrunkoisista pyöristä, ei niinkään kasaamisesta tai pressfit-keskiöistä, joten osaako joku auttaa saakohan tuohon Genesiksen Datum-runkoon asennettua Sram 1x (force/rival) osia?

  28. #118
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.182
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti eppan Katso viesti
    ...saakohan tuohon Genesiksen Datum-runkoon asennettua Sram 1x (force/rival) osia?
    Saa tietty, miksei saisi?


  29. #119
    Liittynyt
    01/2016
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2
    En tosiaan yhtään tiennyt rajoittaako tuo BB86 kampien tai esim. Shimanon flat mount standard jarrujen osalta vain tiettyihin (esim. Shimanon) osiin. Mutta jos sopii yhteen niin hienoa, kiitoksia!

  30. #120
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.182
    Anna mennä vaan Datum on hieno!

    Esim. Rival 1-jarruja saa Flat Mountilla ja BB86:een GXP-lakrut. Lakruja lähikaupastakin.

    Ylipäätäänkin lähes kaikkeen löytyy vähintään joku adapteri joltain valmistajalta.


Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •