ElectrobikeHephaFillariGiant
Sivu 190 / 232 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 90 140 180 188 189 190 191 192 200 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.671 - 5.700 / 6932

Aihe: Espoon lenkit

Sunnuntailenkki 27.9.2015 klo 10

Reitti (tauko Vihtijärvellä), Vauhti rauhallinen (oikeasti).

Kiitos la lenkkeillijöille. Yli 10 oli mukana osa pätkällä ja osa pitkällä. leikkimielinen kisa "Pakko yli 2 satkua" tuli täyteen helposti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timo Viitasalo Katso viesti
    Sunnuntailenkki 27.9.2015 klo 10

Reitti (tauko Vihtijärvellä), Vauhti rauhallinen (oikeasti).
    Lenkki ajettiin kahden kuskin vahvuudella pääosin rauhallisesti. Kiitokset ajoseurasta ja kattavasta Paris-Brest-Paris -raportista.

Hiekkatielenkki Karkkilaan lauantaina 3.10. Bembölen kahvituvalta klo 10. Tauko Karkkilan Shellillä. Vauhti sellaista ikuriajajan pk:ta. Ajoaika ehkä vähän vajaa 7 tuntia. Jonkinlainen säävaraus pidetään. Reitti suunnilleen tämä: http://ridewithgps.com/routes/1811510

Kalustosuosituksena cyclocross-pyörä

Mukana jos kuivaa. Jos joku muu lähtee Klaukkalan suunnalta, niin meen Takkulantielle jonnekin Rinnekodin kohdille vastaan. Ja ajan Nuuksiosta joitain kautta suoraan Pirttimäkeen ja sieltä Luukin kautta takas Klaukkalaan.

Kymysys

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jari Kulmala Katso viesti
    Hiekkatielenkki Karkkilaan lauantaina 3.10. Bembölen kahvituvalta klo 10. Tauko Karkkilan Shellillä. Vauhti sellaista ikuriajajan pk:ta. Ajoaika ehkä vähän vajaa 7 tuntia. Jonkinlainen säävaraus pidetään. Reitti suunnilleen tämä: http://ridewithgps.com/routes/1811510

Kalustosuosituksena cyclocross-pyörä

Pistetään harkintaan, olin ajatellut lyhyempää 3-4h settiä.

Jos lähden, hyppään R-kodilta jonon jatkoksi kp:n kanssa.

Nöösinä kyselen, että minkähänlaista vauhtia tuo "ikuriajajan pk" on tämän tyyppisellä maastospecsatulla reitillä? Ajattelin liittyä jonon jatkoksi Nummenpään kohdilta (noin 31km tuvalta) ja yritän haarukoida oikeaa aikaikkunaa kytikselle..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Viineri Katso viesti
    Pistetään harkintaan, olin ajatellut lyhyempää 3-4h settiä.

Jos lähden, hyppään R-kodilta jonon jatkoksi kp:n kanssa.
    Mulla on kans noin 3 tuntia lenkkilisenssi...jos et mee Karkkilaan ni mä voin aamulla tulla portille.

Samoin mulle riittää 3-4 tuntia ja tulen mukaan Rinnekodilta / Lakiston golf-kentältä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti itm Katso viesti
    Mulla on kans noin 3 tuntia lenkkilisenssi...jos et mee Karkkilaan ni mä voin aamulla tulla portille.

Peukalo ylös

Lainaus Alkujaan tämän lähetti itm Katso viesti
    Moi!

Aattelin kuitenkin ottaa pitemmän setin, eli lähtö Rinnekodilta ja paluu Pirttimäen kautta tai suoraan Salmista himaan.

Hyvää valmistautumista Mammuttimarssiin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tuomas.makkonen Katso viesti
    Nöösinä kyselen, että minkähänlaista vauhtia tuo "ikuriajajan pk" on tämän tyyppisellä maastospecsatulla reitillä? Ajattelin liittyä jonon jatkoksi Nummenpään kohdilta (noin 31km tuvalta) ja yritän haarukoida oikeaa aikaikkunaa kytikselle..
    Toihan on Tupa-Lepsämä välillä asfalttia, Helkuntie sitten hyväpintaista hiekkabaanaa. Joten mun arvio ikuri pk:sta nappulakumeksilla; ka.24,0km/h

Toihan on Tupa-Lepsämä välillä asfalttia, Helkuntie sitten hyväpintaista hiekkabaanaa. Joten mun arvio ikuri pk:sta nappulakumeksilla; ka.24,0km/h
    Kiitos! Sijoitan itseni nummenpään kohdille yhdentoista jälkeen

Arvio on aika lähellä jos verrataan keskiviikkolenkkien maantievauhteihin ja kuulemma niistä otetaan vähän alaspäin.

Kiitokset loistavasta ja aurinkoisesta cyclolenkistä, paljon sai uutta oppia ja löytyi polkuja joihin en yksin olisi cyclolla kyllä tohdennut mennä

Joo oli ykköslenkki ja kiitos jarille ja muille. Espoon lenkkien Wateista kiinnostuneille: 1. setti 3h.20min NP=191W ja 2. setti 3h ja NP=230W.

Kiitokset myös minun puolestanin Jarille ja koko porukalle! Oli aivan loistava reitti ja niin monenlaista tietä!! Pitänee hankkia wattimittari myös cycloon kun sykemittari näytti pääosin vieruskaverien lukemia.

Tänään kevyttä rullausta maantiellä.

Olipa hieno lenkki, hyviä teitä muutama uusi jopa minulle, melkein paikalliselle Kiitos Jarille speksauksesta!

Mulle tuli matkaa 117km ja himpun yli 5h. Takarengas tyhjeni Mylly-Majalammen juurakossa, vain 500m himasta. Joten ei ollut
    ongelmaa ajaa puolityhjällä renkaalla talliin. Litku hoiteli lopulta homman, paikkaushommiin ei tarvinnut ryhtyä, lisäsin
    kuitenkin varmuuden vuoksi litkua molempiin päihin.

Olipa hieno lenkki, hyviä teitä muutama uusi jopa minulle, melkein paikalliselle Kiitos Jarille speksauksesta!

Mulle tuli matkaa 117km ja himpun yli 5h. Takarengas tyhjeni Mylly-Majalammen juurakossa, vain 500m himasta. Joten ei ollut
    ongelmaa ajaa puolityhjällä renkaalla talliin. Litku hoiteli lopulta homman, paikkaushommiin ei tarvinnut ryhtyä, lisäsin
    kuitenkin varmuuden vuoksi litkua molempiin päihin.
    Olishan toi suoranainen ihme jos rengas ei tyhjenisi tuolla vauhdilla. Käsittämättömän kovaa kyllä menit noi juurakko-osuudet. Ei pysynyt peesissä vaikka kuinka yritti. No maastomiehet on maastomiehiä...ja ehkä vielä joku päivä

Ensi sunnuntaina 11.10 ajellaan vielä maantiekalustolla. Lähtö tuvalta klo 10. Voidaan pysähtyä Kittilässä kahville. Reittiehdotus.

^ Laitetaan tännekin, että yritetään päästä mukaan.

Kaikkea se Google maps teettää, taitaa Virkkala olla kuitenkin tunnetumpi paikka, kuin tuo Uudenmaan Kittilä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mikko-a Katso viesti
    Ensi sunnuntaina 11.10 ajellaan vielä maantiekalustolla. Lähtö tuvalta klo 10. Voidaan pysähtyä Kittilässä kahville. Reittiehdotus.

Joo naureskelin samaa mutta en viittiny kommentoida että Kittilään tulisi aika pitkä lenkki.

Huomenna perjantaina, syysloman kunniaksi, voisi lähteä nautiskeleen tohon naapuriin eli Kirkkonummelle. Asfalttia ja hiekkatietä, hirsala, kantvik, masala, espoonkartano. Lähtöä ajattelin sillee, että jo 40 km kohdalla vois käydä kaffeella Maatilapuodissa, joka aukeaa klo 14.00. Kokonaismatkaa joku satku varmaan. Tai sit toisinpäin niin kaffe 60km kohdalla, noin. Jos kiinnostuit etkä halua tänne ilmotella niin 041-viisnollaseittemän7320. Sit renkaiden vaihtoon.

edit: lenkki muuttui asfalttilenkiksi. 12.15 Latokaski ST1.
    Tassu muokkasi tätä : 16.10.2015 at 09.13

Olisko mielenkiintoa lähteä sunnuntaina 18.10 cyclolenkille Pirttimäestä 10:00?

Reitti voidaan valita kaluston ja halujen mukaan, joku 3½-4½h rauhallisesti.

Keliksi on luvattu lämmintä ja kuivaa.

Olisko mielenkiintoa lähteä sunnuntaina 18.10 cyclolenkille Pirttimäestä 10:00?

Reitti voidaan valita kaluston ja halujen mukaan, joku 3½-4½h rauhallisesti.

Keliksi on luvattu lämmintä ja kuivaa.
    Vois lähteä. Puol 10 portilla ?

Mielenkiinto suht laimeaa

Siirretään lähtö Lepsämään, siis 9:30 portilta.

Heräsi ajatus, että vois lähtee käymään kaffeella lenkin yhteydessä.

=

Huomenna tiistaina (27.10.) keliennuste on oivallinen, pilvetön keli ja kuu vielä mollottaa taivaalla. Mikäs sen mukavempi ajaa pimeää hiekkabaanaa pitkin. Suunnilleen näin:
    - lähtö klo 17.30-18.00 Olarin koulun risteys (Olarinniityntie ja Ylismäentie, hiekkaväylän alku tunnelin lähellä)
    - maasturi tai cyclo
    - suunta pohjoiseen n. 20 km verran (Hynkänlampi, Pirttimäen suuntaan bembölen kautta)
    - tulet grilliin ja pannukahvit porisemaan (jos haluaa niin miksei makkarakin tms.)
    - vauhti maltillinen (erittäin)
    - mun pannusta riittää ehkä viidelle, yksi kuppi jokaiselle
    - omat eväät ja varusteet paitti minä otan kahvitarpeet (vettä voi jokainen ottaa pienen pullon, että varmasti riittää)
    - paluu, no se selviää sit illan aikana
    - hyvät valot ja taukolämmintä päälle eli reppu melkein must
    - voin ottaa mukaan myös vesipannun jos jollekin riittää murukahvi, mutta eihän se ole yhtä hyvää kuin aito
    - pannun koosta johtuen tässä pitäs olla max. henkilömäärä, mutta en kehtaa

Jonkun pitäs ilmota ittensä tähän mukaan, jotta saavun lähtöpaikalle, eli yksin en lähe pimeeseen. Jos tämä ei nyt saa kannatusta niin voidaan katsoa joskus uudestaan, mutta silloinkin tullee lyhyellä varositusajalla.
    Jotka ei käytä foorumia niin 041-viisnollaseiskaseiska320.

Tarkennan speksejä jos tulee jotain mieleen.

Lepuskin keskiviikkoiltojen hiekkatiekurvailut jatkuu. Lenkkivauhti pidetään edelleen melko rauhallisena koska tiistai ja torstai on IK:n porukoilla tehotreenipäiviä (anlimal spin).
    Huomenna ajetaan vähän pitempi lenkki pohjoisen suuntaan, eli tuo vastapäivään: http://ridewithgps.com/routes/6187809
    Fillarikalenteriin voi laittaa vapaaehtoisen ilmoittautumisen http://www.fillarikalenteri.fi/

Kiitos - olipas hyvää settiä. Mun cyclossa on tosiaan takavaihtajan korvake, joka samalla yhdistää takahaarukan putket. Toinen ruuveista oli tippunut ja toinen löysällä. Kiristämällä pääsi ongelmitta Velskolasta kotiin. Ja sopiva varaosakin oli paikalla. Kierrelukitteen kera kiinni tällä erää...

Pirttimäki parkkis la klo 10, noin tuommoinen http://ridewithgps.com/routes/10967843

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •