Jaaha, Haibike nolas kaikki muut läskipyörät tässä tredissä. Ostaisin ja polkisin niin kovaa.
Jaaha, Haibike nolas kaikki muut läskipyörät tässä tredissä. Ostaisin ja polkisin niin kovaa.
Hieno Borealis, mitä tulee Haibikeen niin se on mielestäni moderni versio PappaTunturista.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Jos sähköpyörä kiehtoo niin on korkea aika mennä salille tekemään jalkoja tai polkea vain raskaimmilla vaihteilla
Ikääntyville naisille kelpaa: http://yle.fi/uutiset/erikoinen_ilmi...orilla/8274095
Ku - vi - a .
Shimaani muokkasi tätä : 03.09.2015 at 13.25 Syy: prkl
Käsittämätöntä sähköpyörävihaa täällä joillakin.. Ei taida olla omakohtaista kokemusta?
Mulla oli sähköfillari (täysin laiton, kunnon tehoilla) ja olihan se aivan helv****n hauska laite.
Nyt ajelen läskillä lihasvoimin ja tykkään kuin hullu puurosta..
Ainiin tää tais olla kuvatopic..
![]()
sakkey muokkasi tätä : 03.09.2015 at 15.30 Syy: Kuva lisätty
Mistäköhän sais sähköjalat niin helpottuis ja muuttuis hauskemmaksi tää koirien lenkittäminen
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Vaimoläski™ V.2.0
Salsa Mukluk xs -15
Kiekot Hope Fatsno/Rolling Daryll
Jarrut Deore
Vaihteet Saint/Deore
Tanko On-One OG
Kammet Sram x5/Absolute Black Oval
Satulatolppa Ritchey WCS Carbon
Satula Ritchey Race Ti
Renkaat Enomorph ja Larry
![]()
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Minä annan HC:n vaimolle anteeksi.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Vähän eloa tähänkin ketjuun..
Jätskiauto koki rajumman päivityksen kuin alunperin piti.. ei olisi pitänyt kokeilla
Litkutettuna, muuten vakiopalikoilla ja xt-polkimilla 12,37kg näytti vaaka jos jotakuta kiinnostaa.
![]()
Spämmitään nyt tännekkin.
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Nuo pienet Muklukit on kyllä niin nättejä, että ne saa toivomaan olevan itsekkin vaimo eikä iso karvanilkka.
Pieni askel siihen suuntaan, minkä Rva Andersen on ripustanut seinälle? Jokin huovutettu ryijy tai mitä ne onkaan? Mää tykkään semmosistakin seinillä.
Jotte ihan ohi ketjun aiheen, niin omastakin kuva vaikka on kai tuo ollu ennenkin eikä se miksikään muutu.
![]()
Kemizti muokkasi tätä : 30.09.2015 at 09.50 Syy: vaihonpa paremman kuvan, pääsee värit paremmin oikeuksiinsa..
^On se hävyttömän komia!
Isot peukut!
"oman kylän pyörii.."
EDIT: Melkein keltainen kateudesta.![]()
brilleaux muokkasi tätä : 30.09.2015 at 07.13
On kyllä HIENO!!!
Tollaista kun pääsis pol(k)emaa![]()
![]()
![]()
^^^ Ohhoh! Mikäs tämä on merkkiään?
Ehana. Ehana!
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Kemitzi, onko BB vai PressFit keskiöllä ?
....Läskipyöräilijä vai läski pyöräilijä....
^^ Tattis! Kiinnostus heräsi sen verran paljon, että pitää perehtyä vähän tarkemmin.
Millainen aikataulu tuon Polen kanssa on? Eli koska julkaistaan specsejä ja koska tulee tavallisille kuolevaisille myyntiin?
Siinä saattaisi hyvin olla meikäläisen seuraava läski jos ei hinta karkaa ihan käsistä.
^ kannattaa seurailla Polen sivuja, minä en osaa tuohon mitään faktaa antaa..
Kirjanmerkit