Kiinostaisko ketään lähteä viikonloppuna Kivikko-Hallainvuori alueelle ajamaan? En ole ite siellä koskaan käyny mutta kuulemma hyvää polkua olis tarjolla, kiva olis myös jos entuudestaan tuntis aluetta niin ei menis ympyrää ajamiseks.
Kiinostaisko ketään lähteä viikonloppuna Kivikko-Hallainvuori alueelle ajamaan? En ole ite siellä koskaan käyny mutta kuulemma hyvää polkua olis tarjolla, kiva olis myös jos entuudestaan tuntis aluetta niin ei menis ympyrää ajamiseks.
Monet sedät on viikonlopun aikana Lopella leireilemässä CCG:n syysleirin merkeissä.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Aijjuu..... Missähän mun matkakorkkiruuvi on? Teleskuuppimakkuritikku on jo Muulissa![]()
Shimaani muokkasi tätä : 16.09.2015 at 21.15 Syy: Tää voi toimia pinkin piparilevyn kuljetuspalveluna :-)
Pinkkii piparii. Mmm.
Korppikotkat hiipii, sammioihin käy. Sotahuuto riipii, vaikkei ketään näy.
Kiitos. !
Tää ketiu karkaa ihan kohta lapasesta. :shake:
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Tänään ajelua petikossa kello 18:00 alkaen. Valot tarvii varmaan olla mukana
Ehe ehe,
samaan aikaan alkaa kotiseutuyhdistyksen hallituksen kokous ja mä olen vielä duunissa kädet olkapäitä myöten .....
Shimaani muokkasi tätä : 22.09.2015 at 16.26 Syy: otinko aamulla valot mukaan, otinko. *julmio*
Duunissa varmaan kasiin.
Pakko pitää huilipäivää välillä, tuli käytyä Malminkartanon portaissa toissapäivänä ja jalat ihan puhki vieläkin. Mikäli Pe-Su välillä olis jollain intoa lähteä Kivikko/Hallainvuori alueelle niin olisin mukana, toki muukin paikka käy jossei vettä sada.
siä mitään valoja tarvinnu, kun olin jo seiskan jälkeen himassa.
Vattujuu,
tää pääsi lähtemään duunista himaakohti vasta seittemän jälkeen ja sit niitä valoja olis jotar *****.
Neiti bauhaus myis sitä Hooseen kompuraa euron alta kahensataa, jos tuommottisen duuniin kävis hakemassa. Sais puhalleltua bitit suoraan sinne ämmpäriin....
Shimaani muokkasi tätä : 22.09.2015 at 21.19 Syy: katos vitu sentään, softa lyö tähtiä typojen ylle... :-)
Tapahtui tänään syväojalla, Polkukonkelisti ajoi sen ..tun narumäen ylös heittämällä ja viinapullomäessäkin syntyi uusi enkka. Tästä tule mitään kun noi syväojaneitsyet menee heittämällä ohi joka sopesta.
Tsiigatkaas muuten tätä, kellä ei facebookkia ole Pastu väänteli vähän videota
.
mutanaama muokkasi tätä : 25.09.2015 at 07.41
Hyvä raina. Tähän uitusti peukalon kuvia.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
^no pöh. Kerettiin emännän kans sopia reduilureissu huomiselle. Sunnuntaina saattais onnistua ajotkin.
Tää kerkeis kanssa sunnuntai aamusta reduilee, huomenna töitä ja fillarin myyntiä...
Se oli se toinen k-puisto sit tänään. Starttiaika ennen ysiä ei ollu ehken loppuun asti harkittu; *itun märkää oli.
Välityskin tuntu vähän pitkältä tuonne/ tänään / näille reisille - 34x19 - ei jatkoon. Päätin ajella itteni kuivaks ja reilu viistuntinen siitä sit kerty.
Pari uutta polunpätkääkin löysin.
Olis kait nuukselan vuoro huomenna. Lähtö 10:30 tai 11. Paikan kerron joskun jokutaiketkä huutaa hep. Dedlain se tuttu 22:00.
Hoplaa!
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Luukin parkkis, 10:30.
Jepa. Hoosee kai mukaan myös.
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Hep huomiselle!
Ej pysty kykenemään kun pitää täyttää vaihtolavaa ennen maanantaista poisviemistä. Aamusta lisää haukkupööräämistä jolta äsken palattiin, Haltijalan peltojen yllä oli upea kuutamo
Ylämaankarja oli siinä Ruutinkosken aitauksessa märehtimässä, komeita elikoi
Jos sen nimi on vaihtolava, niin vaadi toinen tilalle ;-)
Kuu oli tänään kyllä upea heti noustuaankin.
Ja maanantaiaamusta se punastuu. Tv ei oo yhtä tanakkaa sumua ku viime aikoina on pidelly että näkee spektaakkelin![]()
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/09...samana-paivana
Jos edes vähän terveempi niin Strggn selässä käyn ihmettelemässä. 25-tien tuollapuolen on jo vähän valosaasteettomampaa.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Ku yhellä on kaktus kurkussa, toinen syö liikaa nakkipannua aamupalaks ja kolmas ei kuulemma oo kerenny reenaamaan tarpeeks, saa ainekset nou_flou- lenkkiin.
Tää oli ny sellanen. Pyörän kantaminen ja nostelu runkkosten ylitte oli tänään pop. Tuhat kertaa kun toi toistetaan niin tytinmäen yli ajaa heittämällä.
Mulle ei vieläkään selvinny se miks meistä kuulemma lähti niin hauska ääni. Tnx osallisille.
Mun pöörä naksu eestä koko reissun ajan. Paskoja napoja nuo hadleyt, jo tuhannen ajotunnin jälkeen joutu tiukkaamaan päittäisvälystä.
Näytin sahaa sille turhan korkealle rungolle, ja siitä seuraavasta napsastiin oksat huitin ---ttuun, että pääsee ihmiset ajamaan. Se yksi minkä ali pääsi ajamalla polvi maassa, sai jäädä paikalleen.
Kirjanmerkit