^ Mulla on kova aikomus olla aamulla kaupalla.
^ Mulla on kova aikomus olla aamulla kaupalla.
Kaffemassit mukaan!
Lenkillä oli puhetta, että kimppalenkki siirtyisi torstaille, koska Järvenpäänladulla on myös lenkki keskiviikkona. Mitä mieltä porukka on? Itse aion olla torstaina 17.9 klo 17.30 maalikaupalla, katsotaan tuleeko muita![]()
^Kuulostaa järkevältä idealta, vähän turha olla kaksi lenkkiä samana päivänä.
En tosin tiedä ehdinkö yhtään paremmin käymään torstaisin mutta tällä hetkellä torstai sopii paremmin perheen aikatauluihin. Ens torstaina kylläkin ajattelin koittaa Porvooseen...
^ +1. Pari seuraavaa torstaita ehkä jää väliin.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Lupailin huimuuksissani tulla tänään maalikaupalle. Nyt täytyy sanoa, että yövuoro vei mehut miehestä ja tämä ilta menee lepäillessä. Ehkä ensi kerralla.
Kaupalla olen 17:30..
^Työt venähti ja sääkin märähkö, joten ei tänään.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Kuusi hurjaa oli Torstaita kokeilemassa, ja tuntuu toimivan. Joten uusi MTB- Järvenpään päivä on sitten Torstai, Keskiviikkona on Järvenpään ladun lenkki klo 18 lähtö paavonpolun parkkipaikka..
4V sitten kuvia taasen
kansa asettuu seuraamaan ertsin temppuja
ei ole vaikea arvata miten tässä käy
Lilla Flisbergetillä
näinkin voi käydä kun eksyy PS-kisoissa
mikähän lienee tämän auto tarina, onkohan se vielä kuopassa Kervon htmaan vieressä
käpy
äh, ei ole kiva olla lenssussa
Moneltakos ne sunnuntailähdöt olikaan näin syksyllä ?
Kesällä oli muistaakseni klo 9.30. Tänään ei ollut tuohon aikaan ketään. Läksin sitten keravaa kohti.
K-raudan mäen ohi pääsee taas ihan hyvää polkua. Uusi polku lähtee sisäänmenokohdan tukin vasemmalta puolen.
Ysiltähän ne lähdöt on. 4 ajelijaa lähti "ajallaan"Nykiöön seikkailemaan, menomatkalla melko ohoilua ku ei muistanu joka mutkaa. Kerran Hecun perässä sinne menny mut ei jääny mieleen kaikki. Timben kartasta välillä kateltiin ja kohteeseen lopulta päästiin joku kilsa enempi ajaneena
. Urheilukentältä eteenpäin oli jo helppoa. Nykiö oli suht tuoreesa muistissa taannoisen opiskeluretkipäivän vuoksi.Palopuron kautta Jokelaan kaffelle ja sit kotio. Ja rengashommia itelle ja Tommille retkeilymajan "kivikko"laskussa.
No perskules niinhän se olikin. Itellä jäi kytömaalla lenkki kesken. Heitin OTB:t peukalo edellä maahan. Jokin "kivasti" napsahti
ja nyt tuo vasen on tuplapaksu oikeaan verrattuna. Ensimmäinen tunne oli että poikki se sormi meni. Ehdin vielä lekuriin ja oli sitä
mieltä ettei olisi luita rikki kuitenkaan. Röntgeni ei ollut auki näin sunnuntaina. Eiköhän tää tästä parin viikon levolla.
Yks vaivanen sit lisää porukkaan, tervetuloa. Oma olkapää alkaa olla jollain mallilla, yhestä maahan asettautumisesta kipeytyny lihas/kylkiluu(lääkäri ei kuvannu,ehkä murtuma pieni) kans paranemaan päin. Toipumisia. Kraudan polkuinfo hyvä juttu.
Huom!
Lenkki siis uuden ajankohdan mukaisesti huomenna Torstaina 24.9 klo 17.30 kaupalta..
Onko aamulla kaupalle tulijoita?
Kyl ois tarkoitus tulla, ja aikaa on varattu koko päivä![]()
Tarkoitus olis tulla. Ei ihan koko päivää kuitenkaan.
Kiitos ajoseurasta.
Onko kellään lojumassa ylimääräistä / rikkinäistä vapaaratasta? Toisesta fillarista takakiekko ollut pajalla ties kuinka kauan kun vapaarattaasta puuttuu yksi jousi (se mikä nostaa vaparin kynnen ylös) eikä sellaista tunnu maahantuojalta löytyvän. Voisin korvausta vastaan tulla joltain hakemaan jos vaan jollain on. Omat rikkinäiset takanavat olen tietysti heittänyt pois enkä jostain syystä ole säästänyt edes ehjiä vapareita.
Tuomas, mikä napa? Multa löytyy yks Hopen vapaaratas pajalta.
Napa on e.13 TRS+. Mä ajattelin että voisin kokeilla mitä tahansa jousta, olettaisin että jousissa ei ole suurta eroa.
Hopen vapaaratas lienee kylläkin vähän turhan hyvä tähän kokeilutarkoitukseen, mutta itse asiassa jos et tarvitse sitä vaparia, voisin ostaa sen pois kuleksimasta. Nicolaissa on xD ja ajattelin käyttää talvella Nicolain kiekkoja jäykkiksessä.
Se vapaaratas on sikäli roskiskamaa etten saanut siitä pakkaa irti ja ajattelin itsekin säästää kynnet ja jouset varaosiksi, eli yksi jousi kyllä liikenee.
Olis lauantaina mahis ajella pitempi lenkki. Yr.no lupailee kelinkin kohilleen. Skorpi aakkoskaffeilla höystettynä vois olla pop. Tjmsm.
Jukka H muokkasi tätä : 29.09.2015 at 14.47
Moikka.
Kokeillaan pikakysymystä. Minulla on tänään iltapäivällä hetki luppoaikaa järvenpäässä.
Lähtöpaikka olisi lähellä cittaria. Katselin karttaa, niin löytäisinköhän hyvää ajomaastoa täältä:
LINKKI
http://www.sports-tracker.com/workou...b08ea0ce063134 tuossa ainakin jotain, lisäks idänpääntieltä pöytäalhon ympyrään löytyy polkua. Ja Lallan-piennarkadun välistä,koulun kentän läpi sipootielle ja bäck. Kyllä tuossa hetken saa kulumaan.
Kirjanmerkit