Tarkoittaako se myös sitä, että sähkölämmittimet on kaivettu naftaliinista? :-D
Tarkoittaako se myös sitä, että sähkölämmittimet on kaivettu naftaliinista? :-D
Ei nyt sentään, mutta tykit jalkaan.
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Olisko huomenna lähtiöitä fläsän perään. Jos joku tietää missä 7v kisaränni menee vois kopasta.
Olisko täällä kellään intoa isoihin häppeninkeihin. Näissä kisoissa ketjut on taatusti kireemmällä kuin pipo. Burrolla 2 aikoo ja 4 vahvaa ehkä.
https://www.facebook.com/events/3978...7852360401747/
Tänään lenkille lähtijöitä?
Tulossa ollaan.
Heti alkoi kiinnostamaan kun vähän Googletteli asiaa. Tarkempia tietoja näyttää olevan huonosti tarjolla, mutta mitäpä sitä turhia detaileja (kuten esimerkiksi matkan pituutta ja vaativuutta) selvittelemään koska ei sellaista reittiä olekaan mille täysjäykkä 29" terässinkula ei olisi paras mahdollinen pyörävalinta.
Lähden Tampereen suuntaan ajaan xcm kisaa. Olisko kukaan lähdössä mukaa?
Torstaina kevyelle Nopon lenkille lähtiöitä?? Siinä ja siinä tarvitaanko valoja. Suosittelen.
Nopon lenkille tulossa.
Onko huomiselle lenkkiä suunnitteilla? Valopäälenkiksi varmaan menisi.
Lähen huomenna Maken ja Heikin kaa Haanjaan huviajelulle. Mut viikonpäästä vois lähteekin jos on kondiksessa.
Olis tarkoitus tulla kuudeks paikalle.
Ok, minä tulen kanssa kuudeksi Tapainlinnalle. Muistin muuten juuri valojen olevan kesän jäljeltä a) hieman hukassa ja b) akut lienevät tyhjiä.
Syksy pääsi yllättämään![]()
Olisko huomenna lähtiöitä? Mulla olis lainapyörä kokeilussa/säädettävänä. Vikaa kisat olis vko loppuna joten rauhallisesti muutamalla hyökkäyksessä.
Oisko su 4.10 lähtijöitä makkaralenkille Lopelle/Räyskälään? Naapuri poppoon poromies on oppaana.
Yritän tulla torstai lenkille
Aattelin tulla kanssa kokeilemaan valoja.
Olisko torstaina lähtiöitä? Oon saanu CC:n valmiiksi ja sillä lähden koklaan. Tosin ei mulla ole oikeanlaisia renkaita siihen laittaa niin ajellaan nyt sit kapeilla maastonakeilla. Jos on CC kummeja myytäväksi asti niin tarjoa ihmeessä.
Joko maastopyöräily on niin Last Season, ettei kunnon polkujumppa kiinnosta? Vai onko liian kylmää? Ei ainakaan sada.
Ei ole liian kylmäjoten tulossa ollaan.
Kiitos kaikille seurasta ja etenkin kartturille. Jokelaan päin lähettiin, mutta Kaukasiin päädyttiin. Aivan mahtavaa polkujumppa.
Kiitoksia täältäkin hyvästä lenkistä!
Onkos huomenna tulossa ketään?
Täältä vahva ehkä.
Mul olis Dudexi alla q CC on rengas remontissa.
Kirjanmerkit