HephaGiantElectrobikeFillari
Sivu 27 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17 25 26 27 28 29 37 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 781 - 810 / 1581

Aihe: Polar V800

Lataus ja kaapelin kautta synkkaus ei ole meinannut hetkeen mullakaan onnistua, olinkin odotellut milloin tämä vaiva tulee.
    Asiakaspalvelusta vastasivat 3 vkon viiveellä, mutta sitten rupesi tapahtumaan. Uusi laite on matkalla ja vanha lähtee palautukseen.
    Ilmeisesti liitintä on uudessa parannettu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti litku Katso viesti
    Usean Polarin tuotteen jälkeen tein syrjähypyn Garminin leiriin vaan ei minusta ja Fenix 2 tullut kavereita niin valinta oli helppo, hain eilen V800. Garminiin verrattuna onhan tämä paljon miellyttävämpi ranteessa, valikot/käyttäminen selkeämpää, sykevyö miellyttävämpi päällä ym. Sony Xperia Z1 synkkas kertalaakista joten homma vaan toimii jes !
    Z1 tykkää syncata mielellään lyhyitä harjoituksia, mutta näyttäisi empiiristen kokeiden jälkeen siltä, että sovelluksen täytyy olla koko syncauksen ajan auki ja siten myös puhelimen päällä. Tunnin harjoitukset toki siirtyy noin kymmenessä sekunnissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mkpaa Katso viesti
    Z1 tykkää syncata mielellään lyhyitä harjoituksia, mutta näyttäisi empiiristen kokeiden jälkeen siltä, että sovelluksen täytyy olla koko syncauksen ajan auki ja siten myös puhelimen päällä. Tunnin harjoitukset toki siirtyy noin kymmenessä sekunnissa.

Tuoreena käyttäjänä en nini syvällisiä tutkimuksia ole päässyt tekemään, mutta vaivaton synkkays yllätti ! 2h40min maastorymistely synkkas 2-3min Riittää minulle.
    Ahneella on kehno loppu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Kuinkas pitkään teillä kestää lähettimen paristo? Minulla meni H7 lähettimen patterin noin kolmessa kuukaudessa.
    Tämä postaus oli 10.6 ja nyt 27.8 on taas lähettimestä patteri loppu. Eli aika tarkkaan se kolme kuukautta näköjään kestää.
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

mutanaama Guest
    Mulla on kestänyt patteri nyt noin 240h käyttöä, joskus alkuvuodesta hankittu.

Polar V800

Itse vaihdoin BT Smartin patterin vuosi ja 3kk aktiivisen käytön jälkeen, ja vielä toimi. 250h käyttöä.
    Irrotan aina neppareista kun ei ole käytössä.

-Juha

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HanJuh Katso viesti
    Irrotan aina neppareista kun ei ole käytössä.
    Samat sanat. Sen eka pariston aikana avasin vain toisen nepparin, kun arvelin että se katkaisee sen virtapiirin. Ja tämän toisen pariston aikana olen avanut molemmat nepparin. Treeniä tuon mittarin kanssa on takana ehkä noin 30-40 h. Onkohan tuolla joku oikosulku sisällä...
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Samat sanat. Sen eka pariston aikana avasin vain toisen nepparin, kun arvelin että se katkaisee sen virtapiirin. Ja tämän toisen pariston aikana olen avanut molemmat nepparin. Treeniä tuon mittarin kanssa on takana ehkä noin 30-40 h. Onkohan tuolla joku oikosulku sisällä...
    Kolmas nappi lähti juuri käytöön tälle vuodelle eli n. 4kk per nappi n. 600h/v käyttövauhdilla. Luvut aika suurpiirteisiä. Otan myös useimmiten toisen nepparin auki.

Kai niissä paristoissakin on eroa.
    Eurolla saa euron pariston. Itsellä kesti noin vuoden ja ~250h orkkis paristo.

Kyllä hieman sapetti, kun tänään n. 70 kilsan kohdalla TdH:ssa juuri takuuseen saatu uusi mittari kaatui. Näyttöön tuli odottamaton virhe ja kehotti painamaan punaista nappia nollautuakseen. No eipä nollautunut ja jäi siis data saamatta V800:ta koko tapahtumasta.
    Tiedän, että 4 napin pitkään painalluksella olisi lähtenyt taas käyntiin, mutta eipä siinä kesken ajon pystynyt irrottamaan kelloa ranteesta.
    Onneksi Garmin toimi loppuun asti, mutta kadenssi ja syke jäi saamatta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marko.k Katso viesti
    Kai niissä paristoissakin on eroa.
    Eurolla saa euron pariston. Itsellä kesti noin vuoden ja ~250h orkkis paristo.
    Jep. Ostin Tokmannilta paketillisen Energy+ CR2025 paristoja. Ei lähtenyt Polarin vyö toimimaan ollenkaan. Paketin mukaan vuoteen 2018 olisi vielä toimivia. Hain sitten toisesta paikkaa Vartan vastaavan ja johan lähti toimimaan. Ei olisi kannattanut ostaa halpaa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J N Katso viesti
    Jep. Ostin Tokmannilta paketillisen Energy+ CR2025 paristoja. Ei lähtenyt Polarin vyö toimimaan ollenkaan. Paketin mukaan vuoteen 2018 olisi vielä toimivia. Hain sitten toisesta paikkaa Vartan vastaavan ja johan lähti toimimaan. Ei olisi kannattanut ostaa halpaa...
    Tsekkaa yleismittarilla jännite, onko paristot jo valmiiksi tyhjiä. Mikähän on jännite jollai polar sanoo low batt

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maudicel Katso viesti
    Kyllä hieman sapetti, kun tänään n. 70 kilsan kohdalla TdH:ssa juuri takuuseen saatu uusi mittari kaatui. Näyttöön tuli odottamaton virhe ja kehotti painamaan punaista nappia nollautuakseen. No eipä nollautunut ja jäi siis data saamatta V800:ta koko tapahtumasta.
    Tiedän, että 4 napin pitkään painalluksella olisi lähtenyt taas käyntiin, mutta eipä siinä kesken ajon pystynyt irrottamaan kelloa ranteesta.
    Onneksi Garmin toimi loppuun asti, mutta kadenssi ja syke jäi saamatta.
    "Voehan kürpa" sanoisi virolainen. Ehkä. En osaa sanaakaan viroa. Joka tapauksessa voimia vitutuksen kanssa, sapettaa puolestasi.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Tulipa oikeen soitettua Polarin asiakas tukeen ja kysyttyä, kun meni se harjoituksen synkkaus ketuilleen, eli kellossa ok ja Flowssa rikki. He eivät edes voi poistaa Flowsta mätää harjoitusta, ettei poistuisi kellosta ja sitten olisi mahdollisuus uudelleen synkkaukseen. No on kuulemma ajatuksissa.
    Mulla ei muutes mene edelleenkään Android synkka kellon mukaan läpi.

Samalla lupas lähettää uuden rannekkeen, kun on natissut ärsyttävästi lukko puoli uudesta pitäen kellon liitos kohdasta.

Android älyviestitkin uhkaa jo kohta olla olemassa http://updates.polar.com/
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Juu ei toimi kellon mukaan android synkkaus. Aina herjaa, että epäonnistui, mutta silti harjoitukset näkyy flow nettipalvelussa!

Puhelimessa pitää olla flow sovellus käynnissä, silloin synkkaa bluetoothin kautta. Siis se kanssa päällä. :-)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Samalla lupas lähettää uuden rannekkeen, kun on natissut ärsyttävästi lukko puoli uudesta pitäen kellon liitos kohdasta. http://updates.polar.com/
    Onko kyseessä uudenmallinen kello jossa suoja latauspistokkeen päällä?
    Antoivatko vaihto-ohjeita tms.?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pepe 70 Katso viesti
    Puhelimessa pitää olla flow sovellus käynnissä, silloin synkkaa bluetoothin kautta. Siis se kanssa päällä. :-)
    Jep. Hyvin synkkaa mulla kans, ei herjaa mitään.
    Ahneella on kehno loppu.

Minulla synkronointi on onnistunut yhteensä ehkä kolmesti koko vuonna kahden eri kapulan kanssa. Kyllä sinne flow'hun aina jotain siirtyy, vaikka synkkaus epäonnistuisikin, mutta ei kaikki. Viimeisimpiä harjoituksia saattaa jäädä puuttumaan tai sitten päivittäisessä aktiivisuuskuvaajassa saattaa olla aukkoja. Yleensä nuo korjaantuvat seuraavassa usb-yhteydellä tehdyssä synkkauksessa, mutta siihenkään ei voi luottaa 100%:sti, joten käytän bluetoothia vain kun kellossa ei ole mitään tärkeää (sikäli kun mikään minun tallennuksistani on ).

Puhelimina siis kokeiltu Galaxy S3, joka on ns. tuettu ja OnePlus One, joka ei ole.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pepe 70 Katso viesti
    Päällä on sovellus ollut synkatessa.
    No enpä jaksa kokeillakkaan liiemmin enään ennen, kuin saavat poisto mahdollisuuden pelkästään Flowsta aikaiseksi. Fiilis on minullakin, että menee välillä kaikki tieto perille vaikka kello herjaakin, mutta täytys toimia 100% varmuudella. PC:llä synkkailen ainakin tärkeät ajot toistaiseksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti janne_p Katso viesti
    Onko kyseessä uudenmallinen kello jossa suoja latauspistokkeen päällä?
    Antoivatko vaihto-ohjeita tms.?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Uusi malli on. Kyseli, että osaanko vaihtaa ja vakuuttelin, että osaan. Saas nähä. Ei kai siinä muuta, kuin tyontää tappia ohuesta päästä pois irroittaakseen hihnan ja kasaus päin vastoin.

Eski Guest
    Minulla on vain pari kertaa mennyt synkkaus ipadilla persilleen ja nyt kävi niin, että kaikki muu data siirtyi, mutta reitti jäi puuttumaan. Yritin myös usb-synkkausta, mutta eipä korjaantunut. Sitten tallensin samana päivänä uuden harjoituspätkän kävelylenkillä ja kun sen jälkeen tein synkkauksen ipadilla, niin jo vain myös pyörälenkin reitti ilmestyi flowiin. Aikaisemmin tuo ipad-synkkaus ilmoitti melkein joka kerta, että synkronointi epäonnistui, mutta nyt on ainakin muutaman viikon toiminut paremmin.

Wanhakin vaihtoi M 400 laitteesta V 800 malliin kun kiinnosti nuo vedessä tapahtuvat syketiedot, vielä en niitä ole päässyt testaamaan mutta kunhan hieman kuntoudun niin eiköhän sille tule käyttöä. M 400 siirtyi pojan käyttöön ja minä tähän uuteen olen tyytyväinen, on pelannut tietojen siirrot ja yhdiståmiset ja hyvin ja tarkasti piirtelee fillarilla ajetut reititkin. Tämä on se uudempi malli jossa on suojaläppä ja tarkasti pitää hakanen asettaa että tietokone tunnistaa mutta ei siinä ole ongelmia toistaiseksi ollut.

Looppiin tuli jo Android ilmoitukset. Kohta V800.

Polar V800 users, hold on to your socks since you’re next in line to get the Android notifications streaming on your wrist during the upcoming weeks! Polar M400 owners; rest assured we haven’t forgotten about you either! These are under works for you too and will reach the other Smart Notification supported devices during the upcoming months.
    http://updates.polar.com/2015/09/sma...-polar-loop-2/

Vielä, kun Mini5 sais tuon Android 5.0 version https://www.android.com/versions/lollipop-5-0/#features.
    Tuossa listaa Samsungeista mihin pitäs 5 saada tulevaisuudess tai saa jo. http://www.samsung.com/fi/info/update.html#mobile
    Antza44 muokkasi tätä : 22.09.2015 at 15.35

Featuret alkaa melkein olla kohdillaan. Background sync olisi aika kova juttu... Nykyinen systeemi on huono, kun se ei syncaa laitetta eikä Flowta, jos sovellus ei ole päällä.

Mulla olisi edelleen 2 toivetta.
    -reitin haluaisin suunnitella etukäteen kartalla ja siirtää sitten laitteeseen, joka ohjais mua oikeaan suuntaan sitten risteyksissä. Nythän vain etukäteen itse ajettuun saa myöhemmillä kerroilla oppaan.
    -Harjoituksen perustiedot pitäisi pystyä tallentamaan jälkikäteen käsin. Päivämäärä, matka, aika, palautumisaika tunneissa. Kilsojen osalta asian voi tavallaan kiertää tallentamalla lyhyen harjoituksen jonka pituuden muokkaa kohdilleen. Mutta jotta työmatkan harjoitusvaikutuksen saisi huomioitua kokonaispalautumiseen ilman, että sykevyö on aina päällä haluaisin itse tarvittaessa arvioida myös manusti tuon palautumisajan.

IncBuff Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mkpaa Katso viesti
    Featuret alkaa melkein olla kohdillaan. Background sync olisi aika kova juttu... Nykyinen systeemi on huono, kun se ei syncaa laitetta eikä Flowta, jos sovellus ei ole päällä.
    Kova ainakin akuille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Kova ainakin akuille.
    Yhtä paljon siinä dataa liikkuu kerrallakin siirrettynä. Ei sen lähettäminen osina ole kovin hankalaa.

IncBuff Guest
    Eihän se datan määrä olekaan ratkaiseva.

Ei minulla iPhonessa tarvitse Flow olla päällä jotta synkkaus kellosta menisi kännykkään. Voisikohan kyse olla muistin käsittelystä. Jos puhelimessa on muisti vähissä niin Flow heitetään pois "aktiivisista" sovelluksista. Kun synkkaan kellon niin aina ei tarvitse aktivoida Flow-sovellusta. Riippuu mitä muuta olen tehnyt puhelimella välillä. Jos paljon käyttöä, niin sitten joutuu avaamaan sovelluksen uudestaan jotta synkkaus onnistuisi. Tietysti jotta datan saa puhelimesta pilveen, niin sitten joutuu aktivoimaan sovelluksen, mutta pelkkää kellon ja kännykän välistä tiedonsiirtoa varten ei Flow:n tarvitse aina olla aktiivinen.

Jonkunlaista arviota akun kestosta olisi mukava saada. Esimerkiksi arvio kuinka pitkän harjoituksen voi tehdä vielä nykyisellä latauksella.

iPhonessa tietää siitä että jos tulee Flow'ta avatessa ruutuun se poninhäntänaikkonen, niin on oltu passiivisena. Kyllä sen verran harvoin synkkaan että useimmiten on ehtinyt passivoitua
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •