Minähän kävin jokin aika sitten ihan normaalina päivänä hakemassa myyjän pyynnöstä kuitin ja hyvitystä, jota en sitten saanutkaan, vaikka oli luvattu.
Sittenhän minulle sanottiin, että se hyvitetään seuraavasta ostoksestani suoraan, eikä näinollen pitäisi olla mitään väliä minä päivänä sinne menee, samalla tavalla kassan kautta pitää jokatapauksessa mennä ja varsinkin kun nämä hyvitykset ym aiheuttavat ylimääräistä ravaamista ja tässä tapauksessa myös ylimääräistä turhaa ravaamista liikkeessä (kun hain turhaan kuitin ja hyvitystä) kannattaisikin ilmeisesti asioida vain näinä supertarjouspäivinä, ettei tarvitsisi erikseen hakea vielä hyvityksiä.
XXLn hintapolitiikka on melko poikkeava muista liikkeistä ja aiheuttaa jo siksi harmaita hiuksia paitsi myyjille myös asiakkaille. Siihen kun lisätään myyjän epähuomiossa takavarikoima kuitti niin tilanne ei ainakaan helpotu. Asia olisi helppo silti hoitaa asiallisesti yksinkertaisesti tulostamalla uusi kuitti tilalle ja antamalla asiakkaalle se hyvitys, sillä myyjän virheestä ei voi rangaista asiakasta ja jo se, että myyjä on pyytänyt asiakkaan turhaan hakemaan hyvitystä olisi syy antaa hyvitys erittäin pikaisesti sensijaan, että aletaan syyttelemään asiakasta.