Minä en saanut kengistä hyvitystä hinnan laskettua, sillä jotain palauttaessa tai hyvitystä hakiessa tuo kuitti on jätetty antamatta minulle takaisin, kuten keväällä kävi useamman kerran.
Ensin hintahyvitys luvattiin minulle kun olin puhelimitse yhteydessä ja kaivoivat kuitin jostain esiin, mutta kun lopulta pääsin sitä hakemaan sitä ei annetukaan kun aikaa oli kulunut jo yli 30vrk ostopäivästä, vaikkei siis ollut kun sinne asiasta ekaa kertaa soittelin ja pyysin kuittia.
Lopulta minulle luvattiin vastaava hyvitys seuraavasta ostoksestani, mutta eipä tuo ole tullut rengasostoksiinkaan pari päivää sitten. Ilmeisesti joudun käydä taas erikseen pyöräosastolla vaatimassa sen hyvityksen seuraavaan ostokseen, jotta sen saisin. Lisäksi huomasin, että tässä kuussa ostettu Race-King on maksanut 30e, joten siitä pitäisi myös hakea hyvitystä.
Eniten minua ärsytti, että minulle vihjailtiin kuitin häviämisen olevan omaa syytäni, että kuulostaa tosi oudolta, että heillä sellaista tapahtuisi, vaikkei tämä ollut edes ainoa kerta kun kuittini on otettu ja olen kuullut näin käyneen muillekin. Siinä vaiheessa kun asiakasta aletaan syyttelemään kuitin hukkaamisesta pitäisi oman systeemin olla _täysin_ aukoton, mitä se ei todellakaan ole. Se ei ole asiakkaan vika jos kaikki myyjänne eivät osaa tai muista käytäntöjänne, eikä siitä kuulu asiakasta myöskään syytellä.
Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
-team Söpöshox
Kirjanmerkit