ElectrobikeFillariHephaGiant
Sivu 35 / 89 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25 33 34 35 36 37 45 85 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.021 - 1.050 / 2654

Aihe: XXL

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maapaa Katso viesti
    ^ Siis tuon -25% saa haettua jälkikäteen perjantaina ostetuista tuotteista??
    Kyllä, kunhan samaa tuotetta on samalla hinnalla edelleen myynnissä. Itse säilytän XXL:n kuitit aina tuon 30 päivää, tarjousten eläessä on usein saanut rahaa takaisin (ja XXL asiakkaan palaamaan liikkeeseen, mahdollisesti ostamaan jotain uutta eli win-win). http://www.xxl.fi/Asiakaslupaukset

^ Kiitokset!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lehmussaari Katso viesti
    Ihan mielenkiinnosta...

Jos tuote katoaa nettisivuilta niin se kertoo loppumisesta verkkokaupan puolella, ei myymälän.
    Ihan mielenkiinnosta tämäkin. Miksi jotkut tuotteet kuitenkin säilyvät verkkokaupassa pitkään nollasaldoillakin? Niitä ei löydy suoraan valikoista, mutta hakusanoilla ne löytyy ja myös itselle talteen otetut suorat linkit toimivat.

Esimerkkejä kun kaipasit, niin tässä pari. Nämä molemmat löytyi verkkokaupasta muutaman kuukauden ajan nollasaldoilla.
    http://www.xxl.fi/pyoraily/pyorat/fa...110746_1_style
    http://www.xxl.fi/pyoraily/pyorat/fa...093459_1_style

Koska nuo tuotteet siis olivat nollasaldoilla näkyvillä? Koska kuten sanoin niin asia muuttui päivityksen myötä. Aikaisemmin nettisivu toimi niin, että vaikka tuote oli verkosta loppu niin myymäläsaldoja pystyi silti tarkistamaan.
    ICTOps noin helmi-toukokuun, Pugsley vähän aiemmin. En huomannut mainintaa päivitysmuutoksesta, sehän selittääkin tuon, kiitos.

Voi helevettiläinen kun taas karkasi lapasesta. Vaikka vapaa vaan läksin ostamaan....

Koska nuo tuotteet siis olivat nollasaldoilla näkyvillä? Koska kuten sanoin niin asia muuttui päivityksen myötä. Aikaisemmin nettisivu toimi niin, että vaikka tuote oli verkosta loppu niin myymäläsaldoja pystyi silti tarkistamaan.

Miitska:
    Tammiston saldo xc 275 liteistä ei kerro mitään nettikaupan saldosta. Nettikaupan tilaukset tulee Ruotsista ja myymälöillä on omat saldonsa. Ja kysytty pyörä on ollut, en ihmettelisi jos on loppu suurimmasta osasta paikkoja. Ja jos Tammistossa on ollut jäljellä hintaan 599,- niin sitten on saanut vklopun ajan hintaan 450,- koska ko. pyörän hinta on viikkotarjouksessa lyöty lukkoon.
    Enpäs näköjään ajatellutkaan asiaa loppuun asti. No omalta osalta kaikki meni hyvin, sillä hain äsken myymälästä tuon hintaerotuksen takaisin, eli pyörälle jäi hintaa se 450€. Ei ollenkaan paha hinta kyseisestä pyörästä.
    Mielestäni verkkokaupassa olisi kyllä hyvä olla ominaisuus, josta voi katsoa myymälässä olevan saldon vaikka tuote olisikin loppunut verkkokaupan varastosta.

OT: ihmismassan perusteella xxl kyllä onnistuu markkinoinnillaan ja varmasti tekee hyvää tulosta vaikka kaikki tuotteet onkin alennuksessa.

Taitaa olla taas väärä hinta liikkeessä, kun netissä Race-King 2.2 20e mutta kaupassa oli isompi hinta. Ei XXLssä mielestäni tästä olekaan muuta versiota kuin 2.2 RS ja jos ei netissä mainita, että vain nettihinta niin pitäähän se kaupassa olla sama.
    Sain minä sen siihen hintaan, mutta vasta neuvottelun jälkeen.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Mukavasti oli väkeä liikkeellä myös Lielahdessa. Ei näkynyt enää Claris Meridaa. Sen sijaan mukaan tarttui 10bariin yltävä jalka​pumppu ja pienet led- " valaisimet " eteen ja taakse.

Menin tilaamaan (sen jälkeen, kun kävin liikkeessä koeistumassa ja kävelemässä puolen liikkeen pituisen jonon ohi) ton Giantin XTC Advanced 29er 1-hiilari-hardtailin. Katsoin, että hinta on aika kohdillaan 1649,- Toivottavasti tulee perille pian, yhtenä kappaleena ja ilman jarrutusraitoja satulassa.

Fenix löytyikin Itäkeskuksesta ja edelleen 800€ tarjoushinnalla -> ostin sen pois kuleksimasta 600€llä, joka oli mielestäni kohtuullinen hinta (105 osat, hiilikuituhaarukka, yms). Olin koeajanut sitä jo aiemmin joten tiesin että tuo L koko oli (semi)toimiva minulle.

Sitä en kyllä ymmärrä miksi noita myymälöiden tuotteita ei näy jos verkkovarastossa ei ole saldoa.. Ja mieluummin näkisin suoraan tuotesivulla mistä myymälästä sitä kannattaa alkaa hakea.

Nimim. en verkkokauppa-asiakas

Otettu ylös, kiitos.

Fenixiä oli vähän aika sitten olleen varastontyhjennyksen jäljiltä jäljellä enää hajakappaleita, joten uskoisin kaikkien menneen. RR Pron hintaa on nostettu niin että alennuksen jälkeen hinta on samoissa luokissa kuin ennen tarjousviikonloppua. Poistohintojen kanssa hinnalla välillä pelataan, jotta ei tulisi monen sadan tappioita. Poistohinnan tarkoitus on olla myyvä ja tuo 800-900 euroa oli jo sitä.

Ihan mielenkiinnosta, mitkä olivat nämä 4 cycloa, jotka sivuilla näit? Koko vuonna on valikoimassa ollut yhteensä neljä mallia, joista yksi myytiin alkuvuodesta ylivuotisena pois.

Maastopyörien valikoima on ollut pidempään jo ohut, koska varastoa tyhjennetään. Ihan samat pyörät siellä on nytkin mitä vaikka viikko sitten miinus loppuunmyydyt.

Vaatteet ja kengät: varastontyhjennys söi ison osan suosituimmista kokoluokista ja varmasti asiansa teki jo lauantainkin myynti (+netissähän alehinnalla sai jo perjantaina).

Kuten sanoitkin jo lähteväsi myymälään niin se voi hyvinkin kannattaa. Jos tuote katoaa nettisivuilta niin se kertoo loppumisesta verkkokaupan puolella, ei myymälän.
    Valikoima myymälässä oli parempi mitä netissä. Johtunee varmaankin ihmisten laiskuudesta lähteä liikkeelle. Sääli että kalevassa oli sunnuntaina enää jämäpyöriä jäljellä. Tällä viikolla näin myynnissä Ridleyn crossaria (nyt 2000) on ollut välillä 1500e. meridan cycloja 2 viimevuoden cx malli ja tän vuoden cx300 ? ja sitten vielä whiten cyclo muistaakseni. Hyviä löytöjä kuitenkin tein )) craftin ajohousut 30e ja näyttävät B-d:ssä olevan 55€ joten hyvä kauppa, myös lisäravinteita, lenkkareita, vaelluskengät jne tarttui mukaan. Garmont:n vaelluskengät (gore-tex ja vibram:n kiertojäykkä pohja) 45e ovh 190e Kehtaa ainakin mennä noilla metsään sen verran tallustaan mitä tarvitsee.
    Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.

Tämmösen 20€:n renkaan löysin sivulta, liekö samasta kyse: http://www.xxl.fi/pyoraily/pyoran-va...097991_1_style

Kah, katsopa. Hakusanalla raceking ei löytynyt muuta ku kahden renkaan settejä
    Johtuu varmaan siitä kun raceking on toisissa renkaissa kirjoitettu race king (välilyönnillä), niin haku ei sen takia niitä listaa.

Kivahan se on koittaa tässä tavaraa tilata, kun Chromella eikä Firefoxilla saa tilausta sisään. Kassalla "Jatka" -napin painamisen jälkeen jää latausikkuna vain pyörimään, huoh.

edit: Ja sitten meni kellokin jo yli kahdentoista, eihän tuossa kun reilu pari tuntia koitettu tilata. Pitäkää tunkkinne, vien rahani siis muualle jatkossa kerta ei kelpaa.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Kellään tietoa mikä tämä rengas on oikeasta? http://www.xxl.fi/pyoraily/pyoran-va...089466_1_style
    Kuva tuotteesta XXL:n sivulla on sama 22mm sprintteri mikä löytyy myös 25mm sprinterin myyntisivulta. Google antaisi yhden sivun missä samalla pariser nimellä myydään gatorskin mallia.

Hakusessa olisi ollut 22mm sprinter, mutta laitoin sit varmuuden vuoks tilaukseen myös 25mm sprinterin, kun sai vielä -25%. Jos tuo "pariser" on Gatorskin niin täytyy käydä palauttaan myymälään. Puhkes tuubi illan lenkillä ja uutta tarvisi ennen perjantaita niin ei viitti ulkomailta tilata. No vaikka kävisin palauttaan vääränä tuotteena tuon toisen tuubin niin säästimpä 5,90€ postikuluissa, kun saisen avulla yli 50€ tilauksen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Kivahan se on koittaa tässä tavaraa tilata, kun Chromella eikä Firefoxilla saa tilausta sisään. Kassalla "Jatka" -napin painamisen jälkeen jää latausikkuna vain pyörimään, huoh.
    Itse pistin tilauksen sisään klo 23.00 Firefoxilla ja silloin kaikki pelasi normaalisti.

Viitsisikö joku kääntää veistä haavassa ja kertoa mihin hintaan ne DA C24:t olisi viikonloppuna irronnut?

nimim. just sellasia kaipaisin

Ja noin muuten XXL on ainakin mun hankinnoissa vähentänyt romun tilaamista Saksasta, kun hinnat alkavat olla samaa luokkaa suoraan hyllystä. Myös Verkkokaupalla on ollut sama vaikutus (esim. maantiekumit).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti carp Katso viesti
    Viitsisikö joku kääntää veistä haavassa ja kertoa mihin hintaan ne DA C24:t olisi viikonloppuna irronnut?

nimim. just sellasia kaipaisin

Ja noin muuten XXL on ainakin mun hankinnoissa vähentänyt romun tilaamista Saksasta, kun hinnat alkavat olla samaa luokkaa suoraan hyllystä. Myös Verkkokaupalla on ollut sama vaikutus (esim. maantiekumit).
    Normaali hinta kilpailukykyinen 665€ joten maksettavaa jäi 499€.
    The older I get the faster I was

Kumpaako mallia tuo DA C24 on, kun ei siellä lue, eikä laiskana ole jaksanut kysyä?
    Mikä ei ole erikseen sallittu, on kiellettyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti makton Katso viesti
    Kumpaako mallia tuo DA C24 on, kun ei siellä lue, eikä laiskana ole jaksanut kysyä?
    Normi CL, ei siis tubeless.
    The older I get the faster I was

Kyllä meikä on tyytyväinen kyseiseen puljuun. Ennakkotilasin whiten fatin, ja pyysin cash bäkkiä n. 50e kun oli se vknlopputarjous. Vähän epäilin saanko sitä, kun ne läskipyörät hävis xxällän sivuilta. No, tein uuden tilauksen, ja tänään sain n. 50e hyvityksen tilauksesta

Minä en saanut kengistä hyvitystä hinnan laskettua, sillä jotain palauttaessa tai hyvitystä hakiessa tuo kuitti on jätetty antamatta minulle takaisin, kuten keväällä kävi useamman kerran.
    Ensin hintahyvitys luvattiin minulle kun olin puhelimitse yhteydessä ja kaivoivat kuitin jostain esiin, mutta kun lopulta pääsin sitä hakemaan sitä ei annetukaan kun aikaa oli kulunut jo yli 30vrk ostopäivästä, vaikkei siis ollut kun sinne asiasta ekaa kertaa soittelin ja pyysin kuittia.
    Lopulta minulle luvattiin vastaava hyvitys seuraavasta ostoksestani, mutta eipä tuo ole tullut rengasostoksiinkaan pari päivää sitten. Ilmeisesti joudun käydä taas erikseen pyöräosastolla vaatimassa sen hyvityksen seuraavaan ostokseen, jotta sen saisin. Lisäksi huomasin, että tässä kuussa ostettu Race-King on maksanut 30e, joten siitä pitäisi myös hakea hyvitystä.

Eniten minua ärsytti, että minulle vihjailtiin kuitin häviämisen olevan omaa syytäni, että kuulostaa tosi oudolta, että heillä sellaista tapahtuisi, vaikkei tämä ollut edes ainoa kerta kun kuittini on otettu ja olen kuullut näin käyneen muillekin. Siinä vaiheessa kun asiakasta aletaan syyttelemään kuitin hukkaamisesta pitäisi oman systeemin olla _täysin_ aukoton, mitä se ei todellakaan ole. Se ei ole asiakkaan vika jos kaikki myyjänne eivät osaa tai muista käytäntöjänne, eikä siitä kuulu asiakasta myöskään syytellä.
    -team Söpöshox

Reilu viisikymppinen tuli hyvityksenä, kun tilannut kaikenlaista ennen tuota 25% ale viikonloppua.

Laitoin viikonloppuna kyselyä aspaan aikasemmin tilatun läskin cachbackista, mutta eipä oo kuulunu mitään.

Edit: Hyvityslasku kopsahti spostiin ja näin siis homma bueno ja cashback toimii loistavasti.
    Jsavilaa muokkasi tätä : 18.08.2015 at 16.12
    Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nana Katso viesti
    Minä en saanut kengistä hyvitystä hinnan laskettua, sillä jotain palauttaessa tai hyvitystä hakiessa tuo kuitti on jätetty antamatta minulle takaisin, kuten keväällä kävi useamman kerran.
    Eli oletko sitä mieltä, että jokainen, jolla on hallussa tuote, jota myydään XXL:ssä, voi tarjousviikonloppuina käydä hakemassa ilmaista rahaa myymälästä? "Kyllä mä sen just täältä eilen ostin - kuittia vaan ei oo." Tunnin päästä toiselle myyjälle sama juttu ja illalla vielä toiseen myymälään?

Ja miten sä edes menet hakemaan hyvitystä tuotteesta, jonka olet palauttanut tai josta olet saanut jo hyvityksen?! Okei, jos nyt on niin, että sulla on samalla kuitilla ollut useampi tuote, joista osasta olet hakenut hyvityksen ja osasta haet vasta myöhemmin ja sulta on ekalla kerralla viety vahingossa kuitti, niin siinä myyjä on luultavasti tehnyt virheen. Kyllä sunkin olisi silti pitänyt se heti tajuta, eikä huudella täällä myöhemmin. Jotain järkeä näihin valituksiin.

Myyjä ei todellakaan ole velvollinen antamaan sulle rahaa takaisin, jos sulla ei ole kuittia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Poy Katso viesti
    Reilu viisikymppinen tuli hyvityksenä, kun tilannut kaikenlaista ennen tuota 25% ale viikonloppua.
    Itse kuittaisin kanssa lauantaina muutaman kympin. Tosin osa jäi saamatta, kun olin itse pari kuittia hukannut.

Noniin tänään keskiviikko aamuna se turun skanssin xxl nyt aukeaa, en kyllä prkl sinne mitään ämpäreitä ole menossa jonottamaan .

Ei muutenkaan näyttänyt olevan tarjouslehdessä mitään hyvää hybridiä kaupan, scotin sportster tourin saisi kyllä 300€ mutta ennemmin maksan siitä whiten omasta sen pari satasta lisää (jos se nyt viel aleen tulis) kun osat on aika toista luokkaa.

Supertele, aivan varmasti myyjä on velvollinen palauttamaan kuittini kun haen hyvitystä tai palautan jonkun tuotteen ja kuitille jää muita tuotteita. En kyllä kävisi hyvitystä hakemassa ruuhkaisena tarjouspäivänä, mutta kuuluu se silloinkin saada jos joku menisi.
    Se ei ole asiakkaan vika jos myyjä tekee virheen ja ottaa kuitin, ja asiakkaalla on oikeus saada se myös takaisin, jotta voi saada korvauksen. Se hyvitys jää heille kyllä näkyviin, ei niitä montaa kertaa voi hakea samasta tuotteesta. Minun kuittinikin oli etsittävissä ja tulostettavissa uudelleen. Naurettava ajatuskin, että asiakkaan kuuluisi menettää oikeutensa hyvitykseen jos myyjä erehdyksessä vie hänen kuittinsa. Toivon, ettet ole XXLn työntekijä tuollaisella mentatiteetilla.
    -team Söpöshox

Minähän kävin jokin aika sitten ihan normaalina päivänä hakemassa myyjän pyynnöstä kuitin ja hyvitystä, jota en sitten saanutkaan, vaikka oli luvattu.
    Sittenhän minulle sanottiin, että se hyvitetään seuraavasta ostoksestani suoraan, eikä näinollen pitäisi olla mitään väliä minä päivänä sinne menee, samalla tavalla kassan kautta pitää jokatapauksessa mennä ja varsinkin kun nämä hyvitykset ym aiheuttavat ylimääräistä ravaamista ja tässä tapauksessa myös ylimääräistä turhaa ravaamista liikkeessä (kun hain turhaan kuitin ja hyvitystä) kannattaisikin ilmeisesti asioida vain näinä supertarjouspäivinä, ettei tarvitsisi erikseen hakea vielä hyvityksiä.
    XXLn hintapolitiikka on melko poikkeava muista liikkeistä ja aiheuttaa jo siksi harmaita hiuksia paitsi myyjille myös asiakkaille. Siihen kun lisätään myyjän epähuomiossa takavarikoima kuitti niin tilanne ei ainakaan helpotu. Asia olisi helppo silti hoitaa asiallisesti yksinkertaisesti tulostamalla uusi kuitti tilalle ja antamalla asiakkaalle se hyvitys, sillä myyjän virheestä ei voi rangaista asiakasta ja jo se, että myyjä on pyytänyt asiakkaan turhaan hakemaan hyvitystä olisi syy antaa hyvitys erittäin pikaisesti sensijaan, että aletaan syyttelemään asiakasta.
    -team Söpöshox

^ Tuossa kun aiemmin kerroit että keväällä sinulle sattui useita kertoja ettet saanut kuittia takaisin, niin olisiko mahdollista kun huomaat kassan vahingossa näin toimineen, pyydät itse siinä kassalla ollessasi oman kuittisi takaisin? Mitä itse olen XXL:n kassojen tekemisiä seurannut, niin joka kerta kassa on laittanut kuitin suoraan ostoksien mukaan kassiin.

Täytyy aina muistaa että XXL:säkin on kassoilla varmaan harjottelijoita/uusia nuoria työntekijöitä joilla ei ole samanlaista rautasta ammattitaitoa vielä kehittynyt kuin vakiporukalle. Jos huomaa kassan vahingossa erheen tekevän, siitä voi sitten nätisti sanoa ja ohjeistaa oikeaan suuntaan. Monasti helpottaa omaa asennoitumista kun kuvittelee että olisit itse siinä kassan paikalla uutena työntekijänä, ei ne selvätkään asiat nuorelle työntekijälle ole aina niin selviä ennenkuin rutiini asiaan on ehtinyt kehittyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Almarro Katso viesti
    Täytyy aina muistaa että XXL:säkin on kassoilla varmaan harjottelijoita/uusia nuoria työntekijöitä joilla ei ole samanlaista rautasta ammattitaitoa vielä kehittynyt kuin vakiporukalle. Jos huomaa kassan vahingossa erheen tekevän, siitä voi sitten nätisti sanoa ja ohjeistaa oikeaan suuntaan. Monasti helpottaa omaa asennoitumista kun kuvittelee että olisit itse siinä kassan paikalla uutena työntekijänä, ei ne selvätkään asiat nuorelle työntekijälle ole aina niin selviä ennenkuin rutiini asiaan on ehtinyt kehittyä.
    Pääsääntöisesti kyllä kysyvät, että laitetaanko kuitti kassiin. Kerran tosin Kalevassa eräs nuori neito kassalla toivotti lopuksi hyvää ruokahalua. Voivat olla siis ihan yhtä hämillään tilanteesta kuin asiakaskin.
    Mikä ei ole erikseen sallittu, on kiellettyä.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •