ElectrobikeHephaGiantGarmin
Sivu 63 / 168 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 53 61 62 63 64 65 73 113 163 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.861 - 1.890 / 5029

Aihe: Helsingin Polkupyöräilijöiden kuntolenkit

  1. #1861
    Liittynyt
    03/2012
    Viestit
    99
    Minua taas kiinnostaisi kokeilla ryhmäajoa vähän reippaammalla tahdilla, 29-30 km/h (yksin ajettu 40 kilometrin lenkki 28,2 km/h tämän kesän paras, pidemmillä lenkeillä vauhti putoaa), mutta telaketjun harjoittelua en sotkisi samaan kokeiluun. Eli onnistuuko pelkkä peesaaminen keskiviikkolenkeillä?

  2. #1862
    Liittynyt
    08/2011
    Paikkakunta
    Paloheinä, Helsinki
    Viestit
    134
    29 - 30 lenkillä ei normaalisti ajeta telaketjua, pelkkä peesaaminenkin onnistuu. Ei siitä kukaan ole milläskään. Tervetuloa joukkoon mukaan. Tänään on odotettavissa iso porukka, sää on niin hieno.

  3. #1863
    Liittynyt
    07/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    1.660
    Yleisön pyynnöstä (ja vaikka keskiviikon hitaammissa ryhmissä telaketjuvaihtoihin tai -ajamiseen ei vielä törmäisikään...) "tietopaketti" sekä telaketju- että ryhmäajamisesta + muitakin ryhmäajovinkkejä; ks. hyvät videot & linkit alla

    -----------------------------------------
    Vaikka ei olisi omakohtaisesti tarvetta ajaa nopeissa ajoryhmissä ns. nopeaa telaketjuvaihtoa, niin on silti hyvä tietää, että miten tämä vaihtojärjestelmä toimii, jos yhtäkkiä joutuu tilanteeseen, jossa sellaista ryhdytään käyttämään.

    ...etenkin, kun HePon hitaammissa ajoryhmissä käytetään lähes vastaavaa telaketjunomaisesti pyörivää vaihtosysteemiä, joka on "hidastettu" muunnelma nopeasta telaketjuvaihdosta:

    Kun nopeassa telaketjussa on jatkuvasti vaihtuva _yksi_ kärkikuski (ks. alla videosta), niin hitaassa telaketjussa kärjessä on _kaksi_ kuskia, joista toinen vaihtoa tehdessään vaihtaa toisen jonon kärjestä toisen jonon kärkeen (tavallisimmin oikeasta jonosta vasempaan, ts. vastapäivään). Hitaassa telaketjuvaihdossa ensin vaihtavan kuskin takana (!) jonossa ajava 2. kuski siirtyy jonoa vaihtaneen kuskin vierelle oman jononsa kärjeksi, siis uudeksi kärkikuskiksi omassa jonossaan, ts. hän vain kiihdyttää (rauhallisesti!) edellään jonoa vaihtavan kuskin vierelle. Näin vaihto voidaan tehdä turvallisesti ilman, että vaihdon aikana muodostuu 3-kuskia-rinnan -tilannetta. -- Sekä nopeassa että hitaassa telaketjuvaihdossa toisen jonon kuskit siirtyvät vähitellen kohti jononsa kärkeä, ja toisen jonon kuskit siirtyvät puolestaan jatkuvasti taaemmaksi, kunnes jonossaan viimeisiksi joutuessaan saman tien vaihtavat toisen jonon perälle odottelemaan oman vetovuoronsa alkua; näin jonot pysyvät ajon aikana saman mittaisina kuskien vain kiertäessa kuin telaketjun "palat".

    ------------------------------

    Hyviä videoita ryhmäajamisesta (mm. nopeasta telaketjuvaihtamisesta):

    http://www.cycling-secrets.com/categ...ling-training/ > video > cycling training


    Tiivistelmä ryhmäajosta (yksinkertainen jono ja parijono):

    http://www.active.com/cycling/articl...-cycling-skill


    Ryhmäajon perusteet:

    http://www.kestavyysurheilu.fi/pyora...perusteet-osa1


    ja sama kilpailullisemmasta näkökulmasta:

    http://ik-32.org/ilmoitustaulu/2008-...ri_kulmala.pdf


    ja lopuksi vielä naisnäkökulma:

    http://www.womenscycling.ca/blog/cyc...slipstreaming/


    ---------------------------------------------------------------------------


    Lisää animaatioita/vinkkejä ryhmässä ajamisesta ja vaihdoista mm. YouTubessa, esim. käyttämällä hakuja "double paceline cycling" tai "slipstreaming in cycling” -- Huom! Eri seuroissa (puhumattattakaan eri maista ja kulttuureista) on erilaisia käytäntöjä ajomuodostelmien ja ja vaihtojen osalta; ts. minkä olet oppinut HePossa, ei ehkä toimi toisen seuran lenkillä - ja päinvastoin.
    Pekka Sirkiä muokkasi tätä : 12.08.2015 at 11.58
    * PYÖRÄILYÄ HYVÄSSÄ SEURASSA 46 VUOTTA
    * Elämyksiä |
    Kavereita | Kuntoa | Osaamista

  4. #1864
    Pääseekö tämän päivän lenkkiporukkaan mukaan tulemalla Kuninkaanmäkeen ja jos, niin mihin? Vanhan Lahdentien ja Vanhan Porvoontien risteyksen tuntumaan?

  5. #1865
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    27
    Jep, siitä risteyksestä parisataa metriä itään. 18:40.

    Sent from my SM-G900F using Tapatalk

  6. #1866
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    50
    Kuovipolku
    '' Asiasta toiseen: onnistuin kesä-heinäkuun vaihteessa antamaan väärän hälytyksen Vanhan Porvoontien asfalttitöistä eli "tienparannustyöt" osoittautuivat melko huomaamattomiksi ja keskiviikkolenkkejä haittaamattomiksi. Nyt näyttäisi vihdoin alkavan tapahtua:

    Tie 11576 eli Vanha Porvoontie.
    Paikka: Sipoo, Vantaa. Tarkempi paikka: Välillä Svartböle - Kuninkaanmäki.
    Päällystystyö 4,4 km. Yksi ajokaista on suljettu liikenteeltä. Liikenne pysäytetään ajoittain.
    Haitta-aste : Haittaa liikenteelle
    Nopeusrajoitus : 50 km/h
    Kesto: 06.08. - 12.08.2015. 6-21

    Aikataulusta en mene takuuseen, mutta ensi keskiviikkona lienee syytä varautua jonkinasteiseen haittaan.

    Uuden Porvoontien kelvin asfalttityöt ovat sen sijaan jo edenneet Kalkstrandintien risteykseen eli kelvin loppuun/alkuun saakka. Näin ollen eivät railot, kuopat ja pomput ole keskiviikkolenkillä esteenä kelvin käytölle. (Isommalla letkalla ja kovempaa ajettuna voi tietysti olla perusteltua syytä käyttää harkintaa.)[/QUOTE]

    J.U.K

    Ajoin aamupäivällä tuon keskiviikkolenkin osuuden Kuninkaanmäestä Nikkilään, enkä kyllä havainnut edes minkäänlaisia paikkauksia.
    Muutaman mustan kohdan tiessä (max 2 neliötä yhteensä ) saatoin havaita, josko ne olivat ne tienkorjaustyön tulokset.
    Olihan siellä kyllä merkintämaalauksia, toivottavasti ennen talvea saavat tehtyä.
    Mitään kalustoa tai asfalttiporukkaa tai edes jälkiä en nähnyt.

    Olettaisin tämäniltaisen lenkin sujuvan siltäosin entiseen malliin, keli on nyt ainakin sieltä parhaasta päästä.


    PS saas nähdä kumpi tapahtuu ennen, tuon tien korjaus vai se että opin kirjoittamaan tänne foorumille

  7. #1867
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Helsinki (mökkikunta Tre.)
    Viestit
    18
    Kiitos vielä kaikille eilisestä lenkistä. Oli ilo ajaa hyvässä porukassa ja erityiskiitos juhalle kipparoinnista.

    Ja Pekan listan jatkoksi vielä yksi "inspirationaalinen" pätkä telaketjuajoa.

    https://www.youtube.com/watch?v=JbqZCrqV_wE
    Monet asiat selkenevät kelaamalla

  8. #1868
    Ääh, sadetutka ennustaa illaksi sateita... Toivottavasti ennuste muuttuu seuraavan parin tunnin aikana.

    Edit klo 18.08: Joo, Tuusulassa ainakin sataa, joten jää pyöräilyt väliin tänään.
    akvavitix muokkasi tätä : 12.08.2015 at 18.09

  9. #1869
    Kiitokset lenkkiseuralle! Upea ajokeli. Ja maistui! 34-35 ryhmä päätyi aikalailla automaattisesti 34.2 km/h ja ajoaikaa 2:02:32 mun Garminiin. Parit ensikertalaiset oppivat nopean telaketjun nopeasti (Kiitos HeikkiPolkee hyvistä ohjeista lähelläsi ajaneille!). Ajo oli siistiä ja ennustettavaa. Aika monta kertaa vasempaan jonoon tuli tarvetta letkan loppupäässä painaa jarrua, mutta en keksinyt mistä se syntyi. Eipä tuo menoa haitannut. Ei teknisiä. Pysähdyimme kerran geelitauolle.

    Katriinantien loppukiriin yritimme saada aikaan "40 km/h" ryhmän hyrrän, mutta se hajosi alta momentin - kun jollain ei riittänyt jalka, muiden olisi pitänyt paikata. No, tuli sitten ihan tavallinen kirittely.
    Kiitos opastuksesta telaketjun suhteen ja erityisesti loppukiristä, näin mukavuudenhaluinen ja laiska ihminen harvemmin jaksaa yksin polkiessa ottaa tollasia tehoja irti loppulenkistä .

  10. #1870
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    39
    Keskiviikon (sateisen sellaisen) 32km/h ryhmälle n.10-12 kuskia sattui ainakin 2 rengasrikkoa. Ensimmäinen Keravantien loppupuolella ja ajelin siinä vaiheessa keulilla. Jäi vähän epäselväksi tarvitseeko apua ja keulaan ei ainakaan selkeää viestiä mielestäni tullut, joten jatkoin vetoa. Kun käännyttiin Boxintielle, niin siinä vaiheessa vasta huomasin että mukana on enää 4 kuskia, joten osa porukasta oli jäänyt auttamaan renkaan paikkaamisessa. Kiitokset siitä auttamaan jääneille, mutta olisi syytä selkeästi antaa viestiä että tarvitseeko apua ja halutaanko että odotetaan koko porukalla. Kun porukka kerran oli mennyt kahtia, niin emme enää siinä vaiheessa jääneet loppuporukkaa odottelemaan, vaan jatkettiin nelisteen matkaa.

    Toinen rengasrikko sattui sitten itselleni Immersbyn vapaan vauhdin mäissä ja kerroin pärjääväni, joten ei tarvitse odotella. Loppurutistus jäi siis vähän kesken ja takaa tuli pari ryhmää ohi kun vaihtelin eturenkaaseen sisuria ja kyselivät siinä ohimennen että pärjäänkö. Vastailin että joo menkää vaan, pärjään kyllä. Keskinopeus rengasrikon sattuessa oli noin 32,7km/h, joten maltillinen ylitys spekseihin tällä kertaa.

    Sipoonrannassa oli 28-ryhmä kun saavuin siihen ja siitä jatkettiin kohti kaupunkia vedollani joka ilmeisesti oli osalle porukkaa liian vauhdikasta ja osa putosi kyydistä. Pahoittelut siitä pudonneille, ja jatkossa huutakaa vaan rohkeasti, jos vauhtia on liikaa (ilmeisesti jäi se 32km/h ryhmän vauhti päälle)!

  11. #1871
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    27
    Sadevarusteiden vaihtamisen takia tulin Kuninkaanmäkeen rutkasti myöhässä ja paikalla oli enää muutama kuski. Horisontissa näkyi loittoneva ryhmä ja kun sain vahvistuksen että se on 28, lähdin perään. Muutaman kilometrin takaa-ajon jälkeen saavutin 5 muuta kuskia joiden kanssa ajettiin ilman haavereita rankkasateessa ~ Boxiin asti. Aiempien ryhmien rengasrikkoja tuli vastaan tienposkessa 3, jollei väärin laskettu.

    Sateesta huolimatta, tai ehkä juuri sen takia oli hyvä lenkki. Muutama viikko sitten hankittu sadetakki tuli testattua kenttäolosuhteissa ja yllätykseksi se toimii nopeusmittarinakin - Immersbyntien mäissä väpätys muuttuu värinäksi kun mittariin tulee 50km/h Pois tosin ei voi ottaa, kun sen muovipussin takia on alta niin hiessä että alkaa paleltaa heti kun raottaa vetoketjua. Onneksi oli koko lenkin ajan parikymmentä astetta lämmintä.

    Keskari oli Kehä 3:lle tultaessa noin 30.5km/h, mahdollisesti johtuen siitä että vetomiehen homma oli harvinaisen suosittua tänään. Silloin kun sataa vettä vain yhdestä suunnasta eikä hiekkaa yhdestäkään

  12. #1872
    Liittynyt
    02/2000
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    653
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuovipolku
    '' Asiasta toiseen: onnistuin kesä-heinäkuun vaihteessa antamaan väärän hälytyksen Vanhan Porvoontien asfalttitöistä eli "tienparannustyöt" osoittautuivat melko huomaamattomiksi ja keskiviikkolenkkejä haittaamattomiksi. Nyt näyttäisi vihdoin alkavan tapahtua:

    Tie 11576 eli Vanha Porvoontie.
    Paikka: Sipoo, Vantaa. Tarkempi paikka: Välillä Svartböle - Kuninkaanmäki.
    Päällystystyö 4,4 km. Yksi ajokaista on suljettu liikenteeltä. Liikenne pysäytetään ajoittain.
    Haitta-aste : Haittaa liikenteelle
    Nopeusrajoitus : 50 km/h
    Kesto: 06.08. - 12.08.2015. 6-21

    Aikataulusta en mene takuuseen, mutta ensi keskiviikkona lienee syytä varautua jonkinasteiseen haittaan.
    ELY-keskuksen aikataulun mukaan asfalttityö on vasta viikolla 42

    https://www.ely-keskus.fi/web/ely/el...a#.Vcwsvfm2H02

    ->Luettelo kohteista ja aikataulupohja (pdf, 26 kt)
    Vartioharjun Voigt

  13. #1873
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    Pohjois Helsinki
    Viestit
    68
    30-ryhmässä osallistujia 6 + 1. Korjatkaa jos olen väärässä. Enpä tullu laskeneeksi paikanpäällä.
    Reitti ongelmitta. Hiukan vetistä ja kotona fillari pääsi uudestaan suihkuun.
    Yhdessä ajetun (Kuninkaanmäki-Itäsalmi 46,20km) matkan keskari 29,4m/h. Varsin hyvin pysyttiin ryhmän tavoitteessa.

  14. #1874
    Liittynyt
    03/2011
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    19
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Kemppainen Katso viesti
    Ensimmäinen Keravantien loppupuolella ja ajelin siinä vaiheessa keulilla. Jäi vähän epäselväksi tarvitseeko apua ja keulaan ei ainakaan selkeää viestiä mielestäni tullut, joten jatkoin vetoa. Kun käännyttiin Boxintielle, niin siinä vaiheessa vasta huomasin että mukana on enää 4 kuskia, joten osa porukasta oli jäänyt auttamaan renkaan paikkaamisessa. Kiitokset siitä auttamaan jääneille, mutta olisi syytä selkeästi antaa viestiä että tarvitseeko apua ja halutaanko että odotetaan koko porukalla. Kun porukka kerran oli mennyt kahtia, niin emme enää siinä vaiheessa jääneet loppuporukkaa odottelemaan, vaan jatkettiin nelisteen matkaa.
    Sattui meikäläiselle, taisin olla siinä jonossa silloin toisena.

    Eipä oo aikasemmin paukkunut renkaat vauhdista kesken lenkin joten olin siinä itsekkin vähän tilanteesta hölmistyneenä, sekä kädet täynnä ohjausliikkeitä kun oli jo vauhtiakin ja siinä sitten koitin tehdä tilaa takaatuleville, varoa muuta liikenettä ja saada vauhdin pysähtymään turvallisesti. Tästä syystä jäi sitten huutelematta apuja. Varsinaisesti apuja ei olisi tarvittu, kaikki tarvitta oli mukana, mutta lopulta oli kyllä mukavaa että nämä kolme kaveria päättivät omatoimisesti jäädä avuksi, niin ei tarvinnut yksin ajella kaatosateessa pois.

    Siinä renkaanvaihdon aikana alkoi sitten se rankempi sadekin, joten päätettiin tällä porukalla ajaa lyhin mahdollinen reitti Hindsbyntietä suoraan taukopaikalle, jonne tultiinkin sitten juuri kun 37 ryhmä jatkoi matkaa. Tultiin sitten tällä "omalla porukalla" lenkki loppuun.

    Kiitokset vielä auttajille. Koitan ensikerralla artikuloida selkeämmin näissä tilanteissa.

  15. #1875
    Liittynyt
    07/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    39
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti A_A_K Katso viesti
    Sattui meikäläiselle, taisin olla siinä jonossa silloin toisena.

    Eipä oo aikasemmin paukkunut renkaat vauhdista kesken lenkin joten olin siinä itsekkin vähän tilanteesta hölmistyneenä, sekä kädet täynnä ohjausliikkeitä kun oli jo vauhtiakin ja siinä sitten koitin tehdä tilaa takaatuleville, varoa muuta liikenettä ja saada vauhdin pysähtymään turvallisesti. Tästä syystä jäi sitten huutelematta apuja. Varsinaisesti apuja ei olisi tarvittu, kaikki tarvitta oli mukana, mutta lopulta oli kyllä mukavaa että nämä kolme kaveria päättivät omatoimisesti jäädä avuksi, niin ei tarvinnut yksin ajella kaatosateessa pois.

    Siinä renkaanvaihdon aikana alkoi sitten se rankempi sadekin, joten päätettiin tällä porukalla ajaa lyhin mahdollinen reitti Hindsbyntietä suoraan taukopaikalle, jonne tultiinkin sitten juuri kun 37 ryhmä jatkoi matkaa. Tultiin sitten tällä "omalla porukalla" lenkki loppuun.

    Kiitokset vielä auttajille. Koitan ensikerralla artikuloida selkeämmin näissä tilanteissa.
    Kiva kuulla että mitään pahempaa ei tilanteessa sattunut ja lenkki suoritettu turvallisesti loppuun. Joo, kyllä siinä on vähän tekemistä kun ryhmässä ajaessa tulee rengasrikko jos vauhtia on vähänkin reilummin (tärkeintähän on vain yrittää jatkaa ajoa mahdollisimman suoraan vaarantamatta itseänsä ja muita ryhmäläisiä äkkinäisillä liikkeillä). Itselläkin tilanteessa oli yli 51km/h, mutta onneksi ei tullut mutkaa heti vastaan, joten pystyi himmaamaan vauhdin suoralla osuudella. Ja olihan nuo kädet vähän mustana tuossa kelissä tehdä rengastöitä, niitä on sitten kiva hieroa valkoisiin tankonauhoihin.

  16. #1876
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    439
    Olisko tänään taas Hepo-hyrrä lähdössä Vantaankoskelta? Tiistaina oli niin mukavaa menoa, että tekis mieli polkaista uudelleen. Sääkin näyttäisi taas suosivan.

  17. #1877
    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    59
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JTJ Katso viesti
    Olisko tänään taas Hepo-hyrrä lähdössä Vantaankoskelta? Tiistaina oli niin mukavaa menoa, että tekis mieli polkaista uudelleen. Sääkin näyttäisi taas suosivan.
    Ainakin itse oli tarkoitus mennä ja eiköhän siellä ihan hyvin porukkaa tälläsellä säällä ole.

  18. #1878
    Liittynyt
    07/2015
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    15
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti eklami Katso viesti
    Ainakin itse oli tarkoitus mennä ja eiköhän siellä ihan hyvin porukkaa tälläsellä säällä ole.
    Minäkin olen tulossa! Kiva, että saadaan porukka kasaan.

  19. #1879
    Liittynyt
    07/2002
    Paikkakunta
    Käpylä
    Viestit
    2.052
    Vantaankosken lenkillä oli 10. Ajeltiin rauhallista telaketjua Palojoki-Nukari-Roosa, ja sitten 130-tietä kovaa takas. Menomatka meni 34 km/h ja paluumatka 43 km/h (myötätuuli auttoi). Kiitos kaikille mukana olleille!
    Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet

  20. #1880
    Liittynyt
    04/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    23
    Olipa kiva pitkästä aikaa ajella nopeamman ryhmän mukana. Tosin tällä kunnolla katsoin parhaimmaksi lopettaa jo Palojoella ja kurvata omalle lenkille. Mutta hauskaa oli siihen asti. Kiitos vaan porukalle seurasta ja hyrrän pyörittämisestä.

    P.S.
    Itselläni (79 kg) näytti watit Palojoen kohdalla ave 232 W ja NP 267 W. Minusta aika korkeat lukemat, vaikka tietysti vastatuuli ja miltei umpikumirenkaat oman lisänsä toivat. Oliko teillä muilla watti-kuskeilla samansuuntaisia lukemia, vai onko tässä tarvetta suuremmallekin mittarin kalibroinnille.

  21. #1881
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    366
    Parhaan hattiwatit tulevat kimppalenkeillä. On se peesaaminen vain niin raskasta.
    Ehkä ajoin, ehkä ajoin.

  22. #1882
    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    59
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JoMa Katso viesti
    Itselläni (79 kg) näytti watit Palojoen kohdalla ave 232 W ja NP 267 W. Minusta aika korkeat lukemat, vaikka tietysti vastatuuli ja miltei umpikumirenkaat oman lisänsä toivat. Oliko teillä muilla watti-kuskeilla samansuuntaisia lukemia, vai onko tässä tarvetta suuremmallekin mittarin kalibroinnille.
    Mulla oli patteri mittarista loppu ilmeisesti ja näytti pelkkää nollaa, mutta oon vähän painavempi ja ei noi ihan mahottomilta kuulosta. Paljon vaikuttaa kuitenkin miten hyvin peesailee ja ajon tasaisuuskin noihin.

  23. #1883
    Liittynyt
    08/2012
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    96
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti eklami Katso viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JoMa Katso viesti
    Itselläni (79 kg) näytti watit Palojoen kohdalla ave 232 W ja NP 267 W. Minusta aika korkeat lukemat, vaikka tietysti vastatuuli ja miltei umpikumirenkaat oman lisänsä toivat. Oliko teillä muilla watti-kuskeilla samansuuntaisia lukemia, vai onko tässä tarvetta suuremmallekin mittarin kalibroinnille.
    Mulla oli patteri mittarista loppu ilmeisesti ja näytti pelkkää nollaa, mutta oon vähän painavempi ja ei noi ihan mahottomilta kuulosta. Paljon vaikuttaa kuitenkin miten hyvin peesailee ja ajon tasaisuuskin noihin.
    Itsellä ekan puolituntisen keskiteho 210W ja painoa 68,5 joten 79 kg massalla siitä tulisi 242W. Eli hyvin lähellä tuo 232W näyttäisi oleva. Alussa hyrrä ei pyörinyt ihan tasaisesti ja ajo oli aika kuluttavaa. Koko hyrrä osuuden keskiteho 213W joten aika samoissa se lopulta pysyi. Loppu vedossa jättäydyin suosiolla peesiin (205W) joten koko lenkin keskitehoksi tuli 208W.
    Kaikkiaan kiva lenkki ja sopivasti pääsi vk puolelle.

  24. #1884
    Liittynyt
    04/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    255

    Pre-TdH ennakkoajo lauantaina 15.8.2015 klo10 Olympiavelodromilta

    Muikkarina huomisesta
    Pre-TdH ennakkoajo lauantaina 15.8.2015 klo10 Olympiavelodromilta.
    Useita nopeusryhmiä, alkaen 26-27km/h. Keskinopeudet välillä Kehä3-Kuninkaanmäki.
    Alku- ja loppumatka ajetaan kevyenliikenteenväyliä käyttäen.
    Sitten vähän wattihömpötystä, elisellä lenkillä en ollut, kun oli Teron kanssa "Radon Ralli"....
    Mutta tiistain lenkit datat näytti keskiteho 244W ja NP 256W. Johtopäätös tasaista vetoa.
    Painoa tällä kuskilla on sellainen 85kg..
    Joten JoMan wattidatat näyttäisi olevan ihan "linjassa"

  25. #1885
    Liittynyt
    04/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    23
    Ok, kiitti vahvistuksista, että eiliset watit olivat tod.näk. oikean suuruisia.

    Lähetetty minun GT-I9300 laitteesta Tapatalkilla

  26. #1886
    Liittynyt
    02/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    726

    Helsingin Polkupyöräilijöiden kuntolenkit

    https://www.facebook.com/events/1482910768668690/
    Huomasittehan tapetun helsinkiläispyöräilijän muistoksi järjestettävän mielenosoituksen? Eikös olisi komeaa osallistua maantiefillareilla ja jatkaa siitä halki keskustan porukkalenkkinä? Musta ajoasu. Kiinnostaako?

    Oma ajointressi olisi vetää 45 min kovaa 32 kmh aluksi, sitten puoli tuntia iisimmin.


    Sent from my iPad using Tapatalk






    Helsingin Polkupyöräilijät

  27. #1887
    Liittynyt
    09/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.020
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti N.N. Katso viesti
    https://www.facebook.com/events/1482910768668690/
    Huomasittehan tapetun helsinkiläispyöräilijän muistoksi järjestettävän mielenosoituksen? Eikös olisi komeaa osallistua maantiefillareilla ja jatkaa siitä halki keskustan porukkalenkkinä? Musta ajoasu. Kiinnostaako?
    Turhan viestin laitan, mutta kiinnostais kovastikin, mutta kun en ole maisemissa niin pakko skipata. GB-juttuunkin olisin mennyt jos ois päässy.

  28. #1888
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TeemuF Katso viesti
    Muikkarina huomisesta pre-TdH:sta
    Mihin aikaan ohitatte Bembölen kahvituvan?
    Jos vaikka liittyisi letkan jatkoksi.

  29. #1889
    Liittynyt
    04/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    310
    Joku versio TdH reitistä (en tarkistanut oikeellisuutta, oikein kolmesta pituuden perusteella) by Fuuga (2012):
    http://ridewithgps.com/trips/1045385
    Lähtöpaikka aiempien viestien mukainen, ei tuossa reitissä olleen tapahtuman lähtöpaikka.
    Kömpinen paikalle.
    JiiTee muokkasi tätä : 14.08.2015 at 23.15 Syy: Lähtöpaikka edit

  30. #1890
    Liittynyt
    02/2009
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    726
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tassu Katso viesti
    Turhan viestin laitan, mutta kiinnostais kovastikin, mutta kun en ole maisemissa niin pakko skipata. GB-juttuunkin olisin mennyt jos ois päässy.
    Niillekin jotka eivät pääse mielenosoitusajoon, suosittelen sunnuntaina lenkkiasuun mustaa surunauhaa vasempaan hihaan liikenneraivon uhrin muistolle


    Sent from my iPad using Tapatalk






    Helsingin Polkupyöräilijät

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •