Onpas lämmintä, kohta meikäläisen rikkinäinen termostaatti taitaa kelpottaa ajoasuksi vaan suojat ja Mavicin linerit. Siitä taitais tosin joutua miekkataksiin... Lääh.
Onpas lämmintä, kohta meikäläisen rikkinäinen termostaatti taitaa kelpottaa ajoasuksi vaan suojat ja Mavicin linerit. Siitä taitais tosin joutua miekkataksiin... Lääh.
Oli lämmintä kyllä. Lähipoluilla reilu pari h ja meni 1,5l vettä + 0,5l Kokista. Ei kuitenkaan aihetta vailitukseen. Kesä on aikas hyvä keksintö.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Ihan kiva lämpö ajella. 4h 50 min, taukopisteillä 6X3 mukia juomaa ja repusta vajaa puoltoista litraa. hyvin riitti
Imatran skabasta puhut? Minkälaisia teitä/polkuja siellä oli? Oliko kovinkin teknisesti haastavaa?
Haastavimpia oli jyrkät nousut. Muutama juuri ja pari kiveä. Muuten tuntui olevan enimmäkseen latupohjaa ja siirtymiä. Ihan kiva reitti kuitenkin ja järjestelyt pelas
^oisit kyllä saanut pitää suus kiinni Imatralla ruokapöydässä. "Noista kiekoista sais 4kg pois" jäi kalvamaan aika pahasti![]()
Onko tänne syntynyt uudet kuppikunnat ja uudet lähtöpaikat, kun ei mitään perinnelähtöjä enää arki-iltaisin ole ollut tarjolla ? Sen mää ymmärrän, ettei mun seuraan kukaan halua tai kaipaa, mutta joku nyyppä voisi innostua. Tai kyllä mäkin voisin tulla, jos ei kiellettä.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Vaatisi jotakuta jolla on säännöllisempi elämänrytmi kuin meikäläisellä kutsumaan niitä lenkkejä koolle. "Lähtö 5min päästä" tyyppiset kutsut tuskin innostaa. Gentlemannit vissin ajaa mutta käyttävät uudempia viidakkorumpuja viestimiseen.
Lienee Mamil maantielenkin paikka tänään, metsässä aika trooppiset kelit.
Jaa näitä whatsuppeja yms nää nuoret-setä miehet käyttää. Juu ei onnistu 5 min lähtövaroitukselle, vähintään puolipäivää pitää olla aikaa. Minä taas ajattelin mennä metsään, kun eilen vedin maantielenkin.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Kun puhe tuli tuosta kevennysasiasta niin osaatko heittää arviota minkä verran Canyonin Duden jo alunperinkin kevyistä kiekoista voisi tilanne keventyä vaihtamalla vaikka esim McCarbonia alle?
Miten toi ajotuntuma muuttuu jos vaihdetaan vaikka 80mm kehistä 52mm?
Pitäisi tietää paljon ne alkuperäiset painaa. Pahis ja Zipo osaa vastailla paremmin noihin tuntumiin, hyö kun ajelevat millä sattuu ja missä sattuu.
en osaan sanoa että Dune joustokeulalla painoi saman kuin Zipon Trek Joustokeulalla , eli et saa todennäköisesti muuta kuin ulkonäön kuuttumaan.
^^^Itsellä on nallevassu carbon1 vakiokiekoilla, jotka eivät ole käsittääkseni painavimmasta päästä (Marge lite/Salsa conversion napa). Kuitenkin, kun vertasimme kesällä Zipon kanssa etukiekkojen painoja, niin on ollut lähes joka päivä mielessä ottaa telefooniyhteys Mutikseen...
Kärrä muokkasi tätä : 11.08.2015 at 20.20 Syy: Hitaus
Vyöhykkeen varastopäällikölle iso kiitos vimputtimista![]()
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Mää ajan aina kun voin, mutta kun huushållissa puhkuu muutoksentuulet koko ajan niin että etukäteen sopiminen on hankalaa.
Tänään mm. Ruotsinkylän mettää ristiin&rastiin (mulle ihan uusia polkuja paljon) , Mätis, K-puisto, PetasKeimola jne. Läskillä seuraavan kerran Mätäkiven hiekkamontulle leikkimään. Ei ihan pöhköä ollut 41 millisilläkään, mutta kuitenkin![]()
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Kunhan mää ny saan ruoskittua ne stn logistiikkapellet niin mää kuvittelen saavani käteen ne äkstee viput. Tai ees helposti saataville.Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
Muoks:
aamuviien pintaan kävi jo mielessä (kihihihi) että kohta pitää alkaa käyttää haukkupaksuttelussa valoja.
Shimaani muokkasi tätä : 12.08.2015 at 09.36
Kuitukiekoilla kevenetty gramma versus DT:n läskikiekot maksanee siis reilu 3 €/g eli reilun tonnin . Rahamiesten hommia, mielummin ostan moisella summalla pitkän pitoon vaikkapa Ocean Rigin osakkeitaNäppärään joskus noista DT:n kiekoista sisurit pois, niin siinä säästyy edullisesti puolisen kiloa.
ps. Mukavahan niitä värillisiä kari-pettereitä tosin olisi porstuassa ihailla.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Kerrohan sitten punnitustulokset kun olet veivannut dt:t pitäväksi tubeleksi vs orkkis.
Se teippaus.....youknow.holdaus on Buffett tyyliä.
Huom.mä en ostanut kuitukehiä gramman viilaukseen tai värikoodaukseen vaan aivan eri perusteella vrt takanapajutut.
No ei siitä sen enempää , muuten kuulostaa risalta äänilevyltä.
zipo muokkasi tätä : 12.08.2015 at 11.03
Teippaus > jollain "oikealla" tubeless teipilla, sitten kun sitä hovitoimittajalta saksasta saa.
Holdaus> öljy on nyt niin halpaa, ettei edes Saudit tule tällä hinnalla toimeen, joten öljyn hinnan on yksinkertaisesti noustava ennemmin tai myöhemmin.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Pitääkö tässäkin ketjussa alkaa jahkailla kehäleveyden merkitystä?
Hus asiaankuuluvaan ketjuun siitä.
Faktat pois häiritsemästä tästä ketjusta
Sainkohan nitinän hävitettyä Pyystä? Vesisateessa auton katolla 2000km oli kehittänyt ikävän kitinän hiljaiseen ajokkiin. Kesän jännityskertomus jatkuu koeajolla tänään.
Olet oikeassa.
Asiaankuuluvissa ketjuissa on vaan semmoinen ominaisuus että siellä joku useimmiten saa jonkun kohtauksen ja ryhtyy moralisoimaan vaikka speksaamisen tarpeellisuutta tai oikeutusta. Tai alkaa muuten vaan moralisoimaan jos jotain pidetään hyvälaatuisena ja ko tavaran myymisellä on jotain tekemistä jonkun foorumilaisen kanssa. Tai joku tuntee ko kauppamiehen. Em antaa huonon sivumaun useimmiten muuten hyvään keskusteluun.
Mutta ajoporukka ja yhteislenkkikeskusteluhan tämä tosiaan on.
Jotain uusia takkisuosituksia? Intrepid Apparelilta tilasin tarjouksesta ajopaidan ja liivin - olivat jopa mittataulukon mukaisia. Reissussa testattu ja hyväksi havaittu L-koko, mahan kohdalta vähän piukka mutta perfect. Taidan tilata sen niiden takinkin jos vielä löytyy kokoja.
^Näinköhän hänet hiihimässä Kadonneen metsän ympäri kun tänään haukkulenkkeilin yhentoista pintaan?
Japois kakkosivulta.....
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Kirjanmerkit