Panaracer Fat B Nimble, miten on käyttäjillä kestänyt kyljet ?
Panaracer Fat B Nimble, miten on käyttäjillä kestänyt kyljet ?
Reilun kuukauden kokemuksella rengas on täysin uutta vastaavassa kunnossa (avaamattoman myyntipakkauksessa)![]()
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
En huomannut mitään ongelmaa, tosin ajelin ehkä 100km, ennekuin vaihdoin pois, sen verran pahasti oli kuvio poskellaan.
just ite nappasin nipparin auki ja aukasin renkaan tuohon ihmeteltäväksi...
Täällä ois hiekkapohjanen reissu kangasmetsissä edessä niin kokeillaanpa tuolla, vai onko kuvio poskellaan tuonnekki ?En huomannut mitään ongelmaa, tosin ajelin ehkä 100km, ennekuin vaihdoin pois, sen verran pahasti oli kuvio poskellaan.Kuvittelisin ettei märässä mudassa ja kalliolla toimi, jos nyt ajopaikkojenne laatu on tuollaista
![]()
Ski muokkasi tätä : 04.08.2015 at 21.48 Syy: jatkoa
Samaan aikaan hankittu FNB,Se oli hyvä muotovalio uutena mutta liekö Nimble ottanut itseensä (pääsi vain kauppareissuille) kun alkoi viipottamaan liikaa ollakseen eturenkaana.
Vaihdoin Maxxiksen eteen ja Nimblen taakse,katotaan milloin maltaa ulkoiluttaa läskiä mettässä.
Mä taidan olla ainoa joka tykkää ajaa Panaracerilla ,johtuisko joustokeula läskistä ja 50mm kehästä??Maastot melko samanlaatuisia mutta käytän reilusti korkeampia rengaspaineita
kuin muut.Toimi ilman litkujakin tubelessina,
Testataan ja raportoidaan tässä lähiaikona. Hodaggi oli kyllä hyvä märällä kelillä monentyylisessä ajossa. Rullaa kyllä mainiosti 0,5-0,6 baareilla.
1300 oli paino Hodagissa ku otin pois ja litkua oli löysänä vielä sisällä puoli desiä.
1100 oli tuo FBN ku aukasin pakkauksen eli kuivana.
TBC...
Nopein konsti on pikaliimata esim Locktiten 406:lla vanhan renkaan kyljestä etukäteen leikattuja lätkiä viillon päälle RENKAAN ULKOKYLKEEN. Viimeksi kun huomasin, että kylki meni puhki eikä litku paikkaa, niin menihän siinä ehkä minuutti. Siis kun pysähtyi, otti repun selästä, kaivoi pikaliiman ja paikkalätkän esiin, pyyhki vähän renkaan kylkeä puhtaaksi suurimmista roskista ja liimasi lätkän kiinni kylkeen. Vähän lisää ilmaa renkaaseen ja vamos tiehensä. No ok, ei ollut laardivelo, mutta so not. Ja joo, aina joskus löytyy paikkoja ettei onnistu ja silloin yhtenä vaihtoehtona on kääntyä mustikkamättään juureen sikiöasentoon ja itkeä.
Edit: laitoin .pic
Leku muokkasi tätä : 05.08.2015 at 10.53
!
Jotkut asiat ovat niin kalliita että minulla ei ole niihin varaa paitsi silloin kun olen veloissa.
Surlyn natea saa nyt kaposena XXL:stä.
http://www.xxl.fi/pyoraily/pyoran-va...104584_1_style
Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.
^ tuota natea on ollut xxl:ssä melkeenpä koko ajan saatavissa.
^^ Eihän Natea tuon leveempänä ole olemassakaan
Ja tosiaan kuten Jakke81 totes, viime syksystä asti tuota on ollut koko ajan valikoimassa tuohon samaan hintaan, 4.8" levee Lou oli se joka loppui.
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Kokeilu alkakoon
![]()
^Ei kai ne fat-bike.comissa väärässä voi olla
Overall, very impressed with this tire with the expected price points. It has a great feel and not too much counter-steer issues unless you’re below 6psi on hardpack. A super great all around tire.
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
[SISSIMARKKINOINTIA] Dunderbeastia ja Flowbeastia tulee kuulemma maahan kuukauden kuluttua, hinta tulee olemaan 139€ ainakin Shocktherapyssä[/SISSIMARKKINOINTIA]
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Ylävitonen kertoi että minioneja tulee aikaisintaa marraskuussa
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Mitäs vulkanoituvaa liimaa olette vekkeihin käyttänyt? Hodagin kylki ois jotain vailla.
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Oiskohan noista uusista vaihtoehdoksi budille ja loulle? Edellämainittuja miettiny talveksi leveyden takia ja budia myös kesäksi suuren ilmatilan takia. Onko noista oikeita leveyksiä vielä missään ilmotettu? Tietäs että mahtuu myös alle (dd30).
Top Kenda Middle f13 Bottom Onza.
![]()
Mutta onko tuosta käytännössä haittaa? Mulla on ollut f13 käytössä useammassa eri kiekossa enkä koskaan ole niitä paljaaltaan tuollai täyttänyt joten en tiedä minkälaisia olisivat olleet mutta mitään ongelmaa ei ikinä ole ollut.
Luulis että sisuri turpoaa renkaan sisällä väkisinkin tasaisemmin…?
Mistä sais tuota panaracer fat b nimbleä 120 tpi taittuvakylkistä rengasta edullisimmin? Meneekö tilaus jenkkilään vai toimittaako joku euroopassa edullisesti?
Linkkiä kenelläkään?
Oisko niitä shockltherapyssa vielä jäljellä
Joitain renkaita sanotaan nopeasti kuluviksi ja siitä on tullut vähän semmoinen kuva että renkaita saisi uusia kulumisen takia useamminkin.
Sanokaapa kovat ajomiehet että mitä luokkaa kilometrejä tai tunteja läskin kumit kestää ennenkuin pitää kulumisen takia vaihtaa?
Kysyn siksi kun tuntuu että kun ei varsinkaan lukkojarruttele hirveästi niin aika hitaasti näkyy kumit kuluvan vaikka jonkun verran ajaisikin. Asfalttisiirtymiä ei tosin niin paljon tuu ajettua.
Kun vaihtaa fillaria tarpeeksi usein, ei tarvi kumien kanssa vekslata.
Sideways Cyclesissä näyttäs olevan 4.8" JJ hyllyssä. Pitäsköhän tilata?
Ja pahimmillaan sit heti ekalla lenkillä se polunreunassa vuositolkulla vaaninut kulmarauta viiltää renkaansivun pas2.
Eli jos meinaa kumit pääosin maastossa kuluttaa kesässä niin kyllä aika kovasti saa ilmeisesti ajella. Tämä tietysti jos ei tapaa mitään rautaa tai terävää kiveä niinkuin edellä mainittiin.
Asutuksen lähellä on kyllä ihan eri tavalla lasia, rautoja, louhetta sun muuta jätettä kun jossain maakuntien metsissä.
Taitaa ainaki omat jumbojimit oksentaa sisurit kyljestä ulos ennenkuin kulutuspintaa edes vähenee loppua. Kilsoja alle tonni ja kyljet kankailla aikalailla rumasti jo. Pinta ei ole edestä kulunu juuri yhtään ja takaakin vain vähän. Lukkojarrutukset ei tosin kuulu tapoihin kuin harvoin.
Kirjanmerkit