Toivottavasti kukaan ei ajanut väärillä renkailla![]()
Toivottavasti kukaan ei ajanut väärillä renkailla![]()
Tai putkelta. Tai molempia samalla kertaa trikoot jalassa. (tähän hymiö)
Oonkohan mä jotenkin epänormaali läskikuski? Ajan aina trikoissa(tänään Jämi84 pitkät trikoot päällä), Käytin BFL "liian isoja" renkaita ja jotkut mäet runttasin pystyssä.....hmm....
Mulla oli tänään lenkillä jalassa Bilteman siniset työhousut. Lahkeissa tarranauhat ettei me ketjujen väliin. Niin ja Bilteman mallistoa oli pyöräilypaitakin. Niin että ei ollut tekstiileistä homma kiinni.
^ Täällä Team Lidlin mies. Tosin jos ja kun housuiksi ei riitä ne kevään malliston MTB-tyyppiset löysähousushortrsit, jalassa on Stadiumin löysähousujuoksutekstiilit
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Fiilis se on tämäkin. Tuli hetken huili.
![]()
Ai saakeli
Joutuuko ne niittaa tuon kasaan, hyi v..tu kun näyttää kipeeltä.
Ei kannata leikata, asento kuulema tyydyttävä ja ennuste parempi ilman leikkausta. Ei o onneks isosti kipeä, harmittaa vaan kun loppukesä menee huilatessa.
Sitä se teettää kun pitää joustopyörällä mennä rimpuilemaan alamäkeen. Katolleenhan se meni ylipitkän hypyn seurauksena. Ois vaan pitäny mönkiä läskillä pitkin mettiä ja unohtaa tollaset nuorten miesten hommat.
Tosi huonoa tuuria. Mutta ei tuosta kannata kovasti itseään syyttää. Kyllä läskinkin kanssa voi jonkunlaisen mällin vetää jossa tulee kipeää. Minusta on kuiteskin hyvä että on reipasta urheiluhenkeä jäljellä, kyllä sitä varmaan ehtii vielä ihan tarpeeksi ajamaan rollaattorilla tai makaamaan sängyssä kun ei muuhun pysty. Ja kun jotain vähän hauskempaa tekee niin usein se tuppaa olemaan jonkun verran vaarallistakin.
http://kuva.termiitti.com/v.php?img=37776
fiilistelyä rannalla
^ Joo, ei se vauhti vaan huono säkä näitä teettää. Takavuosilta esimerkkinä tapaus, jossa trialkuski halvaantui. Ja jos jätetään pyörät pois kokonaan, niin tuorein tapaus tämä nuori seiväshyppääjänainen
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Joo, eilen laskin "takapihan" bikeparkkia läskillä tutustumis mielessä, kolmannella laskulla jo vauhtia hieman enempi ja unohin kiertää yhen hyppyrin joka loikkaa toisen uran yli, vauhtia liian vähän mutta sain venytettyä eturenkaan vallin yli. Takarengas vastapattiin ja satasaletti olin että paskaksi meni jotaki. Noh, nilkka illan kipeä, pyörästä ei ees vanne menny kieroon, enkä mitään muutakaan vikaa löytäny edes tämän päivän lenkeillä.
Joten voi sitä läskilläki sattua.
Läskilenkillä Kokkolan neulasbaanoilla.
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Ite fiilistelin eilettäin otb:t Syöte MTB hommissa. Niitä alun pitkiä laskuja jossa suht leveää kärrypolkua tullaan ruohikkoiselle alueelle. Olipahan kuran liukastama mutka! Sääli ettei kuvamatskua ole. Sen verta tyylikkäästi lähti ukemi.
Tanko piti vääntää suoraan ja polveen sain mustelman mutta oli hauskaa!![]()
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Eikö tuostakin kumista ole keskustelua käyty jo aiemmin?
Omat kommentit:
- Pito/rullaus suhde on ihan ok.
- Selfsteering on on vahvana läsnä ainakin omilla ajopaineilla (0.4-0.5 bar).
Tämä on hautausmaan pohjoispuolen metsikössä. Vesilaitokselta Patamäen suuntaan helppoa ja nopeaa polkua ristiin rastiin. Santahaan maastot kannattaa ajaa myös.
J.Kottenerg oikein näet, mutta joku jolla on noista enemmän kokemusta voi varmaan kertoa. Itse en ole vielä noilla ajanut kuin suht helppoja polkuja ja jonkin verran pehmeällä hiekalla ja hyvin nuo siinäkin rullaavat. Juurakoissakin kulkevat ihan hyvin ilman muljuamista.
Kiitos. Olen ollut aina Kallessa yötä ja siitä ajellut asutuksien läpi pyöräteitä Sannanrannan suuntaan. GPS:n kanssa olen hortoillut, mutta ei sitä paikallisia hienouksia usein löydä itsekseen. Täytyy ensi kerralla ainakin tuo Santahaka ottaa mukaan ohjelmaan, eiköhän niillä saa jo reilun 20km lenkin aikaiseksi.
Tässä kohtaa lienee turha toivotella pikaista paranemista. Voimia silti!
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
^Word !
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
😠 paranemista myös täältä kauempaa !!! Hurja xray ....
Lähetetty minun SM-A700F laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit