FillariGiantHephaElectrobike
Sivu 33 / 61 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23 31 32 33 34 35 43 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 961 - 990 / 1817

Aihe: Yleisön pyynnöstä huolimatta - läskipyöräsi kuva -ketiu

http://www.fun-corner.de/index.php/e...1003/a-A018929
    Upean näköinen mutta miksi et pyytänyt tarjousta ihan oikean kokoisesta pyörästä.... eroa tuli tarjouksella 200e.... Ja sen kyllä maksaa mieluusti jos pyörä on oikean kokoinen. Tärkein pyörän valintakriteeri.
    Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti seppo_taalasmaa Katso viesti
    Upean näköinen mutta miksi et pyytänyt tarjousta ihan oikean kokoisesta pyörästä.... eroa tuli tarjouksella 200e.... Ja sen kyllä maksaa mieluusti jos pyörä on oikean kokoinen. Tärkein pyörän valintakriteeri.
    No tossa niiden messumallissa toivottavasti on toi kuvan keula yms muutokset myös, kun pyörä minulle saapuu. Noilla kuvilla se mulle myytiin, joten jos se tulee ns. vakiokuntoisena, niin eikös siinä ole johdatettu kuluttajaa harhaan väärillä kuvilla ja käytännössä mahdollisuus jopa kaupan purkuun ?? Onhan tuossa aika paljon eroa vakioon(kun katsoo kuvia myynnissä olevista uusista, mutta voi olla että jengi myy vain uutta mallia vanhoilla kuvilla) ja uskon kyllä löytäväni itselleni sopivan ajoasennon, vaikka pyörä on vähän isohko. Sitten jos se on ihan paska ja liian iso, niin joku mua pidempi saa sen fillaritorilta poimia. Aina kannattaa koittaa, niin joskus voi voittaa.

No odotellaan nyt mitä posti mulle kiikuttaa ja miten mun lyhyt kroppa sitä sitten liikuttaa

-15 Salsa Beargrease II M-koko

Nextie 65 kiekot, Hopen fatsno navat
    XTR 11 speed + Sram X1 kammet
    Magura jarrut
    putket kuitua

Hyvään kotiin löysi erkin exä, niitä on ny täällä mansessa 3

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Hyvään kotiin löysi erkin exä, niitä on ny täällä mansessa 3

Piirun viime aikojen suomipyörätarjontaa laadukkampi kotimaassa koottu kulkine. SUP X. Veetiren kumit (Bulldozer) sisureilla on kamalat, seuraavaksi litkut sisään, jos se vähän petraantuis...

Läskipoika sai uuet kumit:

Toi titaaninen Mukluk on HIENO!!!
    Tässä Kermit....

^^Komea titaanimulkutin!

Mukluk loistaa!!! Liekö suomen ainoa titaaninen.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Sixsixonen uudesta rungosta pisteet!
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Oispa titaaninen läski! Hieno!
    Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

👊👊✌✌🚵👍👍😎😎 Hienoja huh huh!

Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla

Titaaninen kuitukehillä, melko pro-laite. Kuulostaa hifiltä... ja kalliilta. Mut hieno on myös näöltään. 👍

Tässä vastikään Etelä-Karjalaan kotiutettu Itävaltalainen...

Suppi alkaa saada hieman väriä. Leveämmän tangon myötä ajoasento alkaa tuntua kotoisammalta. Polkimet seuraavaksi.

Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla

Titaaniläski.(kuolaus)... Siiirryn takaisin bike-discountin sivuille katselemaan mun budjetille sopivaa rautaa...

Kahden hengen talouden kolmas , alko olemaan ylimääräisiä osia sen verran nurkissa.

^Ai niinku vieraspyörä? :-D
    Alkaa olla kiiru opettaa sitä tavoille tai ette ite enää pääse sohvaan
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Otan emännän nykyisestä muklukista rungon ittelleni ja teen siitä ittelleni retkiläskin, nykyinen muklukkini saa jatkaa lenkkipyöränä. Kylläkait joku noista joutaa vierasvaraksi...

Koska saa tulla kylään?

HC Koomeen värinen Muklukki. On vaan söpojä noi pikku rungot.

HC:n Kuvalle peukku. Omaa runkoo en kantanu kotiin. Aattelin tehä viikonloppuna muuta kuin tuijottaa sitä ja hipelöidä sumea kiilto silmissä.

Tuplasti Wo!

-Juha

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HanJuh Katso viesti
    Tuplasti Wo!
    -Juha
    Onkos Wo:n runko molemmissa sama? Siis tarkoitan ohjauksen W-tanko vs. perinteinen, mutta muuten sama? Olen koeajanut w-tangolla, mutta en tykännyt. Veikkaan, että ois ollut ihan hyvä perinteisellä tangolla. Siksi kyselen, kun jäi vaivaamaan asia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jcool Katso viesti
    Onkos Wo:n runko molemmissa sama? Siis tarkoitan ohjauksen W-tanko vs. perinteinen, mutta muuten sama? Olen koeajanut w-tangolla, mutta en tykännyt. Veikkaan, että ois ollut ihan hyvä perinteisellä tangolla. Siksi kyselen, kun jäi vaivaamaan asia.
    Rungot 2015.
    On hiukan pitempi tarina.
    Tuo takempi oli alunperin 2014, johon tuli takuuna uus runko, kun satulaputken runkoputki meni poikki. Takuu toimi Konalla ja Bikeshopilla hienosti ja sain odotteluajaksi käyttööni testipyörän. Uusi runko tuli, mutta vanhat kilkkeet. Hyvä niin, koska olin jo upgradena hommannut tohon tiheämmän voimansiirron. Niin hyvä on Wo, että hommattiin taloon toinenkin. Siirrettiin vaimon puhtaaseen 2015een mun Wsarvet kun sopi lyhyemmälle paremmin.
    Itse ajoin noilla Wsarvilla 3000km ja olisin voinut jatkaakin, mutta näin on parempi. Takemmasta orkkis VeeRubberit ajoin loppuun ja Mammutit nyt.
    -Iso ero vaikka noi Mammutit ei ihan suomöyrintään oo omiaan. Pitää hommata talveksi, jotkut traktorikumit.
    Edit: Ota 2015. On merkittävästi parempi ku 2014 kaikkkinensa.
    2014ssa oli esimerkiksi takavaijerit vedetty rungon alta ja ne jäätyi jumiin pakkasella kun meni vettä vaijerin suojuksesta sisään. 2015ssa on jo oppirahat maksettu, eikä mitään valittamista.
    Ja on 2 kiloo kevyempikin...
    Niin joo varsinaiseen Wsarv ijuttuun vielä.
    Niitten kulma pitää säätää omille mitoille, niin sitten vasta ranteet tykkää .

-Juha
    HanJuh muokkasi tätä : 31.07.2015 at 19.58 Syy: Edit 2

Lainaus Alkujaan tämän lähetti seppo_taalasmaa Katso viesti
    No siis hintaero tohon listapyörään 320€. Spekseissä tuossa on ainakin huonommat kiekot ja ohjainlaakeri. Tossa mallipyörässä alexrims blizzerik pro kiekot ja canecreekin ohjainöaakeri. En tiedä sitten mitä olisi tullut tuolla 1799€ hinnalla, mutta nyt kun on jokunen sata kilometriä takana tuolla "isolla" rungolla, niin ei kyllä kaduta yhtään. Hymyssä suin mennään ja parasta on, ettei tuu joka kulmalla samanlaista vastaan.
    Sotanorsu666 muokkasi tätä : 31.07.2015 at 23.10

Lainaus Alkujaan tämän lähetti petjala Katso viesti
    HC:n Kuvalle peukku. Omaa runkoo en kantanu kotiin. Aattelin tehä viikonloppuna muuta kuin tuijottaa sitä ja hipelöidä sumea kiilto silmissä.
    Onks Toikkalassa ollut Muklukkien hullutpäivät, kun runkoja osteltu urakalla? Titaania, vihreetä ja ???

zipo Guest
    Oisko ulkonäkö parempi vanhassa mallissa?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •