GiantGarminElectrobikeHepha
Sivu 90 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40 80 88 89 90 91 92 100 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.671 - 2.700 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Oli varmaan tämä

^Eiköhän, vauhti näytti jotenkin luonnottoman kovalta, huima peli.

Oliko foorumilaisia tänään Nastolassa Korkeentiellä Ruuhijärveltä Vierumäen suuntaan. Pyöränä upea Cannondalen Synapse ja ajokamat merkin mukaan. Autolla mentiin ohi.

Eilen Kilpisjärveltä alaspäin polki useampi iso ryhmä pyöräilijöitä, huolto-autojen kera. Mikähän tapahtuma lie kyseessä...

Oisko Kilpisjärvi-Tornio-ajo. Nimeä en muista. Vuosittainen.

*Ketjut ovat sotkemista varten*

No sehän se

Kuka parivaljakko ohitti minut Turuntiellä eilen sanoessani: "Perkele, menee minua kovempaa."

Rengasrikko

19.7. noin klo 8.30 aamulla Masalan ja Kirkkonummen välissä kovaa polkeva pyöräilijä uudella maantiepyörällä, josta rengas puhkesi. Pysähdyin auttamaan ja annoinkin sinulle uuden sisäkumin, valitettavasti pumppuni toimi huonosti ja jouduit jatkamaan autokyydillä. Sinun piti soittaa, jotta voit korvata sisärenkaan, soittoasi ei ole kuulunut.....?? Toivottavasti pääsit hyvin Karjaalle, hyviä pyöräilyjä tästäkin huolimatta!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tapaniw Katso viesti
    19.7. noin klo 8.30 aamulla... Sinun piti soittaa, jotta voit korvata sisärenkaan, soittoasi ei ole kuulunut.....?? Toivottavasti pääsit hyvin Karjaalle, hyviä pyöräilyjä tästäkin huolimatta!
    Ihan vaan kiinnostuneena kysyn että onko ko. maantiepyöräilijä ottanut jo yhteyttä korvatakseen sisäkumin? Jos äijä olisi siis ihan äijä, se toimittais sulle niitä muutaman kera konjakin. Jos äijä on häpeäksi maantiepyöräilylle, sillä on todennäköisesti rumat kalsarit jotka nekin on isoisän vanhat.

Menee melkein etiikkakysymysten alueelle jolla ei oikeita vastauksia ole, mutta:

Jos sanoo ottavaansa yhteyttä (eikä auttaja sitä torju) niin on tietenkin tyylitöntä olla ottamatta yhteyttä - mutta olen itse ollut aina siinä käsityksessä että maantiepyöräilijä auttaa pulaan jäänyttä toveria koska (a) on joskus tullut autetuksi, (b) voi joskus olla itse avun tarpeessa, ja (c) autettava voi joskus vuorollaan olla auttajan asemassa. Tahtoo sanoa: sisureista, hiilidioksiidipatruunoista tms ei tehdä räkninkiä eikä odoteta korvausta vaan ajatellaan että hyvä kiertää.

Kuka mahtoi ajaa Kontulan suunnasta Myllypuron leipäjonon vierestä aamukymmeneltä ruskealla teräsrunkoisella Dawes-merkkisellä pyörällä? Harvinaisempi näky näillä leveysasteilla.

Oliko foorumilaisia henkilö joka kävi pesuuttamassa S-Worksia Pansiontien Teboililla? Näytti olevan Jämin numerokyltti keulilla. Olin kulkuneuvoa pesemässä juuri ennen sinua. Olit liikkellä valkoisella RS Octavialla.

Oliko foorumilaisia, oltiin maastolenkin loppusuoralla Palmenin kaupalla nauttimassa virvokkeita kun kurvasit maantiepyörällä paikalle ja paksun sepelikerroksen yllättäessä sattui tahaton kumpsahdus kyljelleen.
    Ei ilmeisesti sen kummempia materiaalisia, fyysisiä tai henkisiä vaurioita, mutta hyvä jutunaihe hetken jutusteluun

Toisaalta foorumilta, tavoittaa kenties oikean pyöräiljän täälltä paremmin:

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Omegas Katso viesti
    Hei pyöräilijä, joka ajoi matkalla 13 Lappeenranta. Yhtyettä Venäjältä, palasivat kaupunkiin Viipurin 08.02.2015.

Entäpä kuka ajoi lauantaina Vanhaa Porvoontietä vastatuuleen, liittyi porukkamme jatkoksi kunnes jäi Kuninkaanmäkeen ketjun pudottua? Pyörämerkki jäi katsomatta, mutta värikäs ja hienokin Andover Wheelers-seuran asu jäi mieleen.

Naapurinvaaran päällä eilen pariskunta, olikohan foorumilaisia? Miehellä taisi olla Suomen mestarin paita päällä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MacGyver Katso viesti
    Naapurinvaaran päällä eilen pariskunta, olikohan foorumilaisia? Miehellä taisi olla Suomen mestarin paita päällä.
    Olin eilen illalla Naapurinvaaran päällä, olin yksin, mulla oli Niken paita, syke oli 188 ja puolessa välissä alamäkeä pudotin juomapullon ja piti palata takasin eli en ollu minä.

Joku moikkasi mulle vähän aikaa sitten 110-tiellä Piispanristiltä Turkuun päin. Sori mun hidas reaktio, moikkasin kyllä takaisin mutta ehkä liian myöhään .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti syte Katso viesti
    Ihan vaan kiinnostuneena kysyn että onko ko. maantiepyöräilijä ottanut jo yhteyttä korvatakseen sisäkumin? Jos äijä olisi siis ihan äijä, se toimittais sulle niitä muutaman kera konjakin. Jos äijä on häpeäksi maantiepyöräilylle, sillä on todennäköisesti rumat kalsarit jotka nekin on isoisän vanhat.
    Sain foorumilaisen kautta viestin, että kyseinen pyöräilijä oli yrittänyt tavoittaa minua onnistumatta. Asia on puolestani ok. Nyt jo pumppukin vaihdettu toimivaan

Olipas mukava kohtaaminen Snettasintiellä Kaisankodin takana n. 18.20 Isä ja poika tulivat vastaan CCH:n väreissä ja me pojan kanssa toiseen suuntaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jenkka Katso viesti
    Olipas mukava kohtaaminen Snettasintiellä Kaisankodin takana n. 18.20 Isä ja poika tulivat vastaan CCH:n väreissä ja me pojan kanssa toiseen suuntaan.
    Ilmeisesti sulla ei ollu CCH:n kittiä päällä, kun kerran oli mukava kohtaaminen?
    Hylkylistalla: Mikrometri, Oatmeal Stout, kivimaa, IncBuff

"Asiatonta. Kaverin itse laatima julkinen hylkylista kertoo jo paljon."

Tänään tuli ihmeteltyä lasinsiruja pyörätiellä ruatulan tianoilla, muutaman fillaristin porukka ystävällisesti siivoili niitä pois, joku oli päättäny vähän terrorisoida väylää. Osu siihen joku pyöräkauppiaskin. Ja Kanuunaakin tuli vastaan eerolan suoralla..komeeta päivää oli. 65km mummopyöräilyä on ihan nafti juttu meikäläiselle.

"Myllypuron leipäjonon vierestä aamukymmeneltä ruskealla teräsrunkoisella Dawes-merkkisellä pyörällä?"

Joo, se on luultavasti se, joka varastettiin minulta vuonna 1991 ja jonka menetettyäni käytännössä lopetin pyöräilyn yli 15 vuodeksi...

Oliko Sotanorsu666, joka tuli vastaan tänään Silvolan tekojärven viereisellä polulla joskus klo 15 jälkeen? Ainakin oli samanlainen pyörä.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Oliko Sotanorsu666, joka tuli vastaan tänään Silvolan tekojärven viereisellä polulla joskus klo 15 jälkeen? Ainakin oli samanlainen pyörä.
    Jep. Ekaa kertaa mutakylvyssä tuolla uudella läskillä. Mukavat polut siellä tarjolla. Viimeksi kävin talvella fattylla tuolla ja näytti olevan ajettavaa myös kesällä.

Liesjärvellä useampikin pokija varmaan? Ja sit Turun motarilla pari hienoo (retro?)maantiepyörää jonkun valkosen farkun katolla kuuden jälkeen

Oliko täältä se cyclopyöräilijä rukan huipulla lauantaina?

Jos Matkanivan kiertäjä lukee foorumia, se olin minä joka sinut teräksisellä matkapyörällä otin tänään kiinni menomatkalla
    Totta joka sana!

Joku ajoi Nupurintiellä tänään seiskan aikoihin ohi kun nappasin kuvan aamu-usvasta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Premnas Katso viesti
    Joku moikkasi mulle vähän aikaa sitten 110-tiellä Piispanristiltä Turkuun päin. Sori mun hidas reaktio, moikkasin kyllä takaisin mutta ehkä liian myöhään .
    Voi olla minäkin, ainakin olin noihin aikoihin siellä matkalla töistä kotiin, ja yleensä moikkailen vastaan tulevia. Muistaisin jonkun tulleen mua nojakilla vastaan.
    Päällä mulla oli feltin puku, sininen kypärä ja siniset hanskat. Ai juu, ja pyörä on sinivalkoinen FeltZ4 maantiepyörä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Premnas Katso viesti

Sinäkö moikkasit minulle tänään nojapyörästä samoilla Piispanristin kulmilla, 110-tien pohjoispuolen kelvillä kun tulin laatikkopyörällä (valkoinen UA sadekuomulla) vastaan? Moikkasin takaisin, mutta aika myöhään.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •