Nishiki on mahdottoman hieno. Keltaiset häiritsevät, mutta mitäs se minulle kuuluu. Onko alkuperäisessä maalissa?
Nishiki on mahdottoman hieno. Keltaiset häiritsevät, mutta mitäs se minulle kuuluu. Onko alkuperäisessä maalissa?
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
The older I get the faster I was
Tuommonen Feltin F65x cyclo tuli hankittua ensimmäiseksi ns. kunnon pyöräksi ja ensikilometrien perusteella ei voi olla kuin tyytyväinen.
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
2nd honeymoon @ Syöte
Wilierin omistajana, Wilier miellyttää silmää ja ennenkaikkea se on Italialainen 😊
Wilier Cento Uno LG
I've been around
Wetwillien pyörät ovat ilo silmälle!!
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Tämän kertainen Transcontinental racen setup. Varusteluettelo osoitteessa http://www.randonneurs.fi/transconti...lete-kit-list/
P7170061
^ Todella kova juttu tuo Transcontinental, respectiä ja tsemppiä! Hiljaiseksi vetää tuo pyöräkin.
Mkpaallä tarkoituksenmukaisuuserotiikkaa
-L.
Tunturista lisää respektiä.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Niin vetää ✌👍🚲 Tunturi kin näyttää hyvältä!
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Pistetään saksan ihmettä näkyville. 1300 km rullattu ja hyvältä tuntuu
![]()
Nyanssi, mutta hauska että Tunturissa olevat Eliten pullotelineet syövät sopuisasti (?) Camelbackin pullot. Eliten cuitutelineisiin noita pulloja on aivan turha yrittää tunkea - ja jos kuitenkin tunkee, niitä ei saa millään irtiLoistavia pulloja noi Camelbackit mutta mulla ne käyvät vain paidan takataskuun
-L.
Stumpy FSR Comp 2016 valmiina ajoon. Vanha Stumpy 2014 meni vaihdossa, joten jäi hyvä fiilis. Osia on päivitetty, kuten XT jarrut, Easton Havoc raiseri ohjaukseen ja SQLab611 penkki. Pari kertaa testailin Enduroakin, mutta Stumpy tällä kertaa :-) Fiilis oli lisääntynyt 2016 malliin, kun vertaa 2014 malliin. Pieniä eroja, mutta hyviä!
![]()
^kaunis on. Päivittäisin ehkä 1x10:n ja sen vaihdevipua muistuttavan vivun Command Postiin. Se on ollut ehkä eniten ajomukavuutta parantanut päivitys mitä omassa pyörässä on tullut vastaan.
Roots, bloody roots
Stumpy on hyvän värinen! Ärsyttävät valikoimat vaan spessulla. Tekisi mieli Stumpyn kuitu 29:iä. Jollain 3800e saisi slx/deore meininkiä, eikä edes 1x. Viisi tonttua pitäisi 1x:stä maksaa. Alua saisi kyllä kivan keltaisena...hmmm.
The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji
Perus Radon skeen 9.0. Ensimmäinen joustolla varustettu pyörä tässä taloudessa.
![]()
Mikä ei ole erikseen sallittu, on kiellettyä.
Goldsprint Raw Flamed
The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji
Ensinmmäinen täysjousto meikäläiselle.
![]()
Upee Pivot! NÄyttää nopealta.
Ride and Smile!
Kirjanmerkit