Lainaus Alkujaan tämän lähetti seppo_taalasmaa Katso viesti
^^ Kyllä vielä useamman kerran sanoin ostajalle, että on väärän kokoinen pyörä sinulle ja kehotin kääntymään pyöräliikkeiden puoleen. Mutta kun ei niin ei. Toivottavasti saa pyörän myytyä 1400e
Väännetäänpä nyt rautalangasta.

Sinä kritisoit täällä muiden ylihinnoittelua. Tässä kyseisessä tapauksessa, tuo White pyörä ei ole osiltaan se lite malli johon sitä vertaat hinnan perusteella. Tuossa Whitessä sentään on paremmat osat laitettu, joiden perusteella hinnannousua voi jollain tapaa perustella.

Sitten on tämä sinun myymäsi pyörä. Et ainakaan mainitse muuttaneesi siihen yhtikäs mitään ja silti päätät laittaa siihen korkeamman hintapyynnön, kuin mitä kauppaan itse maksoit. Millä perusteella se on ok? Sinun on ok hinnoitella hintaan tinkivara, mutta muiden ei?

Mielenkiintoisesti se ihmismieli toimii. Toisen tekoja on helppo tuomita, mutta kun itse tekee saman, jopa pykälää röyhkeämmin, niin se on EPIC winning.

edit. siinä kohtaa kun tuon pyöräsi myyntitarinan tänne kirjoitit, olin aivan varma, että nyt on rapalaa tarjolla moralisoijille. Ei tullut mieleenkään, että joku oikeasti kehtaa elvistellä sillä, että on onnistunut vedättämään jotain tietämätöntä.