HephaFillariElectrobikeGiant
Näyttää tulokset 1 - 30 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti marmar Katso viesti
    Kuva ei näy kännykällä, mutta mikä mahtaa olla tankojen välinen etäisyys? Mulla on 29 maasturissa irtotangot niin leveällä, kun saa ja on mukavan tukeva ja miellyttävä ajaa. Ei ole toki varmaan aerodynaamisesti se optimaalisin, mutta on mukavin ajaa.

Läskiin olen harkinnut tankoja myös, mutta H-bar vois olla kiinnostava kokeilu myös. Aamusella työmatkalla 51,5 km/h vastatuuleen, paremmalla tangolla olis päässy kovempaa. Rupes hiukan tuuli ottamaan jo vastaan ja Jumbo jimitkin piti aika mekkalaa.
    En mitannut, mutta kiinnikkeet oli muutaman sentin päässä stemmistä koska tanko oheni voimakkaasti keskikohdan jälkeen eikä noita olisi saanut kiinni ulompaa, maantiepyörään kun olin ne aikanaan ostanut 300 km lenkin varalle.
    Kyynerpääpidikkeet oli tietty leveimpään asentoon laitettu. Arvioin kahvojen etäisyydeksi runsaat kymmenisen senttiä, ja viitisen senttiä lisää puolelleen per kyynerpääpidike.
    Ei toi mitenkään hirveen miellyttävä ajoasento tottumattomana ollut, polkutehokkuus ja nopeus kyllä nousi selvästi, kuten myös syke.

EDIT. Ei näy näköjään kuva enää tietokoneellakaan. Onedrive, we have a problem?
    EDIT2: Latasin kuvan uudestaan, taas näkyy. Onks Onedrivessa joku aikaraja tjsp? Vai pitääkö vaan käyttää facebookin kautta?
    PK1 muokkasi tätä : 07.07.2015 at 00.48

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •