HephaGiantGarminElectrobike
Sivu 10 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 9 10 11 12 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 271 - 300 / 430

Aihe: Suomen brevetit vuonna 2015

  1. #271
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.798
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Steely Katso viesti
    Pe,La sopii. Mukava olisi kuulla kokeneempien näkemyksiä.
    Olisiko perjantai parempi? Esim. kello 20 jossain Versaillesin seudulla? Se lienee lähimpänä keskimääräistä paikalla olijaa.

  2. #272
    Aika moni taitaa tulla minun lisäkseni Norwegianin koneella pe iltana, jolloin ei ole vielä klo 20 valmiina illalliseen. Toisaalta ranskassa tuo klo 20 on virallinen ruoka-aika, joten paljon myöhemmin ei ruokaa saa.

    Olisiko la ilta kuitenkin parempi? Klo 20 sopisi silloin. Ei kannattane mennä aikaisin nukkumaan, vann koittaa nukkua aamuisin pitkään.
    http://www.kaupinkanuunat.fi

  3. #273
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.798
    Lauantaikin sopii. Silloin kaikilla pitäisi olla jo viimeisetkin säädöt tehtynä.

  4. #274
    Liittynyt
    05/2005
    Viestit
    5.128
    Vielä uupuu vahvistussähköposti, mutta kun reissu on maksettu hotelleineen, niin syömäänhän voin tulla, jos en ajamaan . Meikäläiselle perjantai sopii paremmin.

    Ja tässä http://alwaystoofar.omablogi.fi/pielisen-kierros/ viime viikon nelisatanen. Ylämyllyn Shellillä tekevät vieläkin aaltoja Stepelle ja Janille (jos juuri he olivat siellä tonnin reissulla käyneet).
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

  5. #275
    Liittynyt
    01/2003
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    586
    Itse tähtään siihen, että olisin la iltapäivällä paikkakunnalla (viimeistään 17:45 fillarin katsastuksessa ja noutamassa materiaalin ja toivon mukaan ennätän käymään hotellilla ennen sitä).
    Siinä mielessä la ilta sopisi, jos paikka ei ole liian hankalasti tavoitettavissa.

    @Stan
    Ja kyllä me Janin kanssa Ylämyllyllä aikainen aamiainen käytiin viikko sitten sunnuntaina haukkaamassa.

  6. #276
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.798
    Tein FB-eventin. Laitoin nyt alustavasti ajaksi 19:30. https://www.facebook.com/events/367580406773874/

  7. #277
    Liittynyt
    04/2012
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    58
    Viime viikonlopun hyvän sään kunniaksi kuitataan yksi nelisatanen ajetuksi. GPS:n mukaan 401,5km tuli matkaa kunhan alun 1,6km teleporttauserhe on korjattu pois (ilmeisesti käynnistin tallennuksen ennen satelliittien löytymistä jolloin rakkine rekisteröi viimeisen muistamansa paikan tjsp ja siirsi sitten sijaintinsa todelliseen paikkaan yhteyksien muodostuttua...). Aikaa meni 22:21 josta pyörän päällä ~17:20. Pyörän Polar muuten sanoi 405,66km, olisi kait pitänyt ajaa kilsa enemmän .

    Haluatteko kuulla lisää? Ei se mitään, kerron kuitenkin.

    Kevään brevettisarja jäi kesken pelästyttyäni sekä kaksi- että kolmisatasella vaivannutta polvikipua. Levon, jumppauksen, testilenkkien ja kaikenlaisen mustan magian jälkeen päättelin että polvi lienee riittävän hyvässä kunnossa pitempäänkiin ryhtymään rupeamiselle. Lisäksi kun sää vaikutti siltä, että on tulossa kesän kenties ainut lämmin ja sateeton viikonloppu totesin että jos sitä haluaa ajaa peräti päivän ja yön, nyt olisi melkosen hyvä paikka. Pykäsin reitin viime kesäisen kuusisatasen pohjalta (mm. ei tarvinnut niin paljoa miettiä missä olisi kontrolleja) Huittisiin ja takaisin, pakkasin pyörän täyteen kaikenlaista tarpeetonta (mm. sadetakin ja -lahkeet; kuitenkin jonkin ukkosen, kaatosateen, raekuuron ja märän <10 asteen yön heittäisi jos niitä ei laita ) ja lähdin lauantaina aamuvarh.... ööh ennen puolta päivää matkaan (klo 11 oli tarkoitus itse asiassa, mutta akateeminen vartti meni yli).

    Kannatti kyllä lähteä. Reissu oli hyvä. Vauhtihan minullakaan nyt mitään kovaa ole eikä tauot lyhyitä, mutta ihan tarpeeksi mielestäni tällaisille matkoille . Menomatka Huittisiin meni lämmössä ja vastatuulessa. Alun mäkisemmässä ja metsäisemmässä maastossa vastatuuleen en juuri edes kiinnittänyt huomiota. Tekemistä ja katseltavaa oli sen verran ettei epäolennaisuuksiin jaksanut uhrata ajatuksiaan. Ennen ekaa kontrollia Venesillan leirintäalueella matkan varrella oli useampi kissanristiäinen. Jossain Läyliäisten ja Räyskälän välillä kokoontui motoristit leirintäalueella. Oli mopedia ja pitkäpartaista tallaajaa runsaasti ihmeteltäväksi. Saaren kansallispuistossa taas oli väkeä ja autoja kuin meren mutaa. Venesillan leirintäalueella (ateria: lihapiirakka nakeilla, pizzanpala, kahvi ja jäätelö) tuokin sitten selvisi, ilmoitustaululla oli juliste joka mainosti Vesisählyn SM-kisoja.

    Tämän jälkeen alkoi tulla tasaisempaa maastoa ja peltoaukeaa, mikä antoi tuulelle uusia mahdollisuuksia tulla havaituksi. Ennen Forssaa oli eka noteeraamani Tyrnävän aro -tyyppinen parin kilometrin osuus. Siinä oli pakko jo huomata, että hei, sehän on tuuli joka taivuttaa koivun larvan.

    Vaikka lämpimässä oli kiva ajaa, niin Huittisten ABC:lle tullessa huomasi kyllä, että tämä oli ensimmäinen helleajo tänä vuonna. Ei ollut tottumusta, väsytti. Fiilis oli semmoinen, että heti nukkumaan pitäisi päästä. Vatuloinkin sitten varsin kauan ABC:llä, varmaan lähes puolitoista tuntia. Paluumatkalle pääsin sitten joskus iltayhdentoista kieppeillä auringon juuri laskettua. Perinteiseen tapaan myös tuuli tyyntyi ja viirit jotka aiemmin oli terhakkaasti lepattaneet vaakasuorassa alkoivat osoittaa lerpahtamisen merkkejä. Juuresta tangon vieressä jaksoivat vielä olla kohollaan, mutta kärjet osoitti maata kohti. Juhlat oli ohi ja viagra loppu ja paluumatkalle ei tulisi mitään jippi-kaijee mathöfäkör! -lentokeliä vaikka vastatuulesta eroon pääsikin.

    Yhtä kaikki; kun pääsin taas pyörän selkään niin naps vaan olo oli täysin skarppi ja tauonaikainen väsymys tiessään. 41-tietä etelään mennessä kesäyö hämärtyi ja kuu nousi idästä. Ajon paras osuus alkoi. Ei vastatuulta, hyväkuntoiset tasaiset tiet (enimmäkseen) ja reitti Alastaron ja Loimaan kautta oli uutta tietä ja mukavaa sellaista.

    Tätä riemua kesti Ypäjän risteykseen saakka. Arvelin jo etukäteen, että kun 213-tieltä pitää kääntyä pois, palataan arkimaailmaan. Näin oli. Alkajaisiksi olivat kehittäneet jonkun onnettoman mäen, jonka päälle piti kiivetä vain jotta saa laskea Loimijoelle. Ja sitten taas ylös Hevosopiston ohi. Hohhoijjaa. Okkei, seuraavaksi sitten taukoilemaan ja laittamaan hampurilaista naamaan Forssan Autokeitaalle. Siitä eteenpäin Forssa - Kytäjä -välillä reitti oli sama kuin tullessa. Autot oli hävinneet Vesisählypaikasta, tilalla oli roskavuoret. Eipä olleet sählääjät mitään siistiä porukkaa, ei. Motoristien leirintäalueella sen sijaan oli sekä hiljaista että roskaton tienvarsi.

    Tässä loppuvaiheessa tuli myös pisin tauoton ajo. Autokeitaan jälkeen pysähdyin vain kerran bussipysäkillä Läyliäisissä kevennystauolle ja sen jälkeen Hyvinkään ABC:lle pienelle piristävälle välipalalle viimeistä 25km varten. Hyvinkäältä laskettelin sitten vauhtibaanaa Järvenpäähän (hyvä pätkä, periaatteessa vähän niin kuin pelkkää alamäkeä ja jos vielä tuuli on jossain lännen ja pohjoisen välissä niin very yes) ja Wärtsilänkadun Nesteelle esittäytymään loppuleimaa varten samalle kassahenkilölle joka oli minut vajaata vuorokautta aiemmin saattanut matkaan.

    Hyvä reissu kuten jo sanottu. Kai se täytyy kuusisatasta käydä yrittämässä sopivan tilaisuuden tullen kunhan lomille pääsen. Tonnia en viitsi, pahin mitä voisi käydä olisi että se menisi kuolematta läpi. Silloin nimittäin helposti voisi tulla mieleen, että "no hah, olisihan se sitten PBP:kin varmaan mennyt" ja sehän harmittaisi.

    Onnea kaikille brevettejä ajaneille, niin tonnin, kuusisatasten kuin lyhyempienkin matkojen ajajille.

  8. #278
    Kanuunat taas vaihteeksi brevettiä ajamassa. Tampereelta lähdettiin katsastamaan jälleen syrjäisiä rannikkoseutuja, tällä kertaa etelän suuntaan. B400 verran tuli matkaa, tai vähän ylikin, loppuleiman eli automaattikuitin saattoi ottaa jo hyvissä ajoin ennen Tamperetta:

    https://connect.garmin.com/modern/activity/828713101

    Paikallisen jalkapallokerhon edustajat halusivat meidät kuvaan hassun autonsa kanssa:


    palkkioksi saimme limutölkit.

    Kelit olivat vähän epävakaiset, mutta siihen on jo tänä kesänä ehtinyt tottua. Menomatkalla harjoiteltiin muutamaan kertaan sadetakin pukemista ja riisumista, ei toki vauhdissa. Paluumatkalla säästyttiin sateelta, mutta tiet oli enimmäkseen enemmän tai vähemmän märkiä. Kokopitkät lokarit osoittautuivat hyväksi hankinnaksi, erityisesti perässäajavat kehuivat niitä.
    http://www.kaupinkanuunat.fi

  9. #279
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    984
    ^ sks longboardit tilattu. Niihin vielä 5 cm mopon sisäkumijatke, niin eiköhän takana tulevat uskalla hymyillä sateellakin.

  10. #280
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.798
    Randonneur tapaaminen ensi torstaina (16.7.) kello 19 One pint pubissa Ruoholahdessa. Tervetuloa.

    http://www.randonneurs.fi/event/rand...en-helsinki-2/

  11. #281
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    984
    Kuitataan Kaupin Kanuunoiden ryhmän toimesta 7 kpl B300 ajetuksi. Reitti oli seuraava:
    http://ridewithgps.com/trips/5729924

    Sää suosi tänään, aurinko paistoi ja vaatetuksella sai päättää, että onko kuuma vai ei. Teknisiä murheita oli muutaman rengasrikon verran, mutta muuten sitä mentiin sujuvasti taukopaikalta taukopaikalle.
    Aluksi sompailtiin Tampereen läpi, mutta kun ura aukeni, niin ruokatauolle Parkanoon ajeltiin 29.4 vauhdilla. Pizzat ja kebabit tuntuivat antavan vain lisää vauhtia ja loppu köröteltiinkin sitten mukavasti 30.5 keskarilla.
    Aikaa paloi yhteensä 13h 22min, joista etupyörä pyöri 10h 34min. Taukoja siunaantui päivälle yhteensä 2h 47min, joten monet pienet tauot ehdittiin pitää ja oltiin hyvissä ajoin kotona.
    Kiitos kaikille osallistujille!
    Myrtillus muokkasi tätä : 16.07.2015 at 00.15

  12. #282
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.798
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mkpaa Katso viesti
    Randonneur tapaaminen ensi torstaina (16.7.) kello 19 One pint pubissa Ruoholahdessa. Tervetuloa.

    http://www.randonneurs.fi/event/rand...en-helsinki-2/
    Eli tänään tällaista ohjelmaa.

  13. #283
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.798
    7 hengen voimin parannettiin maailmaa.

  14. #284
    Liittynyt
    06/2002
    Paikkakunta
    Mynämäki, Suomen Kabul
    Viestit
    4.941
    Terveisiä vaan sille brevettikuskille, jonka etuvaihtajaa säädeltiin Jämsän huoltiksella aamuyön tunteina.

  15. #285
    Liittynyt
    03/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    656
    Väänsinpä sitten väkisellä SR-suorituksen tällekin kaudelle. 600 meni toisella yrityksellä aikarajaan reitillä Jyväskylä - Joutsa - Tuohikotti - Lappeenranta - Vaalimaa - Porvoo - helsinki. Hieman oli tuskaisen mäkinen reitti tälläiselle tasamaan polkijalle.

  16. #286
    Liittynyt
    04/2004
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    514
    300 kuitattu Vantaa-Kuortti-Vantaa
    ja aikaisemmin on myös 200 veivattu.
    Näillä näkymin 400 ja 600 skippaan.
    Tapani cycling > Quest - Catrike - Van Nicholas audio > Hegel H160 - B&W CM10

  17. #287
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juha Jokila Katso viesti
    Terveisiä vaan sille brevettikuskille, jonka etuvaihtajaa säädeltiin Jämsän huoltiksella aamuyön tunteina.
    Kiitos Juha avusta!
    B600 ajettu ja ei mennyt kuin Strömsöössä. 31,5h josta 7,5h taukoja (puolet teknistä säätämistä). Reitti kulki Espoo, Kärkölä, Sysmä, Korpilahti, Jämsä, Mänttä, Orivesi, Iittala, Espoo. Sykkeet koholla (heinä?),nenä valui, vastatuuli jossakin muodossa molempiin suuntiin. Raskas retki, mutta fillari säädetty kuntoon Kivenlahden Pyörähuollossa.

  18. #288
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    144
    Kaakon kulman kumpuilevilla teillä ajettu kahden kuskin voimin B300. 14:00/11:16. Savitaipaleella oli vanha koulu saanut keittiöönsä pizzauunin, josta saikin makoisat välipalat. Kova oli vilske myös Lappeenrannan sataman torilla. Vohveleita hilolla ja kermavaahdolla, namm, joutui ihan jonottamaan. Viimeisillä kymmenillä kilometreillä vielä lämmin maatiaissade huuhtoi pölyt pyöristä . On näissä keskikesän breveteissä oma viehätyksensä.

  19. #289
    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    141
    Tekisi mieli käydä ajamassa omatoiminen brevetti ja luin ohjeita sen suorittamiseksi, mutta brevet-kortin käyttö jäi vähän epäselväksi.

    Ohjeessa käsketään tilaamaan kortit sähköpostitse ja maksamaan ne, mutta heti perään sanotaan ettei omatoimibrevellä tarvitse maksaa mitään eli tarvitsenko siis postitse toimitetun virallisen brevettikortin ajon suorittamiseksi vai kelpaako oma kirjanpito, jossa on vastaavat tiedot?

  20. #290
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.798
    Tarvitset kortin. Ne on euron kappale. Lisäksi on siis 10 € kausimaksu per kalenterivuosi.

  21. #291
    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    141
    Ok. Kiitoksia tiedosta. Muihin aloittelijan kysymyksiin löysinkin jo vastaukset. Ei kun tilaamaan kortteja ja reittiä suunnittelemaan.

  22. #292
    B400 ajettu mökille. Lähdin eilen illalla Espoosta Halikkoon, Forssaan, Humppilaan, Tampereelle josta Kuhmoisten kautta Padasjoelle. Nyt oli lääkitys päällä taas ja allergia ei vaivannut ja fillarikin toimi. Ilta ja yö oli hienon sumuinen mutta toisaalta kosteus tuntui todella kylmältä. "Kangasalan harjulla" oli hieno näköala. 17 h.

  23. #293
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.084
    Pitäskö Janista alkaa spekuloimaan D-ketjussa kun ajetaan pitkiä brevettejä joka toinen päivä about! Nyt parin viikon sisällä 1000, 600, 400...?

    Onse, kone, KONE!!!

    Sun pitäs olla Mikon kanssa menossa bussilla Transcontin lähtöviivalle!

  24. #294
    Liittynyt
    05/2005
    Viestit
    5.128
    Ihan selvä tapaus
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

  25. #295
    Liittynyt
    05/2013
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    984
    Kanuuna porukalla tehtailtiin tänään B200 suorituksia kahdeksan kappaletta.
    http://ridewithgps.com/trips/5799776

    Päivä oli alueella aivan mielettömän upea ja lopussa oli aavistuksen sateen uhkaa, mutta kaikki taisivat päästä kuivin nahoin kotiin / autolle saakka. Reitti lähti Tampereelta pohjoisen suuntaan mahdollisimman mäkistä maastoa seuraille ja pohjoisin kääntöpiste oli Vilppulassa. Vilppulassa pidettiin yllä mainiota kebab / pizza paikkaa (Turkinpippuri), jotta se olisi taas pystyssä, kun seuraavan kerran alueella pyöritään. Mäntässä käytiin vielä ihailemassa parissa paikassa kulttuuria, tosin rakennusten ulkopuolelta vain. Matkaa kertyi viralliselle osuudella 209 km ja etupyörä pyöri 7 h 42 min. Kokonaisaika oli 10h 7 min, joten mitään suurta kiirettä ei pidetty ja jäätelöitäkin meni aika monta kappaletta kurkusta alas.
    Kiitos kaikille osallistujille!
    Antti

  26. #296
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Kangasala
    Viestit
    6
    Tulipa ajettua viikonlopun aikana 800 km:n harjoitusbrevetti välillä Tampere-Joensuu-Tampere. Menomatka Päijänteen eteläpuolelta ja paluu Jyväskylän kautta.
    Tarkempi reitti: Kangasala-Padasjoki-Sysmä-Hartola-Joutsa-Kangasniemi-Pieksämäki-Ylämylly(pitkä pysähdys)-Heinävesi-Varkaus-Hankasalmi-Jyväskylä-Kangasala.
    (Joensuussa en siis käynyt vaan kääntöpaikka oli 3 km ennen rajaa.) Reitti oli pyöräilyyn varsin hyvä. Autoliikennettä vaan oli loppumatkasta turhan paljon.

    Lähdin perjantai-iltana klo 18 jälkeen ja takaisin kotona olin sunnuntaina klo 14 maissa. Matkaa kaiken kaikkiaan tuli 825 km. Kokonaisaika siis noin 44 h ja pyörä oli liikkeessä noin 31 h.
    Heti lähdön jälkeen kastuin lyhyessä, mutta rankassa sateessa. Loppu osa menomatkasta olikin sateetonta ja yöllä taivas oli kirkas. Siitä johtuen lämpötila laski aamuyöstä varsin alas.
    Paluumatkalla sadetta tuli useaan otteeseen, mutta se ei haitannut, koska ilman lämpötila oli tarpeeksi korkea. Viimeiset sata kilometriä olikin vastuksena vaihtelevan voimakas vastatuuli.
    Tämän takia lopussa piti laittaa peliin voimareservit, jotka normaalisti jäävät loppukiriä varten.

    Tämä oli sitten viimeinen pidempi lenkki ennen PBP:tä. Ranskanmaalla tulee siis tähän verrattuna vielä 400 km lisää. Vauhti ei varmasti kovin suureksi lopussa pääse nousemaan.
    Aikaa se vaati ja toivottavasti sopivia nukkumamahdollisuuksia sattuu kohdalle.

  27. #297
    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    99
    Kehtaako tässä tuon jälkeen edes raportoida, että B300 tuli ajettua aikarajan puitteissa. Ressu suuntautui tällä kertaa Hämeeseen. Tarkoitus oli käydä moikkaamassa sukulaisia ja ajaa samalla tehokkaasti brevettiä. Huomasin, että tuo ei ole hyvä yhdistelmä.

    Lähtö Haagasta klo 06.00 Hämeenlinnantietä Riihimäen ABC:lle. Vaatteiden kevennys, pullojen täyttö ja matka jatkui Janakkalaan ja Lammille. Nuo kaksi tietä ovat erinomaisia tähän hommaan. Kauniita maisemia, aika vähän mäkiä eikä autoja juuri nimeksikään. Lammilla leimat R-kipsalta josta matkaevääksi kana-BBQ kolmioleipä (on hyvä). Sen nautiskelin vanhempien keittiössä ja rupattelin samalla kuulumiset. Sieltä matka jatkui Hämeenkosken ja Kärkölän kautta Orimattilaan enon luokse. Tämäkin pätkä on tosi kiva ajaa. Jälleen leimat R:ltä ja paluu Helsinkiin Pukkilan, Askolan, Pornaisten ja Sipoon kautta. Hienoa joskin mäkistä reittiä sekin. Lopussa puuskainen sivuvastainen tuuli hyydytti menoa aika tavalla (tosin sama tuuli auttoi alkumatkasta).

    Mutta sitten lopputilitys, mitä jäi käteen. Olin asettanut tavoitteeksi 14 tunnin alituksen ja laatinut tarkat excel-algoritmit eri keskarivaihtohdoilla jne. Pysyin tässä rytmissä alkumatkan mutta jossain vaiheessa homma lässähti ja taukoja alkoi tulla liikaa. Oli kaikennäköistä sadevaatteiden vaihtoa, pikku säätöä ja vielä lopuksi liikennevaloissa odottelua Helsingin läpi ajettaessa. Ja kun vielä ratamestarikin oli tehnyt ylipitkän reitin (306km) niin loppuajaksi muodostui 14.20. Taukoihin paloi 1.40. Tästä huomasin ainakin sen, kun tuntee kuuluvansa Euroopan hitaimpien brevet-ajureiden ryhmään, niin kannattaa vaan pitäytyä lestissään ja puksutella näitä reissuja kiireettömästi nautiskellen. Mutta eipä silti, kyllä tuo R70- raja vielä rikotaan.

  28. #298
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.798
    Keskiyöllä (1 Suomen aikaa) lähtee Transcontinentalin kello käyntiin.
    Muiden pyöristä vähän esimakua https://www.flickr.com/photos/mkpaa/...57655872912539

  29. #299
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    8.084
    B400 ajettu eilen ja tänään aamuyöstä. Reittinä Klaukkala - Hämeenlinna - Kangasala - Kuhmoinen. Ja samaa reittiä takaisin U-käännöksen jälkeen. 402km / 15h52min. Kokonaisaika ekasta kuitista viimeiseen (klo 8.13 --> 02.03), 17h50min yhteensä. Kangasala-Kuhmoinen väli (tie 325) oli aikamoista ylös-alas vuoristorataa kokoajan. Hämeenlinna-Kangasala välillä aikamoinen liikenne. 130 tie perinteistä auto silloin, auto tällöin.

    Autoilijoita näyttää olevan ainakin kahdenlaisia... Toiset heittää banaaninkuoria ikkunasta pyöräilijää kohti ja varmaan nämä samat tyypi ajaa hihaa viistäen pissapoika loimottaen ohi (vaikka tällä kertaa olivatkin eri autoja). Ja sit toiset taas kääntyy oikein keskiyöllä autolla takaisin kysymään onko kaikki ok, kun olin vetämässä kengänsuojia lämmikkeeksi tien varrella ja pyörä oli kallellaan tien vieressä. Nuo jälkimmäiset on mukavampia!

    TimoI:lle terveiset, törmättiin Kangasalalla. Mulle kyllä riitti tämä yksi 400:nen nyt. Ei tee mieli enää pyörän päälle tänään...

  30. #300
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.691
    Tulipa kokeiltua B600 neljän hengen porukalla. Ajoaika oli muutamaa minuuttia alle 20 h ja reissulla oltiin noin 23 h 30 min. Vauhti oli sopivaa eikä tarvinnut ajaa limiitillä. Ruokaa pitää pystyä syömään enemmän. Nyt tuli energian loppumisen vuoksi heikko hetki välillä 400-500 km.

    https://www.strava.com/activities/353704136

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •