HuntteriContinentalHotelli KantriGiant
Sivu 11 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9 10 11 12 13 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 301 - 330 / 430

Aihe: Suomen brevetit vuonna 2015

  1. #301
    Liittynyt
    08/2010
    Paikkakunta
    Pirkkala
    Viestit
    300
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti plr Katso viesti
    Tulipa kokeiltua B600 neljän hengen porukalla.
    Kiitoksia vaan hyvälle ajoporukalle! Reissu toimi hyvänä harjoitteluna PBPia varten.
    Kohtasin pieniä teknisiä murheita n. 155 km kohdalla, juuri samalla kun plr ajoi yhden risteyksen pitkäksi. Oikea vaihteenvalitsimeni hajosi siten, että valittu vaihde ei pysynyt enää päällä, vaan takavaihteen vaihtaja meni jousivoimalla aina pienimmälle rattaalle.
    No kaksivaihteisella sitten sitkuttelin loppumatkan.
    Suomusjärven Teboilin tauolla kiristin hiukan rajoitinruuvilla sekä vaijerista kolmanneksi pienimmälle rattaalle ja pahimmissa ylämäissä (joita ei enää loppumatkalla kovin monta ollut) vedin avuksi alaputken alta avoimesta vaihdevaijerista.
    Tapahtumahetkellä kello oli vähän yli yksitoista alkuyöstä, joten lähellä kyllä oli keskeytys ja siirtyminen Lohjalle vanhempieni luo nukkumaan yön yli...

    Reitti oli todella hyvä maisemiltaan. Tässä on ihan klassikkoaineksia!

    Leimaustaukoja pidimme Tammelan Venessillan campingin terassilla, Suomusjärven Teboililla, Turun Hesellä, Rauman ABC:llä sekä Kauvatsan Gulfilla. Muutamia lyhyempiä teknisiä taukoja pidimme aina tarvittaessa.

    Tankkauksesta opin tällä kerralla lisää sen, että aikaisemmin olen yrittänyt ajaa pitkiä matkoja liian laimealla nesteellä. Malton lisääminen juomaan antoi kummasti aikaisempaa paremmin voimia polkea! Pelkkä malto + suola ei mennyt minulta alas veden jatkeena, mutta kun lisäsin joukkoon n. 1/3 vahvuuden mukaisesti urheilujuomajauhetta, alkoi nesteytys ja energiansaanti toimia halutulla tavalla.

    Tässä vielä minunkin jälkeni:
    https://connect.garmin.com/modern/activity/844162097
    Maaseutulaiset, wiimeksi moniaat Birkkalaiset, walittawat, että polkupyöräurheilijat kowasti pelottawat heidän hewosiansa, kun eiwät ... AL 23.9.1890

  2. #302
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    4.875
    Parin viikonlopun päästä olisi mahdollista uhrata koko viikonloppu polkemiselle. Onkos kuinka eettisesti väärin suunnitella B600 lenkura jonka pystyy tuntemuksista ja keleistä riippuen lyhentämään B400 tai jopa B300. Eli tarkoitus olisi ensin vetää 400 km (tai 300km jos kelit armottomat) anoppilaan ja jos vielä paukkuja ja aikaa lepotauon jälkeen on niin jatkaa takaisin 200 km kotiin...

    Tiedän kyllä henkiset riskit kun tällaisia lyhentämis mahdollisuuksia suunnittelee reitille jo etukäteen Toisaalta voi olla että kiinnostus loppuu jo 200 km kohdalla...

  3. #303
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    197
    Anoppilahan on ihan paras kääntöpaikka, sieltä kun jatkaa matkaa niin kovin mielellään.

    Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla

  4. #304
    Liittynyt
    03/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    699
    Oulun kaudenpäätös brevetti 5.9 klo 9:00 Kaijonharjun keskuksesta.
    --
    Hiljaa hyvä tulee.

  5. #305
    Liittynyt
    10/2012
    Viestit
    141
    Mitä brevettikalenterista löytyvät matkakohtaiset deadlinet tarkoittavat?

  6. #306
    Liittynyt
    03/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    699
    Mxv: Suomessa (ja vain Suomessa ilmeisesti) saat ajaa brevetin milloin haluat ja se merkitään deadline päivälle. Deadlinet on määrittetty mm. PBP-karsinta-ajoja varten ja kait ohjaamaan ajoja aikaisten kevääseen ja toinen sarja kesälle. Muualla järjestäjät ilmeisesti ilmoittavat milloinka järjestävät brevetin ja haluttu päivämäärä tulee ACP:n kalenteriin.

    Oulussa ajettiin 4 kuskin voimin Urhon kierros (400km). Mukana oli ensikertalainen sinkulalla. Reitti oli tälle seudulle mäkinen, nousumetrejä kertyi n. 1500m. Valo-ongelmistani huolimatta (BM Luxos B) ei jostain syystä suostunut toimimaan kunnolla ja lopulta pimeni kokonaan. Varavalon varavalon avulla ja muitten toimivien valojen avulla päästiin kuitenkin aikarajoissa maaliin.
    --
    Hiljaa hyvä tulee.

  7. #307
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    3.245
    http://www.randonneurs.fi/suomalaise...arisissa-2015/

    Jos PBP lähtijät haluavat nimensä ja numeronsa listalle niin laittakaa tähän viestiä. Yritetään koota mahdollisimman kattava lista seuraajille.

  8. #308
    Liittynyt
    10/2003
    Viestit
    9.312
    Olisiko mitään ideaa laittaa jo listaan myös fillarifoorumin nimimerkkikin jos ei muuten osaa katsojat yhdistää? Tietäisi kuka on kuka täälläkin sit!

    Tsemppiä matkaan!

  9. #309
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    2.978
    Jos tietää sukunimen, niin voi hakea pbp seurantasivulta numeron. Joidenkin nimimerkeistä sukunimen voi melkein arvata.

    No ok, se on Salonen, ja A176. Neljän Kanuunan porukka lähtee A ryhmässä, tarkoitus on pysyä yhdessä maaliin asti. Siis me neljä, ei koko A ryhmä

  10. #310
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    224
    Siis paras A-ryhmä, numerot ovat Matti A178, Raimo R A175, Timo I A177

  11. #311
    Minulla C114!

  12. #312
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Sveitsi
    Viestit
    310
    On noilla nuorilla kiire...
    J065

  13. #313
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    2.978
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti Katso viesti
    Siis paras A-ryhmä, numerot ovat Matti A178, Raimo R A175, Timo I A177
    Nimihaun mukaan kylläkin Matti A179, Timo I A178, siis kun tietää sukunimet Tuo A177 on joku tuntematon.

  14. #314
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    3.245
    Sekalaisena vinkkinä Orangelta saa 20 eurolla gigan data prepaidin, jos aikoo käyttää enemmän nettiä täällä Ranskassa.

  15. #315
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    ESPOO
    Viestit
    52
    Twitterissä ilmoitinkin itseni mutta huikuillaan nyt tännekin että Ari Karjalainen : R200. Randonneur-sub-90h-extraordinnaire.

  16. #316
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Kotka
    Viestit
    148
    G252 tavoiteaikana vajaa 90

  17. #317
    Liittynyt
    06/2007
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    224
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Esa S Katso viesti
    Nimihaun mukaan kylläkin Matti A179, Timo I A178, siis kun tietää sukunimet Tuo A177 on joku tuntematon.
    Laitetaan vielä sukunimet:
    Matti Sievänen A179
    Timo Ikonen A178
    Raimo Ruokonen A175

  18. #318
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    3.245

  19. #319
    Liittynyt
    05/2005
    Viestit
    5.245
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mkpaa Katso viesti
    Pari veijaria taitaa vielä puuttua. Hathathat, kai ja Antin tuntema, joka jonotti samaan aikaan, kuin minä ja Matteus. Ja Steely (?), joka luultavasti majailee tässä lähistöllä.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

  20. #320
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Kirkkonummi, Kylmälä
    Viestit
    202

    Pbp 2015

    Sakari Isoniemi D124 16:45 80H

  21. #321
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    3.245
    En ehdi enää lisäillä. Joku editori voi tehdä päivitetyn listan, jos haluaa. Hebe?

  22. #322
    Liittynyt
    03/2008
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    699
    Lisään kunhan pääsen kunnollisen koneen äärelle

  23. #323
    B200 ajettu lauantaina (yksin). Reitti Pirkkala-Kangasala-Orivesi-Keuruu-Jyväskylä-Laukaa. Yht. 217km, ajoaika 8h 15min, kokonaisaika 9h 30min. Ensimmäinen yli 100 km matka ja ihan jees kokemus. Seinä oli tulla vastaan ennen puoliväliä, mutta ruokatauko Keuruulla ja pari Buranaa polvisärkyyn pelasti. Autoilijoille iso kiitos!

  24. #324
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    3.245
    Nähtävästi 8 suomalaista on saapunut maaliin. Tulospalvelu ei ole aivan ajantasalla. Hyvin jaksaa vielä loputkin tuoda korttinsa aikarajassa maaliin.

  25. #325
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    3.245
    Stan the Man maalissa ajassa 88:05. http://suivi.paris-brest-paris.org/i...hp?plaque=H252

  26. #326
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Kirkkonummi, Kylmälä
    Viestit
    202
    Minulla (D124) ensimmäinen PBP meni ajassa 79 H 13 min. Jos suoritus virallisesti hyväksytään.
    Jos olisin paremmin tietänyt reitin mäkisyyden, niin olisin valinnut 90H ryhmän.
    Nyt 80H ryhmä oli liian kova, jolloin nukkumiset jäivät hyvin vähiin.

    Tärkeintä minulle ei ole muodollinen hyväksyntä, vaan omien rajojen testaus, pystyykö
    yleensä suoriutumaan kolmen päivän nonstop urheilusta.
    Nyt se onnistui, mutta miten paljon pidempään olisi jaksanut esim 4H päivittäisellä
    nukkumisella.
    Miten paljon muut nukkuivat ajon aikana ?

  27. #327
    Liittynyt
    05/2005
    Viestit
    5.245
    Vajaa kolme tuntia nukuin minä yhteensä kolmeen päivään. Ja niin jäi syömisetkin vähiin kiireen takia. Yhtenä aamuna join kahvin ja kaakaon pelkästään.
    Ride the snake, he's old, and his skin is cold.

  28. #328
    Liittynyt
    03/2005
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    3.245
    Ekana yönä noin tunnin kello 7-8. Iltapäivällä noin 15 minuuttia. Toisena yönä 2h40min. Noin 4 tuntia tuli siis yhteensä. Lukemat saatu Polar flowsta. Nukkumiset se saa suunnilleen kohdalleen, mutta ilman sykevyötä laitteen pitäminen ranteessa on yhtä tyhjän kanssa. Kalorikulutukset on arviolta puolet todellisesta.

  29. #329
    Liittynyt
    03/2013
    Viestit
    98
    Kotikatsomo kiittää ja onnittelee kaikkia PBP:hen osallistuneita ja maaliin ajaneita. Ollaan päästy seuraamaan ja jännäämään yhden välityksen taktiikkaa, saumatonta tiimityöskentelyä ja loputonta itsensä ylittämistä. Merci.

  30. #330
    Liittynyt
    04/2012
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    66
    ^ Yhdyn Pordoin onnitteluihin. Hyvin sanottu.

    Virallisen tulospalvelun pätkimiset aiheutti extrajännitystä ajoittain.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •