Alkujaan tämän lähetti
mikkop
Ihanaa Tahko ihanaa!
Tuli ajettua 12. Tahkon kisa, takana yksi 25, 7x60, 3x120 ja tänä vuonna 180km. Viime vuoden kahden kiekan aika 7:08 meni sen verran putkeen että tämän vuoden matka oli luonnollinen siirtymä. Nyt ovat neuvottelut vaimon kanssa 240km matkasta käynnissä...
Olipahan rankka mutta mahtava reissu, kolmannella kiekalla mutaa oli jo niin rajusti että se lähinnä nauratti. Aikaa kului 13.08.
Minä olen aina kokenut Tahko leppoisana ja rentona tapahtumana. Huulen heitto ja huumori huoltohenkilökunnan ja kanssa-ajajien kanssa on koko tapahtuman suola. Ja tunnelma oli mitä leppoisin myös tänä vuonna.
Hienointa oli näin pitkänmatkalaisena saada kannustusta sprinttimatkojen kärjeltä heidän ajaessaan meidän ohi 600km/h. Ammattilaisten kehu kuntoilijalle on mitä parhain motivaattori!
Ruuhkat kuuluvat isoihin tapahtumiin sekä se että kisassa on mukana eritasoisia kuskeja. Silloin vaaditaan joustavuutta, suvaitsevaisuutta ja hyvää henkeä mitä minusta tässä lajissa kiitettävästi löytyy. Muistaakseni olen Tahkolla tavannut yhden kusipään 12 vuoden aikana. Se on minusta aika vähän!
Erittäin laadukkaasti järjestetty kisa kaiken kaikkiaan.
Mulla ei ole mitään valittamista mistään!
Ensi vuonna sitten .. kierrosta
Peltsi
p.s. Sunnuntaina aamupäivällä ei ollut muuten jonoa painepesurille kaupan kulmalla..
Kirjanmerkit