Noi softshell takit on max +5 lämppöön asti.
Onko kenelläkään vielä kokemuksia noista Lidlin myymistä sivulaukuista? Itse ostin tänään kun mietin et 14.90e/pari et ei ainakaan kovin kallis kokeilu ole. Käyttö kokemuksia siis minulla ei ole vielä kun ei ole tarakkaa vielä..
Oisko kellään näkemystä että onkohan pyöräilyhuosuja vielä tulossa täksi kaudeksi?
Pari vuotta sitten ostin Lidlistä softshell-takin, jossa selkäosa on sellaista verkkokangasta. Täytyy sanoa, että hengittää! Myöhemmin ostin toisenkin softshell-takin, jossa ei ole verkkokangasta selässä. Tuo takki on päätynyt muuhun ulkoilukäyttöön; ei paras mahdollinen pyöräillessä. Oon tykännyt myös Lidlin pyöräilypaidoista; lyhythihaisista ja pitkähihaisista. Lisäksi teknistä alusasua löytyy, joista ei myöskään ole pahaa sanottavaa.
Hommasin myös syyskeleille pitkät housut, joissa etuosa on softshelliä ja takaosa perus pyöräilyhousutrikoota. Vähän ovat kankeat polven kohdalta tuottaen pientä lisävastusta, mutta ajaa asiansa.
Huomenna laitetaan Lidlin mtb-henkiset löysemmät säämiskäshortsit testiin. Pikaisesti sovittaen oli ainakin aivan passelit. Irroitettava säämiskäosa mukana.
Kestotestiä huhtikuisen sykevyön osalta: Vaihdoin uuden pariston (CR2032) ja luotettavuus kasvoi hieman. Kyllä se nyt on toiminut ok kun känny on tangossa. Heti kun etäisyys kasvaa noin metriin eli esim. pyörän vieressä taukoillessa, alkaa piippailu yhteyden katoamisesta.
Positiivinen yllätys oli, kun Kettler-kuntopyörän tietsikka havaitsi vyön lähetyksen ihan ilman mitään parituksia. En edes tiennyt että siinä on valmius langattomalle sykevyölle. Ilmeisesti toimii sillä toisella "vanhanaikaisella" yhteydenmuodostustavalla, ja luotettavasti toimikin.
Ei tainnut sykevyö olla mikään myyntimenestys Lidlissä, kun melko pian niitä oli 15e hintaan alelaarissa.
Ensi viikon torstaina 2.7. tulossa bibsejä ja kisakireitä pyöräilypaitoja myyntiin. Semmosia maantiehenkisiä settejä siis, joissa paita ja housut on sävy sävyyn. Sentään paidat ja housut myydään erikseenTäytyy käydä ainakin bibsit jahtaamassa. Paidoissa näytti olevan vähän turhan paljon tekstejä.
Joo kaupan seinältä luin. Nettisivuilla ei ole vielä ensi torstain tarjouksia.
Oiskohan ne näitä: http://www.lidl.de/de/crivit-herren-...adhose/p194903 ja http://www.lidl.de/de/crivit-sports-...dshirt/p178666 Jännä nähdä meikäläiset hinnat.![]()
Housut oli noi mutta paidat oli eri. Noita paitojakin oli kyllä viime kesänä myynnissä. Muistan, koska mulla on toi sininen ja se on tosi hyvä![]()
Mä kanssa kokeilin tuota Lidlin sykevyötä viikon, mutta ongelma oli juuri tuo yhteyden katkeaminen heti kun kännykkä joutui yli metrin päähän. En esim. voinut mitata sykettä Aerobic-tunnilla, jossa juostaan salia ympäri ja kännykkä on lattialla salin takaosassa.
Gigantista sitten löytyi TomTom sykevyö tarjouksesta 39 eurolla ja siinä ei yhteys sentään katkeile vaikka luuri olisi hetkellisesti 10 metrin päässä vyöstä.
Siellähän ne torstain tarjoukset komeilee:
http://www.lidl.fi/fi/tarjoukset.htm?id=570
^ pyöräilypusero ja MIESTEN pyöräilypusero
Kyllä noita paitoja pitää 1 kpl käydä tuohon hintaan hakemassa, bibsit jätän suosiolla kauppaan.
Retkitiskiallas, jokaisen grammanviilarin unelma
http://www.lidl.fi/fi/tarjoukset.htm...etail&id=17614
Mä taas haen ainakin kahdet... jos nuo on samoja kuin viime kesänä niin ne sopivat meikäläisen ahterille oikein mainiosti. Sitten kun vielä ottaa noita irstaan sinisiä niin tulee aina hyvä mieli ku tekstiiliurheilijat varmasti huomaavat että Lidlin pöksyilläkin pääsee ohi kun on vaan reisissä jerkkua![]()
Hahhah! Liiteri-Team jyrää. Bibsejä on jo niin monet ettei enää tarvitse uusia, mutta jos haluaisi maksimoida nöyryytyksen (oman tai vieraan) niin toki silloin pöksytkin on oltava firman väreissä. Eikä silloin suuremmin haittaa vaikka joku polkee ohi, pitävät vaan aloittelevana tuulipukuna kun on budjettikuteet niskassa, mutta se voiton hurma on vastaavasti moninkertainen![]()
Eipä ole tullut lenkillä katseltua äijien housuja.
En ole kertaakaan nähnyt Lidlissä naisten pyöräilyhousuja, onko niitä? Ajattelin, että voisin ostaa halvat noille lyhkäsemmille reissuille.
Mulla on kyllä nyt ihan jees vaihtoehtona Intersportista ostetut pehmustetut alushousut, joiden päälle voi laittaa mitä vain ja joskus laitan ne esim mustien juoksutrikoiden päälle, ei ne miltään alushousuilta näytä. Näin ne voi vaikka vetästä jalasta jos käy välillä jossain jalan ja nykäistä taas trikoiden päälle kun jatkaa.
Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
-team Söpöshox
Taas olis sälää myynnissä, mm. bibsejä ja paitoja.
Bibsit tällä kertaa todella hyviä, niinkuin paidatkin. Sinisestä bibsistä saattaa hieman nähdä ihoa läpi, viime vuotisissa kuulsi karvajalat lävitse...
Lähetetty minun Oneplus One-laitteesta Tapatalkilla
Onko paidoista tietoa, kumpi malli suurempi? Aiemmissa oli eroja, väreissäkin jopa.
#fillarifoorumi @ IRCNet
Kirjanmerkit