ElectrobikeFillariHephaGiant
Näyttää tulokset 1 - 30 / 6507

Aihe: Tahko lähestyy...Oletko valmis.

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti arisaast Katso viesti
    Itsellä oli hyvä ajojalka alun nousuosuuksilla ja satuin olemaan Kinahmi 2:n päällä omiin ajotaitoihin nähden aika kovassa kyydissä. Siinä tuli erään tiimin jäseniltä (jota en viitsi mainita) aika tiukkasanaistakin analyysiä kun tuossa teknisessä alamäessä ei ohituspaikkaa löytynyt. Ohituspaikkaa tarjottiin toki heti kun siihen paikka avautui.

Kalkkiruukin jälkeen kuitattiin homma selväksi ja jatkettiin omaa ajoa maaliin. Jokainen tavallaan ja kilpailussa saattaa välillä tunteet kuumentua, mutta itse en viitsisi sijoilla ynnämuut ajaa noin kypärä kireällä.
    Olin pitkästä aikaa maasto maraton tapahtumassa muussa roollissa kuin järjestäjänä ja hiukan on tuo mäen laskutaito ruostunut joten menin kieltämättä hieman hiljaa välillä mutta kuitenkin yritin huomioida nopeammat, ainoastaan kerran kuulin takaa huudon alta pois. Mäki oli kuitenkin sellainen että en oikein löytänyt pysähtymis paikkaa joten nostin hieman riskin ottokykyäni ja laskin hieman lujempaa. Tasaiselle päästyäni päästin jonon ohi ja sitten kohta ohittelin heistä osan takaisin. Jokainen ajaa tyyllillään ja toivottavasti huomioi toistensa tyylit parhaansa mukaan. Muut siis tulivat kiltisti mäen alas perässäni ja menivät sitten ohi miten pääsivät tai minun väistäessä. Kohteliasta ja kunnioittavaa käytöstä josta kiitos ja anteeksi.
    stp muokkasi tätä : 28.06.2015 at 21.55

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •