GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 21 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11 19 20 21 22 23 31 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 601 - 630 / 1581

Aihe: Polar V800

Ostin kaksi paristoa ja paketti maksoi Prismassa 4.95. Ei se hinta vaan onko se normaalia.

Eli kiinnostaa onko tuo minun 3 kk vanha lähetin jotenkin rikki.
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

^Veikkaan, että patteri oli susi jo syntyessään. Syyttäisin vasta lähetintä jos sama toistuu erimerkkisellä patterilla taas. Päiväys kannattaa tarkistaa uudesta ja jännite, jos mittari löytyy.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Mulla kesti n. 75h sykevyön H7 patteri ja kysyin siitä tuelta. Ystävällisesti kertoivat että uimisen jäljiltä pitää kuivata anturit ja muutenkin jos bt lähetin on märkä niin se saattaa jäädä "päälle". Olisin voinut lähettää sen huoltoon vaihdettavaksi mutta vaihdoin sen itse. Nyt olen ottanut anturin pois vyöstä ja kuivannut sen joka treenin jälkeen. Tuntuu kestävän.......

50snt paristot on 50snt paristoja. Clasulta muistaakseni ostin joskus 5-8kpl paketin nappiparistoja jokusella eurolla ja ei niistä kyl mitään iloa ollut .

Edellisessä polarin vyössä kesti reilusti yli 200h ja näytti vielä silloin 3/3 varauksen tasoksi...millon lie ois loppunut. Panasonicin nappi siinä tais olla ja niin on nykyisessäkin. Varmaan pitää niitä ostella jatkossakin.

Juu, olen samaa mieltä. Ne halvimmat alelaarin nepparit on kyllä yleensä surkeita.

Mutta nyt pelasi panta uudella paristolla virheettä 2.5 h kun lenkillä testasin. Ehkä se patteri tosiaan oli sökö.
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

Mites teillä toimii tuo yöuni seuranta?
    Minulla tuntuu lukevan istumista yölle. En ainakaan tietoisesti istu. Viime yönä nukuin noin 8.5 tuntia ja Polari näyttää yöuneksi vain 3h 37, levolliseksi 2h 32 ja levottomaksi 1h 4 levollisen prosentti 70.
    Usempana yönä mittaus on ollut todella pihalla todellisuudesta.

Muutamana ekana yönä näytti jokseenkin järjellistä kokonais aikaa ja levollinen uni pyöri siinä 79% hujakoilla.

Nukun yleensa kyljellään kädet tyynyn vieressä ikäänkuin virallinen tajuttoman kylkiasento.
    Olis mielenkiintosta seurata unia, mutta menee maku hommasta, kun mittaus on mitä sattuu.

Tuntuu tuo istumisen ja seisomisenkin erottaminen olevan aika haasteellista. En minä ainakaan seiso aina tumput suorana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    Tuntuu tuo istumisen ja seisomisenkin erottaminen olevan aika haasteellista. En minä ainakaan seiso aina tumput suorana.
    Itselläni seisomatyöpiste, jonka äärellä työskentely taltioituu istumisena. Taitaa tehdä tuo käsien kulma tuon istumiskirjauksen. Sehän on sama kuin istuttaessa.

Unet kirjautuvat hyvin.

Punttitreenien rasittavuudesta ei Polar näemmä pysty sanomaan mitään järkevää. Esimerkiksi eilen tein sen verran tiukan kyykyttelyn, että jalat on vieläkin ihan makaronia ja Polarin mielestä treeni oli kevyt. Pulssi ei tietenkään nouse kuten pyöräilyssä/juoksussa, joten vaikea kai sitä on sitten mitata.

Ajoin viime su-to peräkkäisinä päivinä yhteensä 11h/210km fillaria ja koko ajan näytti "tasapainossa", melkeinpä alakantissa... Suurimmaksi osaksi PK1-alueella, PK2-aluettakin tuli useita tunteja. Ke-to alkoi olla jo jalat aika muussia, ja lepäsin pe-su. Eli nyt kun mittari on oppinut tavoille, niin se uskoo vankkumatta mun kykyihin ajaa PK1/2-lenkkiä joka ikinen päivä Mun mielestä olisi voinut jo vähän sanoa että lepää välillä. Vaikka ei sanonut niin lepäsin. Tänään oli taas aivan mahtavat fiilikset ajaa!
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Minulla tuntuu lukevan istumista yölle. En ainakaan tietoisesti istu. Viime yönä nukuin noin 8.5 tuntia ja Polari näyttää yöuneksi vain 3h 37, levolliseksi 2h 32 ja levottomaksi 1h 4 levollisen prosentti 70.
    Usempana yönä mittaus on ollut todella pihalla todellisuudesta.

Muutamana ekana yönä näytti jokseenkin järjellistä kokonais aikaa ja levollinen uni pyöri siinä 79% hujakoilla.

Nukun yleensa kyljellään kädet tyynyn vieressä ikäänkuin virallinen tajuttoman kylkiasento.
    Olis mielenkiintosta seurata unia, mutta menee maku hommasta, kun mittaus on mitä sattuu.

Minulla on nukkumisen seuranta toiminut paria yksittäistä yötä lukuun ottamatta oikein. Kerran laite väitti minun ladanneen laitetta klo 12 asti yöllä ja unen alkaneen vasta siitä vaikka otin laitteen pois latauksesta klo 10 illalla josta menin sen ranteeseen laitettuani suoraan sänkyyn parin metrin siirtymän. Ei ehtinyt siis tajuta mun lyhyestä liikkeestä asiaa oikein. Tiedä sitten sitä mistä keksi minun tasan klo 00.00 alkaneen nukkumaan.

Ihan hyvin. Tosin tuntuis, että ottaa sängyssä lukemisenkin nukkumiseksi. Väittää nimittäin nukkuneen normisti sellaiset melkein 8-9 tuntia vaikka todellisuudessa tuosta on lueskelua tunti-puoltoista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti BONK Katso viesti
    Punttitreenien rasittavuudesta ei Polar näemmä pysty sanomaan mitään järkevää....
    Pyöräily on muutenkin aika paljon kivempaa.

Vehje arvioi kyllä toisinaan vähän pieleen noita rasittavuuksia. Tai tuntuis painottavan harjoituksen kestoa varsinaisen tekemisen kustannuksella. Lauantaina oli tuollainen leppoisa retkiajelu, kuutisen tuntia. Tila on sen jäljiltä mukamas huomiseen iltaan asti "erittäin rasittunut" vaikka ei tuo paljon missään tuntunut. Aamulla ortostaattinen testikin varmisti, että täysin palautunuthan mää olen.

Mulla tulee puolisäännöllisesti "ei aktiivisuutta havaittu" -koodia yöllä. Olen tulkinnut että oon nukkunut niin sikeästi, ettei mittari usko
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Vehje arvioi kyllä toisinaan vähän pieleen noita rasittavuuksia. Tai tuntuis painottavan harjoituksen kestoa varsinaisen tekemisen kustannuksella.
    Tämä. Itsellä noi viime viikon ajot koostui 21km/1h per siivu työmatkoista, pari kertaa pidennettynä max 1,5h. Ei niillä pääse edes "rasittunut"-tasolle vaikka kyllä iltaisin väsytti.
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Ajoin viime su-to peräkkäisinä päivinä yhteensä 11h/210km fillaria ja koko ajan näytti "tasapainossa", melkeinpä alakantissa... Suurimmaksi osaksi PK1-alueella, PK2-aluettakin tuli useita tunteja. Ke-to alkoi olla jo jalat aika muussia, ja lepäsin pe-su. Eli nyt kun mittari on oppinut tavoille, niin se uskoo vankkumatta mun kykyihin ajaa PK1/2-lenkkiä joka ikinen päivä Mun mielestä olisi voinut jo vähän sanoa että lepää välillä. Vaikka ei sanonut niin lepäsin. Tänään oli taas aivan mahtavat fiilikset ajaa!
    Jos ajan työmatkaa pk1 vauhdilla 2x50 min päivässä pysyy tasapaino tai ihan ihan hiljalleen rasitusta kertyy. Yhteen suuntaan eli sen 50 minuuttisen palautumisajaksi laite ilmoittaa 5-7h vähän vaihdellen. Aamun työmatkasta siis about palautuu töissä. Tuostahan tulee kanssa lähelle, ei toki ihan, kuvailemasi 5 päivää ja 11 h.
    Rankemmaksi laite kattoo palaut6misen suhteen sitten ne pidemmät vaikka sykkeeltään lähes yhtä alhaiset vaikka 4 h lenkit. Tämä on Suuntoon verrattuna hyvä, koska se ei pitänyt pitkiäkään pk- lenkkejä yhtään minään.

edit: Pirkan ajoin hissukseen 131 keskisykkeellä (oma aerobinen n. 155) ja aikaakin meni 4 h 50 min. Tämän kuormitukseksi laite antoi 2 päivää 24 h (miksei muuten siis 3 pv). Tuo lenkki kyllä tuntui tosi raskaalta matalasta keskisykkeestä huolimatta sitten illalla kotona. Johtui varmaan tuulisesta kelistä ja siitä, että merkittävän osan ajoin ilman peesiä ja toisaalta sivutuulen takia sai pitää ohjaksista kiinni. Raskaalta tuntumiseen vaikutti varmaan toki myös se, että lähtöä varten piti herätä viiden jälkeen aamulla, ajaa siirtymiä autolla 2 x 2 h ja se, että vaikka muutoin ajoin rauhassa niin vikat 4,3 km vedin täysillä vastatuuleen loppukiriä, kun lähdin porukastani irtiottoon. Sen irtioton keskisyke oli sen reilun 8 minuutin ajan 172.
    Ja onhan tuo 5 h toki pitkä aikakin ajaa pyörällä ainakin minulle.

Ja punttitreeniin nämä vekottimet eivät tosiaan taivu ollenkaan. Ihan turha laittaa sykemittaria kiinni.
    kauris muokkasi tätä : 15.06.2015 at 13.57

Polarihan suositteli tekemään sen ortostaattisen testin 6x kevyellä/lepokaudella, että saisi sen sopivan tason kohdilleen. Ja jottanotta se handlaisi palautumisen arpomisen paremmin jos ja kun tuota ortostaattista sitten tekee esim. treenikaudella.

Sykemittari on tosiaan aivan turha puntilla, mutta tuleepahan nuo treenit ainakin talletettua muistiin. Ei sillä, että niistä sen ihmeempiä analyseeja tulisi tehtyä, mutta ihan vaan omaksi iloksi. Yllättävän kivuttomasti muutenkin tuo Garmin Connect -> Polar Flow -siirtymä meni, vanhat treenit on GC:ssa ja uudet PF:ssa, en jaksanut alkaa kikkailemaan mitään siirtoja.

Laitteen GPS:lle pitää antaa kiitosta. Poimiii nopeasti satelliitit ja on erittäin tarkka. Olenpa muutenkin ollut laitteeseen erittäin tyytyväinen, mikä on kyllä aikalailla poikkeuksellista kun yleensä näistä aina löytyy jotain semmoista mikä alkaa kohtapian ahdistaa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti telliv Katso viesti
    Polarihan suositteli tekemään sen ortostaattisen testin 6x kevyellä/lepokaudella, että saisi sen sopivan tason kohdilleen. Ja jottanotta se handlaisi palautumisen arpomisen paremmin jos ja kun tuota ortostaattista sitten tekee esim. treenikaudella.
    Antaako se oikeasti "rasituspisteitä" ortostaattisen testin mentyä huonosti, noin niinkuin sykkeiden osalta? En ole jaksanut tehdä testiä pitkään aikaan kun suoraan sanoen vituttaa se 3min seisoskelu heräämisen jälkeen.
    -L.

...vituttaa se 3min seisoskelu heräämisen jälkeen.
    No voi. Eikö se yhtään kompensoi, että saa ensin makailla ylimääräiset 3 min?

No ei todellakaan Haluan istua. Vessassa.
    -L.

Nukutteko sykevyö valmiiksi päällä, jos teette ortostaattisen testin aamulla vai rykäsettekö vyön päälle herättyä ja takas pötkölleen?

Nukutteko sykevyö valmiiksi päällä...
    Ei nyt sentään... rakontyhjennysreissulla vyö päälle ja takaisin sänkyyn. Hetken aikaa sykkeen tasaantumista ja testi käyntiin.

Jos ei käy kusella niin ihan varmasti tulee sen kuuden minuutin aikana ihan hillitön kupla otsaan

Mitään reittiä väliaikojen luomiseen jälkikäteen tai turhien poistamiseen ei vielä(kään) taida olla?

Kyrpiinnyttää kun ei saa "vahingonlaukauksena" tulleita kierroksia pois.. Kerran mulla oli pitkällä 4,5h lenkillä mittari liian löysällä ja se valui kämmenselkää vasten niin, että uutta kierrosta pukkasi joka kuopassa. Ne kierrokset oli kerran otettu niin sinne ne jäi ikuisiksi ajoiksi
    -L.

^näppäinlukko

>Frosty

Hommaa PPT5, vie harjoitus sinne editoitavaksi ja sit vasta eteenpäin minne haluaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Silvenius Katso viesti
    >Frosty

Hommaa PPT5, vie harjoitus sinne editoitavaksi ja sit vasta eteenpäin minne haluaa?
    Kiitos vihjeestä! Minulla on jo PPT5, mutta en ole saanut harjoitteita sinne siirrettyä tuolla Flow:n export-toiminnolla. Olenkohan sitten tehnyt jotain väärin, vai onko toiminto vasta hiljattain alkanut pelittää? Pitää pähkäillä lisää.
    http://maltaidenmaailma.blogspot.fi/

Joo siellä voi editoida suht vapaasti. Eiks sitä fileä saa vietyä websyncillä tai jollain dl mokkulalla mikä tuossa kasisataisessa nyt onkaan johonkin inboxiin vaan..? polarpersonaltrainer.com kauttakin saa vietyä muistaakseni..

Mistä saa selain-Flow'ssa näkymään lajikohtaiset vuosittaiset kilometrimäärät?
    -L.

Mistä saa selain-Flow'ssa näkymään lajikohtaiset vuosittaiset kilometrimäärät?
    Edistyminen -> siitä ylhäältä valitsee vuosiraportti ja laji.

Much obliged!!
    -L.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •