Vähän on pientä kuvaa nyt.. Mulla jäi epäselväksi missä noi rappuset oli. Oliko toi siis minigolffikentän ja järven välissä?
Vähän on pientä kuvaa nyt.. Mulla jäi epäselväksi missä noi rappuset oli. Oliko toi siis minigolffikentän ja järven välissä?
Minigolfin ja järven välissä hyvinkin. Onhan tuo pieni kuva, mutta helppo sellainen. Tuollakin on puun takana rannalla lymyää vanha rasti.
Mikään malttamaton ole. Ei vaan viitsi seisottaa ketjua kovin pitkään hyvillä ajokeleillä. Marraskuun räntäsateissa voi sitä vinkin antamista sitten venyttää jopa neljään päivään.![]()
Vai mitä, Tetsa
Ehdottaako Kidi kesäksi sääntöjen muutosta eli vinkki annetaan 3 päivän kuluttua?
Mulle tuo sopii, vallankin nyt kun on yks ketju
Ei tässä mitään korjauksia sääntökirjaan olla ehdottamassa. Itse nyt vain harvemmin tulee odotettua sitä viikkoa vihjeiden antamisen kanssa. Ja näin parhaana sesonkina se muutama päivä on maksimi.
Vai mitä, Tetsa
vanha:
ja uusi:
Tulipas tuosta uudesta surkea. Käynpä hakemassa tarkemman kuvan ennen kuin alkaa ropina kuulumaan...
Eli vähän parempi uusi:
.
Jätetään alkuperäinen että löytyy pyöräkin kuvasta. Eli tämä toinen kuva on vaikka sitten vinkki. Vanha oli muuten työmatkan varrella.
_Jussi_ muokkasi tätä : 16.06.2015 at 19.19
isompi kuva ja linkki tulee kotoo
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/linkki?scale=8000&text=old&srs=EPSG%3A3067&y=68186 86&x=329407&lang=fi
![]()
mth muokkasi tätä : 17.06.2015 at 18.17 Syy: link + iso kuva
Nyei löydy kuuklen kartoista![]()
Jahans, ei niin yllättäen Hervannan perällä. Olisi pitänyt hiukan pidentää työmatkaa niin oltaisiin jossain aivan toisaalla.
Jotain muuta tähän väliin.
![]()
Vai mitä, Tetsa
vanha eli jotain muuta tähän väliin oli muuten aivan työmatkan varrellaTM:
ja uusi (vinkki: ei ole Hervannassa):
![]()
Aika vahva tunne oli ettei tähän rastille tarvitse hirveästi ryntäillä, eikä syy ole juhannuksessa tai sateisessa säässä. Viialan omakotiyhdistyksen ilmoitustaulu Nuijatieltä, tällä kertaa kauppamatkan varrelta.
Hiukan avarampaa maisemaa seuraavaksi.
![]()
Vai mitä, Tetsa
aika hyvä rasti kun sopivasti kiintopisteitä taustalla
Taitaa Kidiltä löytyä kirjahyllystä "Kaikki Tampereen omakotiyhdistysten ilmoitustaulut värikuvina."
Onkohan nuo pönikät hervannan matrixit...oon tunnin kahlannu karttoja eikä tunnu onnistuvan..liekö jotain nattarin suuntaa..
Jos muut ei oo huomissa löytäny ja sää sallii, täytyy mennä kahteleen.
Sunnuntaina ei pitäisi pahasti sadella, joten rasti voi hyvinkin liikkua ennen kuin saan aikaiseksi lähteä minnekään...
"it IS possible that you are faster or slower than anybody else who is having at least as much if not more or less fun"
Vanha oli Heikkilänkatu 7:n dieselpiste
UUSI:
![]()
Taisin pistää liian helpon, kun löyty niin nopeasti. No pistetään uusi, mutta vanha (numero 705) oli Hakametsässä Prismaa kohti menevällä kävelytiellä.
toinen uusi:
![]()
Game is on. Myöhästyin tänään jo toisen kerran.
Sama homma..mutta tulipahan poljettua ja otettua viime rastista kuvat.
Säälittävä ja inasen vetisen liukas epäonnistuminen rastinhaussa.
Vesiperän vedin Takahuhdin suikaleilta sekä Linnainmaan-Leinolan metsäsoiroista.
Tuosta tulee kyllä aika vahvat Mannerheim-vibat. Voiskohan olla Karkunvuorella, en oikein muista oliko sielläpäin ihan tuonnäköistä?
Vaikka polku näyttää kaartavan fillarin kohdalla, se on oikeasti melko suora. Kännykällä otetuista kuvista tehty panoraama hieman vääristää. Torstailenkillä tästä usein mennään ja tullaan.
Kirjanmerkit