GiantHephaElectrobikeFillari
Sivu 147 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 47 97 137 145 146 147 148 149 157 197 247 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.381 - 4.410 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

^ Vähän niinq naapurin emäntä, kiva kokeilla mutten omaksi ottais.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

mutanaama Guest
    Sama täällä.

Kokeneiden läskimiesten näkemys on siis ymmärrettävä niin että:

Kunnon kuitukeula ja tarvittaessa muhkumpaa kumia sopivilla paineilla niin saa tarpeeksi joustoa ym ominaisuuksia?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg
    Minkälaisia kokemuksia on joustokeulasta porukalla?
    Rokkarin Lyrik, Maguran Wotan ja Thor ovat hyviä, samoin Foxin Vanilla. Porukalla en oo pomputtanu.

Paksuttimeen en oo vielä keksinyt joustokeulaa haluta, Sharman Hoboy ja Planet äksän kuituinen OG on riittävän ihQ.

Seuraava koeponnaus on sit se Moonländerin keula ja muovikehä -kombo. Jussina on aikaa puuhistella
    Shimaani muokkasi tätä : 14.06.2015 at 17.34 Syy: Vielä kun jostain sais paluuvaimenettua ilimaa etunakkeroon

Tääkin on aika henkilökohtainen juttu. Ajelin Himoksen enduroreittejä eilen ja siellä olis kyllä helpottanu j-keula, mutta toisaalta se on myös kiva että on enemmän haastetta. Menen siis läskillä ainakin normipolut ilman joustoa. Voihan niitä keuloja vaihdella tarpeen mukaan?

crconseptionin vaimenni on hyvä kans.

Eilen ajelin vähän vauhdikkaammin kivikko alamaki polkuja kovallakeulalla, niin kyllä sillä joustolla sais varmaan lisää vauhtia alamäkiin, mutta tarviiko sitä on toinen juttu.

4" tuuman keveitä kumeja kaipas reippaamin tapahtuvassa nopeassa polku kaahailussa ainakin enemmän. Alla Bud edessä ja GC takana. Taka nakin 0.47bar sai aikaan nopeassa seka ajossa pumppauksen tarpeen. Sitten alkoi liikkua, isomman kumin tarve takana kesällä on aika kyseen alainen, jos ajelee nopeasti liikkuvilla paineilla eli suht kovilla.

IMO Täpäri läskiin riittää varmasti 4" kumit kesä ajossa ja täpäriä ei ainakaan talvella tarvi.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Pasi Ahopelto Guest
    Firstissä (Grindelwald) paikallisen Intersportin pyörävuokraamon pihalla:

Stevens Mobster jäi tosin mielikuvafiilistelyksi, koska olin jalkaisin liikkeellä.
    Pasi Ahopelto muokkasi tätä : 14.06.2015 at 18.01 Syy: Pyörämerkki lisätty

Lainaus Alkujaan tämän lähetti J.Kottenberg Katso viesti
    Kunnon kuitukeula ja tarvittaessa muhkumpaa kumia sopivilla paineilla niin saa tarpeeksi joustoa ym ominaisuuksia?
    Toimii ainakin kevyemmällä kuskilla, kuten mulla. Ei oo himottanu naapurin emäntä, eikä pomppukeppi.

EDIT: Paineiden kanssa saa vaan olla pirun tarkkana; just nostin 4Psi>>4,5Psi, tuollakin tulee jo selkeä ero. 4Psi on itselle aika optimi "keulan toiminnan" puolesta, mutta lyö liian herkästi läpi. 5Psi taasen alkaa jo helposti pompottamaan kivikossa kun mennään vauhdikkaammin alaspäin.
    brilleaux muokkasi tätä : 14.06.2015 at 18.25

markettipyörämies Guest
    Fiilis on katossa, ei voi mitään:

Nahkapenkki voitti mun perseen, laitoin pehmustetun istuimen takasin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti markettipyörämies Katso viesti
    Fiilis on katossa, ei voi mitään:

Nahkapenkki voitti mun perseen, laitoin pehmustetun istuimen takasin.
    O wau. Missä on tuommoinen maisema?

markettipyörämies Guest
    Junganharjulla Kuusamossa, joku pikku lampi Rakinlammen vieressä.

Eikä ole edes vielä hyttysiä

Pitkästä aikaa fatting relax !

Hiilikuitua kokonaista ja Mcarbonia takana. Molemmat relax ja Runtelinharjun maisemat kuittaa

Rannalla kahdet jälet

Fiilis lähes katossa. Kirkkokallio, Näränkävaara, Kuusamo https://instagram.com/p/3545iXuJuw/

Lähetetty minun SGP611 laitteesta Tapatalkilla

Näränkävaarasta länsipuolelle, Yhdeksänsylenkalliolta Suojärven ja Hyöteikön suon suuntaan https://instagram.com/p/357A0uuJh6/

Lähetetty minun SGP611 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Läskimasa Katso viesti
    Nätit Salsat.  Kyl kelpaa vaimon kaa poleksia.

Taitaa olla 4.0" levein rengas mikä sopii vai kuinka? Hiilarikiekot hämää näyttämään et olis paksummat, mut Vanhelgat taitaa olla päällä?
    4" maksimi. Mulle riittää vallan mainiosti kesät ja talvet 4". Vanhelgat toistaiseksi alla. Jotain pienempi nappulaista olis tarkoitus laittaa alle.

Tässä tämänpäivän fiilistelyä...

Lähetetty minun D2403 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    ^ Vähän niinq naapurin emäntä, kiva kokeilla mutten omaksi ottais.
    Noniin, kokeilin minäkin. En tosin yo isojen poikien malliin mutta vaihdoin käsiini saamani Budin eteen ja samalla kevyemmän sisurin ja paineiksi ihan lonkalta 0,36 bar. Lyhyt kokeilulenkki viimeisiä hengenvetoja vetävän Keimolan moottoriradan maastossa kertoi minulle sen minkä kaikki muut täällä jo tietääkin. Renkaan koolla ja paineilla on iso vaikutus iskunvaimennukseen. Ei tietty renkaan vaimennus, isonkaan, mitään joustokeulaa, edes Rokkarin Rebaa, vastaa mutta alustava tuntuma on kuten edellä neuvottiin että ihan riittävä. Kokeillaan lisää sopivissa paikoissa.

Joustokeula taitaakin jäädä myöhempien aikojen varasuunnitelmaksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Miekkari Katso viesti
    Pakkohan se tännekin on laittaa. Farley 8 ostettu ja seisokki on kovempi ku kuustoistavuotiaana, kyllä se läskeily on vaan pirun kivaa!
    Olit ilmeisesti lauantaina samaan aikaan ostoksilla? Itse olin sitä kutosta testaamassa ja tänäänhän se piti käydä hakemassa. Eka maastopyörä ja tänään ensimmäistä kertaa ikinä metsässä fillarilla. Järkyttävän hauskaa touhua ja pahoin pelkään, että maantiepyörä jää vähäksi aikaa rauhaan.

Lisäisin kuvankin, mutta ei onnistu omalta koneelta liittäminen. Ei ilmeisesti natsoja tarpeeksi siihen?

^ laita kuva nettiin, picasa tms. ja sit kopioit kuvan osoitteen. Tuossa yllä kuvanliittämistsymboolilla (3. oikealta) saat sen tänne.

Kokeillaas jos kuvat korvaisi tekstisisällön köyhyyden...

Kyllä minä omasta pomputinkeulastani tykkään. En ole vielä keksinyt syytä miksen sellaista haluaisi.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PTS Katso viesti
    Olit ilmeisesti lauantaina samaan aikaan ostoksilla? Itse olin sitä kutosta testaamassa ja tänäänhän se piti käydä hakemassa. Eka maastopyörä ja tänään ensimmäistä kertaa ikinä metsässä fillarilla. Järkyttävän hauskaa touhua ja pahoin pelkään, että maantiepyörä jää vähäksi aikaa rauhaan.

Lisäisin kuvankin, mutta ei onnistu omalta koneelta liittäminen. Ei ilmeisesti natsoja tarpeeksi siihen?
    Kyllä natsat riittää sullakin kuvien laittoon, taito ei ilmeisesti

Jos fillarin ostit lumperilta niin hyvin mahdollista! Siinä joku kutosta testaili, taisi tulla muutama sananenkin vaihdettua. Onnea hankinnan johdosta! Ajellaan yhdessä joskus?

Onnea vaan uusille Farleyn omistajille, hyvän valinnan olette tehneet! Hiukkasen kyllä ihmetyttää kun porukat uusia ostavat vaikka fillaritorilta sais kunnoltaan uudenveroisen ja vakiota paremmilla palikoilla varustetun Farleyn edukkaasti.. Uusi tietty aina uusi ja koko ei välttämättä täsmää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Liikuva shikaani Katso viesti
    Onnea vaan uusille Farleyn omistajille, hyvän valinnan olette tehneet! Hiukkasen kyllä ihmetyttää kun porukat uusia ostavat vaikka fillaritorilta sais kunnoltaan uudenveroisen ja vakiota paremmilla palikoilla varustetun Farleyn edukkaasti.. Uusi tietty aina uusi ja koko ei välttämättä täsmää.
    Koko, sijainti, kunto ja takuuasioiden helpompi hoito. Siinä kai ne pääsyyt. Itse ainakin haluan tarkistaa aina itse sekä fillarin, että myyjän. mm. ettei ole varastettu, Löytyykö jotain mikä on "unohtunut" kertoa myydessä. Myöskään käyttöhistoriasta ei voi olla varmuutta, kuinka kovaa kyytiä on saanut ja onko kolaroitu ym. Uusi on aina uusi. Aika vauhdilla nuo asiallisesti hinnoitellut käytetyt läskit tuntuu tekevän kauppansa, jos kaikki on kohdallaan.

Paxukaiset kävi kuralällyilemässä

Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

markettipyörämies Guest
    Oma läski sai maistaa ensimmäistä kertaa maantieajoa, kun kävin hakemassa aiemmin bongatut korvasienet pois mehtästä. Yllättävän mukavasti rullaa reilulla barin paineella läskikin. Hyvä fiilis tuli. 7kg sieniä pitsan päälle

Tulipa eilen rikottua taas yksi oma läskipyörämyytti eli 100km ajelu 90%:sti hiekkateitä. BFL:t alla ja n. 0.7bar paineilla.
    Tottahan sitä kapeakummisella nopeampaan olisi päässyt, mutta eipä nyt niin kiire kun kelikin oli kohdallaan..

Upea saalis markettipyörämiehellä.

Mää eilennä vähän fiilistelin Röykän takamailla ja mukavasti kulki Puksutin. Kohtuu säännöllinen kiinteällä ittensä kiusaaminen antaa vauhtia vaihdepyörälle. Ylämäessä kun tuntuu että nyt kevyempää väliä niin mieluummin 2 pykälää raskaampaa ja putkelta. Jiiihaaaaa

Nyt on tullut 3 viikkoa fiilisteltyä maastoaamulenkkejä läskillä. Kummasti sitä jaksaa nousta 5 jälkeen polkemaan ja nauttimaan luonnosta. Nyt kun päässyt makuun niin ei osaa enää lopettaa

Läski halus ihailla outoa kalliota. Kuva vääristää eli pienentää, oli korkea ja pitkä. Ei ollut aikaa etsiä parempia kulmia. Sade painoi päälle...

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •