HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 247 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 147 197 237 245 246 247 248 249 257 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.381 - 7.410 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti

Kyllä on mesta korkeella mun asteikolla missä käynyt oon. Ja monipuolistuu vaan ratojen lisääntyessä.
    Joo reitit on hienoja, hitaus johtuu vaan omista hankaluuksista niillä metsälinjoilla. Luulen että tuolla tulee aika paljon käytyä.

Oisko aamulla kellään ajohaluja? Ajattelin 8-9 startata muutamatuntiselle.

^Ajatus oli noihin aikoihin startata kanssa. Flisbergetille ajattelin mennä ajamaan edestakaisin ja ympyriäisiä...

Haarajoen asemalla 8.30?

Vai tossa pallokentällä, hyppiä odotellessa?

OK. Tulen siihen.

Piiiitkän tauon jälkeen pääsin sunnuntaina kaupalle, yksikseni sain silti ajella. Onnistunut lenkki kun sain pyöränkin hajalle...

^No mikäs cännäriin tuli ja säilykö kuski ehyennä?

Miehelle ei käynyt kuinkaan vaikka reenailin droppeja ja hyppyjä. Viikko sitten sössin BB30-leekerin asennuksen (prässäsin vinoon, prkl) ja jouduin laittamaan toiselle puolelle uuden laakerin ja toiselle puolelle vanhan. Viritys ei kestänyt, kuten arvata saattaa. Nyt joudun takas laakerikaupoille ja toivon että rungossa ei ole mitään hässäkkää.

Ensi viikonloppuna Kokonniemeen? Jost jo melkein lupas. Olettaen että saan fillarin kasaan, viikolla mulla ei kumminkaan onnistu töiden takia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti

Ensi viikonloppuna Kokonniemeen? Jost jo melkein lupas. Olettaen että saan fillarin kasaan, viikolla mulla ei kumminkaan onnistu töiden takia.
    Mä en ehdi viikonloppuna mutta torstaina olen menossa, kyytiin mahtuisi tällä kertaa yksi kuski pyörineen.

Torstaille ehkä, vkl ei onnistu. Aattelin mennä kyllä huomennakin. Duunista suoraan vaikka Keravan kautta(n1600) jos joku kyytiin. Paluu hissien sulkeuduttua.

meinas unohtua, hyvä että muistutettiin eli

4 vuotta sitten kuvat

Hoi,

jos jollakin takertuu Scottin Helium -tuuliliivi etukiekkoon ja tulee pipi, niin anteeksipyyntöä voi odottaa täältä suunnalta. Muutenkin saa kertoa, jos ehjänä moinen löytyy. Tuolta tiistaiselta työmatkaltani (GPS jälki Garmin Connectissa) saattaa kimppuun hyökätä. Liian liposat taskut paidassa.

Tuhannet kiitokset Timberman :lle vieraissa käynnistä, oli mukava saada Järvenpään Ladun keskiviikkolenkille osaava kuski näyttämään uusia polkuja idästä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fillarihemmo Katso viesti
    Tuhannet kiitokset Timberman :lle vieraissa käynnistä, oli mukava saada Järvenpään Ladun keskiviikkolenkille osaava kuski näyttämään uusia polkuja idästä
    Sehän oli oikein mukavaa. Tulen toistekin.
    Sitä paitsi MTB Järvenpään keskiviikkolenkille ei eilen tullut muita kuin minä. Teidänkin ajajanne ovat tervetulleita meidän lenkeille. Ei ajaminen siellä sen kummempaa ole ja parhaiten oppii sekä ajamista että reittejä, kun katsoo, miten muut menevät.
    Kysymäsi puhelimen tankoteline löytyy täältä: http://getfinn.com/

Miten muut: onko viikonloppusuunnitelmia? Hyviä säitä ehkä luvassa.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti dT_ Katso viesti
    Hoi,

jos jollakin takertuu Scottin Helium -tuuliliivi etukiekkoon ja tulee pipi, niin anteeksipyyntöä voi odottaa täältä suunnalta. Muutenkin saa kertoa, jos ehjänä moinen löytyy. Tuolta tiistaiselta työmatkaltani (GPS jälki Garmin Connectissa) saattaa kimppuun hyökätä. Liian liposat taskut paidassa.
    Mtb marathon korson keskustelun sivulla 3 kerrotaan löytyneestä tuuliliivistä. Olisko se sun?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Hyvinhän se Timbellä näytti Korson marathonilla kulkeneen. Varsinkin, kun kuvista päätellen pyöräkalusto oli jäykänpuoleinen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tauno Katso viesti
    Hyvinhän se Timbellä näytti Korson marathonilla kulkeneen. Varsinkin, kun kuvista päätellen pyöräkalusto oli jäykänpuoleinen.
    Hyvin ja hyvin, huonoon kuntoon nähden tyydyttävä tulos. Jousitus olisi vähän lisännyt alamäkivauhtia, mutta muuten pyörä oli ihan oikea. Mutta missä olet kuvan minusta nähnyt? Olisi kiva nähdä itsekin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Miten muut: onko viikonloppusuunnitelmia? Hyviä säitä ehkä luvassa.
    Olisko lauantaina Porvooseen lähtijöitä? Sunnuntaikin hätätilassa käy, silloin olin ajatellut mennä lapsen kanssa pariksi tunniksi bemaksiradalle mutta ehkä saisin käännettyä järjestyksen.

Mutta missä olet kuvan minusta nähnyt? Olisi kiva nähdä itsekin.
    Tuo on ehkä kuvista paras: https://www.dropbox.com/sh/iay0q9yar...w=243X1188.JPG

Mtb marathon korson keskustelun sivulla 3 kerrotaan löytyneestä tuuliliivistä. Olisko se sun?
    Joo tattista, huomasin itsekin tuon viestin ja laitoin tuntomerkkiehdotusta.

Olisko lauantaina Porvooseen lähtijöitä? Sunnuntaikin hätätilassa käy, silloin olin ajatellut mennä lapsen kanssa pariksi tunniksi bemaksiradalle mutta ehkä saisin käännettyä järjestyksen.
    Lauantaina oli tarkoitus käydä Kokonniemeen tutustumassa kyllä.
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Tänään Kivikkoon parin tunnin endurohumpalle. Autokyyti lähtee klo 16.30 Niittykatu 27. Paluumatkalla pikakäynti Tammiston XXXL.
    Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.

Hissipyöräily ei ainakaan huomenna ole mun juttu. Marcolli haluaa lähteä ajamaan Korson marathonkisareitin, niin lähden oppaaksi. Jos joku haluaa mukaan, niin tapaaminen Vierumäen kuntoradan parkkiksella huomenna klo 11.00, minne Marcollilta voi tiedustella autokyytiä.
    Minä ajan sinne pyörällä suorinta tietä, pyörälähtö Jpään ABC:ltä klo 10.15. Takaisin ehkä polkuja.

Sukulaiset punkeavat kylään huomenna, Porvoo pitää mun osalta siirtää sunnuntaille ja bemaksi lauantaille.

Onko Ertsi sulla Porvoo joka tapauksessa huomenna?
    Timber: tule sitten sunnuntaina jos ei lauantai käy
    Muut?

^Tavoite olis huomenna mennä joo. Mutta voi muuttua hovissa vielä.

Hissipyöräily ei ainakaan huomenna ole mun juttu. Marcolli haluaa lähteä ajamaan Korson marathonkisareitin, niin lähden oppaaksi. Jos joku haluaa mukaan, niin tapaaminen Vierumäen kuntoradan parkkiksella huomenna klo 11.00, minne Marcollilta voi tiedustella autokyytiä.
    Minä ajan sinne pyörällä suorinta tietä, pyörälähtö Jpään ABC:ltä klo 10.15. Takaisin ehkä polkuja.
    Autokyyti samaiseen tapahtumaan lähtee Niittykatu 27, klo 10.30

Onko Ertsi sulla Porvoo joka tapauksessa huomenna?
    Joo, huomenna passaa hyvin. Jos tähtäis heti puoleen päivään pelipaikoille? Kimppakyytejä?

Lähden kohta puoleen (= ~tunnin sisään) varmaan Flisbergetin suunnille pyörähtämään. Muita?

Tattis Timbermann opastuksesta tänäpänä. Myös turisti Helsingin herra tuntui olevan mieltynyt päivän antiin. Tänne kait tulee jossainvaiheessa jotain käppyröitä hommasta.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •