Oisko aamulla kellään ajohaluja? Ajattelin 8-9 startata muutamatuntiselle.
^Ajatus oli noihin aikoihin startata kanssa. Flisbergetille ajattelin mennä ajamaan edestakaisin ja ympyriäisiä...
Haarajoen asemalla 8.30?
Vai tossa pallokentällä, hyppiä odotellessa?
OK. Tulen siihen.
Piiiitkän tauon jälkeen pääsin sunnuntaina kaupalle, yksikseni sain silti ajella. Onnistunut lenkki kun sain pyöränkin hajalle...
^No mikäs cännäriin tuli ja säilykö kuski ehyennä?
Miehelle ei käynyt kuinkaan vaikka reenailin droppeja ja hyppyjä. Viikko sitten sössin BB30-leekerin asennuksen (prässäsin vinoon, prkl) ja jouduin laittamaan toiselle puolelle uuden laakerin ja toiselle puolelle vanhan. Viritys ei kestänyt, kuten arvata saattaa. Nyt joudun takas laakerikaupoille ja toivon että rungossa ei ole mitään hässäkkää.
Ensi viikonloppuna Kokonniemeen? Jost jo melkein lupas. Olettaen että saan fillarin kasaan, viikolla mulla ei kumminkaan onnistu töiden takia.
Torstaille ehkä, vkl ei onnistu. Aattelin mennä kyllä huomennakin. Duunista suoraan vaikka Keravan kautta(n1600) jos joku kyytiin. Paluu hissien sulkeuduttua.
meinas unohtua, hyvä että muistutettiin eli
4 vuotta sitten kuvat
![]()
Hoi,
jos jollakin takertuu Scottin Helium -tuuliliivi etukiekkoon ja tulee pipi, niin anteeksipyyntöä voi odottaa täältä suunnalta. Muutenkin saa kertoa, jos ehjänä moinen löytyy. Tuolta tiistaiselta työmatkaltani (GPS jälki Garmin Connectissa) saattaa kimppuun hyökätä. Liian liposat taskut paidassa.
Tuhannet kiitokset Timberman :lle vieraissa käynnistä, oli mukava saada Järvenpään Ladun keskiviikkolenkille osaava kuski näyttämään uusia polkuja idästä![]()
Sehän oli oikein mukavaa. Tulen toistekin.
Sitä paitsi MTB Järvenpään keskiviikkolenkille ei eilen tullut muita kuin minä. Teidänkin ajajanne ovat tervetulleita meidän lenkeille. Ei ajaminen siellä sen kummempaa ole ja parhaiten oppii sekä ajamista että reittejä, kun katsoo, miten muut menevät.
Kysymäsi puhelimen tankoteline löytyy täältä: http://getfinn.com/
Miten muut: onko viikonloppusuunnitelmia? Hyviä säitä ehkä luvassa.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Hyvinhän se Timbellä näytti Korson marathonilla kulkeneen. Varsinkin, kun kuvista päätellen pyöräkalusto oli jäykänpuoleinen.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Tuo on ehkä kuvista paras: https://www.dropbox.com/sh/iay0q9yar...w=243X1188.JPG
Tänään Kivikkoon parin tunnin endurohumpalle. Autokyyti lähtee klo 16.30 Niittykatu 27. Paluumatkalla pikakäynti Tammiston XXXL.
Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.
Hissipyöräily ei ainakaan huomenna ole mun juttu. Marcolli haluaa lähteä ajamaan Korson marathonkisareitin, niin lähden oppaaksi. Jos joku haluaa mukaan, niin tapaaminen Vierumäen kuntoradan parkkiksella huomenna klo 11.00, minne Marcollilta voi tiedustella autokyytiä.
Minä ajan sinne pyörällä suorinta tietä, pyörälähtö Jpään ABC:ltä klo 10.15. Takaisin ehkä polkuja.
Sukulaiset punkeavat kylään huomenna, Porvoo pitää mun osalta siirtää sunnuntaille ja bemaksi lauantaille.
Onko Ertsi sulla Porvoo joka tapauksessa huomenna?
Timber: tule sitten sunnuntaina jos ei lauantai käy
Muut?
^Tavoite olis huomenna mennä joo. Mutta voi muuttua hovissa vielä.
Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.
Tattis Timbermann opastuksesta tänäpänä. Myös turisti Helsingin herra tuntui olevan mieltynyt päivän antiin. Tänne kait tulee jossainvaiheessa jotain käppyröitä hommasta.
Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.
Kirjanmerkit