ElectrobikeFillariHephaGiant
Sivu 20 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 18 19 20 21 22 30 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 571 - 600 / 1581

Aihe: Polar V800

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Just yks työkaveri manasi kun Flow käskee mennä heittämään neljäksi tunniksi tikkaa
    Garminissa on semmoinen hieno sovellus, joka laskee montako kaljaa on treeneistä ansainnut. Äkkiä päässä laskien kun viiteen päivään on treenikaloreita tullut öpaut kuusi tonnia niin tänä iltana saa juoda 133 kcal Karhuja ihan riittävästi, jää vielä pari huomisellekin...

Mittaako V800 sykkeen esim. nukkuessa, jos pitää sykevyön kiinni vaikkei harjoitus ole käynnissä? Hyvältä vaikuttaa kello. Onneksi harjoitusnäkymiä voi muokata mielensä mukaan. Ilmeisesti kompassi näkymää ei ole?
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Kompassi näkymän saa siten että opastaa takaisin lähtöpisteeseen mutta itse kompassi kompassia ei taida olla.

^Voishan Polarilta tuollasen lisätä.

Muuttaako tuo maxsimi ja leposykkeet oikeaksi oppiessaan?

Flow-palvelussa huomasin sellaisen puutteen, ettei harjoituksia voi lisätä manuaalisesti eikä editoida harjoitusta jälkikäteen (esim. leikata harjoituksen lopusta turhaa aikaa pois). Tuo on kyllä aika erikoista, ettei moista ole sallittu. Sellaisen havainnon olen tehnyt, että juosten ja fillarilla tehdyt lenkit kone arvioi yläkanttiin ja punttitreenin selkeästi alakanttiin. Voi tosiaan olla, että olen liian hätäinen, mutta pitää ilmeisesti tehdä maksimisyketreeni (nykyisen nimittäin täytyy olla liian matala tms.), koska "running index" on tässä ikäluokassa tasolla "elite" ja aina on raskasta treeniä, vaikkei siis oikeasti ole. Punttia saa puolestaan nostaa pakkotoistoille asti ja treeni on silti kevyttä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    ^Voishan Polarilta tuollasen lisätä.

Muuttaako tuo maxsimi ja leposykkeet oikeaksi oppiessaan?
    Eikös se kysy, että vaihdetaanko arvo mikäli asetetut arvot ylitetään tai alitetaan?

Sent from my iPad using Tapatalk
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti BONK Katso viesti
    Flow-palvelussa huomasin sellaisen puutteen, ettei harjoituksia voi lisätä manuaalisesti eikä editoida harjoitusta jälkikäteen (esim. leikata harjoituksen lopusta turhaa aikaa pois). Tuo on kyllä aika erikoista, ettei moista ole sallittu. Sellaisen havainnon olen tehnyt, että juosten ja fillarilla tehdyt lenkit kone arvioi yläkanttiin ja punttitreenin selkeästi alakanttiin. Voi tosiaan olla, että olen liian hätäinen, mutta pitää ilmeisesti tehdä maksimisyketreeni (nykyisen nimittäin täytyy olla liian matala tms.), koska "running index" on tässä ikäluokassa tasolla "elite" ja aina on raskasta treeniä, vaikkei siis oikeasti ole. Punttia saa puolestaan nostaa pakkotoistoille asti ja treeni on silti kevyttä.
    Harjoituksista pystyy kyllä pätkäisemään lopun pois muuttamalla kestoa ja laittamalla samalla kilometrit oikein (molemmat voi tarkistaa graafista). Muuta ei tietääkseni saa tehtyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maou Katso viesti
    Harjoituksista pystyy kyllä pätkäisemään lopun pois muuttamalla kestoa ja laittamalla samalla kilometrit oikein (molemmat voi tarkistaa graafista). Muuta ei tietääkseni saa tehtyä.
    Mitenkäs tuo lopun/alun katkominen tehdään?

edit. Ahaa, no nyt hokasin. Pitäisi kuulemma olla harjoitusten manuaalinen lisäys ja editointi "tulossa", kertoi Polar jossain nettisivuilla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti BONK Katso viesti
    Pitäisi kuulemma olla harjoitusten manuaalinen lisäys ja editointi "tulossa", kertoi Polar jossain nettisivuilla.
    Köhöhöööhhhhöööö!!! Tulipas kiusallisen äkillinen yskäkohtaus
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Ajankohdasta ei yllättäen ollut mitään mainintaa...

Nimenomaan. Nojoo, odotellan rauhassa. Tuo muokkailuominaisuus olisi kyllä hyvä kun joskus unohtuu mittari turhaan laulamaan treenin loputtua.
    -L.

Nimenomaan. Nojoo, odotellan rauhassa. Tuo muokkailuominaisuus olisi kyllä hyvä kun joskus unohtuu mittari turhaan laulamaan treenin loputtua.
    Näin on. Itsetuntoa tietysti hivelee, että juoksulenkin loppu mennään n. 60 km/h. Omatuntoa se vähän kolkuttaa joten poistelin moisen treenin ihan kokonaan.

Jos pitää automaattinen keskeytys päällä näkyykö harjoituksen kestona vain liike-aika vai kokonais aika? Olis kiva, kun tauot ei vaikuttas keskinopeuteen ja ym, mutta olis silti kiva nähdä jälkikäteen kokonais aika mitä tuli oltua reisussa.
    Ei heti auennut, kun testasin auto tauolla.
    Voihan tuon tauottaa napistakin, kuis siinä pysähtyykö kokonais aika? Nappi tauon sitten varmasti unohtaa laittaa pois, niin ei sinänsä houkuta.

Ilman autotaukoa ilmeisesti kaikki 0km vauhditkin lasketaan mittauksiin?

Polarin ohje on vähän kökö, kun siinä ei yleensä kerrota, kuin että tämä toiminto löytyy tuolta ja toimintaa ei avata ollenkaan.

Kattelin jonkun Garmini lenkkiä ja siinä näkyi hienosti liike-aika ja kokonaisaika erikseen.

Napista tauon painaessa muuttuu näyttö samanlaiseksi kuin aloitusnäyttö on, eli siihen missä laite etsii GPS-signaalia. Aika epätodennäköistä unohtaa käynnistää kun treeni jatkuu. Suunnossa on pelkkä tauon merkki ylhäällä ja siinä oli jatkamisen muistaminen hankalampaa.
    Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

Minua on harmittanut se, ettei tauon aikana pääse selailemaan niitä näyttöruutuja eli katsomaan vaikka mikä oli ollut keskisyke, ajettu matka tms. Suunnon kanssa totuin siihen, että pysäytyksen ollessa päällä ei ajanotto jne. vain jatkunut mutta kaikkia näyttöjä pystyi selaamaan siinä missä harjoituksen aikanakin.

Itse kun tauottaa mittaria niin mulla ainakin se välillä värisee ja ehkä piippaakin muistutuksena että mittari on tauolla.

Mitä tarkoittaa että syke näkyy harjoitusnäkymässä ns. jännästi harmaana?
    -L.

Syke tulee GymLinkin eli 5kHz signaalin kautta, ei bluetoothin.

Okei..? Hienoa siis, kiitos tiedosta. Mutta onko siinä joku ongelma silloin.
    -L.

Okei..? Hienoa siis, kiitos tiedosta. Mutta onko siinä joku ongelma silloin.
    Jos olet sen sykevyön parittanut kellon kanssa eikä sykevyö ole käytössä minkään muun bluetooth laitteen kanssa niin kokeile ottaa vyön lähettimen patteri pois 6min ajaksi, sen pitäisi resetoida lähetin.

Excellent!!! Näin toimin. Kiitos!
    -L.

No mistä se sitten mahtaa johtua, että se ei toimi Bluethoothin kautta? Eilen ihmettelin moista, nyt näyttää taas normaalilta, kun aloittaa harjoituksen, enkä mitään tehnyt?

Mulla on toiminut sykkeen löytäminen moitteitta siitä lähtien, kun aloin harjoitusta valittaessa pitämään kelloa sykevyön lähellä siihen asti kunnes syke ilmestyy kellotauluun. Tuo temppu saattoi lukea jopa ohjekirjassa.

Sent from my Xperia Z1 Compact

Kuinkas pitkään teillä kestää lähettimen paristo? Minulla meni H7 lähettimen patterin noin kolmessa kuukaudessa.

Olen säilyttänyt lähetintä vyössä niin että olen napsauttanut toisen nepparin auki, että se virtapiiri katkeaa. Mutta riittääkö se, jääkö se syömään virtaa sen yhden nepparin kautta? Koska ei kai vain 3kk kesto ole ihan normaalia?
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ohiampuja Katso viesti
    Kuinkas pitkään teillä kestää lähettimen paristo? Minulla meni H7 lähettimen patterin noin kolmessa kuukaudessa.

Olen säilyttänyt lähetintä vyössä niin että olen napsauttanut toisen nepparin auki, että se virtapiiri katkeaa. Mutta riittääkö se, jääkö se syömään virtaa sen yhden nepparin kautta? Koska ei kai vain 3kk kesto ole ihan normaalia?
    Polarin mukaan H7:n patteri pitäisi kestää n. 200h / 2 vuotta.

Tänään toimi taas ihan normaalisti. 200h kuulostaa hyvältä eikä haittaa jos vähän jäisi allekin. Ei se vyö vissiin mitään sysi-kalliita paristoja syö
    -L.

mutanaama Guest
    200h ~ 200 päivää. Riittää mulle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jmrr Katso viesti
    No mistä se sitten mahtaa johtua, että se ei toimi Bluethoothin kautta? Eilen ihmettelin moista, nyt näyttää taas normaalilta, kun aloittaa harjoituksen, enkä mitään tehnyt?
    Mulla on kaksi kertaa nyt kohta vuoden laitetta käytettyäni tapahtunut tuo harmaaksi meno ja molemmat olivat kesken pidemmän pyörälenkin. Syke näkyy mutta harmaalla taustalla. Monta tuntia näkyi ensin siis Pirkassa oikein mutta loppupuolella ajoa harmaana. Seuraavilla lenkeillä ollut taas alusta asti kunnossa.
    Pirkassa tapahtui myös sellainen, että yhdeltä taukopaikalta pyörän luokse palattuani ja liikkeelle taas lähdettyäni ei syke tullut näkyviin ollenkaan. Painoin harjoituksen manuaalisesti stopille ja taas uudelleen päälle (auto stop on ollut valittuna myös mutta se oli siis mennyt normaalisti taas käynnissä-tilaan pyöräilyn jatkuessa) niin sain sykkeen palautumaan. Normaalisti se kyllä palautuu ilman kommervenkkejakin pitkältäkin tauolta lenkkiä jatkaessa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jmrr Katso viesti
    Mulla on kaksi kertaa nyt kohta vuoden laitetta käytettyäni tapahtunut tuo harmaaksi meno ja molemmat olivat kesken pidemmän pyörälenkin. Syke näkyy mutta harmaalla taustalla. Jälkimmäinen kerta sattui viime viikonloppuna Pirkan pyöräilyssä. Ensin syke näkyi monta tuntia normaalisti mutta loppupuolella ajoa yhtäkkiä harmaana. Seuraavilla lenkeillä ollut taas alusta asti kunnossa.
    Pirkassa tapahtui myös sellainen, että yhdeltä taukopaikalta pyörän luokse palattuani ja liikkeelle taas lähdettyäni ei syke tullut näkyviin ollenkaan. Painoin harjoituksen manuaalisesti stopille ja taas uudelleen päälle (auto stop on ollut valittuna myös mutta se oli siis mennyt normaalisti taas käynnissä-tilaan pyöräilyn jatkuessa) niin sain sykkeen palautumaan. Normaalisti se kyllä palautuu ilman kommervenkkejakin pitkältäkin tauolta lenkkiä jatkaessa.

Tänään toimi taas ihan normaalisti. 200h kuulostaa hyvältä eikä haittaa jos vähän jäisi allekin. Ei se vyö vissiin mitään sysi-kalliita paristoja syö
    Mulla on mennyt 10 kk:ssa kaksi paristoa. Ne o jotain on jotain 50 snt kpl.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •