Oliko se V800 fillarissa kiinni silloin? Jos oli, niin pidä sitä kädessä mukana. Ei ole ainakaan omalla kohdallani ollut mitään ongelmaa, eikä mielestäni haittaa vaikka tauon sykkeet tulee mukaan kun kuuluuhan nekin siihen kuormitukseen. Ja yhteenvetojakaan se ei sotke, koska se duplikaatti poistetaan lopuksi Flown puolella kun kuormitus on saatu palveluun näkyviin.
Ja jos kuitenkin haluat sen V800:n pitää fillarissa kiinni, niin keskeytä harjoitus tauon ajaksi ja aloita sitten uudelleen taas tauon jälkeen. Mielestäni ratkaisu ei ole ihan yhtä elegantti, mutta toimii se niinkin ja saat sen kuormituksen talteen.
No tyhmäähän se onkin, totta kai oletus on että 250 euron mittari osaa enemmän temppuja kuin 20 euron Sigma. Mutta kun käytännössä tilanne on mikä on, niin mielestäni tuo workaround on kuitenkin ihan ok koska käytännössä lisätiedot saa talteen sillä että käynnistää vain esikonffatun harjoituksen V800:n puolella. Vaatii toki sen H7-sykevyön.
Kirjanmerkit