HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 245 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 145 195 235 243 244 245 246 247 255 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.321 - 7.350 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Kovin vähän on MTB Järvenpääläisiä ilmoittautunut Messilän enskaan. Kipin kapin nimiä listaan, tänään on viimeinen päivä ennakkoilmoittautumiseen! http://www.mtb-enduro.net/ilmoittaudu/

Minä lupasin Jorille kyydin, mutta yksi pieni mies ja pyörä pitäisi vielä johonkin kyytiin saada...

Ja tänään Kivikkoon bemaxoimaan tossa vähän yhden jälkeen.
    ertsi muokkasi tätä : 10.05.2015 at 08.36
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    Tuota uraa (muistaakseni) tuli ajettua autolla (pelkäämään paikalla) joskus 60 - 70 luvun vaihteessa. On ollut joskus mielessä tsekata mutta on ollut niin risukkoisen näköistä. Hyvä tietää että siitä pääsee läpi.
    Tarkennus polun lähtöön joka on helppo löytää kenollaan olevasta tienviitastasta,Långkärrintie,n.10m itään ja SIITÄ kohti etelää ylös kallioille.Sen polun on ilmeisesti hevostelijat tampanneet maastoon mutta itse veivailen sitä sen n.500m mielummin kuin Kaskelantietä pitkin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Kovin vähän on MTB Järvenpääläisiä ilmoittautunut Messilän enskaan. Kipin kapin nimiä listaan, tänään on viimeinen päivä ennakkoilmoittautumiseen! http://www.mtb-enduro.net/ilmoittaudu/
    Jää oma ilmo jälkkäriin, ihan ei kyllä 50e maksu aukee mulle. Ei kyllä oikeen tuo 40e:kaan. hissien kanssa toki kyllä, mutta ilman..?? Kondista täytyy kytätä kans, jos yhtä raskaalta viikolla tuntuu kun teijossa oli niin turha keikka tulis. Väh 12 kertaa huipulle tuntuu just ny vähä ihmeelliselle, pätkillä pitäs sit jaksaa rutistaa. Katellaan.

^ On aika arvokas maksu joo. Mutta kaippa sillä rahoitetaan koko kiertuetta. Ei noi EBAn poijaat varmasti tuntipalkoille pääse... Kahdeksaa vetäsyä käsittääkseni on kaavailtu. Ei se niin paha ole, varsinkaan, kun siirtymillä ei ole mitään kiirettä. Pari pätkää taitaa olla Tiirismaan puolella. Tule lauantaina treenailemaan ja päätä sitten.

Motivaatiota virallisen videon muodossa:

Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Ajeltiin sitä täälläkin virallisella su-lenkillä, Rautapelto ja mä. Talmassa vähän haahuiltiin kosteikkoisilla poluilla, mutta polkuja ne kumminkin oli.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

käytiin Hannun kanssa tutustumassa etukäteen Td Tampereen ultra 300 km rettiin reitinsuunnittelija Mikon suostumuksella.

Roineen kierto lähes sama reitti kierrettiin Jukan kanssa pari vuotta sitten. Tamperelaisten "vakioreitti".

Jämille ja takaisin Mikko oli rakentanut hienon reitin. tästä reitistä n 80 % tullut ajeltua erilaisissa pätkissä vuosien mittaan

jk selvennykseksi että meinaavat (en ole menossa mukaan) ajaa yhdessä pötkössä 22 tunnissa tietoja

heccu muokkasi tätä : 11.05.2015 at 00.17

Ajattelin lähteä torstaina kiertämään välillä Kellokoski-Hyvinkää-Rajamäki rauhallisella tahdilla. Matkanteko hidasta ja harhailevaa, ajatuksena ajella niin pitkälle maastoja pitkin kun halut ja puhti riittää, takaisin sitten kelin ja kunnon mukaan. Oisko mukaan tulijoita.

Mun suunnistus ei sitten ole samanlaista tarkkuustyötä kun Heculla joten reitti varmaankin menee vähän mistä sattuu.

Tuohan on helppo nakki. Ensin vain mettiä pitkin Kellokoskelta Hyvinkään Rantasipiin ja siitä alkaakin Seitsemän Veljeksen reitti, jota voi lasketella Rajamäelle tai jopa Palojoelle:

http://www.hyvinkaa.fi/globalassets/...llusreitti.pdf

Voisin lähteä mukaan, ellei ole liian märkää. On luvannut melkoista sadetta edeltävälle yölle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Seppo Nurminen Katso viesti
    Ajattelin lähteä torstaina kiertämään välillä Kellokoski-Hyvinkää-Rajamäki rauhallisella tahdilla. Matkanteko hidasta ja harhailevaa, ajatuksena ajella niin pitkälle maastoja pitkin kun halut ja puhti riittää, takaisin sitten kelin ja kunnon mukaan. Oisko mukaan tulijoita.

Mun suunnistus ei sitten ole samanlaista tarkkuustyötä kun Heculla joten reitti varmaankin menee vähän mistä sattuu.
    Olis kyllä periaatteessa hyvin kiinnostava. Täytyy harkita huomiseen pääseekö ja jaksaako.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Jää Tiirismaan valloitus väliin, kun antibioottia nappailen poskionteloihin. Ei ihme et on ollu vähä nihkeetä.
    Jotain kevyempää ajelua kenties jos sitäkään siis vkl:na

Koukkaan aamulla ysiltä Kellokosken K-supermarketin pihalta, siitä mukaan jos joku tulee.

Ajatus ajaa Hyvinkäälle Kaukaksen kautta ja Hyvinkään sairaalan kautta alas Vantaanjoelle, siitä seitsemän veljestä reitille ja rajamäellä käydä Sääksillä jos puhtia on. Eli skippaan Hyvinkäällä ainakin Sveitsin ja Usmin.

Kelit tietysti vaikuttaa lopputulokseen ja senhän näkee huomenna.

Koukkaan aamulla ysiltä Kellokosken K-supermarketin pihalta, siitä mukaan jos joku tulee.

Ajatus ajaa Hyvinkäälle Kaukaksen kautta ja Hyvinkään sairaalan kautta alas Vantaanjoelle, siitä seitsemän veljestä reitille ja rajamäellä käydä Sääksillä jos puhtia on. Eli skippaan Hyvinkäällä ainakin Sveitsin ja Usmin.

Kelit tietysti vaikuttaa lopputulokseen ja senhän näkee huomenna.
    Ajohaaveista huolimatta huominen jää minulta sittenkin väliin.

Mä lähden tänään kahden kolmen kieppeillä muutamaksi tunniksi ajelemaan. Onko muita lähdössä?

Kellokoski-Kaukas-Hyvinkää-Rajamäki-Myllykoski tuli ajettua, reilu 70km matkaa, tein viisaasti kun yksin olin ja soitin auto haun Myllykoskelle, ei tarvinnut lopuilla voimilla ajella siirtymiä.

Kiinnostaisiko ketään 30.5 Meriteijo, vois ajaa 9 alkaen alkulämmön Kansallispuiston parhailla poluilla ja siirtyä iltapäivällä bike parkkiin, sieltä saa myös parin tunnin lippuja.

^Kiinnostaa kovasti. Jos vaikka saisin alamäkipainotteiseen harrastamiseen sopvat varusteet hankittua tuoksi päiväksi.

Btw. jos jollain tarvetta POC:n kyynäreille (L-koko, Rautiksen vanhat) saa tulla hakemaan multa. Kunto hyvä tai erinomainen, mulla pitäisi vaan olla isompi haba jotta pysyisivät aina paikoillaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tom1 Katso viesti
    Näillä näkymin tulossa ollaan. Extremerun taitaa kusahtaa, kun talon nuorisoketjuun iski vesirokko, eikä voi luonnollisesti hoitoon viedä.

Kiinnostaisiko ketään 30.5 Meriteijo, vois ajaa 9 alkaen alkulämmön Kansallispuiston parhailla poluilla ja siirtyä iltapäivällä bike parkkiin, sieltä saa myös parin tunnin lippuja.[/QUOTE]

Hitsi vieköön tämä kiinnostaisi kovasti, mutta tämä on päättäjäispäivä ja on kolmet juhlat. Seuraavana viikonloppuna vois onnistua paremmin.
    Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marcolli Katso viesti

Hitsi vieköön tämä kiinnostaisi kovasti, mutta tämä on päättäjäispäivä ja on kolmet juhlat. Seuraavana viikonloppuna vois onnistua paremmin.
    Seuraava viikonloppu ei sovi mulle, on muuta menoa, 30.5 olen joka tapauksessa tuollapäin joten sikäli on mulle paras vaihtoehto. Nyt tuleva lauantai voisi vielä onnistua jos on lähtijöitä.

kävin illalla hiihtomajalla pyörähtämässä

ei siellä yleensä ottaen ihan noin toivottaman näköistä ole, suurin osa poluista on ajokunnossa, vielä.
    löysin sieltä mulle uusia polkuja sekä linjasin pari uutta.

Seuraava viikonloppu ei sovi mulle, on muuta menoa, 30.5 olen joka tapauksessa tuollapäin joten sikäli on mulle paras vaihtoehto. Nyt tuleva lauantai voisi vielä onnistua jos on lähtijöitä.
    Ainaski mä ilmoittaudun, jos lähdetään tän viikon lauantaina.

Näillä näkymin illalla lenkille. Lauantai itelläki todnäk vkl:n ajopäivä ku rva töissä. Jonkun pitemmän lenkin vois heittää, ehkä ilman autoilua vaihteeks tai sit ei. No katotaan mitä mieleen, peli elää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Näillä näkymin illalla lenkille. Lauantai itelläki todnäk vkl:n ajopäivä ku rva töissä. Jonkun pitemmän lenkin vois heittää, ehkä ilman autoilua vaihteeks tai sit ei. No katotaan mitä mieleen, peli elää.
    Näillä näkymin myös illalla.

Ukolla kondis kohillaan ku ei ollu ees henkästynny kun tultiin mannista ulos, mää olin

Eli mennään nyt tulevana lauantaina 23.5. Voidaan lähteä myös hieman myöhemmin jos sopii paremmin.Vajaa pari tuntia tuonne ajelee ja parkki on auki 17.00 asti. Mun autoon mahtuu 1+1, Tuomas varmaan vahvistelee vielä lähteekö myös

Edit. Piti lainata Marcolli viestiä tuohon alkuun mutta en puhelimella onnistunut. Meriteijolle siis suunta.

Joo, vahvistinkin sulle Seppo privaan. Pakko keritä hakemaan kypärä ja toivoa että keskiö + iskarin puslat kestävät vielä yhden lenkin. Mun autoon mahtuisi 1+3 pyörineen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tom1 Katso viesti
    En oo koskaan maratonkisoja ajanut, mutta yhtäkkiä iski hullu ajatus, että pitäiskö lähteä sekin kokeileen, vaikka kuntokin on surkea. Pitäisi mennä ajamaan reitti etukäteen lähinnä sen tutkiakseen, onko täysjäykkä Gladiator oikea väline.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Joo, vahvistinkin sulle Seppo privaan. Pakko keritä hakemaan kypärä ja toivoa että keskiö + iskarin puslat kestävät vielä yhden lenkin. Mun autoon mahtuisi 1+3 pyörineen.
    Olisin kyllä lähdössä,mikäli kyytiin mahtuu. Pyörä tosin vielä huollossa, vaikka piti valmistua eilen. Mikähän on lähtöaikataulu?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    onko täysjäykkä Gladiator oikea väline.
    Kyllä Gladiatorilla pärjää hyvin. Ensimmäisellä Korson maratonillani seurasin miten kaveri selvisi täysjäykällä Helkamalla. Valitteli vain, että alamäissä ei meinannut pysyä satulassa. Nehän voi hyvin ajella seisten polkimilla.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •