ElectrobikeGarminGiant
Sivu 70 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20 60 68 69 70 71 72 80 120 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.071 - 2.100 / 4143

Aihe: Canyon maantiepyörä

  1. #2071
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Saarijärvi
    Viestit
    46
    Mitat itellä 180/84, niin voisi m-koko olla passeli. Varmaan satula menee aika alarajalle, niin toimisikohan basaltti-satula paremmin..
    Miten voi olla näin vaikeeta tämä päättäminen.. Odottaako parempaa kuukausi kauemmin vai ostaa halvempi, että pääsee polkemaan

  2. #2072
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Iisalmi
    Viestit
    268
    Ostat vuan poijes, niin siitä se helpottaa Tänään napsahti itelle mailiin viesti, että mankeli lähtee 48h sisällä kotia kohti, ens viikolla siis ajua

  3. #2073
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Saarijärvi
    Viestit
    46
    Laitoin Canyonin laskuriin mitat ja tälläiseltä näyttäisi. Onkohan se ajoasento oikeasti noin pysty ? Vai voiko tuo laskurin kuvaan edes luottaa ?
    Mitat:
    Heigth:180
    Inseam: 84
    Torso length: 70
    Shoulder width:47
    Arm length: 62

  4. #2074
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.482
    Kuva on vain viitteellinen, siitä ei kannata välittää. M koossa 84cm inseam mitalla satulan korkeus tulee olemaan noin 74cm keskiöstä (0.883x84cm) ja M koon stack on 571mm. Stack mittaan lisäilet spaceri rinkulat ja stemmin ja pikkasen ohjaustangon kulma nostaa vielä kahvoja ylöspäin, siitä voipi tuumailla paljonko tulee droppia tangolle.
    pätkä muokkasi tätä : 08.04.2015 at 23.50

  5. #2075
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Minusta kuvan ajoasento on ihan säädyllinen normaalille miehelle, joka ei ole kisaileva mäkimies tai hurja temposika.

  6. #2076
    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    450
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Warfe Katso viesti
    Laitoin Canyonin laskuriin mitat ja tälläiseltä näyttäisi. Onkohan se ajoasento oikeasti noin pysty ? Vai voiko tuo laskurin kuvaan edes luottaa ?
    Mitat:
    Heigth:180
    Inseam: 84
    Torso length: 70
    Shoulder width:47
    Arm length: 62
    Itellä on M ja oon 179cm, inseam 84cm, kädet 64cm, torso 60cm (aika suuri heitto tuossa meillä :/). Tolppaa on näkyvissä 10cm. Kädet on mutulla 20cm edempänä kuin kuvassa. Tuo kuvan pyörä näyttää tosi pieneltä ajajaan verrattuna eikä noin pientä pyörää löydy edes Canyonin mallistosta (olis varmaan joku XSSS). Vaakaputken korkeus M koossa on 80cm (tuota ei mainita sivuilla).

    Oma pyörä tuli pari viikkoa sitten mutta en ole sillä vielä ajanut (mitä nyt vähän huoneesta toiseen rullaillut) kun polkimet sain vasta tällä viikolla ja kenkiäkään en ole saanut vielä tilattua vielä mietinnässä myös S kokoon vaihto tai sitten vaihtoehtoisesti stemmin vaihto 90 milliseen kun omasta mielestä tuo ajoasento tuntuu vähän pitkältä. Reachissa ei ole eroa kuin 5mm S ja M koon välillä niin tuolla samalla 90mm stemmillä mikä S koossa on valmiina saa käytännössä yhtä pitkän/lyhyen ajoasennon.
    deee muokkasi tätä : 09.04.2015 at 03.41

  7. #2077
    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    52
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pätkä Katso viesti
    Kuva on vain viitteellinen, siitä ei kannata välittää. M koossa 84cm inseam mitalla satulan korkeus tulee olemaan noin 74cm keskiöstä (0.883x84cm) ja M koon stack on 571mm. Stack mittaan lisäilet spaceri rinkulat ja stemmin ja pikkasen ohjaustangon kulma nostaa vielä kahvoja ylöspäin, siitä voipi tuumailla paljonko tulee droppia tangolle.
    Oma M-koon Ultimate (stack 558 mm) ja noilla mitoilla droppia tulee noin 60-85 mm spacerien sijainnista riippuen (110 mm stemmi). Ilman i-lockia saadaan vielä noin 12 mm lisää.

  8. #2078
    Liittynyt
    08/2014
    Paikkakunta
    Valkeala
    Viestit
    337
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Warfe Katso viesti
    Endurance cf 9.0 stealth välityksellä saa vasta heinäkuuksi, joten olen pohtinut cf 7.0 sl ostoa. Onko siinä olevat vanteet kuinka paljon huonommat? Että kannattaako ostaa halvempi ja päästä kuukausi aikasemmin ajelemaan ja joskus päivittää paremmat vanteet alle. Vai tulisiko vanteiden päivitys paljon kalliimmaksi kuin ostaa suoraan 9.0?
    Minusta nuo toimitusajat näyttävät kyllä huhti-toukokuun vaihdetta, vko 18. Koko XS näyttää olevan heinäkuulle.

  9. #2079
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Saarijärvi
    Viestit
    46
    Hmmm, kyllä mulle näyttää kesä-heinäkuun vaihdetta toimitusajaksi, vai olenko ihan kujalla?

  10. #2080
    Liittynyt
    08/2014
    Paikkakunta
    Valkeala
    Viestit
    337


    Minun näkymä

  11. #2081
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Saarijärvi
    Viestit
    46
    Sulla on 9.0 sl. Normi 9.0 saa heinäkuussa.

  12. #2082
    Liittynyt
    08/2014
    Paikkakunta
    Valkeala
    Viestit
    337
    My bad....

  13. #2083
    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    450
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pätkä Katso viesti
    Kuva on vain viitteellinen, siitä ei kannata välittää. M koossa 84cm inseam mitalla satulan korkeus tulee olemaan noin 74cm keskiöstä (0.883x84cm) ja M koon stack on 571mm. Stack mittaan lisäilet spaceri rinkulat ja stemmin ja pikkasen ohjaustangon kulma nostaa vielä kahvoja ylöspäin, siitä voipi tuumailla paljonko tulee droppia tangolle.
    84cm inseamilla droppia on 3cm (mittasin äsken). Satulan korkeus keskiöstä 73,5cm.

  14. #2084
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Saarijärvi
    Viestit
    46
    Entäs miten pystyn määrittelemään millaisen setbackin tarvitsen satulatolppaan ? VCLS 2 satula ois sen 129,95eur lisää hintaan, eli jos 7.0:n kanssa ottaa tuon satulatolpan, niin hinta sitten melkein sama kuin 9.0:lalla. Mut taidan olla kallistumassa tuohon halvempaan vaihtoehtoon, eiköhän tuolla VCLS 1 tule toimeen.
    Warfe muokkasi tätä : 09.04.2015 at 21.07

  15. #2085
    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    450
    Onko muiden Canyon H28 Road AL tangon omistajien mielestä dopin käyristys huono? Olen laittanut 5 astetta nousua tangolle enkä tahdo saada dropilta hyvää asentoa otettua oikein mitenkään. Ainoa kohta missä käden asento tuntuu ok:lta on ihan tangon alapäästä kiinni pitäessä. Oon käynyt koeajamassa Konia ja Trekkejä ja jokaisen pyörän droppi on tuntunut paljon paremmalta ns "tältä sen pitää tuntua". Käden ja ranteen saa ok asentoon korkeammalta kiinni pitäen (niin että ylttää vaihteille) vain jos laittaa tyyliin käden kyynärpäästä melkein 90 asteeseen ja leuan kiinni tankoon.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Warfe Katso viesti
    Entäs miten pystyn määrittelemään millaisen setbackin tarvitsen satulatolppaan ? VCLS 2 satula ois sen 129,95eur lisää hintaan, eli jos 7.0:n kanssa ottaa tuon satulatolpan, niin hinta sitten melkein sama kuin 9.0:lalla. Mut taidan olla kallistumassa tuohon halvempaan vaihtoehtoon, eiköhän tuolla VCLS 1 tule toimeen.
    Normaali tolppa on Canyon S23 VCLS CF (25 mm Setback). Eiköhän tuo riitä hyvin sillä 84cm inseamilla.

  16. #2086
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Saarijärvi
    Viestit
    46
    Kiitoksia kaikille neuvojille. Tänään lähtee cf 9.0 tilaukseen. Odotellaan sit heinäkuuhun asti

  17. #2087
    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    450
    Tarkastelin äsken runkoa tarkemmin ja huomasin tämän järkyttävän näyn. Miten tästä voi enää jatkaa eteenpäin?!?! Oli muuten kolmas netistä tilattu pyörä ja kaikissa on ollut jotain naarmuja/jälkiä rungossa. Eikö niitä pyöriä saada kasattua kolhimatta? Eihän tuo nyt oikeasti mitään haittaa, mutta ei sitä uutta autoakaan kaupasta huolisi jos kylki olisi valmiiksi naarmuinen.

  18. #2088
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti deee Katso viesti
    Eihän tuo nyt oikeasti mitään haittaa, mutta ei sitä uutta autoakaan kaupasta huolisi jos kylki olisi valmiiksi naarmuinen.
    Aika harva autovalmistaja toimittaa tuotteitaan asiakkaan kotiovelle pahvilaatikossa.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  19. #2089
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Äh, kovaa ajoa vaan.. Tulee noita jälkiä itsekin aiheutettua ensimmäisen parin tonnin aikana, ja "alkuperäisnaarmut" sekoittuu tähän iloiseen sekamelskaan
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  20. #2090
    Naarmuhan on hyvä asia. Siitä kun valittaa, niin saa jotain hyvitystä, eikä sen jälkeen eka itseaiheutettu naarmu harmita niin paljoa.

  21. #2091
    Kuljetusvaurio on kuljetusvaurio, ei siihen totu. Deeellä se taitaa onneksi olla vain teipissä.
    30T

  22. #2092
    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    450
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Aika harva autovalmistaja toimittaa tuotteitaan asiakkaan kotiovelle pahvilaatikossa.
    No helpotetaan vähän: Jos tilaat kannettavan tietokoneen netistä ja pakettia avatessa huomaat että kansi on valmiiksi naarmuilla niin pidätkö koneen vai lähetätkö takaisin?

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti 30 hampainen Katso viesti
    Kuljetusvaurio on kuljetusvaurio, ei siihen totu. Deeellä se taitaa onneksi olla vain teipissä.

    Tepin kohdilla nuo jäljet ovat. En usko että tuo olisi kuljetusvaurio. Veikkaan että on tapahtunut teippiä laittaessa tms ja on ajateltu että "koitetaan jos asiakas ei huomaisi/välittäisi. No 2 viikkoa pyörä on tuossa sohvaan nojannut ja nyt vasta huomasin kun siirsin pyörän Rosen telineeseen ja aloin käymään sitä tarkemmin läpi

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Äh, kovaa ajoa vaan.. Tulee noita jälkiä itsekin aiheutettua ensimmäisen parin tonnin aikana, ja "alkuperäisnaarmut" sekoittuu tähän iloiseen sekamelskaan
    Ei tuo maastopyörässä niin haittaisikaan kun jälkiä tulee millon mihinkin, mutta maantiepyörän haarukassa tuo häiritsee kun sen ulkosivut pysyy normaalisti naarmuttomana käytännössä ikuisesti.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Alottelia-14 Katso viesti
    Naarmuhan on hyvä asia. Siitä kun valittaa, niin saa jotain hyvitystä, eikä sen jälkeen eka itseaiheutettu naarmu harmita niin paljoa.
    Ennemmin ottaisin naarmuttoman pyörän (tai minkä tahansa ostamani tuotteen) kuin jotain hyvitystä. Käsittelen omia tavaroita aina hellävaraisesti oli se sitten puhelin, järjestelmäkamera tai polkupyörä, koska saan siitä nautintoa kun vuoden tai kahden vanha tuote on vielä uudenveroisesssa kunnossa. Valmiiksi naarmuisella tuotteella nautintoa ei voi saada ja vaikka kuinka varot kolhimasta, pyyhit ja putsailet niin naarmut ovat ja pysyvät
    deee muokkasi tätä : 11.04.2015 at 14.04

  23. #2093
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Onko sulla deee lapsia. Ei tarvitse vastata eikä liity edes asiaan mutta lapset on sellainen asia jonka vuoksi ko. elämäntavan voi unhoittaa
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  24. #2094
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti deee Katso viesti
    Ennemmin ottaisin naarmuttoman pyörän (tai minkä tahansa ostamani tuotteen) kuin jotain hyvitystä.
    Voihan sen palauttaa? Joka kerta, kun oon ite valitellut kuljetusosumista, ni tulee vastakysymys, et haluutko uuden tilalle, vai sovitaanko joku hyvitys.

  25. #2095
    Ostin bianchi via nirone 7
    tiagra 2014. Oliko hyvä vai paska ostos?

  26. #2096
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dakota Katso viesti
    Ostin bianchi via nirone 7
    tiagra 2014. Oliko hyvä vai paska ostos?
    Canyoniksi se on kyllä aika huono valinta.

  27. #2097
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    37
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti deee Katso viesti
    No helpotetaan vähän: Jos tilaat kannettavan tietokoneen netistä ja pakettia avatessa huomaat että kansi on valmiiksi naarmuilla niin pidätkö koneen vai lähetätkö takaisin?




    Tepin kohdilla nuo jäljet ovat. En usko että tuo olisi kuljetusvaurio. Veikkaan että on tapahtunut teippiä laittaessa tms ja on ajateltu että "koitetaan jos asiakas ei huomaisi/välittäisi. No 2 viikkoa pyörä on tuossa sohvaan nojannut ja nyt vasta huomasin kun siirsin pyörän Rosen telineeseen ja aloin käymään sitä tarkemmin läpi


    Ei tuo maastopyörässä niin haittaisikaan kun jälkiä tulee millon mihinkin, mutta maantiepyörän haarukassa tuo häiritsee kun sen ulkosivut pysyy normaalisti naarmuttomana käytännössä ikuisesti.


    Ennemmin ottaisin naarmuttoman pyörän (tai minkä tahansa ostamani tuotteen) kuin jotain hyvitystä. Käsittelen omia tavaroita aina hellävaraisesti oli se sitten puhelin, järjestelmäkamera tai polkupyörä, koska saan siitä nautintoa kun vuoden tai kahden vanha tuote on vielä uudenveroisesssa kunnossa. Valmiiksi naarmuisella tuotteella nautintoa ei voi saada ja vaikka kuinka varot kolhimasta, pyyhit ja putsailet niin naarmut ovat ja pysyvät
    Oletko jo päässyt ajamaan sillä? Kun omani toivottavasti ensiviikolla saan, niin jos tuollainen naarmu on SE kosmeettinen vika, niin kiitän kahdesti canyonia. Ei mikään tämän hintaluokan pyörä itselläni ole ollut virheetön kun sitä kaksi viikkoa on käännellyt ja tutkinut. Trekin krossarikin tolla tarkastelulla pitäisi " vaihtaa". Ajoa vaan nyt niin kroppa ja mieli tottuu siihen ajokokemukseen minkä saat.

  28. #2098
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Joulukuusta ajettu Canyonilla ja täytyy kyllä sanoo, että tuohon rahaan oikein hauska peli ajaa. Runko tylsän värinen ja massiivisesta down tubesta miinusta. Paketista vedettynä tarvi jarrut keskittää uudelleen ja etuvaihtajaa vähän trimmailla, mutta muuten kaikki oli niinkuin piti ilman kolhuja. Muuten originaali, mitä nyt stemmin, satulan ja renkaat vaihdoin leveempiin ja paremmin rullaaviin.
    9kg paikkeille vaaka pysähtyy ajokuntosena ilman satulalaukkua. Täytyis tuosta Syntacen stemmistä poistaa logot ja ottaa pätkä pois keulasta. Tän päivän lenkin perusteella saisi viimesen spacerinkin poistaa. Canyonin oma brändätty stemmi oli muuten melko painava ja massiivinen. 20g lähti ainakin kun vaihto 10mm pidempään.


  29. #2099
    Liittynyt
    05/2007
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    1.041

    Punapää

    Otin tänään ensisavut Endurace CF 9.0:stä (s/53) ja kuskilla (176/80 haarus) oli myös ensilenkki maantiellä tänä vuonna ja matkaa tuli reilu 70 km. Harrastelijana halusin leppoisamman ajoasennon kuin vanhassa race geometrian Feltin F-sarjassa oli. Tässä tunnun onnistuneen täysin. Ohjaamo lyheni vanhaan verraten 26 mm (reach -16mm, stemmi -10mm) ja tässä ei ole huomioitu tangon Ritchey Evocurve takataivutusta. Ajoasento on minulle nyt mieluinen enkä näe tarvetta kasvattaa stemmin pituutta tai tangon leveyttä. Tangon leveys 40 cm oli minulle pieni kysymysmerkki sillä pelkäsin sen tuntuvan kapealta tai mahdollisesti aiheuttavan rintakehää ahtautta, mutta näin ei ollut. Toinen spaceri oli jo valmiiksi stemmin päällä ja toinen saattaa siirtyä kesän mittaan myös sinne, mutta sen aika näyttää. Lenkin aikana tai sen jälkeen ei niskassa, selässä tai käsissä ollut kolotusta.

    Harrastelijan näkökulmasta runko tuntui jäykältä eikä notkunut vaikka miten vemputti putkelta . Tässä en huomannut mitään eroa Feltin F5:n jota hyvänä runkona pidetään. Pyörä kiihtyi hyvin ja tuntui ketterältä vaikka ohjauskulma on loiva vanhaa pyörään verrattuna. Röpelö asfaltilla ei tuntunut tärinä vaan lähinnä kuvailisin sitä pieneksi värinäksi. Tiedä sitten miten tuo Ergonilta kotoisin oleva ihmetolppa asiaan vaikutti.

    DT Swissin R23 Spline kiekot olivat mukava tuttavuus. Rullaavat hyvin, ovat herkät eivätkä minusta olleet löysät. Tämä oli hyvä juttu sillä valitsin 9.0 juurikin mm.näiden kiekkojen vuoksi 8.0 sijaan. Nyt ei sitten ole tarvetta päivittää kiekkoja, kuten olisin varmasti tuon 8.0 valittuani turhamaisuuttani heti tehnyt.

    Ultegra tasoa en ollut aikaisemmin kokenut, joten se oli pakko saada tähän uuteen pyörään. Vaihtaa hyvin ja herkästi, mutta ero vanhaan 105 10 speed sarjaan on kyllä aika pieni. Suurin ero on tuossa etuvaihtajan toiminnassa, mutta sekin on ilmeisesti näissä 11 speed sarjoissa lähellä toisiaan.
    Minulle olisi kyllä tuo uusi 11 speed 105 sarja riittänyt paremmin kuin hyvin, mutta kun halusin Ultegrat niin ne on nyt minulla.

    Tyytyväinen olen ainakin ensilenkin jälkeen tuohon Endurace CF 9.0 hankintaan eikä mitään välittömiä muutostarpeita herännyt mieleen. Tällä ajan ainakin seuraavat 5 v./ 20.000km.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

  30. #2100
    Liittynyt
    04/2011
    Paikkakunta
    Saarijärvi
    Viestit
    46
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Otin tänään ensisavut Endurace CF 9.0:stä (s/53) ja kuskilla (176/80 haarus) oli myös ensilenkki maantiellä tänä vuonna ja matkaa tuli reilu 70 km. Harrastelijana halusin leppoisamman ajoasennon kuin vanhassa race geometrian Feltin F-sarjassa oli. Tässä tunnun onnistuneen täysin. Ohjaamo lyheni vanhaan verraten 26 mm (reach -16mm, stemmi -10mm) ja tässä ei ole huomioitu tangon Ritchey Evocurve takataivutusta. Ajoasento on minulle nyt mieluinen enkä näe tarvetta kasvattaa stemmin pituutta tai tangon leveyttä. Tangon leveys 40 cm oli minulle pieni kysymysmerkki sillä pelkäsin sen tuntuvan kapealta tai mahdollisesti aiheuttavan rintakehää ahtautta, mutta näin ei ollut. Toinen spaceri oli jo valmiiksi stemmin päällä ja toinen saattaa siirtyä kesän mittaan myös sinne, mutta sen aika näyttää. Lenkin aikana tai sen jälkeen ei niskassa, selässä tai käsissä ollut kolotusta.

    Harrastelijan näkökulmasta runko tuntui jäykältä eikä notkunut vaikka miten vemputti putkelta . Tässä en huomannut mitään eroa Feltin F5:n jota hyvänä runkona pidetään. Pyörä kiihtyi hyvin ja tuntui ketterältä vaikka ohjauskulma on loiva vanhaa pyörään verrattuna. Röpelö asfaltilla ei tuntunut tärinä vaan lähinnä kuvailisin sitä pieneksi värinäksi. Tiedä sitten miten tuo Ergonilta kotoisin oleva ihmetolppa asiaan vaikutti.

    DT Swissin R23 Spline kiekot olivat mukava tuttavuus. Rullaavat hyvin, ovat herkät eivätkä minusta olleet löysät. Tämä oli hyvä juttu sillä valitsin 9.0 juurikin mm.näiden kiekkojen vuoksi 8.0 sijaan. Nyt ei sitten ole tarvetta päivittää kiekkoja, kuten olisin varmasti tuon 8.0 valittuani turhamaisuuttani heti tehnyt.

    Ultegra tasoa en ollut aikaisemmin kokenut, joten se oli pakko saada tähän uuteen pyörään. Vaihtaa hyvin ja herkästi, mutta ero vanhaan 105 10 speed sarjaan on kyllä aika pieni. Suurin ero on tuossa etuvaihtajan toiminnassa, mutta sekin on ilmeisesti näissä 11 speed sarjoissa lähellä toisiaan.
    Minulle olisi kyllä tuo uusi 11 speed 105 sarja riittänyt paremmin kuin hyvin, mutta kun halusin Ultegrat niin ne on nyt minulla.

    Tyytyväinen olen ainakin ensilenkin jälkeen tuohon Endurace CF 9.0 hankintaan eikä mitään välittömiä muutostarpeita herännyt mieleen. Tällä ajan ainakin seuraavat 5 v./ 20.000km.
    Kiitokset näistä kokemuksista, aina mukava lueskelle muiden mielipiteitä laitteista. Ei ainakaan helpottanut omaa odotusta nämä ylistykset Mitenkäs VCLS 2 satulatolppa toimii ?
    Vähän olen kyllä kateellinen, että sait jo nyt omasi, oma CF 9.0 tulee vasta heinäkuussa

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •