
 Alkujaan tämän lähetti 
JackOja
					
				 
				Se on sitä laiskuutta, jota Fillari-lehtikin harrastaa. Onhan se nyt toki työlästä irroittaa kaikki hilut kiekoista ja punnita erikseen, mutta eikö se nyt olisi sitä lukijoiden palvelemista. Samalla tulisi punnittua vaikkapa sisurienkin paino ja paljonko vaikka jotkut jarrulevyt ja renkaat oikeasti painaa.
			
		 
	 
 
Siis hetkinen, mitä TM on nyt tehnyt väärin? Minusta on ihan oikein että pyörätestissä punnitaan kaikki pyörivät massat. Siinähän se paljastuu jos joku on uittanut pyöräänsä esim tolkuttuman painavan takapakan. 
Tietysti olisi hyvä muutamalla lauseella ilmoittaa, että mistä korkea paino johtuu. Että onko syy tosiaan kiekoissa, pakassa vai surkeissa renkaissa.  
Miksi pyörätestissä pitäisi lähteä punnitsemaan eri komponetteja? Ne komponettitestit on sitten erikseen.
Mutta pääasia on tietysti että kaikki pyörät punnitaan samanlailla. Muuten testistä putoaa pohja pois.
Ps. Canyonin speksien mukaan netistä löytyvillä tiedoilla kiekkoparin pitäisi painaa n 2 500-2 600 grammaa
				
			 
			
		 
			
			
			
				
					Ohiampuja muokkasi tätä : 02.04.2015 at 10.51
				
				
					Syy: Painon lisäys
				
			
			
			
				
			
			
				XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla. 
			
			
		 
	
Kirjanmerkit