Ei muuta kuin sankoin joukoin aamulla Salelle niin mennään katsomaan uusia uria!!
Ei muuta kuin sankoin joukoin aamulla Salelle niin mennään katsomaan uusia uria!!
Tervehdys!Se on varattava lyijylevyjä ja vaaka Salelle,ennen ei pääse yhteislenkille,kunnes vaaka näyttää tiettyä lukemaa,ei vaan jos 14kg pyörä ei liikahda,se on miehessä vika.Lenkki jää multa väliin klo11,alkaa tyttöjen ringette peli Wareenassa ja polvikaan ei tykännyt tän päivän lenkistä.
Kyllähän se painava mankeli kuntoa lisää mutta kyllä taasen kevyet kiekot ja renkaat vaan lisää intoa. Tänään oli raskaat kiekot ja raskaat renkaat niin ei paljon hymyä irronnu... Tarvii kokeilla litkutteluja ja räjäyttää kompuralla parit renkaat niin saa jännitystä elämään.
Onhan tossa jo reippaasti grammoja, mutta kyllä mullakin lenkkeilykiekkojen (Cuben orkkiskiekot + perusjarrulevyt + XT:n pakka + normiakselit) lukemat menee neljään kiloon. Ja läskissä mennee kuuteen kiloon.
Mullakin jää yhteislenkki huomenna väliin, kun täytyy lähteä syömään kakkua.
Yhteislenkki vei voimat tehokkaasti 😃. Tuli käytyä Rutajärvellä, tangon yli ainakin 4 kertaa!!
Jarge kevensi takapakkaa alkumatkasta ja jätti yhden ylimääräisen rattaan pois.
Ei auttanut kevennys, äijä ihan sipisEli erittäin toimiva konsepti oli päivän lenkillä!!
Kuulostaa lenkiltä!
Varsin asiallista menoa.
Musha rain dum a doo, dum a da
Olisko to-pe akselille mitään intoa kellään? Sattuu muutama vapaa tässä loppuviikolle niin ajattelin lähteä tutkiin noita Korkkiksen takamettiä ja sieltä Rapolaan ja Vallon kautta takaisin. Esim: torstai Jyräänmäen vesitorni klo:10..? Tai ihan koska vaan.
Jos Thomson on the tolppa, toi Miikan tolppa on sitten vissiin the hissitolppa. Komee!
Mulla onnistuu pääsiäislenkki vasta sunnuntaina.
Ole huva tolppa!
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
itelläkin puskee taas vapaat päälle, tänään ja to-ma aikana voisi lenkkiä heittää.
edit. Onko kellään lainata takapakan kiristysavainta? Tuli hommattua toiset vanteet, jahka maailmata tuleevat.
_Miika_ muokkasi tätä : 31.03.2015 at 13.35
Multa löytyy takapakka-avain. Tuu Miika Lintulasta hakeen.
Huhu kertoo, että Koskissa on taas uus tykki! Onko tällä viikolla salesu10?
Tälle viikolle ehdottaisin Salesu10 sijaan ST-su10:ä. Eli lähdettäis Mahliankadulta liikkeelle ja palattais samaan paikkaan takaisin saunaan.
Saunakamppeet ja puhtaat vaatteet säilyisi lenkin ajan siis sisätiloissa...
Jos on vaikeuksia saada kamoja pyörällä kulkemaan niin voin pyöräyttää pakulla kylän ympäri niin saadaan kamat ja pyörät liikkumaan.
Saunan jälkeen voidaan tilata vaikka ne palautumispizzat jne.
Edit. Uuden tykin kuva piti laittaa.
https://onedrive.live.com/redir?resi...nt=photo%2cjpg
Saarinen muokkasi tätä : 01.04.2015 at 20.37
Mä oon näillä näkymin mukana, jos st-su-10 toteutuu. Mutta jos osallistujien määrä jää kovin vaatimattomaksi, siinä tapauksessa kannattanee lykätä tämä palautumistapahtuma myöhempään kevääseen.
Mulla näyttää nyt siltä että en oo mukana sunnuntain karkeloissa.
To-su jakson itse Peurungalla ajelemassa joten ei pääse mukaan.
Mukana ST-su10!
Täähän alkaa kuulostaa siltä, että saunakeikka toteutuu... Vai mitä autokeisari on asiasta itse mieltä?
Laitetaan toteutumaan ehdottomasti!!
Olen kanssa mukana ST-su10 lenkillä mukana!
ei pääse, keksiny tuo toinen osapuoli taas muuta tekemistä . Aki: pakka-avaimen hommasin, nyt ois tarve keskiöavaimelle (shimano, ulkoinen, 44mm), pitäs kiristää 6pultti adapterit centerlokkeihin. voisin huomenna aamusta kipasta st:lta hakee.
_Miika_ muokkasi tätä : 04.04.2015 at 19.56
Joo... ei pääse huomenna. Maanantaina taidan mennä herityn kautta korkikselle.
Hmmm... Mullakin on dt:n certerlock-6-pultti-adaptereita, mutta ne kyllä kiristyvät nimenomaan pakka-avaimella... Mutta toi Shimanon keskiöavainkin saattaa löytyä, tosin se taitaa olla jo vuosikymmenen takaa. Mutta voin ottaa aamulla ST:lle mukaan.
Täällä on fillari kiillotettu ja Gopro latauksessa. Aamulla mennään!
edit: Onhan ST:llä jääkaappi käytettävissä? Tarttis saada keskiöavaimet kylmään päiväksi.![]()
Kyllä jääkaappeja löytyy. 😊
Aamulla kaikki kynnelle kykenevät mukaan!!
Kannatusjäsen tulossa mukaan, lenkille. Autokauppoja pitää vältellä😀
Kalja
Olut
Bisse
Kirjanmerkit