Bronson tuli sopivasti 27,5 hypeen ,mutta ei se kyllä tarjonnut mitään uutta muuten. Spessulla on ollut enduromallisto iätajat ja muitakin polkien ylös kovaa ala pyöriä löytyi.
Cruzilla on ongelma geometrioidensa kanssa. minusta bronsonissa pitös olla 66 keulakulma ja solossa 67. Silloin voisin harkita.
Kuvaavaa on et minun 2010 vuoden 125mm joustavassa yetissä on samat kulmat kun bronsonissa +se on pidempi.
Ihmiset vierastaa loivaa keulakulmaa vaikka minusta siitä ei ole kuin hyötyä jopa trailpyörissä. Yeti joutui aikoinaan valehtelemaan jälleenmyyjilleen
ja laittamaan spekseihin että niiden legendaarisessa 575:sessa on 69,5 asteen keulakulma vaikka todellisuudessa se oli loivempi.(68)
Kukaan jälleenmyyjä ei olisi ottanut yhtään pyörää myyntiin jos ne ois sanonut et siinä on 68 asteen keulakulma.
Yllättäen siitä tuli hitti.
SC osu kyllä bronsonilla hetkeen ja tekivät hurjasti massia sillä mutta muuttasivat sen solon kulmia nyt perk....
Niin asiaan. Minä uskallan väittää ,että ns. buotigue (yeti ,santa cruz ,intense) merkkien rungot on parempia ja siksi niistä saa maksaa enemmän kuin radoneista ja canyoneista jotka ovat vaan kopioineet jousituksensa vuodesta toiseen kehittämättä mitään uutta.
Asiaan tosin tuli onneksi muutos Canyonin kohdalla. Elekee kivittäkö.
Kirjanmerkit