If you build it, they will come... Olisihan se kyllä mielenkiintoista nähdä pyörä, mihin tuo 2XL mahtuu taakse.
If you build it, they will come... Olisihan se kyllä mielenkiintoista nähdä pyörä, mihin tuo 2XL mahtuu taakse.
Mikä ei ole erikseen sallittu, on kiellettyä.
![]()
Itse en kyllä rengasralliin lähde. Paitsi sitten kun on varaa kakkoskiekkoihin. Tai kolmois.
Eri kiekkojen kanssa toi touhu toimi kyllä hyvin enskapyörässäkin, että jos vaurastuu joskus niin mikä ettei.
Vai meneekö se väärin? Pitääkö renkaat vaihtaa aina samoille kiekoille?![]()
^Joo, en tiedä mikä on mennyt elämässä pieleen kun pelimerkkejä ei asuntolainan ja muiden menojen jälkeen jää niin paljon, että vois ostella kumeksia valittavaksi asti. Niillä mennään, jotka on alla. Ylellisyyttä tosin, että Suomeen tuli tuo äksäksäksäl, niin pystyin hommaamaan lumirenkaiksi kohtuullisesti hinnoitellun Lou&Nate-combon. Tosin sekin ostos oli niin arvokas, että parissa erässä rahoitin![]()
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Olishan se kätevää jos hommais tuplakiekot. Vaihtelevassa talvisäässä vois veivaa nastapallojen ja lumirenkaiden välillä ja kesällä kans jollain perusteella niitä vois vaihdella. Pitää vaan ensin keksiä minkälainen takanapa tuossa jopossa kestäis. 200km tuntuu hieman lyhyeltä kestoiältä.
103 millisellä vanteella 5,65 tuumaa leveä (143,5mm) 20psi paineella, 5,45" (138,4mm) 3psi:llä ja 80 millin vanteella 5,30" (134,6mm) 10 psi:llä. Halkaisija 32". 280 nastalla varustetun kumin paino 1680 grammaa.
Tässä linkki MTBR:n keskusteluun, jossa Nakamuran Espen W. on raportoinut leveydet.
onkö tä olut jo
![]()
Bud ja Lou siirtyy siis semiläski kerhoon.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Mikä jalkajarruvipu tuossa on ?
^Asiaa...
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Nojoo.. Itselläkin on omakotitalon asuntolaina, 2 lasta, 2 koiraa, työt ja muita harrastuksia, mutta itselle kyllä tuo varustelu, säätäminen, ruuvaaminen ym. Oheis toiminta ja tallissa touhuaminen on osa harrastetta pyöräilyssä kuin muissakin harrasteissa.
Vähissä ne on itselläkin, mutta ei tuu ainakaan sohvan kangasta kauheasti kulutettua![]()
Oluesta en tiiä mut ei kumeja vanteelle noin laiteta. Venttiili joko keskelle tekstiä tai sitä vastapäätä symmetrisesti. Ärr märr märr. Luulis jo sen joka topikkiin tunkevan Kiteen keisarinkin tähän epäkohtaan puuttuneen.Alkujaan tämän lähetti VitaliT
Shimaani muokkasi tätä : 21.03.2015 at 20.55
Mitä nyt tuli viikonlopun naustiskelulla Bud&Lou komboa testailtua niin mainiolta vaikuttaa rengastus.
Pääosin liikuttiin kyllä kantohangilla, mutta oli mukana hiukka juuria ja kelviäkin.
Rotan painoinen kuski pystyy pitämään edessä Budissa helposti 0.2bar paineita. Pehmentää kivasti iskuja, mutta pysyy ryhdissään tasaisella.
Budin asensin Propulsion-suuntaan ja sivuttaispito on mieletön. Ajon aikana ei lipsunut missään, kertaakaan. Eleetön ja huomaamaton rengas.
Ja mukava. Pehmeä.
Lou takana hiukka tihkutteli litkuja näin ensimmäisellä "kunnon" lenkillä, joten annoin paineiden olla 0.45barissa. Tuollakin paineella pito on jotain aivan muuta kuin GC:ssa.
Nousuissa voi jopa joskus ajaa putkelta, ei lipsu.
Tolla paineella rengas on rotalle hiukka kova vielä, mutta voin vaan kuvitella mitä pito ja mukavuus on kun tiputetaan paine sinne 0.2-0.3bar tienoille.
Tai asennetaan Propulsion-modeen.
Rullaavuus ei koskaan ole ollut kriteeri joten en sille kauheasti painoarvoa anna, mutta olihan sitä tarkkailtava kun on niin kommentoitu raskaaksi renkaaksi.
Tuolla 0.45bar paineella takana pyörä liikkui aivan yhtä köykäiseen kuin GC:lla. Mutta huomattavasti mukavammalla kyydillä. Ja varmuudella pidosta.
Mainio rengastus näin alkuun. Katsotaan muuttuuko mielipide kesän mittaan.
Nyt ei voi muuta kuin virnistellä entistä leveämmin.![]()
Itse mietin, että Bud&Lou olisi kesälle hieman liian jytky valinta eli jotain kevyempää ja rullaavampaa voisi laittaa niiden sijaan paikalleen. Nuo uudet Maxxiksen kumekset kyllä kiinnostaa..
Krossikommuuni / Syöte MTB
Olisi mielenkiintoista tietää kuinka leveä tuo Maxxiksen FBR kumi on 80mm vanteella, että mahtuuko omaan läskiin taakse. 110mm alkaa olemaan aika max leveys tuossa 2FAT Prossa että saa huoletta ajella ilman että rengas käy rungossa kiinni.
^Lisäksi kiinnostaa, että saako jo kesäkumiksi vai meneekö ens talveen.
45 uutuudet tulee ainakin ns välikokoon D5 korkemmat tosin onneksi http://45nrth.com/files/pages/11532_...Geo_Update.pdf
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Dillinger 4 on kyllä oikeasti jäisellä pinnalla todella liukas kumi. Kelviajeluun kyllä ihan kiva.
^en komppaa, tosin tikan terävillä kovametallikärki nastoilla omat..
Juu tehdasnastoitettu tuo oma. Yhtä luistelua jäisellä polulla.
^ juu, kyllä se oikeesti on iso, johan se tuli tuolla todettua.. lainaamasi lauseeni perustui numeroiden perusteella tehtyyn päätelmään.. totuus on toinen, mitatut arvot aivan levottomia, mutta mihin olemassaolevaan runkoon se enää mahtuu ja onko tuo lopullinen tuotantomalli.. no, se selvinnee tulevaisuudessa..
Ei vattu,
tuo menee jo sarjaan kun-mkn-ei-riitä.
Seuraavaksi sit vissiin saahaan poljettava moottorikelekka.![]()
Kirjanmerkit