GarminGiantElectrobike
Sivu 74 / 107 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24 64 72 73 74 75 76 84 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.191 - 2.220 / 3210

Aihe: Valkeakoski!

Kotona ollaan,kellosta katsottuna tuli vietettyä tänään 7 ja puoli tuntia pyöräillessä( Roineen olisi kai kiertänyt nopeammin).Joo tuli vielä katsastettua Harjunkallio,tunkkaamiseksi meni metsäauto tielle saakka(lapiotalkoilla sais sohjot pois,luonto hoitais loput).Metsäautotie oli ajettavissa ja loppupolku(moottorikelkalla tampattu tiukkaan),viimeisen mäen alta,ennen peltoa lähti vasemmalle polku ,joka vei sinne tielle joka on vastapäätä Rapolan polun alkua.Vesuri mukaan niin sais polun kunnolla näkyviin.Rapola suht koht ajettavissa,tien puoli melkein sula koko matkan,jyrkimmät mäet ei pitoa.Enska polku takaisin ajettavissa,paikoin upotti.Kiitos taas mukavasta lenkistä ja seurasta.No Saint juniori iso kypärän nosto täältäkin.

22km, 3.17.45 ajallisesti, n. 78 ärräpäätä. Siinäpä se meidän saldo junnun kanssa. Ja todella täytyy junnua arvostaa koska monin paikoin nuo sohjo kohdat ja peltoaukeat oli ihan mössönä kun viimeisinä tultiin...
    Mites tuo talvi tdt? Itse olen siis menossa ja tätini asuu Tesomalla joten vien auton hänen talonsa parkkiin ja vaihtelen rauhassa kamppeet hänen kellarissaan. Niin että jos joku haluaa mukaan niin autoon mahtuu ja konttia grand voyagerista löytyy. Itse poljen tuon tynkä tdt:n mutta voin hyvin odotella tätini sohvalla jos joku kyytiläisistä lähtee Izmon kelkkaan 😉.

Harmi kun en päässyt tänään mukaan. Oliko kesärengaskelit?

Hattu päästä no-saintin junnulle ja Gonamiehelle. Hauska reissuhan se oli, vaikka nyt on rintakehä niin kipeä ettei tee mieli nauraa.

Btw, näin muuten jäähallilla äsken luisteluissa sen koskin toisen endurotykin. Paljon on kuulemma treenattu, viikon päästä Saksaan treenaamaan ja sieltä Ranskaan? ekoihin enskakisoihin. Taitaa kirjoittamalla kuulostaa paljon vakavammalta kuin luonnossa Unohdinkin kysyä onko love-polku raivattu jo kuntoon...... Hitto.

edit: Jaa käppyrää ei olekaan laitettu, pitänee julkaista kun laitan garminin koneeseen kiinni.
    Musha rain dum a doo, dum a da

Lainaus Alkujaan tämän lähetti _Miika_ Katso viesti
    näköjään korkiksellekin pääsee ränneihin salaharjoittelemaan, jotain hyötyä lapionnista oli.
    Ajettiin tänään muuten DH1:nen, ei nyt ihan kesäkunnossa vielä, mutta aina kuitenkin hauska

Laita MTBwb käppyrä näytille. Google on muuttanut sääntöjään ulkopuolisilta palvelimilta ladatuista gps-jäljistä, eikä se mun vanha tapa käppyröiden jakamiseen enää toimi. Tarvinnee täälläkin vähän päivitellä laitteistoa...

Hyvä kuulla, että sukka on iskussa.

--> mx77

Kohtuullisesti pärjäsi ilman nastoja, mutta kai se kuitenkin lähempänä nastarengaskeliä oli kuin kesäkeliä.

Ok. Tiistaina pääsen seuraavan kerran ajamaan valojen kanssa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBwannabe Katso viesti

Btw, näin muuten jäähallilla äsken luisteluissa sen koskin toisen endurotykin. Paljon on kuulemma treenattu, viikon päästä Saksaan treenaamaan ja sieltä Ranskaan? ekoihin enskakisoihin. Taitaa kirjoittamalla kuulostaa paljon vakavammalta kuin luonnossa Unohdinkin kysyä onko love-polku raivattu jo kuntoon...... Hitto.
    Nyt tais MTBW:n rintakehän kipu säteillä päähän tai päiväinen lenkki hapottaa vielä kuin Heikkistä konsanaan, sen verran meni nyt pieleen... =) Enemmän olen treenannut, en paljoa. Iso ero. Pääsiäisen jälkeen menen ystävän luokse Saksaan ja sieltä kisareissulle Ranskan puolelle Cannondale Enduro Tour:in Dabon osakilpailuun. Vakavaa on vasta kun on 5 sekuntia starttiin.

Pari viikkoa sitten tarvoin love-polun moottorisahan kanssa läpi, mutta siististi oli jätetty polku murjomatta, eikä tarvinnut sahaa nykiä käyntiin. Joku siellä oli jo kerennyt muutamat rangat korjaamaan polulta pois. Voisikin nyt käydä käveleen sen läpi ja katsoa mikä on lumitilanne.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rokkisukka Katso viesti
    Nyt tais MTBW:n rintakehän kipu säteillä päähän tai päiväinen lenkki hapottaa vielä kuin Heikkistä konsanaan, sen verran meni nyt pieleen... =) Enemmän olen treenannut, en paljoa. Iso ero. Pääsiäisen jälkeen menen ystävän luokse Saksaan ja sieltä kisareissulle Ranskan puolelle Cannondale Enduro Tour:in Dabon osakilpailuun. Vakavaa on vasta kun on 5 sekuntia starttiin.....
    Hyvä tarina on aina parempi kuin tylsä totuus

Lovepolulla tein tunnin homman tässä taannoin, raivasin muutamia kymmeniä pieniä puita polun päältä kun joku metsuri oli vähän raiva(o)nnut pintä koivua yms siellä polun meijerin päässä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBwannabe Katso viesti
    Hyvä tarina on aina parempi kuin tylsä totuus
    Tämä pitää kyllä paikkansa. Liikaa ei saa totuutta vääristellä, ettei tuu paineita tai löydä kohta itseänsä succikset jalasta jostain viestijoukkueesta.

Ai se oli Jarge ollut varmaan sitten silloin jo ennen minun moottorisahalenkkiä. Pyörän jälkiä siellä olikin näkyvissä silloin. Hyvää duunia.

Nyt joko lumien sulettua tai uuden puiden korjuureissun jälkeen näyttää luuppi aika pahalta parinsadan metrin matkalta siellä lähes järven tasolla menevällä turpeisella kohdalla. Ei ole routa kantanut konetta ja vajaa metristä renkaan uraa on ikävästi.

Siltoja meiltä vähän puuttuukin... Talkoillaan muutamat sillat sinne!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rokkisukka Katso viesti
    Liikaa ei saa totuutta vääristellä, ettei tuu paineita tai löydä kohta itseänsä succikset jalasta jostain viestijoukkueesta.
    Tässä on vähän ollut sellaista meininkiä liikkeellä, että laitetaan Koskin maastohemmoista oma sukkahousujoukkueensa Tahkon kuudellekympille. Nimikin sen jo paljastaa, että sukka olis oiva vahvistus tähän joukkueeseen...!!!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti no-saint Katso viesti
    Mites tuo talvi tdt? Itse olen siis menossa ja tätini asuu Tesomalla joten vien auton hänen talonsa parkkiin ja vaihtelen rauhassa kamppeet hänen kellarissaan. Niin että jos joku haluaa mukaan niin autoon mahtuu ja konttia grand voyagerista löytyy. Itse poljen tuon tynkä tdt:n mutta voin hyvin odotella tätini sohvalla jos joku kyytiläisistä lähtee Izmon kelkkaan ��.
    Mulla on lauantaiaamulle sellainen extraviritelmä, että joudun heittämään yhden juniorijääkiekkoilijan klo 9:15 Kaukajärven jäähallille, josta matka sitten jatkuu kohti Tesomaa. Talvitourin jälkeen pääsen kuitenkin lähtemään Tesomalta suoraan Koskiin, eli paluumatkalla ei tarvitse ylimääräisiä koukkuja tehdä.

Mutta aiheuttaako tämä ylimääräinen aamukoukku sen, että mun on paree ajella la-aamuna omalla autolla...? Mun siis täytyy käytännössä startata kohti Kaukajärveä jo öbaut 8:45. Myös tovi oli ymmärtääkseni lähdössä, eikä toistaiseksi ole tietoa, miten nää kuviot sopivat hänen suunnitelmiinsa... Oliko joku muu koskilainen vielä lähdössä?
    Aki Korpela muokkasi tätä : 04.03.2015 at 10.00

Itse lähden kotopihasta 8.30 kun ajelen tuolta Kangasalan kautta pikkuteitä. Mutta jos joku kyytiin kinkee niin Kuusistonkatu 5 ja koira ei pure se vaan pitää pahaa meteliä että pihaan uskaltaa tulla.

Toinen homma jotta ilmeisesti hukkasin pyöränlukkoni avaimen Herityn kärkeen. Tyhjensin reppuni etsiessäni omia varaosiani viime reissulla kun sen yhden heppulin takavaihtaja läks. Ja avain sitten jäi sinne. "Avaimenperänä" tuppo tsiisusteippiä avaimen perässä. Jos jonkun silmään osuu niin kiitos ja kumarrus.

Mulla taitaa jäädä touri väliin. Löytyi syy vielä normaaliakin heikompiin jalkoihin, on päässyt välilevy pullistumaan selässä.

Jää reissu meikäläiseltäkin väliin. Norovirus iski ja nyt paska lentää ja veto pois...

Harmillista että miestä kaatuu sairasvuoteelle. Pikaista paranemista Juhannusvuoreen molemmille!!

Sunnuntaille kevyttä yhteislenkkiä voitais suunnitella, sen verranhan meitä jo on, että porukkaa pitäis löytyä, vaikka muutama mies väsyttäisi itsensä jo lauantaina Tourilla.

Eli itse olen Salella su 10 ja ajetaan missä pystyy!! Pakkasöitähän nuo polut nyt vaatisi...

Sundaagina voisin veivaamaan tulla

Joo sunnuntaina voisi kevyttä kyllä veivata.

Sunnuntaina mukana

Hyvähyvä!! Kaikki mukaan vaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti no-saint Katso viesti
    Toinen homma jotta ilmeisesti hukkasin pyöränlukkoni avaimen Herityn kärkeen. Tyhjensin reppuni etsiessäni omia varaosiani viime reissulla kun sen yhden heppulin takavaihtaja läks. Ja avain sitten jäi sinne. "Avaimenperänä" tuppo tsiisusteippiä avaimen perässä. Jos jonkun silmään osuu niin kiitos ja kumarrus.
    Kävin tänä aamuna oletetulla rikospaikalla, mutten onnistunut löytämään avainta.

Eisse mittää, uuen lukon saa kuitenkin n.10€... Kaissen on joku orava on vieny pesäänsä 😠

Tai lenkkeilijä poliisille? Vai missä nykyään otetaan vastaan löytötavaroita?

No niin pojjaat! Harjunkallio on lapioitu melkein korkeimmalla kohdalle saakka,kun lapio meni 20m ennen huippua kaput,että jaloilla täytyi potkia loput lumet syrjään.Pari vetisempää kohtaa,jotta jos pelkää likastuvansa täytyy höllätä niissä kohdissa kaasua.Ensi viikolle kun on luvattu auringon paistetta niin rupee polku kuivuun.Enska miehille tuli hyvä paana.Loppu polku täytyy käydä hoitamassa myöhemmin ja ko,ettävemmat kohdat voi pehmetä tällä sateella,että niitäkin käyn lapioimassa taas.

Jokos polut suosii kesäkumeja vai vieläkö nastoilla?
    edit. Nyt on s-renkaat alla, saas nähä miten toimii
    _Miika_ muokkasi tätä : 06.03.2015 at 23.29

Mää lähen ainaski kesägummeilla

Konamies on taas liekeissä!

Mies on kovassa kunnossa kun jo polkujen lapioimisessa vehkeet hajoaa käsiin

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •