GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 239 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 139 189 229 237 238 239 240 241 249 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.141 - 7.170 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Tuo on kyllä uskomattoman simppeli konsepti verrattuna kaikkiin muihin ratkaisuihin. Vähän nuo silikoninauhat taitavat mennä näytön päälle?
    Se varmaan myös joustaa, jos esimerkiksi ottaisi kaatuessa maahan, jolloin jousto saattaa jopa pelastaa puhelimen särkymiseltä. Mullahan kerran jo meni Garminin näyttö rikki, kun pyörän tanko kolisi päin kiviä. Sen näytön vaihtaminen (tai koko laitteen siis) maksoi enemmän kuin se kännykkä, jonka nyt ostin.

Kyselin Heccu tuolla lisävarustepuolella saman kysymyksen. En ole vielä ehtinyt kahlata kaikkia vastauksia läpi, mutta tuonkin voisi ehkä laittaa sinne, jos jotakuta muutakin kiinnostaa.
    Missäs Heccu sitten pidät lisävirtalähdettä?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Missäs Heccu sitten pidät lisävirtalähdettä?
    munkkitauolla voi sitten puhelinta ladata .

en oo asiaa pohtinut kun mulla akku kestänee n 7-8 t vaikka näyttö on päällä koko ajan. jos lisävirtalähteen laittaisi vaikka minigrip-pussiin ja teippaisi sen sitten ohjainkannattimen alle ohjaustankoon esim.

Muuten Heccu, mua jäi aika lailla mielessä kutisuttamaan se sun idea "Gravel Grinding through Finland". Voitais joskus jutella siitä vaikka jossain taukokahvilla, tai peräti tietokoneen karttaruudun edessä.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Muuten Heccu, mua jäi aika lailla mielessä kutisuttamaan se sun idea "Gravel Grinding through Finland". Voitais joskus jutella siitä vaikka jossain taukokahvilla, tai peräti tietokoneen karttaruudun edessä.
    jees, katellaan.

tuli tehtyä vuoden eka Tuusulanjärven ympäriajo

Minäkin kiersin Tuusulanjärven: http://www.sports-tracker.com/workou...b0e865e88c58aa.
    Aamulla luulin, että ajelen lähinnä väylillä, ja käyn vähän kattelemassa polkujen tilaa. Hämmästyttävää kyllä, suurin osa oli ajokuntoisia, jäiset ja sulaneet kohdat loistokunnossa. No joo jossakin piti talutella hangessa.
    Sports Tracker, jonka käyttäjäksi ehkä palaan, ei enää ladannutkaan harjoitukseen kännyllä otettuja kuvia automaattisesti kaikkia, ei myöskään sijaintia reitillä, enkä näemmä enää niitä siihen saa lisättyä. Ymmärränkö oikein?
    Edit 1: Tietsikalla saa sittenkin lisättyä, mutta reitille eivät asetu.

kyllä ne saa reitille. jos vaan kuvaat normaalisti niin ei mee reitille. kuva pitää ottaa STn harjoituksen kautta. mulla oikeassa yläkulmassa kamerakuvake josta kamera päälle ja sitten normaali kuvanotto niin menee reitille.
    heccu muokkasi tätä : 27.02.2015 at 17.19

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    kyllä ne saa reitille. jos vaan kuvaat normaalisti niin ei mee reitille. kuva pitää ottaa STn harjoituksen kautta. mulla oikeassa yläkulmassa kamerakuvake josta kamera päälle ja sitten normaali kuvanotto niin menee reitille.
    Taitaa olla vain androidissa tuo ominaisuus. Lumiasta en ole vielä löytänyt, mutta anterosta löydän helposti.

Mulla on tämä puhelinteline http://topeak.com/products/bags/smartphone_drybag_5_bk
    Ihan jees. Nippusiteella ollut lisäakku tuon telineen ympärillä.
    Jos akkupistoke puhelimen alaosassa, niin teline ei oikein sovellu siihen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti javal Katso viesti
    Taitaa olla vain androidissa tuo ominaisuus. Lumiasta en ole vielä löytänyt, mutta anterosta löydän helposti.

Mulla on tämä puhelinteline http://topeak.com/products/bags/smartphone_drybag_5_bk
    Ihan jees. Nippusiteella ollut lisäakku tuon telineen ympärillä.
    Jos akkupistoke puhelimen alaosassa, niin teline ei oikein sovellu siihen.
    Mistäs ostit? Voisi kokeilla, mahtuuko mun 140 x 72 mm puhelin siihen.
    Symbianissa kaikki reitin aikana otetut kamerakuvat meni suoraan reitille. Nyt on siis Android-Sony. Akkupistoke puhelimen sivussa, joten ei taida toimia, mutta toisaalta akkukesto vaikuttaa aika hyvältä.

tuli tehtyä vuoden eka Tuusulanjärven ympäriajo[/QUOTE]

Tuli ajeltua tänään sama reitti rantoja seuraillen, olipa hieno reissu pitkästä aikaan, kiitti vinkistä..

Erikoinen episodi kun lopettelin reissua Tuusulan kirkon rantaan niin siellä oli brankkarit ja pari sukeltajaa odottamassa, Järvenpäästä joku oli soittanut että pyöräilijä jäällä eikä näy enään..
    (olin ilmeisesti juuri mennyt niemen taakse). verkkokalastajein mukaan jään paksuus 20cm ja brankkaritkin tiesi sen mutta viran puolesta on tultava tarkistamaan..

^vähän odottelin samaa kun jäällä toissapäivänä ja eilen poljeskelin. toissapäivänä kuulin helikopterin äänen ja aattelin josko joku olisi perään hälyttänyt mutta ei sitten tullut lähelle.

enää ei kyllä jäälle kannata mennä, tänään paistoi aurinko vähän ja oli useita asteita lämmintä, jää sulaa vauhdilla sekä alta että päältä.

Mistäs ostit? Voisi kokeilla, mahtuuko mun 140 x 72 mm puhelin siihen.
    Symbianissa kaikki reitin aikana otetut kamerakuvat meni suoraan reitille. Nyt on siis Android-Sony. Akkupistoke puhelimen sivussa, joten ei taida toimia, mutta toisaalta akkukesto vaikuttaa aika hyvältä.
    Sopii, mutta naftisti. Ite hankin sen Sony xperiaa Z1 varten evansilta .Puhelin menee sinne, mutta poisottamiseen kärkipihdit paras työkalu. Lataus ei onnistu
    tuossa ajonaikana, mutta sonyssa akkukesto kyllä hyvä. Kannattaa kokeilla vaikka tuota mun koteloa ennenkuin tilaat. Pitää heittää se reppuun, jos nyt pääsis
    taas lenkille. Vkl kuitenkin sairastellaan lenssua....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti javal Katso viesti
    Sopii, mutta naftisti. Ite hankin sen Sony xperiaa Z1 varten evansilta .Puhelin menee sinne, mutta poisottamiseen kärkipihdit paras työkalu. Lataus ei onnistu
    tuossa ajonaikana, mutta sonyssa akkukesto kyllä hyvä. Kannattaa kokeilla vaikka tuota mun koteloa ennenkuin tilaat. Pitää heittää se reppuun, jos nyt pääsis
    taas lenkille. Vkl kuitenkin sairastellaan lenssua....
    No sittenhän mun puhelin sinne mahtuisi, köyhä kun olen niin mulla on vain Sony Xperia M2 Aqua ja speksien mukaan se on pienempi kuin Z1.

Onko muita lähtijöitä huomenna normiyhteislenkille? Klo 9?

Jos ei muita ole lähdössä, niin lähden itse vasta noin klo 10.
    Eilen totesin, että yllättävän ajettavaa oli ja ainakin nyt Ilmatieteenlaitoksen ennusteessa on ensi yölle pientä pakkasta, Forecalla tosin ei.

Minä yritän kömpiä ysiks.

Koitan tulla kans jos sitä vaikka pari tuntia pystyis.

KUVARYÖPPY 4 vuotta sitten

retkillä ei yleensä pääse nälkä yllättämään

PMT

neljä vuotta sitten ei Shimaanilla vielä ollut läskiä, kuvassa taaimaisena

tässä kuvassa olevilla on nykyään kaikillä Läski, myös mulla

näitä kuvia on niin perkuleesti, monta hyvää kuvaa jää laittamatta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Seppo Nurminen Katso viesti
    Löysin myös itselle uuden polun, lähtee onko se nyt sitte Haarajoen mastolta kun tullaan se huoltotie ylös noin kymmenen metriä ennen mastoa vasemmalle ja loppuu Kittiläntielle, itse en ainakaan ole tuota ikinä ajanut vaikka aivan vierestä mennyt useasti ja se oli täysin ajettava polku.
    kävin tänään ajamassa ton polun, vielä ajettavissa. menee siinä kesälläkin polku. parempi polku lähtee tuolta pohjoisemmasta risteyksen läheltä, kesällä pääsee hyvin myös tosta mistä ensin menin.

törmäsin Antsuun Katsastuskonttorin polulla, ajeltiin sitten loppulenkki yhdessä. ja järvellekin piti vielä mennä, jää oli erinomaisessa kunnossa.

Missä tämä hyppelymesta sijaitsee?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pitts Katso viesti

Tuolla
    , motarin vieressä dirtti jossa kans jotain.

Tuomas? taisi tulla iltapäivällä vastaan kun vedin tajunnanrajamaillaräkäposkellaloppukiriä himaanpäin.

missä aamuvuoron raportti viipyy.
    heccu muokkasi tätä : 01.03.2015 at 16.31

^tunnustan. Kävin testaamassa kesäkumia crossarin alla. Kaskealantiellä saattoi tulla Petterii vastaan. Oli muuten jotenkin rasittavaa ajaa loputtomia peltoaukeita vastatuulessa ja vesisateessa. Maiseman värit olivat musta ja valkoinen sekä sävyt edellisten väliltä. Jost sen sijaan kehui aamuvuoron polkuja Tuomaalansuolla, osallistujiakin oli lähes ennätysmäärä.
    Kaupalle en ole päässyt vähään aikaan. Toistaiseksi muilla perheenjäsenillä on liikaa ohjattua harrastustoimintaa sunnuntaiaamuisin ja mulla näyttää työt jatkuvan keskiviikkoisin aina vähintään 17:30 asti...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pitts Katso viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti

Tuolla
    , motarin vieressä dirtti jossa kans jotain.
    Vaiko Pikkukoskenko hyppelymestako? Se on vähän kauempana, tosta ehkä 100m kevyenliikenteen väylää etelään.
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Jännää, kummankaan (Jukka H, ertsi) vastausta en näe Tapatalkissa.... Jukan viesti on tyhjä ja ertsin linkki ei Tapatalkin mukaan ole kunnollinen linkki....

Selaimella onnistui! Kitos koordinaateista!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    kävin tänään ajamassa ton polun, vielä ajettavissa. menee siinä kesälläkin polku. parempi polku lähtee tuolta pohjoisemmasta risteyksen läheltä, kesällä pääsee hyvin myös tosta mistä ensin menin.

törmäsin Antsuun Katsastuskonttorin polulla, ajeltiin sitten loppulenkki yhdessä. ja järvellekin piti vielä mennä, jää oli erinomaisessa kunnossa.
    Kiitti Heccu lauantaisesta tasaisesta vetoavusta. Taisi lähteä koneesta karstat liikkeelle. Tänään innostuin vähän samoille poluille ja kulki jo paljon rennommin.
    Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen

Ottiko joku kuvaajista videoo siitä ku vetastii Tommin kans sen tukin yli eile porukkalenkil? Ois kiva nähä se tekniikan kannalt ite miltä se näytti.

http://1drv.ms/1EEQh7a

En vanha ihan ehtiny kuvata alusta.

Joo, kiitokset.

HILJAISTA ON! Onko joku käynyt tutkimassa polkujen kuntoa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    HILJAISTA ON! Onko joku käynyt tutkimassa polkujen kuntoa?
    Liekkö porukka etelän leireillä Lauantaina käytiin Tomi H:n kanssa 1.5h. Ainoa ajettava pätkä oli lemmenlaaksossa. Siellä jäätä, muualla upotti.

Epäilempä että tilanne edelleen sama. Toki tilanne muuttuu nyt niin nopeesti, että voi olla ihan lumetonta jossain ?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •