GiantFillariHephaElectrobike
Sivu 187 / 203 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 87 137 177 185 186 187 188 189 197 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.581 - 5.610 / 6086

Aihe: MTB-Turku, Episodi III - shitin kosto

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OlliR Katso viesti
    ...
    Edit: Niin ja taas kerran hyvä raportti Yetillä blogissa viimeisestä retkestä. Hyviä kuvia niinkuin aina sekä tekstit lyhyet ja ytimekkäät!
    Ajateltiin että sinä ja mahdollisesti joku muukin olisi voinut olla kiinnostunut kun laitettiin julkinen kutsu tänne, mutta retkeen päätyi sittenkin vaan sama vanha porukka.

Ja foorumista: Minusta foorumi oli mukavampi keskustelupaikka kuin FB, mutta kehitys on nyt vaan kehittynyt eikä välttämättä parempaan suuntaan. Ja kuten greenman jo mainitsi yhteisöllisyys on MTB-Turussa vähentynyt. Itse olen kyllä ollut hyvin laiska tulemaan yhteislenkeille ja retketkin suunnitellaan pieniessä piireissä, joten olen itsekin ollut syyllinen tähän kehitykseen.

Silloin kun itse alkoitin maastopyöräilyn aktiivisesti Turussa keväällä 2008 oli MTB-Turun kalenterissa selvästi enemmän toimintaa ja muutamassa kuukaudessa olinkin osallistunut muutamaan torstailenkkiin, Tahkoon ja kahteen pitkään Elijärvenkulma-Masku-ajoon. Näkisin että varsinkin aloittelijalle tilanne oli silloin parempi.

www.yetirides.com
    www.instagram.com/yetinylund

^Kiitos kun ilmoititte retkestä! Olin jo lähes pakannut repun valmiiksi ja mieli teki lähteä mukaan, aikatulut ei nyt natsanneet, valitettavasti.

Mun sukset on tunturihiihtoon tarkoitetut teräskantilliset ja aika lyhyet, mutta kai suolla olisi niilläkin pinnalla pysynyt? Voisi hankkia jotkut pitemmätkin, kun nämä etelän olosuhteet on useimmiten just tällaiset. Mistäs Greenman oli omansa hankkinut ja millaiset?

Olisi pärjännyt ihan hyvin tunturisuksillakin, vaikka metsäsukset tarjosivat joissakin paikoissa pientä etua. Greenman hankki Hong Kongista nämä. Sukset ehdottomasti ok, mutta sauvat vähemmän laadukkaita.

www.yetirides.com
    www.instagram.com/yetinylund

Mtb-Turku on Talvikilometrikisassa, joukkuenimenä Turku MTB, joukkueeseen pääsee tunnuksella MTBTurkutalvi15
    slow 'n' low

MuTA kuulosti niin hyvältä, että piti käydä salaa katsomassa... ja tuo Jarin ryhmä onkin juuri siitä mitä soisi olevan enemmänkin. Kaikki pisteet ja pallurat menee siis sinne, vaikka en ryhmän sisään edes katsonut!

Kuitenkin... erään allekirjoituksen hengessä, pitääkö tuonkin olla kahden kirjautumisen takana Pah.

Honkkarin sukset oli ok. Mitä nyt toisen siteen remmi laukesi heti. Sen sai korvattua irtoremmillä. Molemmista sauvoista hajosi sompa.

Kaukana on ne ajat, kun tänne tuli kaksi sivua läppää vuorokaudessa ja makkara-ajelulla oli 50 kuskia.

Kalja-hiihdosta vielä muutama kuva lisää: https://plus.google.com/u/0/photos/1...58342677900801

Tahkon reissut taitaa olla viimeinen MTB-Turun joukkotapahtuma. Mökit on olleet täynnä pitkään. Ja ainakin itselle perinteisessä reissussa on paljon muutakin kun ajaminen.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Olisiko Syöte uusi tahko?
    Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen

Oliko Syötteelle jo jotain majoituskuvioita mielessä?

Edit: Olihan siitä:
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti peruspertti Katso viesti
    Syöte MTB tapahtuu 1.8.2015. Matkoja on monia lyhyestä pitkään. Majoitusta on jo järjestetty kymmenelle josta noin puolet varattu. Ei mulla muuta
    hullukoira muokkasi tätä : 24.02.2015 at 23.05 Syy: vastaus omaan kysymykseen

8+2 hengen mökki on hoidettu. http://www.syote.net/app/product/view/-/id/222 vapaita paikkoja vielä monta

Jokainen osallistuja sanokoon hep. Tiedetään kun on maja täynnä

Oisko jotain kyytiä tarjolla?
    The end of the road is just the beginning...

Hep.

menossa Syötteelle. Mulla on yksi auto käytettävissä, mutta ei siihen kaikki mahdu. Neljä miestä pyörineen kulkee epämukavasti, jos saadaan lainaan kattoboxi ja peräkoukkuteline. Olen olettanut että FBn puolella Syötteestä jo puhunut porukka on ensisijaisella varauksella tähän kyytiin (meikä, Miklo, peruspertti ja kijas). Toki kyytejä voidaan järjestellä uudelleen sen mukaan miten porukkaa on kätevin noutaa, jos lähtijöitä ja autoja tulee enempi.

Mullakin auto (toivottavasti. Ostin Kokkolasta näkemättä. Saapunee ennen Syötettä &#128526 mahtunee 3-4 ukkoa ,miksei naistakin, pyörineen

Mä voin yhden mökkipaikan ja kyydin varata..
    The end of the road is just the beginning...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti peruspertti Katso viesti
    8+2 hengen mökki on hoidettu. http://www.syote.net/app/product/view/-/id/222 vapaita paikkoja vielä monta
    Kyllä tämä ikävä yhteensattuma nähtävästi toistuu vuosittain. On Pohjois-Pohjanmaalla MTB ja Kainuussa WAKE SM http://ukkohalla.fi/tapahtuma/wake-sm-kisat/

Eli täytynee taas harrastaa vesiurheilua maastopyöräilyn sijaan. Viimeksikin tulimme heti kisaviikonlopun jälkeen tsekkaamaan Syötteen maastot maanantaista alkaen eli jättäkää hyvät jäljet reitille sitten. Eiköhän jotain saman kaltaista tälle kesälle soviteta.

Turun MTB porukalle tosin tsemppiä molempiin Syötteelle ja Tahkolle.

Minä kirjoitan äkkiä vanhasta kunnon P-junasta ennen kuin yhteys katoaa että sitä vanhaa JJ:n mainitsemaa juttutulvaa kaipaan.

Silloin "Kuusenoksan kulta-aikoina" oli vähän niinkuin velvoitteena kirjoittaa joka porukka-ajelusta jotain. Kyllä siitä juttua syntyi.
    www.ajokoiralaika.blogspot.com

Sori, mä oon niin uusi etten tunne prosesseja
    Tai sitten tilanne on sama kuin ennenkin, sillä erotuksella että väki ajaa yksikseen. Toisaalta, vanhat ajat on, no niitä vanhoja aikoja. Harvoin ne palaavat. Jos haluaa keskustelua niin eikö foorumilta löydy juttuseuraa, vai pitääkö sen juttuseuran olla turkulaista ja vielä Kuusenoksalla? Outoja ovat Åboriginaalit jos näin on. Ja onhan internetissä niitä muitakin paikkoja josta paikallisia voi koittaa tavoitella. Tai sitten kirjoittaa sen juttutulvan itse, tai menee lenkille, tai jotain ihan muuta...

Olin eilen torstailenkillä Impparissa. Letka veti hyvin, eikä tullut sanomisia. Polut oli vuorotellen kuivia, märkiä, lumisia ja jäisiä. Eipä olosuhteet ihan viimeisen päälle olleet.
    Haunisten altaalla tutustuin erääseen epäpolkuun ja eksyin synkkään kuusimetsään. Sammutin lampun, nautin evästä, urheilujuomaa ja tulin kotiin. Ai niin, olin yksin.
    Reilu 2 tuntia, 27 kilsaa.

Täältä tähän.
    www.pyörätarvike.com

Tää on muutenkin ny vähän huonoa kun tuolla toisessa topikissa vihjaillaan täkäläisillä maastolenkeillä olevan vallan ropakandistisen meiningin. Leimautuu ja kaikkea.

Joka tapauksessa on hyvin mahdollista, että sunnuntaina olisi cyclot. Sellaiset hyvin rauhalliset, palauttelen viime viikonlopun juoksulenkiltä. Ja normaaliin tapaan mennään jääkäriliikkeen hengessä. *****. Varmistus tulee sunnuntaina.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SuperD Katso viesti
    Polut oli vuorotellen kuivia, märkiä, lumisia ja jäisiä. Eipä olosuhteet ihan viimeisen päälle olleet.
    Kiitoksia tästä raportista. Tiedän jättää fillarikamat pakkaamatta tämän viikonlopun mummolareissulle.
    www.ajokoiralaika.blogspot.com

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Matti H Katso viesti
    Joka tapauksessa on hyvin mahdollista, että sunnuntaina olisi cyclot. Sellaiset hyvin rauhalliset, palauttelen viime viikonlopun juoksulenkiltä. Ja normaaliin tapaan mennään jääkäriliikkeen hengessä. *****. Varmistus tulee sunnuntaina.
    Ei lähe rauhallinenkaan. Annan hengitysteiden levätä. Kahden viikon päästä sunnuntaina uusi yritys.
    Fuck e-bikes
    Fuck Strava
    Fuck tubeless

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Se neljäs pudonnut Katso viesti
    Saamani käsityksen mukaan viestittely tapahtuu nimenomaan Facebook-ryhmässä eikä täällä Fillarifoorumilla, mutta Facebook-sivuja ei pääse lukemaan ilman omaa Facebook-tiliä. Onko mahdollista muokata MTB Turun Facebook-sivuja siten, että niitä pääsisi lukemaan ilman omia Facebook-tunnuksia?
    Tarkistin ryhmän asetukset, pitäisi näkyä julkisesti kaikille. Jos ei näy, niin silloin vika on ilmeisesti jossain syvemmällä Facebookin omissa asetuksissa.
    MTB-Turun lenkit to klo 18 parillisina viikkoina Itäharjun Prisman tolpalta ja parittomina Impivaaran palloiluhalleilta

Yritin mennä Facebook-sivuille osoitteessa http://www.mtbturku.net olevan linkin kautta. Valitettavasti johtaa ainoastaan FB:n kirjautumissivulle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pave Katso viesti
    Tarkistin ryhmän asetukset, pitäisi näkyä julkisesti kaikille. Jos ei näy, niin silloin vika on ilmeisesti jossain syvemmällä Facebookin omissa asetuksissa.
    Turistina katsoin naaman ohjeista että ongelma on ehkä tuo jo liian iso jengi...

https://www.facebook.com/help/286027304749263

Kyllä mä ainakin pääsin teiän kotisivujen kautta tonne .. taustalla oli kylläkin toinen naamakirjaikkuna auki eli olin jo logannu sinne, siitä varmaan tuon neljännen virhe.

Edellä selviteltiin, pääseekö FB-sivuja lukemaan ilman FB-tunnuksia. Ei pääse.

Ah silmät päähän ja toinen kahvi jos sitä vielä heräisi maanantaihin ..

Toni vauhdissa http://trackleaders.com/iti15

Olen näemmä joskus tallentanut kun on joillakin ollut foorumilla puhetta videon tekemisestä porukassa. Manninen, Kijas, JJ...

Onko tuosta syntynyt vielä mitään? En ainakaan muista nähneeni, mutta kiva olis nähdä mitä useampi kuvaaja saisi aikaiseksi kun vähän miettii jutskia.

http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...71#post2228171

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •