ElectrobikeFillariGiantHepha
Sivu 117 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17 67 107 115 116 117 118 119 127 167 217 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.481 - 3.510 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Piensaimaalla ei hanki vielä ihan joka kohdassa kanna, mutta kyllähän tuolla tampattuja uria pitkin työmatkaa ajelee...

- Tomi

mutanaama Guest
    Fiiliksiä vähän etelämpää

http://youtu.be/ejYERDNneMk

Etelän välitykset ei meinaa riittää. 32 piikkinen eturatas liian raskas näissä korkeuseroissa..

Oulussa tänään ihan mahtikeli. Kelkanjäljet kantoi metsässä ja merenjäällä pystyi ajaan missä vain.
    Mikä lie luonnon ilmiö tuollaisia lumipalloja tekee?

Vähän vastaavia kuin Amerikassa Death Valleyssa...

Reissun ainot huono puoli oli että kaakao jäi vähän laimeaksi. Muuten 10+

The famous Death Bay..
    Krossikommuuni / Syöte MTB

Mutiksen videon ääniraidasta peukku (O_o)_b

Eipä ole totakaan vähään aikaan kuullu

mutanaama Guest
    Kiitos, tulee välillä liikuttua ulkona palstapyöräilyn lomassa

Pyhäjärven lenkillä "oikaisin" Villilästä Tahmelaan jäätä pitkin. Aina vaan uudestaan ja uudestaan tulee eteen tilanteita joissa läski näyttää uskomattoman etenemiskykynsä.
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

zipo Guest
    Pyörä vai kuski?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zipo Katso viesti
    Pyörä vai kuski?
    Pääasiassa pyörä, mutta kyllä oma etenemiskykykin välillä ihmetyttää.
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Hienoja talvikuvia eri puolilta maata. Komea lauha talvipäivä oli Rovaniemelläkin, joten kotiinpaluu töistä tuli suoritettua Kemijoen jäälle lanattua kävelyuraa pitkin. Olosuhteiden salliessa tuo reitti täytyy ottaa käyttöön aamuin ja illoin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VilleW Katso viesti
    Mikä lie luonnon ilmiö tuollaisia lumipalloja tekee?
    Selvähän tuo. Kyllä tuollaset tuulimyllyt puhaltaa,vaikka tukan päästä, niin miksi ei muka lumeen jälkiä.

ulkomailla...ex Vaasalainen ja nykyinen Kuusamolainen. :)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lacrits68 Katso viesti
    Ei taida saada Ruotsista tuohon hintaan Suomeen tuota(kaan) pyörää. Kun vaihtaa .se:n .fi:ksi niin hintaa onkin yhtäkkiä 1699 euroa.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lacrits68 Katso viesti
    Kaikki koothan ovat tuossa(kin) "Loppuunmyyty", helppo myydä ei-oota halvalla

Kyllä tässäkin kohdassa näkyy merkkejä Suomen korkeasta hintatasosta. Ei ehkä ole kovin ihmeellistä miksi keskieurooppalaisilla nettikaupoilla menee hyvin.

Tällä en tarkoita että korkeassa hinnoittelussa olisi mitään väärää silloin kun toimitaan vapaassa kilpailutilanteessa. Kuten toisen keskustelun otsikkonakin on: Ei se ole tyhmä joka pyytää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Kaikki koothan ovat tuossa(kin) "Loppuunmyyty", helppo myydä ei-oota halvalla
    mut mee nyt Suomen sivuille siel nyt ois jotain kokoja

SURLY

Pugsley, läskipyörä

799€ (1 899€) (0)
    ERISSÄ ALKAEN 80€/KK
    Läskipyörä lumelle, jäälle, hiekalle, soille ja poluill... Lue lisää

VÄRI: BLUE

KOKO: -

18

Pugsley Ops, läskipyörä

999€ (2 199€) (0)
    ERISSÄ ALKAEN 100€/KK
    Läskipyörä lumelle, jäälle, hiekalle, soille ja poluill... Lue lisää

VÄRI: GREY

KOKO: 20 MUUTAMIA JÄLJELLÄ

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pohjola Katso viesti
    mut mee nyt Suomen sivuille siel nyt ois jotain kokoja
    Toi Ruotsin XXL:n linkki oli ICT...

VÄRI: BLUE
    Eijei... vihreää vois harkita vaikka paljon on ankeaa palikkaa tuossa.

VÄRI: GREY
    Ei tääkään väri oikeen nappaa... parempaa palikkaa toki kuin perusmallissa....

edit:
    On mulla tuo XXL:n Läskisivu tuossa ollut aamun auki ja olen koittanut keksiä perusteluja sille, että ei nyt halvalla Pugsleytä mulle. Shokkiterapiassakin mut ylipuhuttiin tuossa joulun alla pikemminkin Muklukiin (tai Moonlanderiin). Jos tuo halvempi olisi vihreänä niin vaikea olisi vastustaa, vaihtaisi vaan kaikki palikat mieleisekseen.

Niin ja määhän jo paranin kuumeesta ensi talveen asti.
    JackOja muokkasi tätä : 19.02.2015 at 11.40

zipo Guest
    Tossa eilen speksailin ajankuluksi runkoa,Suomesta 267,43€ halvemmalla kuin Keski-Euroopasta.
    Eli ei Fläsä specific tuotteita kannata välttämättä tilailla Gyntheriltä.

zipo Guest
    [QUOTE=JackOja;233222...pikemminkin Muklukiin[/QUOTE]
    Valinta tehty kokeneempien avulla,Ole hyvä ja mene suoraan kauppaan ja osta .Sopivilla spekseillä kerralla juuri itselle soivaksi,poislukien tietysti renkaat....pitäähän sitä jotain vääntöä olla palstalla.

...Sopivilla spekseillä kerralla soivaksi...
    Juuripa niin. Siitä sun exästä mä olisin tehnyt sellaisen, mutkun meni toisaalle

Karitunturilla ajelulla.

Kun en läskejä(kään) niin hyvin tunne niin onko noissa perinteisissä Surlyn ja Salsan pyörissä joku ero jo runkomateriaalin perusteella; alumiini->sporttisemmat mallit, teräs->retkihenkisemmät ? Eli noi XXL:n Pugsley ja Ice Crea Track olisi jo aika paljon eri tarkoitukseen kuin vaikka Salsan Beargrease?

mutanaama Guest
    Beargreaseen ei saa tarakoita tai lokareita kiinni, kiinnityskohdat puuttuu kokonaan, on siis tarkoitettu enimmäkseen "sporttiseen" ajeluun. Kevyempi ja tehty alumiinista tai hiilikuidusta. Geometriassa hiukan eroja.
    Pugsley, ICT, Moonlander ovat taas sellaisia että sopivat kaikkeen. Jokaisessa on hiukan eroja, paremmin selviää esitteistä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Landy Katso viesti
    Karitunturilla ajelulla.
    Menikö millanen reitti ylös ? Aika lailla samannäköstä ku Syötteellä ? Siellä on vielä tykky kovastikin kiinni.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ski Katso viesti
    Menikö millanen reitti ylös ? Aika lailla samannäköstä ku Syötteellä ? Siellä on vielä tykky kovastikin kiinni.
    Hiihtolatu Kirintövaarasta. Tarkoitus oli ajella Riisitunturille asti mutta reitti oli tukossa.

noniinno Guest
    Icanbikesin kuiturunkoon saa takatellingit kiinni. Tiedä sitten miten soveltuu retkuiluun, mutta tuhannen kahdensadan kilsan perusteella tuntuu ihan luotettava peli olevan, navat, ohjainlaakeri, kammet ja vapari ovat kuin uudet, kiekoissa ei ole heittoa yhtään ym. Ainoa murhe on ollut isältä pojalle kulkenut tubelesventtiili, joka päätti haurastua ja vuoti ilmat väärälle puolen rengasta. Tämä nyt ei varsinaisesti muutenkaan ole pyöränvalmistajan hallussa. Kuitukehät toimivat tubelessivanteena todella hyvin, huomasin ajelleeni kuivalla takakumella viimeaikoina (tahattomasti), eli unohtui laittaa litkut asennuksessa. Nyt siellä on liemet lähinnä hermoja rauhoittamassa.

Ai niin, kun fiilistelyketjusta on puhe: Kävin tuossa ajelemassa kelkkauralla ja voi tsiisus että oli hubaa. Pitkään alamäkeen syöpynyt patikko oli kuin kilometrin pituinen alamäki-BMX -rata. Vaikka jonkinlainen viha-rakkaussuhde läskipyöriä kohtaan minulla onkin, oli tuo tuo ehdotttomasti parasta, mitä mies voi tehdä villahousut jalassa.

... ei Fläsä specific tuotteita kannata välttämättä tilailla Gyntheriltä.
    Mä oon täsä koht pari vuotta onnistunut vastustaan läskikuumetta. Eihä se nyt kuiteskaan niin erikoisen ern'omanen ajopeli oo... kai?
    Aina välil o tullu vähä speksattuu, mut ei sit kuiteskaa tilattuu mitään. Paitti se OnniWanni eukolle. Eikä sekää oo sil ajanu ku öpaut sata metrii. Eli ei voi olla hääppöne peli?
    Ja ny, ku ei oikeen oo edes ollu talvee, ni mä sit sorruin Mut ei runkoo Güntterilt ku Kompliitti Giampaololt.

Mut juu, päk to replai: Ei se Güntteri ain oo halvin. Ja hyvästä palvelust voi ja jopa kannattaa maksaa. Usein mä maksan siit oikeestaa ihan mielelläni.
    Ja vaikk kyse on teollisesti valmistetusta tavarasta, nii se mitä lopulta saat käteen, voi olla käytettävyydeltää ihan eri tasolla ku siel halvimmast (nettikaupast?) hommattu sama hilavitkutin.
    Osa näist paikallisista kivijaloista ei vaan viä oo päässy palvelussaa tälle vuosituhannelle. Emmä ainakaa viitti kantaa pennosiani semmosii mestoihi, jois henkilökemiat ei kohtaa tai mä muute vaa tunnen olevani ei-toivottu henkilö.
    Ja kääntäen: en kyl oo aatellu ettii vaihtoehtoo niille kivijaloille, joissa homma pelaa. Hertsikassaki niit o kaksin kappalei.

Nii, sit viä tohon topiki virallisee fiilistelyy: TNT kävi tänää ove takan. Ne vaa unohti et niitte piti soittaa pual tuntii etukätee, et mä olisi ollu paikall. Mut ne koittaa ny huamen uudestaa

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •