Interceptor - dragon style (etujarrulevyn päivitys 180 -> 185mm onnistui helposti adapterin prikkojen paikkaa vaihtamalla, taakse saman sarjan 160mm):
![]()
Nojoo, eiliset ajot sujui asiallisesti kun väänsin korvakkeen suoraksi. Tänään kun olin jo onneksi tulossa metsäpätkää takas himaan ja suihkaisin viikonlopun myrskyn katkoman käsivarren vahvuisen männynoksan yli, niin johan siinä yks oksanhaara sujahti vaihtajan väärälle puolelle ja korvake taas liki vaakasuorassa. Kesti vieläkin suoraksi vääntämisen, mutta kyllä tuon tunnit kerran taivuttuaan olivat tosiaankin tässä
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
XXL:n huoltovastaavan toimesta varmistettu: Whiten rungon saa plastidipata tai muutoinkin maalata ilman että takuu sanoo stop. Fat1 Pron umpinaisia vanteita sen sijaan EI saa kevennysrei'ittää mikäli haluaa takuun säilyvän. Tämä siis vannepajan ei XXL:n kanta mutta näillä siis mennään.
Rungon osalta valmistajan vastaus:
"The new paint can get cracks because of movement in the frame. Sometimes it’s hard to see if the cracks are in the paint or in the alloy.
But if the frame brakes straight of there will still be warranty. But cracks can be hard to tell.”
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Interceptoriin päivitystä. Hope Fatsno navat. . . . .ja jos joku tarvii niin täältä löytyisi 2kpl siniä vannenauhoja. Kehissä oli kaksi kerrosta sitä...
![]()
Olikos noille navoille tarkempaa tyyppiä? Voisi lisätä tuonne etusivulle, kun eikö nuo nyt käy myös PRO malliin? Menikö samoilla pinnoilla?
Etunapa: Hope Pro 2 Evo Fatsno 15x150
Takanapa: Hope Pro 2 Evo Fatsno 12x197
Uusien napojen mitat olivat täysin samat kuin alkuperäisten Choseneiden joten samat pinnat kävi.
Takanavan spacereistä täytyy ottaa levyn puolelta 3mm pois ja vetopuolelta 2mm niin on saman mittainen kuin alkuperäinen
Kappas... lisätään. Antoiko vanhat periksi vai oliko pelkkä "upgrade"?
Kannattaa varautua ostamaan uudet laakerit ainakin melkein samantien.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Eipä ole tullu mitattua napoja. Speksessä navat tosiaan ovat 135mm ja 190mm. Aika suuret toleranssit ovat, jos 197-millisestä navasta raaputtamalla 5mm pois saadaan 190-millinneEiköhän tähän joku selvyys tule kun joku mittaa.
Takanavan tarkka mitta on 192mm(outoa) ja etunavan mitaksi ilmoitetaan juu 135, mutta 150mm se on (sekin outoa). Ja 190 navathan taitavat kaikki olla pikalinkullisia eli ei sopisi tuohon mitenkään. Onkohan noissa "perus" whiteissa nuo niiden ilmoittamat 135/190?
Eli mikä malli Ansiksella on itsellä?
Nyt veti pää aivan jumiin kun pitäisi saada Sigmaa säädettyä suuntaan tai toiseen. Wheelsize on tällä hetkellä 2.200, mutta Sigma näyttää 150 metriä vähemmän 2,7km matkalla kuin työmatkapyörän mittari. Mihin suuntaan tuota siis pitäisikään ruuvata.Ei välttämättä vaikuta isolta jutulta, mutta laskekaapa miten paljon heittoa tulee 35km lenkilläkin jo.
#fillarifoorumi @ IRCNet
5,5% eroa sun työmatkapyörän mittariin. Onko se työmatkapyörän mittari oikeassa?
Lisää tuohon wheelsizeen 5,5% siinä tapauksessa. Luotettavuuteempaan pääset kun mittaat Läskin renkaan ulkokehän.
Ainakin mä heitin ne mitarin taulukot hevon nevalle sinä päivänä, kun olin ensin pieteetillä määritellyt tuon arvon mittariin Sigman ohjeilla. Olin ottanut huomioon renkaan painuman jne mutta mittaradalla testetessani huomasin, että ero todellisuuteen oli varsin iso. Muutaman kerran sitten sahasin sitä kilometrin mittarataa ees taas kunnes sain arvon kohdalleen. Tietty tuolla JackOjan prosenttilaskulla olis saanut nopeemmin kohdalleen, mutta,,,
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
#fillarifoorumi @ IRCNet
Kirjanmerkit