Hankisääski. Ehdotuksia kevennyskohteista poislukien ISP't otetaan vastaan.
![]()
Hankisääski. Ehdotuksia kevennyskohteista poislukien ISP't otetaan vastaan.
![]()
Peikkomainen flaksi
No jarrulevyt voisi ainakin vaihtaa kevyempiin... Melkoiset ankkurit näyttää olevan![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Pienemmät kiekot![]()
Petterille grammapeliä: Vaihda Garmin + teline Polarin v800:aan![]()
Crestin kehät vaikka kiinankuitukehiin. Lähtee yhteensä joku 100g (mutta on paljon jämerämmät)
Tämä tuli kans ekana mieleen. Muuten iskarien kaukolukitukset, pulloteline ja mittari pois. Jarrulevyjen pultteja voinee vähentää. Ja sitten vielä vaihdevaijerit ja jarruletkut minimiin. Ei maksa mitään! Tangon päistä voi jättää korkit pois jos keventely menee terveyden edelle, mutta tuota ei voi suositella kellekkään.
Niin, voisi tosiaan dremelöidä noista levyistä ylimääräistä materiaalia veks.
Tupeilla tai nauhoilla lähtis tosiaan edullisimmat grammat.
Ei tuu mulle enää Polaria.
Nuo on olleet harkinnassa.
Iskarit on aikanaan valittu nimenomaan lukituksiensa vuoksi, pullo ja teline ovat kevyemmät kuin reppu selässä. Vaijerit ja letkun on määrämitoissa.
Vatkaimilla lähtis tosiaan satoja grammoja, mutta kun oon tykästynyt noihin Timeihin. 176 senttiä...
NEXTejä tosiaan aikanaan speksasin painonsa ja muunneltavuuksiensa vuoksi muta se tolkuton hintalappu.....
Peikkomainen flaksi
Että tämmöttinen kikotin. Kun pyörähistoria on lyijynraskaita hyrpiittejä, karmeimpia maastopyörän nimellä myytyjä romuja ja edellisenä hankintana onniwannin talousläski lienee tämä se lisäys talliin joilloin voin sanoa omistavani yhden "oikean" fillarin. Eipä vaineskaan, idea kunnollisesta lenkkipöörästä jolla passaisi mukavasti rullailla niin huonoilla päällysteillä kuin pienemmillä sorateilläkin oli muhinut jo jonkin aikaa. Varmasti tarkoitukseeni parempiakin fillareita löytyy mutta kun en muusta tiedä niin tähän olen tyytyväinen. Teräsrove tuntui hetimiten ensitestistiajosta lähtien siltä oikealta ja nyt muutaman lyhyen lenkin ja pienen säätelyn jälkeen tunne on vain vahvistunut. Jakkara on vaihtunut Brooksin B17 sohvaan ja etulokarikin tulee vielä turattua kiinni mutta taidan värkätä siihen vielä pienen roiskeläpän jatkoksi, josko vähentäisi voimansiirtoon kulkeutuva hiekan määrää.
Joo olin kyllä aavistelevinani sarkasmia. Ei herttinen tuo ole lähelläkään Korpelan Cuben painoa: se käy selväksi jo vertaamalla vaikkapa EC90 kannattimen ja Tune-penkin yhteispainoa Akin vastaavaan kokoonpanoon...
Peikkomainen flaksi
Joo on kyllä Akilla semmoinen putkiosaosasto ettei luultavasti ole Suomessa toista. Itse ajattelin ensi kaudeksi kokeilla Ghostin maasturiin 3T:n putkipalikoita ja samoin kommunistivormulaa, on nimittäin sen verran sexy... Siitä enemmän tuolla pyöräprojektissa jahka jotakin kerrottavaa on.
-L.
Tässä tuoretta kuvaa tuosta putkiosastosta tämänpäiväisen lenkin jäljiltä.
![]()
Nnnnööyyy!!! EihMites se nyt noin??
-L.
Tsiisöskraist! Onko mies ehjä?
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Eipä olisi uskonut.
"Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15
Jos 600mm leveys riittää mulla olisi edullisesti 7+ kosmeettisessa kunnossa oleva käytetty mutta ihan hyvä/kevyt Syntacen cuitustonga... Paitsi se on OS eli ei taida tuon ax lightnessin stemmin kanssa keskustella (?)
-L.
Tämmönen tuli kasattua:
![]()
Pyöräsi paras ystävä asuu Lauttasaaressa. www.ibike.fi
Kiekot mätsää hienosti salsaan. Paljonko joustoja ja mikä HTA?
Sisulla komee Heppavaras
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Sisulla pyöräpäheyttä parahaimmillaan.
Kona tuossa ylempänä miellyttää silmää ja on varppina pätevä värkki läskin kaveriksi. Vastaavalla kombolla elän tyytyväisenä omaa vaatimatonta pyöräilyelämääni![]()
Tossa AX:n tangossa täytyi olla valmistusvika. Se kesti alkulenkin normitärskyt moitteetta, mutta kelvikikkailussa se hajosi. Koskin enduroheebot on yhteislenkeillä yrittäneet opettaa mua keulimaan, ja lähes poikkeuksetta ongelmana on ollut puuttuva rohkeus päästää painopiste riittävän taakse. No, tänään se piste painui vähän liiankin taakse, kun vasen puoli tangosta jäi keulan ylös nykäisemisen seurauksena käteen.Tankoa ei ole kertaakaan kolaroitu, joten ei sen tuolla tavalla pitäisi tietenkään napsahtaa, vaikka olisi 20-grammainen. Ja ainakin aiemmin on kohtuullisen hyvin uskaltanut luottaa siihen, että AX-Lightnessin palikat on laatukamaa.
Lähettelin jo kyselyä asiasta eteenpäin. Odotellaan, mitä vastaavat...
Kiitokset tarjouksesta LJL:lle, mutta mulla on hyllyssä Cuben alkuperäinen Syntacen stemmi-tanko-yhdistelmä, joten enköhän ota sen taas käyttöön vähäksi aikaa.
edit: Onpa hieno Salsa tossa ylempänä! Ja Petterin Scotti näyttää nopeelta!
Horsethief joustaa peräpäästä 120mm ja keula 130mm ja Reverb 125mm![]()
Pyöräsi paras ystävä asuu Lauttasaaressa. www.ibike.fi
Syysaleista hommatulla Canyonilla on tullut liukasteltua.
![]()
``Tässä tuoretta kuvaa tuosta putkiosastosta tämänpäiväisen lenkin jäljiltä.``
lightness.. nimestä luulis, että ei sil oleka tarkoitus olla kestävä, enemän kevyt? Homma Raceface SIXc, niin sitä onkelma ei enä tule.
Lynskey M290, välillä tälläkin kun on tuo läskeily vetänyt suurimman osan talviajoista.
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
⇑ Titaniumia, komia!![]()
Kirjanmerkit