GarminElectrobikeGiant
Sivu 63 / 139 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 53 61 62 63 64 65 73 113 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.861 - 1.890 / 4143

Aihe: Canyon maantiepyörä

  1. #1861
    Liittynyt
    05/2008
    Paikkakunta
    Turku
    Viestit
    322
    Uusimmassa tourissa on testattu aeropyörä 2/15.
    Ainakin allekirjoittaneen yllätti täysin se, että uusi aeroad on oikeasti aero, eikä niinkuin edellinen, mikä oli lähinnä muotoiltu aerommaksi olematta sen enempää aerodynaaminen kuin tavallinen konkeli.
    https://www.dropbox.com/s/b24loue4eg...4_001.jpg?dl=0

    (jostain syystä ei suostu linkittämään kuvaa, tai sitten en vain osaa

  2. #1862
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jeijei Katso viesti
    Uusimmassa tourissa on testattu aeropyörä 2/15.
    Ainakin allekirjoittaneen yllätti täysin se, että uusi aeroad on oikeasti aero, eikä niinkuin edellinen, mikä oli lähinnä muotoiltu aerommaksi olematta sen enempää aerodynaaminen kuin tavallinen konkeli.
    https://www.dropbox.com/s/b24loue4eg...4_001.jpg?dl=0
    Johan on taas TestiGüntteri tehnyt tiedettä :-)

    Aerofillarin rakentaminen lienee aika vaikeata. Jäykkyys, joustavuus ja aeromystiikka samaan pakettiin optimaalisesti laitettuna on aika harvinaista. Jos tuota taulukkoa oikein tavasin niin Aeroadin hinnat-alkaen -mallissa on hinta-kyyti -suhde aivan omalla tasollaan. Hipottamalla ei hirveästi enää sekunteja saa pois.

  3. #1863
    Liittynyt
    08/2011
    Viestit
    1.168
    On kyllä nuo Aeroadin geometriataulukot niin erikoisen näköiset, että aika vaikeaksi menisi koon valinta. Tekisivät jonkun normaali-ihmisen version siitä, vaikka tiedän kyllä että kuskin omalla aerodynamiikalla on suurempi merkitys.

  4. #1864
    Liittynyt
    07/2012
    Viestit
    200
    Ihan sopivat ne Aeroadin koot on, jos oma geometria vastaa mäyräkoiraa. Tämä on tietysti kateellisen puhetta, kun malli ei sovi omalle kropalle. Ihmettelin tuossa testissä noita ajoasentoa kuvaavia pallukoita. Aeroad näytti siinä aika keskimääräiseltä, vaikka stack/reach-suhde on testatussa koossa 1,39 eli aika äärimmäisen makaava verrokkeihin nähden. Joskus aiemmin Tour on kirjannut testeihin stack/reach-suhteet numeroina ja rungonvalintaa koskevassa artikkelissa niillä perustellut oikean tyyppisen valintaa, mutta ainakaan sähköisessä englanninkielisessä versiossa numeroita ei ole.

  5. #1865
    Terve vaan kaikille

    Eilen lähti tilaukseen pitkän jahkailun jälkeen Endurance CF M koossa, mitoilla 181cm ja inseam 84.
    https://www.canyon.com/fi/roadbikes/...durace-cf.html
    Harkinnassa oli myös Ultimate AL SLX, mutta mukavuus voitti. Tiedä sitten miten paljon "mukavampi" endurance on ultimateen verrattuna. Seuraavaksi toivotaan vain, että pyörä kerkiää perille ennen Pirkan Pyöräilyä.

  6. #1866
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti simaamis Katso viesti
    Terve vaan kaikille

    Eilen lähti tilaukseen pitkän jahkailun jälkeen Endurance CF M koossa, mitoilla 181cm ja inseam 84.
    https://www.canyon.com/fi/roadbikes/...durace-cf.html
    Harkinnassa oli myös Ultimate AL SLX, mutta mukavuus voitti. Tiedä sitten miten paljon "mukavampi" endurance on ultimateen verrattuna. Seuraavaksi toivotaan vain, että pyörä kerkiää perille ennen Pirkan Pyöräilyä.
    Onpas muuten toimitusajat venähtäneet, vaikka nyt on vasta helmikuun alku.

  7. #1867
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    152
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Keskiäkäinen lohjalainen Katso viesti
    Onpas muuten toimitusajat venähtäneet, vaikka nyt on vasta helmikuun alku.
    Katselin samaa, Inflitestä jotkut koot jo loppuunmyyty ja jossain toimitus juhannuksen paikkeilla. Onneksi ostin omani ajoissa.

  8. #1868
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Hämeenlinna
    Viestit
    415
    Muistaako joku mitkä kammet tarkalleen on Inflite AL 8.0 vm 2014 cyclocrossissa? Siis viime vuoden mallissa. Osasarja on 105 mutta kammet taisi olla jotain muuta?
    twitter: @Myrkkykieli

  9. #1869
    Liittynyt
    05/2012
    Viestit
    169
    Shimano FC-CX50

  10. #1870
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Iisalmi
    Viestit
    268
    Ensimmäistä maantiepyörää olisi haussa. Käytettyny oon katellut, mutta niissäkin järkevien pyörien hinnat pyörii 700+. Canyonilta näyttäs saavan uutta fillari muutaman satkun lisäpanostuksella. Endurance AL6.0 shimanon 105 sarjalla 1000€ ja ultegralla 1200€.
    Liekkö tuo lisä panostuksen arvoinen, vai säästääkö tuonkin rahan johinkin päivitykseen.

    Aluksi kattelin kuitupyöriä, mutta ne tuskin on niin must? Tässäkin varmasti löytyy molempien kannattajia ja toisella ei taas tee mitään. Kuitupyörissä hinnat kuitenkin karkaavat liian kauaksi tämänhetken budjettiin.

  11. #1871
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hardza Katso viesti
    Ensimmäistä maantiepyörää olisi haussa. Käytettyny oon katellut, mutta niissäkin järkevien pyörien hinnat pyörii 700+. Canyonilta näyttäs saavan uutta fillari muutaman satkun lisäpanostuksella. Endurance AL6.0 shimanon 105 sarjalla 1000€ ja ultegralla 1200€.
    Liekkö tuo lisä panostuksen arvoinen, vai säästääkö tuonkin rahan johinkin päivitykseen.
    Sataviitonen on jo täysin käyttökelpoinen osasarja. Tuskin huomaat eroa Ultegraan. Kun kiekot ovat molemmissa vielä samat niin mun suositukseni on ottaa halvempi ja pistää myöhemmät säästöt vähän parempiin kiekkoihin, ehkä hintaluokasta 300-400 EUR Saksasta ostettuna.

    Kuitupyöristä halvin Endurace CF 7.0 (1299 EUR) on todella hyvä diili. Niissä on oma fiiliksensä ja itse kyllä maksaisin tuon 300 euroa enemmän. Toimitusajat ovat jo vähän kaukana, mutta kuitenkin vielä ennen kesää pääsisi polkemaan.
    Keskiäkäinen lohjalainen muokkasi tätä : 11.02.2015 at 14.08

  12. #1872
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Niin paljon olen lukenut ketjua taas, että kokopohdinnassa taitaa tuo 58 (L) olla itselle passeli 190/89 mitoilla. Moni on lähes identtisillä mitoilla ottanut 58 koon myös ja sanonut, että hyvä on. 60 (XL) koossa voisi joutua kurkottelemaan turhaan tai lyhentämään stemmiä pirusti mikäli ymmärsin oikein. Jos tilaan tuon Endurace 7.0:n nyt, niin kioskihan veloittaa rahat vasta kun pyörä on koottavana eli vajaan parin kuukauden päästä? Ja tilauksen voi perua esim. vaikka parin viikon päästä, jos GoExpoilla sattuu olemaan samalla geometrialla testattavana vaikka tuo koko 60 ja se olisikin passeli?

    Tilauksen laittaisin mieluusti sisään, ettei toimitusaika vaan karkaa edemmäs taas, kerranhan se kuukaudella aikaistu tuossa jo.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  13. #1873
    ketti Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Jos tilaan tuon ........ n nyt, niin kioskihan veloittaa rahat vasta kun pyörä on koottavana eli vajaan parin kuukauden päästä
    Ainakin paypal lähetti tämmöisen kuitin, kun viime viikolla tilasin pyörän ja pessimistinä myös vaihtajan korvakkeen:

    "You submitted an order in the amount of 1,529.51 EUR to Canyon Bicycles GmbH.
    Thanks for using PayPal. Please note that this is not a charge. Your account will be charged when the merchant processes your payment. You may receive multiple emails as the merchant processes your order."

    Eli vastaus: joo.


    Pyörää oli hyllyssä. Muutamaan päivään ei vielä ole tullut muuta kuin tieto tilauksen vastaanotosta canyonilta ja paypalilta em viesti. Ihan niin kuin nettisivuilla asiasta kiitettävästi todetaankin, tilauksen käsittely vie aikaa ruuhkan vuoksi.

    Minä vaihtaisin tuon tilaukseni vielä yhtä pykälää kalliimpaan versioon, mutta "peruutuspyöriä" ei tietenkään tule niin paljon, että saatavuustietoon saakka vaikuttaisivat. Otan tuon tilaamani mallin, sillä toisen mallin toimitusarvio toukokuu jotakin ei innosta pessimistiä.

    Pahus, tarkoitus oli alkaa vertailla ja harkita vaihtoehtoja kaudelle 2016, mutta tilaus on sisässä jo nyt. Mites tässä näin taas kävi?

    Modaus vielä: laitoin toisesta nettikaupasta tilaukseen tuohon vielä tiheämmän pakan, melkoinen vuoristopakka vakiona. Jätän alkuperäisen hyllyyn pölyyntymään mahdollista mäkisemmän maaston ulkomaanmatkaa varten.
    ketti muokkasi tätä : 23.02.2015 at 08.45

  14. #1874
    Liittynyt
    09/2007
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    791
    Goexpossa ei ole juuri ollut testattavana pyöriä, näytillä vain.
    - Heavy Metal will never die!! -

    Canyon Endurace CF custom

  15. #1875
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Niin paljon olen lukenut ketjua taas, että kokopohdinnassa taitaa tuo 58 (L) olla itselle passeli 190/89 mitoilla. Moni on lähes identtisillä mitoilla ottanut 58 koon myös ja sanonut, että hyvä on. 60 (XL) koossa voisi joutua kurkottelemaan turhaan tai lyhentämään stemmiä pirusti mikäli ymmärsin oikein.
    Sulla on pitkä selkä ja lyhyet jalat. Tai ainakaan et ole erityisen pitkäjalkainen :-)

    XL-koossa ongelmaksi voisi tulla turhan pysty ajoasento. Sitä on vaikeata korjata stemmiä vaihtamalla, varsinkin kun näitä Canyonin stemmejä taitaa olla vaikea löytää jyrkkäkulmaisina. Rungon pituus sinänsä voisi olla hyvinkin sopiva.

    L-koossa voit joutua pidentämään stemmin ainakin 120-milliseksi, mutta se ei muuta fillarin ominaisuuksia ainakaan huonompaan suuntaan. Myös 130-millinen stemmi näyttää olevan Canyonin valikoimissa. Sen nyt ainakin pitäisi riittää.

    Jokos olet vaivannut Canyonin asiakaspalvelua tämän aiheen tiimoilta?

  16. #1876
    Liittynyt
    04/2010
    Paikkakunta
    Imatra
    Viestit
    299
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Niin paljon olen lukenut ketjua taas, että kokopohdinnassa taitaa tuo 58 (L) olla itselle passeli 190/89 mitoilla. Moni on lähes identtisillä mitoilla ottanut 58 koon myös ja sanonut, että hyvä on. 60 (XL) koossa voisi joutua kurkottelemaan turhaan tai lyhentämään stemmiä pirusti mikäli ymmärsin oikein. Jos tilaan tuon Endurace 7.0:n nyt, niin kioskihan veloittaa rahat vasta kun pyörä on koottavana eli vajaan parin kuukauden päästä? Ja tilauksen voi perua esim. vaikka parin viikon päästä, jos GoExpoilla sattuu olemaan samalla geometrialla testattavana vaikka tuo koko 60 ja se olisikin passeli?

    Tilauksen laittaisin mieluusti sisään, ettei toimitusaika vaan karkaa edemmäs taas, kerranhan se kuukaudella aikaistu tuossa jo.
    Itse 189/92 (pitkät raajat) ja ajelen 60:llä CF SLX (uudempi geo). Muuten se on 120mm stemmillä just passeli paitsi ohjaamo jää hieman ylös (12cm droppi satulasta). Noh, korjataan tätä sitten -17 stemmillä. Tällä kokemuksella ottaisin siis 58:n ja 130mm stemmillä.

    Jos haet endurance mallilla pystympää ajoasentoa niin 60 on varmasti passeli ja yhtälailla myös 58 on säädettävissä (120-130 stemmillä). Pyydä molempiin 440mm tanko.

  17. #1877
    ketti Guest
    Tuli maili:

    "Hyvä Xxxx Nnnnnnn,

    Tilauksesi luovutetaan huolitsijallemme seuraavan 48 tunnin aikana."

    Nopeasti taitaa canyoni toimia, jos ostaa pyörän hyllystä. Apua tänään on maanantai, toivottavasti ei tule maanantaikappaletta.

    Vielä siihen Paskalokin aiheeseen rahasta: sitä en tiedä luottokorttiostoksesta, että tuleeko heti jokin katevaraus koko summalle. Käytin tosiaan paypalia välissä ennenkuin veloitus tulee kortilleni.

    ketti muokkasi tätä : 23.02.2015 at 11.39

  18. #1878
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Keskiäkäinen lohjalainen Katso viesti
    Sulla on pitkä selkä ja lyhyet jalat. Tai ainakaan et ole erityisen pitkäjalkainen :-)

    XL-koossa ongelmaksi voisi tulla turhan pysty ajoasento. Sitä on vaikeata korjata stemmiä vaihtamalla, varsinkin kun näitä Canyonin stemmejä taitaa olla vaikea löytää jyrkkäkulmaisina. Rungon pituus sinänsä voisi olla hyvinkin sopiva.

    L-koossa voit joutua pidentämään stemmin ainakin 120-milliseksi, mutta se ei muuta fillarin ominaisuuksia ainakaan huonompaan suuntaan. Myös 130-millinen stemmi näyttää olevan Canyonin valikoimissa. Sen nyt ainakin pitäisi riittää.

    Jokos olet vaivannut Canyonin asiakaspalvelua tämän aiheen tiimoilta?
    Illalla kirjoitin aspaan viestiä tästä kokoasiasta ja parista muustaki, katsotaan mitä vastaavat.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antti_S Katso viesti
    Itse 189/92 (pitkät raajat) ja ajelen 60:llä CF SLX (uudempi geo). Muuten se on 120mm stemmillä just passeli paitsi ohjaamo jää hieman ylös (12cm droppi satulasta). Noh, korjataan tätä sitten -17 stemmillä. Tällä kokemuksella ottaisin siis 58:n ja 130mm stemmillä.

    Jos haet endurance mallilla pystympää ajoasentoa niin 60 on varmasti passeli ja yhtälailla myös 58 on säädettävissä (120-130 stemmillä). Pyydä molempiin 440mm tanko.
    Vähän mukavempaa ajoasentoa haen kyllä, koska tarkoitus on ajaa mukavasti eikä missään nimessä kilpailla tai muuta. Toki, maantiepyörää olen ostamassa joten selkä suorana en halua tuolla painaa vaikka aiempien pyörien ajoasennot ovat melko pystyjä olleet.

    Kannattaako tuolta pistää samalla pullotelineet, sisuri ja vastaavaa tulemaan kun tarvetta on pyörän hankinnan yhteydessä ainakin näille: satulalaukku, multitool, varasisuri, pari pullotelinettä ja minipumppu.

    Meinaat, että koko 60 vakiostemmillä (120mm) ja 440mm tangolla olisi sopiva?
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  19. #1879
    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    450
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    jos GoExpoilla sattuu olemaan samalla geometrialla testattavana vaikka tuo koko 60 ja se olisikin passeli?
    Canyonin pyöriä ei voi koeajaa GoExpossa. Pyörät on ainoastaan näytillä ja niistä on (luultavasti) M koot esillä (ainakin sivuilla olevat kuvat on M kokoisista pyöristä ja yleensä esittelyissä pyörät on M kokoisia koska pyörät näyttää aina parhaalta ja sopusuhtaisimmalta M kokoisena).

  20. #1880
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    1X Endurace CF 7.0 XL 1.299,00 €
    1X Derailleur Hanger No. 18 12,90 €
    2X Canyon Cage SF 19,90 €
    1X Canyon Pure Cycling Torque Wrench 0,00 €
    1X CANYON BikeGuard 17,61 €
    1X Toimitus 0,00 €


    KOKONAISHINTA
    1.349,41 €

    Odottelen Canyonin vastausta tuohon kokoasiaan ja tehdään päätös sen jälkeen. Itselle on vaikeahkoa hahmottaa, miten ajoasento muuttuu noiden kahden koon välillä mitä tässä puljaan, viitsisikö joku fiksumpi selventää?
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  21. #1881
    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    450
    stack: 590 vs 610
    reach: 380 vs 395

    Eli jos L kokoon haluaa yhtä pitkän ajoasennon niin tarvitaan 15mm pidempi stemmi kuin XL koon pyörässä. Tanko taas tulee olemaan satulaan verrattuna 20mm korkeammalla XL koossa (samalla stemmillä).

  22. #1882
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Ja pidempi ajoasento tarkoittanee enemmän makaavaa ja lyhyempi enemmän pystymäistä. Kurkottelemaan en halua joutua missään nimessä liiaksi.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  23. #1883
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.167
    Niin mutta eikö pienempi koko valittaessa myös tarvi ylettää tai siis taipua alemmas kuin isomman koon pyörässä? Tämä koska pienemmässä rungossa satula tulee korkeammalle ohjaustankoon verrattuna. Eli leppoisemman (ei niin alas kurkoittavan) ajoasennon saa rakennettua isompaan runkoon kunhan stemmiä ei joudu lyhentämään liikaa ettei ohjaus muutu liian nopeaksi ja pyörä siten epävakaaksi.

    Edit. Koska nyt kyseessä on geometrialtaan jo endurance -pyörä (canyon oli tainnut toteuttaa tätä pidemmällä haarukalla), ei satula-tanko-droppi ole luonnostaan ihan niin iso kuin muutoin. Tässä mielessä ei myöskään liian isoa runkoa tarvitse ottaa ainakaan tosiaan niin, että stemmiä pitäis alkaa valmistajan speksaamasta yli senttiä enempää lyhentämään. Itse olen ajatellut, että sen sentin uskaltaa vielä suuntaan tai toiseen muuttaa ilman riskiä.

  24. #1884
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Niin mutta eikö pienempi koko valittaessa myös tarvi ylettää tai siis taipua alemmas kuin isomman koon pyörässä? Tämä koska pienemmässä rungossa satula tulee korkeammalle ohjaustankoon verrattuna. Eli leppoisemman (ei niin alas kurkoittavan) ajoasennon saa rakennettua isompaan runkoon kunhan stemmiä ei joudu lyhentämään liikaa ettei ohjaus muutu liian nopeaksi ja pyörä siten epävakaaksi.

    Edit. Koska nyt kyseessä on geometrialtaan jo endurance -pyörä (canyon oli tainnut toteuttaa tätä pidemmällä haarukalla), ei satula-tanko-droppi ole luonnostaan ihan niin iso kuin muutoin. Tässä mielessä ei myöskään liian isoa runkoa tarvitse ottaa ainakaan tosiaan niin, että stemmiä pitäis alkaa valmistajan speksaamasta yli senttiä enempää lyhentämään. Itse olen ajatellut, että sen sentin uskaltaa vielä suuntaan tai toiseen muuttaa ilman riskiä.
    No näin sen minäkin ymmärtäisin, en vain saanut mieleeni kunnollista kuvaa tuosta. Eli XL 440mm stemmillä olisi se the thing nyt. Mitä muuta tuolta kannatti pistää tulemaan vai ostaako suosiolla jostain muualta sitten kun pitää tilata satulalaukkua sun muuta myös?
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  25. #1885
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Niin mutta eikö pienemmän koon valittaessa ajoasennossa myös tarvi ylettää tai siis taipua alemmas kuin isomman koon pyörässä. Koska pienemmässä rungossa satula tulee siis korkeammalle ohjaustankoon verrattuna. Eli leppoisemman (ei niin alas kurkoittavan) ajoasennon saa rakennettua isompaan runkoon kunhan stemmiä ei joudu lyhentämään liikaa ettei ohjaus muutu liian nopeaksi ja pyörä siten epävakaaksi.
    Nimenomaan. Pitäisi siis pystyä hahmottamaan se itselle sopiva satulan ja tangon välinen korkeusero samalla sen rungon sopivan pituuden kanssa.

    Helpoimmalla varmaan pääsee arvioimalla ne korkeudet maasta. Satulan korkeuden saa nykyisestä pyörästä (vaikka siitä paskalokin läskistä) mitaten keskiöstä satulan päälle + Endurancen keskiön korkeus maasta. Satulatolpan kulman voi huomioida jos tuntuu siltä että siitä syntyy merkittävää eroa. Maantiepyörän napojen korkeus alustasta on melkein vakio (maantierenkaan säde) ja haarukan pituus on sama kummassakin runkokoossa. Emäputken korkeudesta tulee runkokokojen välillä se ratkaiseva ero. Laskennallisen tangon korkeudessa verrattuna satulan korkeuteen pitänee ottaa huomioon keulakulma.

    Stemmin pituus vaikuttaa eniten ajo-ominaisuuksiin ja stemmin kulma sekä spacereiden määrä sen yllä ja alla luo visuaalisen vaikutelman, jolla joko on tai ei ole vaikutusta. Hankala niitä on loppujen lopuksi vertailla paperilla jos ei ole mitään konkreettista vertailukohtaa. Joka tapauksessa lienee perusteltua hankkia se runkokoko, jonka kanssa tangon korkeuden säätöalue sopii omaan satulan korkeuteen eikä ajoasennon pituuden puolesta tarvitse käyttää äärimittaista stemmiä. Rohkenisin väittää ettei paskalokilla ole suurta riskiä liian makaavasta asennosta, koska jalat ovat suhteessa omiin keskimittaisiin mittoihini (180/84) nähden lyhyehköt. Pitkän torson kanssa on tullut varmaankin kaupan päälle myös pitkät kädet. Satulan korkeus jää alas suhteessa moneen muuhun ja käsien ulottuvuus tuonee rennon ajoasennon melko matalankin tangon kanssa.

    ps. Kaikki on toki suhteellista. Veikkaanpa että jos paskalokki oikein hurahtaa maantiepyöräilyyn, ei mene kuin vuosi kunnes painetaan jo -17° slämmätyn stemmin kanssa pylly pystyssä, ilmanvastus minimoiden.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  26. #1886
    Liittynyt
    06/2014
    Viestit
    450
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Eli XL 440mm stemmillä olisi se the thing nyt. Mitä muuta tuolta kannatti pistää tulemaan vai ostaako suosiolla jostain muualta sitten kun pitää tilata satulalaukkua sun muuta myös?
    Ei taida noin pitkää stemmiä löytyä kaupoista...

    Internetin peruskäyttöohje: vertaa hintoja toisten kauppojen kanssa ja osta sieltä mistä saa halvimmalla.

  27. #1887
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti deee Katso viesti
    Ei taida noin pitkää stemmiä löytyä kaupoista...

    Internetin peruskäyttöohje: vertaa hintoja toisten kauppojen kanssa ja osta sieltä mistä saa halvimmalla.
    Piti tosiaan kirjoittaa stonga, ei stemmi.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  28. #1888
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Mankeli tilattu XL koossa 440mm leveällä stongalla, nyt odottelemme.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  29. #1889
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.167
    Hienoa! Toivottavasti saapuu siihen mennessä, kun ajokelit huhtikuun lopussa alkaa olee kohdillaan. Tämä uusi Canyonin kuituinen endurance vaikuttaa kaikissa kokoonpanoissa kyllä erittäin hyvältä. Outoa ettei tästä ole kuitenkaan tuota 2700 euroa kalliimpia kokoonpanoja tai muutamaa Campagnolo-vaihtoehtoa tarjolla niin kuin monista muista Canyonin runkomalleista on. Tok pelkäni runkosetin voi halutessaan tilata ja rakentaa itse muun kokoonpanon.

  30. #1890
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Hienoa! Toivottavasti saapuu siihen mennessä, kun ajokelit huhtikuun lopussa alkaa olee kohdillaan. Tämä uusi Canyonin kuituinen endurance vaikuttaa kaikissa kokoonpanoissa kyllä erittäin hyvältä. Outoa ettei tästä ole kuitenkaan tuota 2700 euroa kalliimpia kokoonpanoja tai muutamaa Campagnolo-vaihtoehtoa tarjolla niin kuin monista muista Canyonin runkomalleista on. Tok pelkäni runkosetin voi halutessaan tilata ja rakentaa itse muun kokoonpanon.
    Todellakin, nyt on aikaa sitten alkaa speksailla ja suunitella varusteiden ostoa mitä tarvitsee itse pyörään ja yleisesti ajoon muutenkin. Tällä hetkellä listalla ainakin nämä: vetoketjullisella takataskulla varustettu ajopaita, pari pullotelinettä, ajotietokone, SPD-polkimet, uusi satula (Brooks), ajoshortsit, minipumppu/ilmapatruuna, sisäkumi, multitool/muutama kuusiokoloavain, (satulalaukku). Nuo tuli ainakin mieleen, vaikkakin nyt täällä facepalmataan Brooksille ja ajoshortseille, mutta arvostan yksinkertaisesti mukavuutta enemmän kuin sitä siroa ulkonäköä ja tights-mies en ole vielä.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •